Auteur Topic: Molfandag 2014  (gelezen 157919 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #160 Gepost op: 9-03-2014, 20:16:50 »
Aaargh zo frustrerend, ik wil zo graag weer naar de WIDM-fandag (ben alleen in 2009 geweest helaas), maar ik kan nooit vrienden vinden die meewillen! Sommigen vinden het wel leuk om het programma te kijken, maar niemand begrijpt mijn echte die-hard Wie is de Mol-gekte geloof ik :(
En om nou alleen te gaan is ook zoiets, want ik wil toch ook wel graag op de foto en gewoon niet zo eenzaam rondlopen.
Je hoeft niet eenzaam rond te lopen hoor. Je kunt vast met iemand van het forum afspreken. En anders ontmoet je vast leuke mensen in de rij voor de deur! :)

Offline s1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #161 Gepost op: 9-03-2014, 20:22:58 »
@marissaWIDM met wie ben je in 2009 dan geweest? Misschien kan je dan weer met die persoon. En er zijn wel veel mensen zoals ons die een praatje willen houden hoor. Ik denk dat iedereen daar heel vriendelijk is!

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #162 Gepost op: 9-03-2014, 20:39:16 »
In 2009 zat ik nog op de middelbare school en zou ik met een klasgenote gaan maar die was last-minute ziek geworden, dus toen ging ik alleen, maar kwam ik toevallig 2 meisjes tegen die ik vlak daarvoor bij een ander evenement had ontmoet. Dankzij hen (want zij waren veel jonger dan ik) heb ik zelfs nog een deel van het molgeld dat zij wonnen bij de kinderveiling weten te krijgen, heel leuk! :) Maar toch vond ik, ondanks dat het een superleuke dag was, het heel moeilijk om contact te leggen met andere mensen. Ik had toch het idee dat de forummers vaste groepjes hebben waarbij het heel moeilijk is om ertussen te komen.
En dat snap ik ook heel goed, want ik ben ook altijd een diehard-forummer geweest, maar dan op het oude AVRO-forum, maar helaas zijn toen met het verdwijnen met het forum de contacten die ik had verdwenen op 1 iemand na (maar die kan dit jaar ook niet!). En nu ben ik eigenlijk al jaren een meelezer hier op het forum, dus afspreken met mensen van hier lijkt me ook lastig en ik weet niet, ik vind t gewoon moeilijk om me zomaar op de dag zelf aan andere molloten te gaan opdringen, snappen jullie?  :-\\

Maar eigenlijk wil ik gewoon dolgraag, al is het maar om met Art ( ::love::) op de foto te kunnen en het leuke vragenvuur mee te maken en wellicht nu toch eens wat te scoren bij de veiling.

Wie o wie haalt me over om wel te gaan?  :P
Zijn er überhaupt andere mensen hier die ook alleen gaan of wel eens alleen gegaan zijn? :)




Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #163 Gepost op: 9-03-2014, 20:48:37 »
Maar eigenlijk wil ik gewoon dolgraag, al is het maar om met Art ( ::love::) op de foto te kunnen en het leuke vragenvuur mee te maken en wellicht nu toch eens wat te scoren bij de veiling.

Haha, dat is precies waarom ik ook kom!

en dan vooral foto met Art   ::love::
Niets is wat het lijkt...

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #164 Gepost op: 9-03-2014, 20:52:07 »
Haha, dat is precies waarom ik ook kom!

en dan vooral foto met Art   ::love::

Hahaha nice, eindelijk eens iemand die me begrijpt!  ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #165 Gepost op: 9-03-2014, 20:53:34 »
ik vind t gewoon moeilijk om me zomaar op de dag zelf aan andere molloten te gaan opdringen, snappen jullie? 
Ja, dat snap ik heel goed, het is ook heel anders om ineens tussen 'echte' mensen te staan in plaats van berichtjes op een forum. Ik had het er in mijn eerste jaar al moeilijk mee om met de mensen waar ik hier veel contact mee had te gaan. Gelukkig is dat na zoveel jaar geen enkel probleem meer.

