Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 787653 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1620 Gepost op: 14-10-2013, 23:08:26 »
Hmmz JW Roodbeen..

Zal een open mind te houden maar laat het alsjeblieft geen Hans Schiffers deel 2 worden..  :-\\
Echt één van de irritantste kandidaten in widm ooit imho.  :-X

Verder, toffe cast tot nu toe...

Vooral Tygo, Owen en Susan!!  ::bravo::  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 14-10-2013, 23:10:40 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1621 Gepost op: 14-10-2013, 23:36:03 »
Ik denk niet dat je dat kan weten.
Susan heeft geen twitter, Owen heeft geen twitter, Aaf heeft geen twitter. Tyog en JW hebben een twitterstile die even lang duurt. Sofie tweet gewoon door, en wss hebben de aankomende 4 mensen ook geen twitter of een twitterstilte die even lang duurt als tygo en jan willem.
Kandidaten zijn niet dom, hun vinden het leuk om juist hun best te doen wat betreft tweets. hun weten ook dat er molloten zijn die daar op letten juist. Zeker kandidaten die fan zijn van het programma. Kijk naar Carolien, ze ging vorig jaar pleisters halen met dierenprints, >zuid afrika. Hun weten dat wij overal iets uit proberen te halen.

Maar als je dat denkt te weten, prima, maar ik hoef het idd niet te weten. Dan is het HELE programma 100x minder leuk.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1622 Gepost op: 15-10-2013, 00:06:42 »
haha ik zat tv te kijken. Susan doet de telfort stem, commercial. Patrick is daar ook het gezicht van.

Misschien heeft patrick haar wel tips gegeven over hoe ze de mol moest zijn..

Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1623 Gepost op: 15-10-2013, 00:13:26 »
Over het filmpje van Radio2, ik ga geen aannames doen etcetera, maar (okee voor de zekerheid in spoiler al is dit een zelfbedachte theorie in plaats van feiten die op internet betrekking hebben op afvallers e.d.)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1624 Gepost op: 15-10-2013, 07:12:16 »
@ramonmol, dan moet je beter kijken. Retweets zijn ook acties van gebruikers he ;) en Iemand kan ook het account beheren van zijn of haar tv-programma, of juist een blog hebben. Facebook is ook een bron van informatie. Ik ben ontzettende fan van detective-series, en voor mij is het zo juist leuker. tenslotte, net wat je zegt bied zelfs twitter geen 100% zekerheid. Nogmaals ik zal de info niet posten, wie wel geinteresseerd is stuurt me maar een P.M.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1625 Gepost op: 15-10-2013, 08:21:18 »
@ramonmol, dan moet je beter kijken. Retweets zijn ook acties van gebruikers he ;) en Iemand kan ook het account beheren van zijn of haar tv-programma, of juist een blog hebben. Facebook is ook een bron van informatie. Ik ben ontzettende fan van detective-series, en voor mij is het zo juist leuker. tenslotte, net wat je zegt bied zelfs twitter geen 100% zekerheid. Nogmaals ik zal de info niet posten, wie wel geinteresseerd is stuurt me maar een P.M.
Dan weten we dus al wie de WIDM-pool gaat winnen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1626 Gepost op: 15-10-2013, 08:25:03 »
Dan weten we dus al wie de WIDM-pool gaat winnen...

ik namelijk  :P
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1627 Gepost op: 15-10-2013, 08:29:30 »
LdHmolletje, rustig maar, vorig jaar ook niet gewonnen, anders was ik nu misschien degene die mee mocht met de eerste opnames van widm. Overigens deed ik niet mee met de pool hier (heb nog maar net account hier), maar wel op een andere site, en op het tweede scherm.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1628 Gepost op: 15-10-2013, 08:30:45 »
Het was ook niet al te serieus bedoeld... ;)
Ich bin ein Bärliner!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1629 Gepost op: 15-10-2013, 08:55:55 »
Gelukkig maar! Maar toch, mocht iemand serieus denken dat ze niet van me kunnen winnen.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1630 Gepost op: 15-10-2013, 10:47:26 »
Over het filmpje van Radio2, ik ga geen aannames doen etcetera, maar (okee voor de zekerheid in spoiler al is dit een zelfbedachte theorie in plaats van feiten die op internet betrekking hebben op afvallers e.d.)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Dat kan natuurlijk allemaal schijn zijn...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1631 Gepost op: 15-10-2013, 10:54:35 »
@rensjekent schijn?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1632 Gepost op: 15-10-2013, 11:01:39 »
Dat is nou juist iets wat je niet KAN weten, omdat Jan-Willem niets mag vertellen en we weten niet wat in zijn hoofd omgaat. Wendy had bijvoorbeeld nog helemaal niets door. En juist als je geen acteur bent, probeer je de eigenschappen van een nerveus iemand te imiteren. We weten het gewoon niet.  : ::trots::

