Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 374967 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #520 Gepost op: 19-03-2014, 21:40:22 »
En Liesbeth die meteen over haar 'lakmoesproef' begint ;D

Moest ik ook hard om lachen! Grapje voor nerds.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #521 Gepost op: 19-03-2014, 22:35:02 »
Ik snap alleen niet waarom het vandaag was, en niet morgen. Volgens mij deden ze het vroeger altijd in de uitzending vlak voor de laatste aflevering.
Ik denk dat DWDD morgen de resultaten van de gemeenteraadsverkiezingen gaat bespreken, dus dan is er geen tijd voor een vooruitblik op WIDM ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #522 Gepost op: 19-03-2014, 22:43:32 »
Dan zal RTL Blv wel met een "hot" item komen ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #523 Gepost op: 20-03-2014, 08:17:02 »
Dan zal RTL Blv wel met een "hot" item komen ;)

Gisteravond is WIDM al behandeld aan het eind van de uitzending.. Paar quotejes met hoogzwangere Sofie. Maarja ze moesten snel door, want ja HALLO! Martijn en Amanda Krabbé gaan scheiden!!!... GAAP..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #524 Gepost op: 20-03-2014, 11:05:54 »
Ik vraag mij af hoe het komt dat Anton en Art beweren dat iedereen verrast zal zijn met de mol. Er wordt nu al een week rekening gehouden met Susan en Sofie, veel berichten in de media. Ze werden allebei al vrij vroeg in de gaten gehouden,  Aaf en JW hebben het alleen niet doorgezet. Met betrekking tot Susan. Je zou kunnen concluderen dat van de laatste 5 kandidaten exclusief de mol alleen Freek de verdenking op Sussn niet had en Aaf switchte naar Tygo. Maar voor de rest werden Susan en Sofie allebei verdacht dooe de meeste. Alleen Maurice, Owen, Daphne en Jennifer zullen dus echt verrast zijn. En Jennifer is dacht ik aflevering 5 eruit gegaan wat inhoudt dat de helft van de serie Susan en Sofie, de finalisten,  verdacht werden. Ik zit niet in een Freek tunnel, ik verdenk Susan, maar je zou toch haast denken aan de hand van alle uitspraken dat Freek de mol is omdat hij helemaal niet verdacht werd een sinds vorige week ook afgeschreven kon worden wat de verrassing dus het grootst maakt. Maar dat gaat niet gebeuren.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #525 Gepost op: 20-03-2014, 11:14:12 »
Ze hebben ook gezegd dat de kandidaten die vroeg afvielen heel verrast zullen zijn.

Dus dan toch Sofie want de meesten namen haar ook mee als verdachte en zijn toch afgevallen??

Daarnaast zou ik het persoonlijk heel jammer vinden als ze eerst zeggen dat iemand de mol niet is om het dan terug te draaien. Denk met mij meerderen dus dat zal het programma geen goed doen en Art onbetrouwbaar maken.

Dan hadden ze in de slotopname moeten zeggen... Susan jij bent niet de winnaar, Sofie jij bent niet de verliezer. Freek jij bent ...... Dat ziet u volgende week. Dan houd je alle opties open en kunnen ze alledrie nog de mol zijn.

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #526 Gepost op: 20-03-2014, 11:16:15 »
Ik denk misschien omdat veel kandidaten zeiden 'Susan kan het onmogelijk zijn' en omdat vaker benadrukt werd Susan de lieve, schattige moeder-figuur is. Al moet ik wel zeggen, ze hoogstwaarschijnlijk ieder jaar zeggen de Mol een verassing zal zijn, uiteraard om het spannend te houden. Al zou het wel echt vet zijn als ze iets doen wat ze nog nooit eerder gedaan hebben in de finale, wellicht een idee voor volgend seizoen!

Dat was in het begin maar toen kreeg je ook niet het idee dat ze echt wat deed. Op een storende portofoon en zware koffer na zag je haar niet nadrukkelijk mollen. In de Filipijnen kwam ze pas los in mijn ogen daarvoor was het vertrouwen kweken. En vanaf dat moment werd ze ook meer verdacht. JW heeft sowieso altijd Susan in de gaten gehouden als gevoelsmol en ook al klikte hij de naam niet aan,  hij heeft ook heel wat testvragen op haar ingevuld. Sofie kreeg haar ook al in de smiezen en Aaf verdacht haar ook snel maar stapte op Tygo over omdat Tygo het spel goed speelde. Hij wilde ook iedereen van Susan af houden. Ook de kijkers verdachten haar steeds meer en het leek er een beetje dik bovenop te liggen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #527 Gepost op: 20-03-2014, 11:21:46 »
Ik denk dat dit puur marketing is, natuurlijk zeggen de makers dat de mol goed en verrassend is, dat is toch de reden dat mensen naar het programma kijken?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #528 Gepost op: 20-03-2014, 11:36:36 »
Ik denk dat dit puur marketing is, natuurlijk zeggen de makers dat de mol goed en verrassend is, dat is toch de reden dat mensen naar het programma kijken?

