Auteur Topic: Molfandag 2014  (gelezen 157968 keer)

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #320 Gepost op: 23-03-2014, 22:47:52 »
Echt heel nice dat er waarschijnlijk 8 kandidaten komen!  :D ::cheerleader::

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #321 Gepost op: 24-03-2014, 07:12:02 »
Echt heel nice dat er waarschijnlijk 8 kandidaten komen!  :D ::cheerleader::

en Art!!!  ::love::
Niets is wat het lijkt...

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #322 Gepost op: 24-03-2014, 10:27:16 »
Leuk dat er zoveel kandidaten zijn. Ik vind het ook jammer dat Freek er niet is, maar ik had er al rekening mee gehouden. Maar dan heb ik wel weer tijd over voor de overige aanwezigen. Of eigenlijk gewoon alleen Art ::hypocriet::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #323 Gepost op: 24-03-2014, 10:52:24 »
Wanneer iemand nog 4 plekjes vrij heeft, graag mij een berichtje sturen. Een vriend van me is vergeten zich in te schrijven. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Molfandag 2014
« Reactie #324 Gepost op: 24-03-2014, 11:41:49 »
en Art!!!  ::love::

Komt de Art-lookalike uit Amersfoort ook? Dat lijkt me wel grappig om die twee samen op de foto te zien.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #325 Gepost op: 24-03-2014, 13:45:09 »
Het is nog niet helemaal duidelijk of Art wel gaat komen zondag.... We houden er vanuit de crew rekening mee dat hij verhinderd is.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #326 Gepost op: 24-03-2014, 13:49:55 »
Vorig jaar liepen we allemaal met de jassen aan van de kou, dit jaar wordt het rond de 19 graden.  ;D
De jacht is geopend

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Molfandag 2014
« Reactie #327 Gepost op: 24-03-2014, 14:09:12 »
>:( Ze werken volgende week zondag aan het spoor tussen Meppel en Zwolle. :\'(
Lijkt me gezellig om een stukje met andere molloten uit het noorden te reizen. Ik stap zelf om 10:00 in Haren in de sprinter naar Zwolle Meppel. Na het stukje bus volgt er een redelijk lange wachttijd in Zwolle (ook voor de mensen vanuit de intercity uit Groningen waarvan de bus iets later aankomt en waarschijnlijk ook voor de mensen vanuit de richting Leeuwarden), dus misschien kunnen we op station Zwolle iets afspreken. Om 11:48 vertrekt de trein uit Zwolle.

Ook vanuit het zuiden is het een stukje "bussen".  Kost heen en terug een half uur extra.

Jungens, dan kunnen we het niet te laat maken bij de Chinees. Misschien moeten we reserveren, dat we gelijk aan tafel kunnen...

Ik sluit ook weer graag aan voor de Chinees. Jos, zie ik jou weer in de trein ? Welke trein neem je ? Dan stap ik in Eindhoven weer in.
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #328 Gepost op: 24-03-2014, 17:00:46 »
Vorig jaar liepen we allemaal met de jassen aan van de kou, dit jaar wordt het rond de 19 graden.  ;D

Ik zie tot nu toe weersverwachting:

9-15 graden, maar wel 60% kans op zon!  8)
10% kans op regen.
En misschien 0,32% kans op sneeuw.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Molfandag 2014
« Reactie #329 Gepost op: 24-03-2014, 17:16:53 »
Momenteel schijnt de zon hier, maar gisteren heeft het gehageld..
Het is dus beeeetje wisselvallig :P Maar komt vast goed zondag
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #330 Gepost op: 24-03-2014, 18:25:03 »
ik zal ook eens doen alsof ik voor weerman gestudeerd heb :P

Buienradar zegt voor a.s. zondag 30 maart in Amersfoort: 's nachts 7 graden, overdag 19 graden, bewolkt, windkracht 3, 5 % kans op regen, 0,0 mm regen.

maar het is nog geen zondag dus het kan elke dag nog veranderen!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2014
« Reactie #331 Gepost op: 24-03-2014, 20:39:32 »
Het is even puzzelen vanaf Eindhoven, want volgens mij gaan vanaf daar al snelbussen, mogelijk zelfs richting Utrecht.