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1633 Gepost op: 15-10-2013, 11:36:00 »
De kandidaten mochten wat mij betreft wel iets bekender. Ken er tot nu toe maar 3 (van de 6). Geen ramp natuurlijk, maar hoop op wel wat bekendere gezichten..
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1634 Gepost op: 15-10-2013, 11:38:42 »
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor jou bekend is. Als je bijvoorbeeld alleen naar de KRO kijkt dat zal Sofie van den Enk heel bekend voor je zijn, en is Jan-Willem Roodbeen iemand die jou totaal onbekend is. Ik ken er bijvoorbeeld 4/6 tot nu toe. Dat is ook bijvoorbeeld als je geen krant leest; de naam Aaf Brandt Corstius is jou volkomen onbekend.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1635 Gepost op: 15-10-2013, 11:43:13 »
Tja, We hebben nu eenmaal BN-ers in alle maten en soorten. De een kent deze, de ander weet niet wie het is.

Toen WIDM  in seizoen 5 met BN-ers kwam, vonden de meesten dat maar niets. Ze wilden onbekende deelnemers.

Min of meer is de AVRO daar aan tegemoet gekomen, door niet alleen te kijken naar de ''triple-A'' BN-ers. Mensen dus, die iedereen wel kent.

Maar dan nog zullen er mensen zijn die niet alle 10 de kandidaten (van naam) kennen.


Maar moet dat dan?

Nu het een mix is van acteurs, schrijvers, musicalsterren en journalisten, vind ik het prima: zo heeft iedereen wat.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1636 Gepost op: 15-10-2013, 11:51:36 »
Tja, We hebben nu eenmaal BN-ers in alle maten en soorten. De een kent deze, de ander weet niet wie het is.

Toen WIDM  in seizoen 5 met BN-ers kwam, vonden de meesten dat maar niets. Ze wilden onbekende deelnemers.

Min of meer is de AVRO daar aan tegemoet gekomen, door niet alleen te kijken naar de ''triple-A'' BN-ers. Mensen dus, die iedereen wel kent.

Maar dan nog zullen er mensen zijn die niet alle 10 de kandidaten (van naam) kennen.


Maar moet dat dan?

Nu het een mix is van acteurs, schrijvers, musicalsterren en journalisten, vind ik het prima: zo heeft iedereen wat.

Ik vind dat juist fijn, dat ik sommige niet ken. Heb ik weer wat uit te zoeken, wat overigens het hele doel van het programma is; dingen uitzoeken om tot de Mol te komen. Een groep bestaande uit Gordon, Gerard Joling, Britt, Ymke en Patty Brard, daarvan weet ik dat ik die niet zie zitten. Misschien ook omdat het gemiddelde niveau qua Molspelen daar een stuk lager ligt. Terug OT.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1637 Gepost op: 15-10-2013, 12:31:28 »
Ze had natuurlijk al eerder kunnen zien dat hij nerveus zou zijn, maar dan had ie wel een smoesje en dat geloof je dan... Niemand die door heeft dat je geen vakantie had, maar mee deed in widm. En als je een geheim hebt ben je niet continue nerveus. Ik geloof voor als nog niet dat dit geacteerd is, maar we zullen zien

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1638 Gepost op: 15-10-2013, 14:08:50 »
Jongens ik speel toneel en je kan ook zenuwachtig acteren.
En wat wil zo iets nou zeggen of hij de mol wel of niet is.
Dus bij deze alles kan nog  ::rofl::
候选人谁是鼹鼠初中?

Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1639 Gepost op: 15-10-2013, 14:40:09 »
Dat kan natuurlijk allemaal schijn zijn...

Dat dacht ik bij Paulien vorig jaar ook. Dat was ook geen schijn. Pas toen ze het van zich af kon slaan werd ze bedreven in het spel. Maar ze kon de zenuwen niet de baas zijn, net als Daniel niet. Daarom denk ik toch bij Jan Willem dat hij het niet is, ik streep hem nog zeker niet weg en houd het in de gaten maar gezien zijn gedrag in de uitzending kan hij zichzelf niet de baas zijn wat de zenuwen betreft en zou hij als mol snel ontmaskerd kunnen worden.

We moeten nog 4 kandidaten afwachten, maar er is al iets vreemds gebeurd. Ik heb het niet helemaal meegekregen maar als ik het goed heb is Owen de enige kandidaat die niet in beeld is geweest bij de onthulling als deelnemer aan het spel. Zo heb ik dus zijn reactie niet kunnen zien waar dat bij de andere 5 wel kon. Een verhullende onthulling...

Aan de andere kant kwam Aad wel heel luchtig over, Suzan ook trouwens. Dus die maken ook kans. En wellicht zit ik er met JW inderdaad naast en verrast hij ons met zijn mol acties gaandeweg het seizoen. Of wellicht moet de mol nog als deelnemer bekend worden gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2013, 14:42:38 door Pythonmaniac »