Auteur Topic: De Gouden Televizier-Ring 2013!  (gelezen 156540 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #60 Gepost op: 31-08-2013, 22:51:43 »
::niet-ok::
::)

Dat mensen Expeditie Robinson nomineren is hun keus en beslissing en ik respecteer dat.

Alleen als je kijkt naar vandaag, kijkfcijfers Expeditie Robsinson hangen weer rond de 800.000
Wie is de mol had dit jaar als hoogtepunt 2.500.000

Is best een GROOT verschil.
Hoe leuk expeditie ook is, wie is de mol is HET programma van nederland.
Dat geeft iedereen eigenlijk ook toe, ook mensen die niet fan zijn. De enige 2 die in de buurt komen zijn The Voice (die al gewonnen heeft) en Moeder ik wil de Revue (maar hun gaan denk ik niet winnen, omdat de doelgroep kleiner is)
::) ::) ::)
🜃

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #61 Gepost op: 31-08-2013, 22:57:24 »
Expeditie Robinson was ook een introductieaflevering hè? Volgende week gaan die ook wel weer over de miljoen.

En het idee is toch juist dat iedereen stemt op wat hij het beste/leukste programma vindt? In Fabianns geval is dat ER, in jullie geval WIDM. Daar hebben kijkcijfers verder niks mee te maken.

Maar goed, ik heb gestemd op WIDM, Art, Erica ( ;D), Kees en een of ander kinderkookprogramma wat ik zelf niet kende maar mijn broertje wel.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #62 Gepost op: 31-08-2013, 23:04:37 »
Ik heb niks tegen andere stemmers, maar waarom je dat dan op het WIDM-forum komt verkondigen? :P
Ik heb ook gestemd, op WIDM, mijn droomduo Maarten & Erica (hoe geweldig zou het zijn als die twee (Rossem & Terpstra) samen in een programma zaten?! ::oink::), Kees Tol en de goedheigman ::love::
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #63 Gepost op: 31-08-2013, 23:06:31 »
omdat dit een forum is voor realitynet tv programma's misschien ?
Inmiddels ook een apart topic geopend op Expeditie robinson gedeelte van deze site.
Laten we alstublieft normaal blijven doen tegen elkaar hier.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #64 Gepost op: 31-08-2013, 23:08:36 »
Ik heb niks tegen andere stemmers, maar waarom je dat dan op het WIDM-forum komt verkondigen? :P
RN is natuurlijk ook als forum voor ER bedoeld, maar daar was er nog geen topic over de ring. ;) (bedankt Lukie4!)

Ik denk trouwens dat 'we' ook wel een beetje moeten oppassen voor Heel Holland Bakt, zou me niks verbazen als dat ook wordt genomineerd.

