Auteur Topic: [Spoiler] Hint op site WIDM?  (gelezen 2926 keer)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Spoiler] Hint op site WIDM?
« Gepost op: 26-01-2013, 01:02:58 »
Heyy allemaal.
Ik ga net op de site (zaterdag omstreeks 0.59u) en ik zie dit op alle pagina's bovenaan: Alle kandidaten hebben 0 verdenkingen, behalve Carolien. Probleem met de site of een subtiele hint naar de Mol (Carolien)? Het is anders wel vrij verdacht dat net 1 persoon wel verdenkingen heeft, en al de rest 0.
Toeval of hint? ;)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

« Laatst bewerkt op: 26-01-2013, 14:13:58 door Dolfie, Reden: aangepast i.v.m. forum lay-out »
Lomperik..

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Hint op site WIDM?
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2013, 01:21:29 »
Dit is al vaak in andere topics aan de orde geweest, maar waarschijnlijk heeft het gewoon met de laadsnelheid van het script achter de site te maken of de serverping. Anderen hebben alleen getallen gezien bij andere kandidaten (Zarayda en Tim geloof ik), dus het lijkt me niet dat er een hint achter zit.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Hint op site WIDM?
« Reactie #2 Gepost op: 26-01-2013, 01:39:55 »
Dit is al vaak in andere topics aan de orde geweest, maar waarschijnlijk heeft het gewoon met de laadsnelheid van het script achter de site te maken of de serverping. Anderen hebben alleen getallen gezien bij andere kandidaten (Zarayda en Tim geloof ik), dus het lijkt me niet dat er een hint achter zit.

Owkey excuses. Tis geen schande dat je hier niet alles kan lezen wat er in andere topics gepost wordt natuurlijk. ;)

Lomperik..

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Hint op site WIDM?
« Reactie #3 Gepost op: 26-01-2013, 01:47:36 »
Owkey excuses. Tis geen schande dat je hier niet alles kan lezen wat er in andere topics gepost wordt natuurlijk. ;)



Nee, uiteraard niet. En het kan alsnog een hint zijn, bijvoorbeeld door de drie finalisten of iets dergelijks te laten zien, maar ik geloof er niet zo in; volgens mij is het gewoon een technisch dingetje.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Hint op site WIDM?
« Reactie #4 Gepost op: 26-01-2013, 01:51:34 »
Nee want het gebeurde ook een keer bij Janine ;). En die is er intussen uit.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Hint op site WIDM?
« Reactie #5 Gepost op: 26-01-2013, 08:43:40 »
Nee want het gebeurde ook een keer bij Janine ;). En die is er intussen uit.
Het is wel WIDM, D*N......



 ::trots::