Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 115356 keer)

Offline Ahhleksan

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 7-02-2013, 21:36:45 »
Vind het zo ontzettend jammer dat tania eruit is dat ik betwijfel of ik nog wel blijf kijken  ::ohno::

Offline Mrrt

  • Forumlid
  • iedereen vergeet daniel...goede mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 7-02-2013, 21:38:13 »
even terugblikken naar de comments betreffende aflevering 5.

daar postte ik dat Daniel een aantal aanrakingen deed net voor executie of net na executie. Tot nu toe klopt de theorie.
in aflevering 5 raakte hij Tania aan toen zij groen scherm kreeg. Tim ging eruit. die was al in aflevering 3 aangeraakt toen Daniel de executieplaats moest verlaten na zijn groene scherm.

De vraag was  natuurlijk hoe kon Daniel weten dat Tania eruit zou moeten maar die kans was vrij groot omdat zij op Tim zat en die eruit was. Als de regie dat deelt met de mol dan kan deze in aflevering 5 al de ' aanraking des doods'' geven.

ik heb er nu nog geen ontdekt...

vind het ook opvallend dat Daniel geen penningmeester wilde zyn en later deed alsof het hem niet uitmaakte maar het eigenlijk niet wilde zyn.
Kees kan dan volgens vele de mol zijn maar 1500 euro is toch aardig wat waard in dit spel!

en de mol wil niet zo erg opvallen en terugkomen met 100 euro bijvoorbeeld.

« Laatst bewerkt op: 7-02-2013, 21:41:37 door Mrrt »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 7-02-2013, 21:38:32 »
Daniël vond de pot. en Kees stemde op Daniël.

Dus... rare actie van Kees: want bijna was Daniël de penningmeester

Ik twijfel nu over Kees en Paulien:

Paulien wou niet kopen, dit zou niks opleveren.
Kees nam het laatste initiatief over het kopen: dit levert wel 1250 euro op.

Anderzijds als Kees de mol was:
Dan weet hij dat 1500 euro het minste bedrag was. (toch veel).

en versprak Kees zich tegen Paulien en Carolien?
klaar voor de strijd

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 7-02-2013, 21:38:56 »
*Karel voice* FRITS SISSING IS DE MOL!
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline khind

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 7-02-2013, 21:39:11 »
Kan een van de famatiekelingen een overzichtje maken van de ontmoet de mol opdracht
Met per kandidaat welke antwoorden ze gaven op de vragen van art, welke vragen ze stelden aan de mol en welke antwoorden ze kregen

Verder vind ik 1500 te weinig voor de envelop van de mol, zeker als je bedenkt dat dan in andere enveloppen minder moet zitten en het niet te duidelijk mag zijn dat die persoon niet de mol is

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 7-02-2013, 21:40:17 »
Ik vind het gebied waar de kandidaten nu heen zijn echt fantastisch mooi! Verder vond ik de aflevering wat betreft opdrachten meh!

Het stuk over over de pot die zoek was en weer tevoorschijn kwam vond ik wel weer erg leuk... Met in het achterhoofd de sleutelpositie van Mol bij de laatste opdracht en de zakkenrol skills die Kees al eens heeft laten zien bij het stelen van de koker uit de achterzak van Tim... ik vind het verdacht.  ::vergroot::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 7-02-2013, 21:41:23 »
Overigens vind ik Kees als mol in deze aflevering ongeloofwaardiger worden. Als ie mol is, dan kent ie alle inhouden van die geldenveloppes. En je gaat mij niet vertellen dat er in geen enkele enveloppe zeg 250/500 euro zat en daarmee 1500 euro dus echt het laagste bedrag was? Bovendien een gekke move, om geregisseerd en al het penningmeesterschap in handen te krijgen op die manier. Want als mol heb je de voorkennis dat de penningmeester de heli in mag. Nog los van dat het penningmeesterschap niet garant staat voor het mol zijn.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 7-02-2013, 21:42:37 »
Trouwens heel handig dat Kees penningmeester werd als hij de mol is.. dan weet hij dus dat hij NIET zijn envelop moet pakken
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 7-02-2013, 21:42:44 »
Damn, daar gaat de ogentheorie...  ::oink::


Ik heb me wel kapot gelachen deze aflevering trouwens. Wat een leuke groep  ::rofl::
No Milk today???