Verder maken denk ik natuurlijk WIDM, FM, IHVH, Divorce en ER kans op nominatie. Moeder ik wil bij de revue heb ik nooit gezien, maar dat scheen ook wel een goed programma te zijn dus zou ook nog kunnen. Verder zou ik echt geen kanshebbers kunnen bedenken.
« Laatst bewerkt op: 1-09-2013, 13:57:23 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #65 Gepost op: 31-08-2013, 23:09:02 »
Ik heb niks tegen andere stemmers, maar waarom je dat dan op het WIDM-forum komt verkondigen? :P
Ik heb ook gestemd, op WIDM, mijn droomduo Maarten & Erica (hoe geweldig zou het zijn als die twee (Rossem & Terpstra) samen in een programma zaten?! ::oink::), Kees Tol en de goedheigman ::love::
Ik dacht dat dit forum over realityseries ging en niet alleen over wie is de mol en dit is het gouden televizier ring topic dus hier horen dingen over de ring toch? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #66 Gepost op: 1-09-2013, 00:12:14 »
Ik dacht dat dit forum over realityseries ging en niet alleen over wie is de mol en dit is het gouden televizier ring topic dus hier horen dingen over de ring toch? ???
Ja zeker! (denk ik  ;))
Ik heb op Wie is de Mol?, Art Rooijakkers, Patty Brard ^^, Tim Hofman en Checkpoint gestemt
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #67 Gepost op: 4-09-2013, 15:08:43 »
Ik zal de link even tweeten naar ruim 9000 molfans op @WIDMtips. :)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #68 Gepost op: 4-09-2013, 16:01:02 »
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #69 Gepost op: 4-09-2013, 22:56:45 »
Ik ben geen groot fan van ER, omdat de kandidaten kunnen afvallen op basis van ''naaierij'' om het maar plat te zeggen. Dit vind ik een slecht aspect van het spel. Natuurlijk kun je bij WIDM ook andere kandidaten helpen of dwarsbomen, maar daar voegt het echt wat toe. Dat element is misplaatst in ER, omdat wie niet wint er zo wordt uit gestemd, ondanks dat hij of zij een van de beste kandidaten is.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #70 Gepost op: 4-09-2013, 23:32:53 »
ER is ook een sociaal spel, terwijl bij de mol je helemaal niet sociaal hoeft te zijn om te winnen.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #71 Gepost op: 5-09-2013, 06:38:25 »
Dat element is misplaatst in ER, omdat wie niet wint er zo wordt uit gestemd, ondanks dat hij of zij een van de beste kandidaten is.
Volgens mij heb jij het spelletje niet helemaal begrepen. Je kunt niet een van de beste kandidaten zijn als je er (vroeg in het spel) wordt uitgestemd. Je hebt als kandidaat dan toch iets fout gedaan. Dus wat is precies jouw definitie van 'een van de beste kandidaten'?
🜃

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #72 Gepost op: 5-09-2013, 19:11:29 »
Ook gestemd. Op Art, Kees, WIDM, Linda de Mol en Checkpoint.

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #73 Gepost op: 5-09-2013, 19:52:32 »
Volgens mij heb jij het spelletje niet helemaal begrepen. Je kunt niet een van de beste kandidaten zijn als je er (vroeg in het spel) wordt uitgestemd. Je hebt als kandidaat dan toch iets fout gedaan. Dus wat is precies jouw definitie van 'een van de beste kandidaten'?

Ik snap het spelletje hoor, maar ik ben er gewoon niet zo'n fan van. Overigens betekent dat niet dat ik het een slecht programma vind. Ik kijk er graag naar namelijk.

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #74 Gepost op: 5-09-2013, 20:06:43 »
Ben momenteel bezig met een promofilmpje voor WIDM voor het Televizierring Gala. Nu vroeg ik me af welke muziek er hier :


gebruikt wordt. Weet iemand dat toevallig?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #75 Gepost op: 5-09-2013, 20:26:20 »
Shazam

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #76 Gepost op: 5-09-2013, 20:53:13 »
Geprobeerd, herkent hem niet...  :(

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #77 Gepost op: 15-09-2013, 21:37:36 »
Citaat van: @jonvaneerd
'Moeder Ik Wil Bij de Revue' bij de laatste 3 voor de Televizierting @Jan_Slagter woepie!!!

Volgens mij is Jon een beetje in de war met de reclame op Nederland 1 om te stemmen op Wie is de Mol?, Moeder ik wil bij de Revue en Flikken Maastricht.  ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #78 Gepost op: 15-09-2013, 21:45:16 »

Deze dus.
Ik snap niet dat ze de promo voor wie is de mol inkorten tot 'wie is de mol?'-'ik ben de mol' en het met nog 2 programma's van de NPO als 'enige' kanshebbers ziet en in één reclame propt.
Als ze nou even de tijd nemen om iets van Zuid-Afrika en de opdrachten te laten zien... ::love::
...óf niet!

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #79 Gepost op: 16-09-2013, 11:58:29 »
Heuj! Er kan worden gestemd!  ::bravo::