Ja, dit denk ik eerlijk gezegd ook.
Zowel Susan als Sofie is uberhaupt geen verrassing meer, lijkt me. Of ja, dat "fans verrast zullen zijn" lijkt me in ieder geval overdreven. Susan wordt iets meer verdacht, maar het is niet zo dat de verhouding tussen die twee 80/20 % is ofzo.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #529 Gepost op: 20-03-2014, 13:49:54 »
Gisteravond is WIDM al behandeld aan het eind van de uitzending.. Paar quotejes met hoogzwangere Sofie. Maarja ze moesten snel door, want ja HALLO! Martijn en Amanda Krabbé gaan scheiden!!!... GAAP..

*Ligt al 10 minuten op de grond van het lachen*

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #530 Gepost op: 20-03-2014, 19:30:46 »
Art had net een praatje bij boulevard, maar goed, niks nieuws verder, hij versprak zich niet ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #531 Gepost op: 20-03-2014, 19:31:41 »
Omroep Brabant heeft net de uitslag al gepubliceerd of ze hebben een fanatieke molloot op de redactie zitten die op basis van de Susan hints vast Susan als mol heeft uitgeroepen

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #532 Gepost op: 20-03-2014, 19:37:26 »
omroep brabant is vooral met Freek bezig.
1 pagina nog over waarom hij het wel is
1 pagina nog over waarom hij het niet is.

het blijft een bijzondere omroep
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #533 Gepost op: 20-03-2014, 19:41:27 »
Ja, die ze net Online hebben gezet gaat over waarom Freek wie is de mol niet gewonnen heeft maar ze presenteren het op fb als zijnde de uitslag van widm

Maar zullen het maar houden op Eindhoven de gekstuh  ::rofl::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #534 Gepost op: 21-03-2014, 02:22:54 »
Weet iemand van jullie wanneer de herhaling van WIDM op tv is? (heb het al opgezocht op internet maar vind het nergens) of komt die niet meer deze week?


A.s. zaterdag 9.55 uur, Nederland 1. ('S morgens dus).
Althans zo staat het in mijn TV gids (Avrobode)

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #535 Gepost op: 21-03-2014, 07:16:18 »
omroep brabant is vooral met Freek bezig.
1 pagina nog over waarom hij het wel is
1 pagina nog over waarom hij het niet is.

het blijft een bijzondere omroep

Dat is het enige wat ze eigenlijk kunnen ook al was het al bekend wie de mol niet was. Maar Freek was de enige kandidaat uit Brabant,  dan bericht je daar dus over.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #536 Gepost op: 21-03-2014, 09:06:21 »
Dat klopt, maar ze presenteren het op facebook alsof het de uitslag is, waarbij ze er vanuit gaan dat inderdaad Susan de mol is en Sofie hem zand in zijn ogen heeft gestrooid.

Pas als er commentaar geleverd wordt dat ze dit twee uur voor de uitzending online gooien dan zeggen ze ineens dat het een aanname van ze is  ::rofl::

Denk dat je dat dan beter na de uitzending had kunnen plaatsen als waar bericht.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #537 Gepost op: 21-03-2014, 14:59:02 »
Ik hoor net dat er een vanmiddag bij Q-Music (zal vanaf 16.00 uur zijn) een terugblik op WIDM is met oppermolloot Joeri van Breukelen.  :D

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #538 Gepost op: 21-03-2014, 15:37:07 »
Een speciale gast in de allerlaatste aflevering van onze rubriek op nrc.nl:

http://www.nrc.nl/nieuws/2014/03/21/de-mol-is-bekend-en-sofie-chat-mee/

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #539 Gepost op: 21-03-2014, 15:57:36 »
Leuke chat weer mannen ::ok::

En nu kunnen we jullie chat volgen over WIDM Junior neem ik aan?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.