Poll

Wie is de Mol?

Arco (Arco Mol Fan)
1 (6.7%)
Christien (Vieffan)
0 (0%)
Dennis (dech2410)
2 (13.3%)
Elise (-ELISE-)
3 (20%)
Erik (Erik TKS)
2 (13.3%)
Jelle (jellevv1)
0 (0%)
Jelmer (Jelsir)
1 (6.7%)
Joost (-Joost-)
1 (6.7%)
Jos (Bodejos)
2 (13.3%)
Laura (Lautjuh)
2 (13.3%)
Rick (Rick de Molloot)
1 (6.7%)
Rogier (Rat)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Auteur Topic: Wie is de mol organiseren. Wie weet er een leuke locatie?  (gelezen 52181 keer)

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Wie is de mol organiseren. Wie weet er een leuke locatie?
« Reactie #120 Gepost op: 28-09-2013, 13:03:32 »
Nou, dan heb ik helaas geen zin meer om moeite te doen om mensen hier blij te maken met leuke afleveringen of om een vakantie aan te bieden aan de fans (waar dit forum voor bedoeld is). Genoeg fans op de rest van het internet, toch Miek? Beetje gek als een mod twee topics samenvoegt die niks met elkaar te maken hebben, en dat ze dat dan te horen krijgen van andere bezoekers. Ik kom wel terug als het moderatorschap niet zo 'stoer' doen met hun functies.

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de mol organiseren. Wie weet er een leuke locatie?
« Reactie #121 Gepost op: 28-09-2013, 13:28:26 »
Nou, dan heb ik helaas geen zin meer om moeite te doen om mensen hier blij te maken met leuke afleveringen of om een vakantie aan te bieden aan de fans (waar dit forum voor bedoeld is). Genoeg fans op de rest van het internet, toch Miek? Beetje gek als een mod twee topics samenvoegt die niks met elkaar te maken hebben, en dat ze dat dan te horen krijgen van andere bezoekers. Ik kom wel terug als het moderatorschap niet zo 'stoer' doen met hun functies.

Inderdaad, daar was dit topic toch ook voor. We kunnen toch niet
de heel de tijd over de locatie discussiëren? 
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Wie is de mol organiseren. Wie weet er een leuke locatie?
« Reactie #122 Gepost op: 29-09-2013, 11:21:59 »
Was er toevallig een groep van dit forum vandaag WIDM aan 't naspelen in Eindhoven?
Er waren daar namelijk 2 groepen die dat deden. :)

De 2 organisatoren/leiders zaten naast me en als ze van dit forum afkomen wil ik nog even zeggen dat de blonde een erg leuke lach heeft :)
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol organiseren. Wie weet er een leuke locatie?
« Reactie #123 Gepost op: 29-09-2013, 11:55:25 »
Ik zag vorige week in Utrecht een groene envelop met mollogo op een bankje liggen, heb m meegonomen maar er zat niets in...
Iemand  ::tandpastasmiley:: ?
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
WIDM Arnhem - Twaalf forummers, één Mol.
« Reactie #124 Gepost op: 7-10-2013, 20:40:53 »
WIDM Arnhem - Wie is de forummol? 8) (Topic geopend met speciale toestemming van de .com-crew.)

Vorig jaar kwam een groep trouwe wieisdemol.commers in Arnhem bijeen om zelf mee te maken hoe het is om mee te doen aan "Wie is de Mol?".



De kandidaten van links naar rechts:
Rat, Jelsir, Erik TKS, -Joost- , Rick de Molloot, Vieffan, jellevv1, Lautjuh, Arco Mol Fan, -ELISE-, dech2410, Bodejos.
(Presentatoren: vveerraak en Heinz.)

Aflevering 1 van de miniserie "WIDM Arnhem" is nu te bekijken en in dit topic te bespreken. Pas later zullen aflevering 2 en slotaflevering 3 volgen.




Webpagina bij aflevering 1 (pas na de aflevering bekijken i.v.m. spoilers): klik.

De Mol is onder ons. Wijs jij hem aan? ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 7-10-2013, 21:02:54 door Heinz »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol organiseren. Wie weet er een leuke locatie?
« Reactie #125 Gepost op: 11-10-2013, 19:52:22 »

Het is vanaf nu niet meer mogelijk om in dit topic te reageren.
Veel mensen willen hier hun site aanprijzen en daar reclame voor maken.
Dat snappen wij, want je wilt natuurlijk het liefst dat zoveel mogelijk mensen kijken naar je zelfgemaakte producties.
Toch is deze site in eerste plaats voor het programma wie is de mol en wat daar allemaal in gebeurd.

Wij hebben voor de volgende oplossing gekozen:

Onder het kopje "hoofdmenu" vind je het kopje "links" daar hebben wij alle genoemde sites in opgenomen. Daar kan dus iedereen die sites vinden vanaf nu.

Iedereen die daar zijn site genoemd willen hebben kan een pm naar mij sturen met daarbij een korte beschrijving van de site, dan zal ik dat zo snel mogelijk aanvullen.

Een directe link naar de links

We hopen dat iedereen tevreden is met deze verandering.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.