Auteur Topic: De Gouden Televizier-Ring 2013!  (gelezen 156546 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Gepost op: 17-08-2013, 11:20:41 »
Binnenkort (begin september) kan er weer gestemd worden voor de felbegeerde televizier-ring! En omdat ik (en denk iedereen) gewoon wil dat ze hem dit jaar krijgen, heb ik alvast iets gemaakt om te kunnen verspreiden!

Verder zou het gaaf zijn als iemand hier op het forum (en daarvoor de apparatuur heeft) een filmpje kan maken met hoogtepunten van het afgelopen seizoen, en pakkende tekst. Zodat we dat filmpje ook kunnen verspreiden over de verschillende sociale media!

Want dit jaar MOET het gewoon lukken!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #1 Gepost op: 17-08-2013, 12:45:28 »
Als iedereen nou die poster over social media verspreid....
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #2 Gepost op: 17-08-2013, 14:19:42 »
Alvast voor de Televisierring een Sammevatting van Wie is de Mol? 2013
Je kan niet vroeg genoeg beginnen  ::ok::
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #3 Gepost op: 17-08-2013, 14:27:33 »
Het kan nu gewoon niet mis gaan? Met alle respect, maar wie zo u nou concurrentie kunnen zijn? Vast zo'n raar RTL-programma.

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #4 Gepost op: 17-08-2013, 14:30:20 »
Het kan nu gewoon niet mis gaan? Met alle respect, maar wie zo u nou concurrentie kunnen zijn? Vast zo'n raar RTL-programma.
Nee Wie is de Mol? Staat nu echt met kop en schouders boven alles, zeker te weten.
Misschien Flikken Maastricht maar dat heeft bij lange na niet zoon grote schare fans achter zich en hoge kijkcijfers  ::)
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #5 Gepost op: 17-08-2013, 14:41:05 »
Nu maar hopen dat er niet gedacht wordt om op het hoogtepunt te stoppen. De Mol zal eeuwig leven!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #6 Gepost op: 17-08-2013, 16:08:51 »
Misschien Flikken Maastricht maar dat heeft bij lange na niet zoon grote schare fans achter zich en hoge kijkcijfers  ::)
Flikken Maastricht moet zeker niet onderschat worden, hoor. FM heeft ook heel veel fans. Misschien niet zoveel als WIDM, maar toch wel heel veel.

Veel fans van WIDM zijn ook fan van FM (waaronder ondergetekende) en andersom. Het ligt er dus aan aan welk programma deze fans hun grootste voorkeur geven.

Maar laten we niet te vroeg op de zaken vooruit lopen. Laten we vanaf september eerst maar eens WIDM (en FM) nomineren voor de tweede stemmingsronde ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #7 Gepost op: 17-08-2013, 16:16:52 »
FM moet je inderdaad zeker niet onderschatten, die zie ik zeker als tweede genomineerde naast WIDM. Misschien dat ER nu ook wel een kans maakt om genomineerd te worden aangezien er verder niet veel concurrentie meer is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #8 Gepost op: 17-08-2013, 17:33:04 »
Ik vond dit seizoen van FM echt rampzalig, ik kan me niet voorstellen dat er fans bij zijn gekomen. en andere jaren kwam het al niet in de top 3 dus eerlijk gezegd maak ik me over FM geen zorgen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #9 Gepost op: 17-08-2013, 17:34:18 »
Grootste concurrenten zijn denk ik Ali B op volle toeren en ik Ik Hou van Holland. Die krijgen al jaren veel stemmen in de voorrondes, dus zullen nu ook weer goed scoren denk ik.

Als die genomineerd worden, is WIDM een keer voor de verandering niet het enige programma dat tijdens de ring periode niet op de buis is (tenzij IHVH binnenkort terugkomt, maar ik heb er nog niks over gelezen).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #10 Gepost op: 17-08-2013, 17:46:28 »
Hello Goodbye en Expeditie Robinson moet je ook zeker niet helemaal uitvlakken. Hello Goodbye scoorde afgelopen jaar geen topnotering, maar de jaren ervoor zaten ook zij er vaak dichtbij een nominatie.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #11 Gepost op: 17-08-2013, 17:52:31 »
Heeft ik hou van holland nog nooit gewonnen Daisy?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #12 Gepost op: 17-08-2013, 17:57:37 »
Voor degene die handig is in het maken, en uploaden van filmpjes:

Is het wellicht een idee om je als forummer en/of molloot te profileren, en vanuit je positie als fan WIDM op je eigen manier aan te bevelen?

Eventueel kunnen die filmpjes dan tot 1 geheel worden gesmeed door iemand die daar heeeeeel handig in is.


Iets in de zin van ''Ik ben forummer X, ik kijk WIDM nu al voor het 8e seizoen, en ik vind dat WIDM simpel gezegd recht heeft op die Ring. Dus je weet wat je te doen staat: Stemmen!!!!!!!''


Bjorrn: Als IHVH ooit gewonnen had, dan zou men nu niet meer mee kunnen doen, dus die vraag is makkelijk met NEE te beantwoorden.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #13 Gepost op: 17-08-2013, 18:20:51 »
Grootste concurrenten zijn denk ik Ali B op volle toeren en ik Ik Hou van Holland. Die krijgen al jaren veel stemmen in de voorrondes, dus zullen nu ook weer goed scoren denk ik.

Als die genomineerd worden, is WIDM een keer voor de verandering niet het enige programma dat tijdens de ring periode niet op de buis is (tenzij IHVH binnenkort terugkomt, maar ik heb er nog niks over gelezen).

Als ik het goed heb komt IHVH vanaf 31 augustus weer terug.... (Weet niet 100% zeker, maar dacht het ergens te hebben gelezen...)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #14 Gepost op: 17-08-2013, 18:22:59 »
Goed idee Bodejos,
Ik zou er in elk geval wel aan mee willen werken :)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #15 Gepost op: 17-08-2013, 19:22:58 »
Ik ben niet handig  ;D
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #16 Gepost op: 17-08-2013, 19:27:49 »
Bjorrn: Als IHVH ooit gewonnen had, dan zou men nu niet meer mee kunnen doen, dus die vraag is makkelijk met NEE te beantwoorden.

Ik weet dat je nadat je gewonnen hebt niet weer mee mag doen,
maar ik dacht dat ze hem al gewonnen hadden en daarom niet mee mochten doen.
Dat had ik mis dus...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #17 Gepost op: 17-08-2013, 21:09:06 »
IHVH komt volgens mij altijd rond oktober weer op TV met haar nieuwe seizoen,dus grote kans dat dat wel loopt tijdens het gala. FM moet je inderdaad niet uitvlakken en wat denken jullie van Heel Holland Bakt?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #18 Gepost op: 17-08-2013, 21:21:18 »
Denk ik niet, de gemiddelde doelgroep is wat ouder. Daarom heeft Boer Zoekt Vrouw ook nog nooit gewonnen volgens mij; een groot deel van hun kijkers zal niet gauw stemmen tijdens een TV gala.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #19 Gepost op: 17-08-2013, 21:30:56 »
Heel Holland Bakt was overigens wel geheel onverwacht DE televisiehit van deze zomer. Ook al was het de doelgroep niet, er bleken best veel jongeren naar te kijken, die het programma een beetje als ''cult'' beschouwden.

Om die reden zou je denken dat ze in elk geval in de Shortlist komen te staan.