Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 91089 keer)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 24-01-2013, 21:39:19 »
Het verveldende is dat Tim wel gezegd kan hebben dat hij uit de kooi moest en anders het spel moest verlaten, maar dat valt niet te bewijzen. Art heeft het niet gezegd en de andere kandidaten hoefden ook niet perse bevrijd te worden.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 24-01-2013, 21:39:23 »
Ongeveer 10 seconden voordat Tim weer in beeld kwam realiseerde ik me dat er voor de 'Big 5' + 2 spotters één iemand te weinig in het spel was ... iemand die dit meteen al doorzag? :-)

Spannende executie en hoewel we er weinig mee opschieten en 't misschien een tegenvaller wasomdat we vorige week ook al wisten wie er af ging vallen ... fijn dat we de 'niemand gaat naar huis'-aflevering gelukkig achter de rug hebben!

Oh en Kees was wel erg aan 't mollen bij 't woordenspel ... zelfs nadat ie zo z'n best had gedaan om één van de lopers te zijn. Kees is weer mijn Mol nummer 1.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 24-01-2013, 21:39:54 »
Daniel heeft als enige echt door wat die kokers voor een inhoud zouden kunnen hebben. Gek dat niemand het verder realiseert. En oh: Daniel zijn houding 'ieder voor zich' gaat hem vanaf nu niet ver brengen denk ik  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2013, 21:40:38 »

Offline vleermuizen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • een mol is géén vleermuis & een vleermuis géén mol
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2013, 21:41:31 »
(bijna) aan het eind, na de executie gaf Daniël, Tania een schouderklop (schouderklop des doods (widmvodcast  ;))? Zou ze anders afgevallen zijn?
mindfuck & tunnelvisie = WIDM

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2013, 21:41:44 »
Ongeveer 10 seconden voordat Tim weer in beeld kwam realiseerde ik me dat er voor de 'Big 5' + 2 spotters één iemand te weinig in het spel was ... iemand die dit meteen al doorzag? :-)

Ja, hier.  ::tandpastasmiley::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2013, 21:42:02 »
Als Tim de kooi niet uitkwam lag hij uit het spel. Hij kan dus de mol niet zijn?

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2013, 21:43:43 »
Kees bracht dus het minste geld in bij de schreeuwopdracht. Bovendien wilde hij juist graag bij de lopers, als schreeuwerd kun je de boel maar moeilijk verstjeren.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 24-01-2013, 21:43:49 »
Die big five opdracht was net als die vorige dierenspotopdracht echt saai en mislukt. Geld, welk geld? De executie was wel weer meesterlijk. Mol Kees die als enige zijn scherm te zien krijgt!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2013, 21:44:10 »
Ik vond de dierenopdracht wel heel leuk bedacht eigenlijk!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 24-01-2013, 21:45:29 »
Als Tim de kooi niet uitkwam lag hij uit het spel. Hij kan dus de mol niet zijn?

Daar was vast een andere oplossing voor. ;D

Wat een aflevering en wat een executie! ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 24-01-2013, 21:45:34 »
Ja, hier.  ::tandpastasmiley::
Idem :)

Verder @Muldvarpen: volgens mij kun je langs de kant net zo veel fout doen als op de kabels... (immers, langs de kant spreek je ongeveer 1/4 van alle woorden toe, vanaf de kabels ontvang je 1/3 van alle woorden. Dat scheelt ook weer niet zó veel.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #32 Gepost op: 24-01-2013, 21:47:08 »
Die big five opdracht was net als die vorige dierenspotopdracht echt saai en mislukt. Geld, welk geld? De executie was wel weer meesterlijk. Mol Kees die als enige zijn scherm te zien krijgt!

En volgende week krijgen we schijnbaar weer zo'n soort opdracht met dieren?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #33 Gepost op: 24-01-2013, 21:47:29 »
O ja en iemand schreef het al eerder hier op het forum, maar ik zag het nu ook, een vrouwengezicht, helemaal in het begin bij het uitzoomen van de boom, zodra de afl. online staat ga ik er een screenshot op het juiste moment van proberen te maken, het is iemand met een kapsel a la Zarayda, Carolien of Tania!

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #34 Gepost op: 24-01-2013, 21:48:08 »
O ja en iemand schreef het al eerder hier op het forum, maar ik zag het nu ook, een vrouwengezicht, helemaal in het begin bij het uitzoom van de boom, zodra de afl. online staat ga ik er een screenshot op het juiste moment van proberen te maken, het is iemand met een kapsel a la Zarayda, Carolien of Tania!

Het kapsel van Zarayda was toch wel een van de hoogtepunten van de aflevering :-)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 4
« Reactie #35 Gepost op: 24-01-2013, 21:48:26 »
Wie schreeuwde er trouwens bij de koker-openmaakdiscussie zo snel dat er nog een koker openmoest ?
You'll never walk alone

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #36 Gepost op: 24-01-2013, 21:49:09 »
Vraag me de hele tijd af wat we dus niet gezien hebbein de big five opdracht? Art geeft dit duidelijk aan. Er is geen geld verdiend en waar slaat de opdracht precies op? Zit te denken aan iets van:klopt het wel wie in welke kooi zat? Wat als gee enkele kooi was opengemaakt? Of sommige niet? Waren zij dan ook uit het spel? nou ja, veel vragen op dit moment bij mij....
Uw betrouwbare tipgever!

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #37 Gepost op: 24-01-2013, 21:49:54 »
Wie schreeuwde er trouwens bij de koker-openmaakdiscussie zo snel dat er nog een koker openmoest ?

Zarayda neemt hier wel erg het initiatief in.

Maar zelfs nadat het idee dat het fotopapier is, al door Daniël is geopperd, maken Tim, Carolien en Kees er in het geheim nóg een open ... wat ik des te verdachter. Dat Kees die koker van Tim jat is volgens mij niets meer dan een Molactie.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2013, 21:51:47 door tumtum »

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 4
« Reactie #38 Gepost op: 24-01-2013, 21:50:52 »
@Nieky: Was Daniël daar niet mee bezig?
Edit: ik vergis me waarschijnlijk. Het was hij die het papier bestudeerde /edit

Alhoewel juist hij later zei dat het slim was geweest om er maar één open te maken.

Maar ik denk eigenlijk dat we dat pas kunnen beoordelen op molsheid als we weten wat de gevolgen zijn - zijn die briefjes nu verloren of niet? Dat is de vraag. Pas als die beantwoord is weet je of kokers willen openmaken mols is of niet.

@flupke: ik vraag me ook heel erg af wat er gebeurd was als mensen niet waren bevrijd. En hoe er precies geld te verdienen was? Lag het gewoon voor het oprapen? Dat zou wel grappig zijn eigenlijk ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sylvester

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #39 Gepost op: 24-01-2013, 21:50:56 »
Ik kan er niet bij dat - terwijl er in de groep besproken word dat de kokertjes misschien fotopapier bevatten, Car, Tim en Cees toch nog de gejatte koker openbreken. Ik zat al te schreeuwen naar de TV toen Zarayda telkens (vorige aflevering ook) die kokers wilde openen (NB allebei).
Dit lijkt mij, bij uitstek een perfecte mollenactie. Niet zeggende dat Zarayda de mol is of wellicht een hulpmol.