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 7-02-2013, 21:42:51 »
Ket per kandidaat welke antwoorden ze gaven op de vragen van art
Niemand had alles goed (want niemand had Ewout goed).

Dat is alles dat je hoeft te weten. Want alles daarna is "naar eigen inzicht" oftewel, je kunt er niks uit afleiden.

Dus tot zover het volledige overzicht :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 7-02-2013, 21:42:54 »
Wat mij meteen opviel: Bij alle kandidaten die vragen aan de mol stelden, kwam 'de mol' ook in beeld. Kees was de enige waarbij er geen enkel shot van 'de mol' te zien was... Misschien omdat hij het zélf is  ::vergroot:: ?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 7-02-2013, 21:42:59 »
Jammer dat opdracht twee letterlijk gekopieerd is uit seizoen Dennis.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 7-02-2013, 21:43:11 »
Wat mij meteen opviel: Bij alle kandidaten die vragen aan de mol stelden, kwam 'de mol' ook in beeld. Kees was de enige waarbij er geen enkel shot van 'de mol' te zien was... Misschien omdat hij het is  ::vergroot:: ?

Bij Paulien was dit ook het geval.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 7-02-2013, 21:43:25 »
Hoezo volgende week al een finalevrijstelling ?
Dat hebben ze toch wel eens vaker gedaan? Vrijstellingen voor een andere aflevering? Zie eerste aflevering seizoen 11. ;)

Maar dan zul je natuurlijk net zien dat degene die hem wint eruit gaat.

Edit: Oh nee, degene die een vrijstelling voor de finale krijgt is altijd de mol. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 7-02-2013, 21:43:55 »
"De pijl moet sowieso in het midden"
Tuurlijk Kees, tuurlijk...

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 7-02-2013, 21:43:58 »
Bij Paulien was dit ook het geval.

Hmmmm maar even checken dan! Of toch 2 mollen  ;D (just kidding)

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 7-02-2013, 21:44:36 »
Trouwens.. de schouderklopjestheorie klopt nog.. Tania werd door Daniël aangeklopt.

Alleen zit ik nu niet meer op Daniël haha
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Mrrt

  • Forumlid
  • iedereen vergeet daniel...goede mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 7-02-2013, 21:44:42 »
Overigens vind ik Kees als mol in deze aflevering ongeloofwaardiger worden. Als ie mol is, dan kent ie alle inhouden van die geldenveloppes. En je gaat mij niet vertellen dat er in geen enkele enveloppe zeg 250/500 euro zat en daarmee 1500 euro dus echt het laagste bedrag was? Bovendien een gekke move, om geregisseerd en al het penningmeesterschap in handen te krijgen op die manier. Want als mol heb je de voorkennis dat de penningmeester de heli in mag. Nog los van dat het penningmeesterschap niet garant staat voor het mol zijn.


om die reden denk ik wederom Daniel  ::zwaai::
hij vond de pot en sliep bij Kees en nam Kees mee in het verhaal rondom de pot.
Vervolgens moet iemand de penningmeester zyn en wil Daniel het niet.  Het is ook te verdacht als je als mol weinig geld mee terug neemt van de berg. Dan liever gokken dat iemand anders een laag bedrag meeneemt.

Komt iemand mij vergezellen in de Daniel tunnel?

Offline NieBou

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 7-02-2013, 21:44:49 »
Hmm, het is mij onduidelijk hoe de mol precies antwoord als een kandidaat niet alle vragen goed had:
Bepaald hij vooraf of hij een vraag waar gaat beantwoorden of niet. Laat hij dit afhangen van de vraag? Of bepaalt hij het antwoord al van te voren?

En waarom proberen de kandidaten niet iets slimmere vragen te stellen om te proberen er achter te komen of ze tegen een waarheidsspreker zitten of niet.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 7-02-2013, 21:45:25 »
Wat mij meteen opviel: Bij alle kandidaten die vragen aan de mol stelden, kwam 'de mol' ook in beeld. Kees was de enige waarbij er geen enkel shot van 'de mol' te zien was... Misschien omdat hij het zélf is  ::vergroot:: ?

Carolien had het over Almelo -> A mole
...óf niet!