Volgens mij heb ik in 2009 nog wel even met je gepraat? Of was dat iemand anders? Je naam herken ik in elk geval wel. Maar als je mij daar ziet, spreek me gerust aan. Ik ben daar dan wel met onze groep, maar ik loop ook in mijn eentje rond. En ik heb mijn camera bij me, dus ik zet je wel op de foto met Art, dus dat is geen enkel probleem. En naast mij zijn er nog een heleboel mensen die iedereen verwelkomen, dus dat wordt gewoon een leuke dag.
The British are not impressed.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #166 Gepost op: 9-03-2014, 20:57:50 »
Marissa, gewoon komen hoor. Er zijn genoeg mensen die ook alleen komen. Zoek anders via dit topic iemand die bij jou uit de buurt komt, en probeer samen te reizen naar Amersfoort.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline s1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #167 Gepost op: 9-03-2014, 21:12:16 »
@marissa je mag altijd bij ons komen staan.. Maar dan moeten we wel weten hoe we eruit zien haha

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2014
« Reactie #168 Gepost op: 9-03-2014, 21:13:36 »
Sluit ik me bij aan. Molloten zijn soms net   mensen, en helemaal niet gevaarlijk.


Komen, hoor!

Offline s1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #169 Gepost op: 9-03-2014, 21:17:08 »
En als je bijvoorbeeld alleen bent, en je wilt een foto met een kandidaat of mol. Maakt een speciaal iemand dat die erbij staat of zou je dat aan iemand in de 'rij' moeten vragen of die met je mobiel een foto wilt maken.

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #170 Gepost op: 9-03-2014, 21:18:22 »
Hahaha nice, eindelijk eens iemand die me begrijpt!  ;D

Ahahaha die foto met Art heb ik sinds vorig jaar en ben er heel blij mee. Het duurde een eeuwigheid voor we bij hem waren want de rij was echt heel lang....

Ik hoop echt heeeel erg dat Freek naar de fandag komt, wil heel graag met hem op de foto  ::love::  

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #171 Gepost op: 9-03-2014, 21:19:09 »
En als je bijvoorbeeld alleen bent, en je wilt een foto met een kandidaat of mol. Maakt een speciaal iemand dat die erbij staat of zou je dat aan iemand in de 'rij' moeten vragen of die met je mobiel een foto wilt maken.

Zoals het de laatste jaren gaat, is er iemand die de kandidaat assisteert en die kan ook foto's maken.
The British are not impressed.

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #172 Gepost op: 9-03-2014, 21:27:54 »
Aah wat een lieve reacties allemaal!

@Daedalus: Ik kan me wel herinneren dat ik met 1 iemand heb gesproken toen in 2009 ja, kan wel zijn dat jij dat bent geweest ;)

Ik moet me ook gewoon niet tegen laten houden door het feit dat ik niemand meekrijg, ik ga gewoon alleen! Heb me zojuist ingeschreven!  ::tandpastasmiley::  ::regenboog::

Ik wist trouwens helemaal niet dat er tegenwoordig mensen die de kandidaten 'assisteren'! En inderdaad, anders vraag ik gewoon brutaal of iemand anders een foto wil maken! ;)

En zo zonder mensen bij me die me voor gek zouden verklaren kan ik in elk geval gewoon eindelijk een keer schaamteloos (hoog) gaan bieden voor een mooi molitem!  :P
« Laatst bewerkt op: 9-03-2014, 21:32:31 door MarissaWIDM »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #173 Gepost op: 9-03-2014, 21:32:39 »
Is het mogelijk om weer zo'n filmpje te maken zoals de vorige jaren (met vragenvuur enzo)

Als Belg is het niet mogelijk om naar de fandag te gaan.
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molfandag 2014
« Reactie #174 Gepost op: 9-03-2014, 21:36:06 »
yep dat wordt weer gedaan.


en er komen ook Belgen hoor ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #175 Gepost op: 9-03-2014, 21:37:54 »
Ik sla weer over. :(

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #176 Gepost op: 9-03-2014, 21:38:21 »
Hoe lang duurt 't trouwens voordat je een bevestingsmailtje krijgt? Heb 'm nog niet binnen (ook niet bij m'n spam)  ???

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #177 Gepost op: 9-03-2014, 21:39:31 »
Ik zit momenteel in mijn afstudeerjaar (stage, thesis) en heb het dus druk,

maar als ik volgend jaar afgestudeerd ben, ga ik proberen langs te komen.
klaar voor de strijd

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #178 Gepost op: 9-03-2014, 21:40:03 »
Bij mij duurde dat ongeveer 20 minuten... Heb geduld  ;)
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molfandag 2014
« Reactie #179 Gepost op: 9-03-2014, 21:40:16 »
Hoe lang duurt 't trouwens voordat je een bevestingsmailtje krijgt? Heb 'm nog niet binnen (ook niet bij m'n spam)  ???
Dat gaat handmatig. En wordt dus niet constant bijgewerkt.
Als het goed is, is het allemaal rond 20.00 uur de volgende dag bijgewerkt.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.