Iets dat echter voor iedereen geldt, en waar natuurlijk iedereen al aan gedacht heeft: komende zondag gaat de zomertijd in.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molfandag 2014
« Reactie #332 Gepost op: 24-03-2014, 20:51:11 »
Iets dat echter voor iedereen geldt, en waar natuurlijk iedereen al aan gedacht heeft: komende zondag gaat de zomertijd in.
Goed dat je het zegt, anders had ik zo maar een uur te laat aan kunnen komen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2014
« Reactie #333 Gepost op: 24-03-2014, 21:26:58 »
Of te vroeg. Vraag maar aan Peter Heerschop, die weet daar alles van.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #334 Gepost op: 24-03-2014, 22:09:29 »
Of te vroeg. Vraag maar aan Peter Heerschop, die weet daar alles van.
Het beste ezelsbruggetje hiervoor is: VOORjaar? Dan de klok VOORuit zetten ;)

Om maar weer ::ontopic:: te komen: 12.30 uur zal ik in Amersfoort bij de zonnewijzer zijn  ::ok::

Zijn er nog molloten die via Utrecht CS reizen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #335 Gepost op: 25-03-2014, 12:35:03 »
ik heb volgens mij niet zo leuk nieuws misschien is het al gemeld maar Sofue heeft getwitterd dat ze fysiek waarschijlijk niet in staat is te komen zondag door haar zwangerschap! ik las dit op twitter en kan dus ook niets bevestigen!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #336 Gepost op: 25-03-2014, 12:40:34 »
ik heb volgens mij niet zo leuk nieuws misschien is het al gemeld maar Sofue heeft getwitterd dat ze fysiek waarschijlijk niet in staat is te komen zondag door haar zwangerschap! ik las dit op twitter en kan dus ook niets bevestigen!

Begrijpelijk, toch heel jammer  :\'(

Misschien een idee om zoals Bodejos vorig jaar aan Tania een kaart gaf namens ons molloten, Sofie eveneens een kaart te geven met daarop handtekeningen? :) Ik heb Sofie haar tweetpics en instagram foto's erbij gepakt + achtergrond op haar twitterkanaal. En samen gezet, kan zo als foto/kaart laten afdrukken en meenemen zondag :)
« Laatst bewerkt op: 25-03-2014, 13:20:11 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molfandag 2014
« Reactie #337 Gepost op: 25-03-2014, 20:09:03 »
Het zou erg jammer zijn als Sofie er niet bij kan zijn, mede omdat er dan twee finalisten ontbreken. Maar wel begrijpelijk.

Ik hoop dat er iets wordt geregeld met video boodschappen, of nog mooier dat er afwezige kandidaten en presentators via Google Hangout of Skype mee doen met het vragenvuur. Ik duim ervoor.

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #338 Gepost op: 25-03-2014, 20:19:05 »
Het zou erg jammer zijn als Sofie er niet bij kan zijn, mede omdat er dan twee finalisten ontbreken. Maar wel begrijpelijk.

Ik hoop dat er iets wordt geregeld met video boodschappen, of nog mooier dat er afwezige kandidaten en presentators via Google Hangout of Skype mee doen met het vragenvuur. Ik duim ervoor.

Je hebt helemaal gelijk het is inderdaad heel jammer dat 2 van de 3 finalisten ontbreken. Top idee om de kandidaten die afwezig zijn met videoverbinding mee te laten doen. Al wordt dit denk ik in het geval van Freek heel lastig... Voor Sofie (en Daphne)is dit wel een hele goede mogelijkheid :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #339 Gepost op: 25-03-2014, 22:17:48 »
Citaat
Misschien een idee om zoals Bodejos vorig jaar aan Tania een kaart gaf namens ons molloten, Sofie eveneens een kaart te geven met daarop handtekeningen? Smiley Ik heb Sofie haar tweetpics en instagram foto's erbij gepakt + achtergrond op haar twitterkanaal. En samen gezet, kan zo als foto/kaart laten afdrukken en meenemen zondag

Ik ben er zelf dan ook niet maar vind dit wel een leuk idee