Auteur Topic: Molfandag 2014  (gelezen 157945 keer)

Offline Mol-addict

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #440 Gepost op: 30-03-2014, 19:35:53 »
Mijn 1e fandag was zeker geslaagd. Wat een leuke sfeer en leuke interactie met de kandidaten en de mol. En ook nog op de foto met Suzanne ( met dank aan de meneer die de foto van mij heeft gemaakt, selfies zijn niet mijn sterkste kant). En heel spontaan de brievenbus gescoord op de veiling. Hoop dat elke euro bij de lokale bevolking terecht komt. Mijn dag kon in ieder geval niet meer stuk!

Offline mol24

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #441 Gepost op: 30-03-2014, 19:48:02 »
Oja dat klopt! Ik ben erg benieuwd!

Offline Spoodoo

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #442 Gepost op: 30-03-2014, 19:54:07 »
Dit was mijn eerste Molfandag en ik vond het geweldig! Natuurlijk is het jammer dat een aantal kandidaten niet konden komen, maar de kandidaten die er waren deden het leuk! Vooral Jan-Willem en Susan waren goed op dreef!

Ben ook erg blij met m'n joker! Die moest ik gewoon hebben! ::tandpastasmiley:: Ik ben ook blij voor het zoontje van "de meneer met de snor" dat hij uiteindelijk de vingerafdrukken in handen kreeg ;D

Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, heel erg bedankt! :D
« Laatst bewerkt op: 30-03-2014, 20:16:13 door Spoodoo »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #443 Gepost op: 30-03-2014, 19:54:36 »
Ik ben nu net een kwartiertje thuus. Ik heb genoten van de fandag. Ik vind dat de veilingmeesters, en dan Owen in het bijzonder, het heel leuk hebben gedaan.

Zelf heb ik niets gekocht op de veiling, maar dat was een bewuste keuze ;) Er is wel veel geld opgehaald voor de slachtoffers van Hayan. Volgens mij zelfs meer dan € 3.000  ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #444 Gepost op: 30-03-2014, 19:55:02 »
Ik heb hem helemaal - op twee vragen na - op mijn telefoon staan. Ikga zo beginnen met uploaden en dan kunnen jullie het vanavond nog bewonderen xd

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #445 Gepost op: 30-03-2014, 19:59:50 »
Echt dom dat ik geen handtekening van bijvoorbeeld JP heb gehaald, heb eigenlijk alleen maar op de kandidaten geaast  ;D
JP stond naast me
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #446 Gepost op: 30-03-2014, 20:03:59 »
De afgelopen twee jaar waren erg geslaagd, maar toen heb ik nooit wat gekocht op de veiling. Dit jaar had ik daarom ook minder geld meegenomen (last minute toch maar besloten om iets mee te nemen.) En nu ben ik de eigenaar van de 5-op-een-rij schijf van Freek. Eerlijk gezegd wist ik niet dat ie van Freek was, dat heb ik achteraf in de trein opgezocht, maar hij was blauw en dat is mijn lievelingskleur... Het duurste stuk hout wat ik ooit heb gekocht, maar niet het duurste stuk hout wat vandaag is geveild!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #447 Gepost op: 30-03-2014, 20:05:07 »
Alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt DANK DANK DANK !
Ik heb weer met volle teugen genoten  :D

Offline Mol-addict

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #448 Gepost op: 30-03-2014, 20:16:00 »
Dit was mijn eerste Molfandag en ik vond het geweldig! Natuurlijk is het jammer dat een aantal kandidaten niet konden komen, maar de kandidaten die er waren deden het leuk! Vooral Jan-Willem en Susan waren goed op dreef!

Ben ook erg blij met m'n joker! Die moest ik gewoon hebben! ::tandpastasmiley:: Ik ben ook blij voor het zoontje van "de meneer met de snor" dat hij uiteindelijk de vingerafdrukken in handen kreeg ;D


Bedankt dat ik ,m heel even mocht vasthouden ;-) ik koester mijn brievenbus ook. dus ook voor jou je eerte fandag, nou dan hebben wij beiden de kas goed gespekt voor een 1e keer  8)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #449 Gepost op: 30-03-2014, 20:17:52 »
Ik heb hem helemaal - op twee vragen na - op mijn telefoon staan. Ikga zo beginnen met uploaden en dan kunnen jullie het vanavond nog bewonderen xd
Je bent een held!! :)

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #450 Gepost op: 30-03-2014, 20:18:59 »
Ik kan binnenkort vloeiend chinees! Woordenboekje + Kaartje van opdracht erbij
En het molgeld (1500) met alle handtekeningen erop van de kandidaten die er vandaag bij waren!

Top! Maar wat was het warm zeg ;o

En de kinderen die helemaal voordringen, prima dat je vooraan wilt staan maar ze tonen geen manieren :(

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #451 Gepost op: 30-03-2014, 20:21:34 »
Net thuis met een vingerafdruk, handtekeningen van Owen, Maurice en Jan-Willem, en een schouderklopje van JP. Ben ook nog geďnterviewd, dus benieuwd wat dat wordt.

Moe maar voldaan!
« Laatst bewerkt op: 30-03-2014, 21:36:14 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #452 Gepost op: 30-03-2014, 20:28:54 »
Voor mij was het ook de eerste keer en het is heel goed bevallen. Zelfs zo goed dat er al is gesproken over een volgende keer! Het vragenuurtje vond ik leuk. Voor de meet & greet ben ik in de rij gaan staan bij Jan-Willem voor een foto en een handtekening. En daarna bij Aaf. Beiden met succes. Daarna was inderdaad de tijd om, maar ik was al blij met deze twee. En dan de veiling. Ik stond daar natuurlijk als molloot, maar eigenlijk ook als die-hard Freek fan. Voor mij geen enveloppen of brievenbussen. Nee, ik was toch wel heel blij toen Owen tegen mij zei: "eenmaal andermaal verkocht, hij is voor jou". Ik ben heel blij met de rugzak en het hoedje van Freek! ::tandpastasmiley::

Offline s1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #453 Gepost op: 30-03-2014, 20:50:04 »
Een superdag!! Ik heb een handtekening van de mol Susan en Owen
en foto's met Susan, Owen en Jan-Willem!
Veel meer dan verwacht!
Ik had niet bij Jan Willem in de rij gestaan want die was veel te lang maar toen de dag afgelopen was wou hij nog een foto met me nemen :) ::love::
Met wie zijn jullie allemaal op de foto geweest?


Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #454 Gepost op: 30-03-2014, 20:55:28 »
Ik ben ook weer thuis. Op de terugweg nog even hapje gegeten in Utrecht. Stond bij de 'kinderveiling' te kijken. En op het laatst hadden ze nog plattegronden over van de tv-studio in de aanbieding voor €2,- en er waren bijna geen gegadigde meer dus heb ik toen nog de plattegrond van het dak waar, JW en Daphne hun opdracht moesten uitvoeren, op de kop kunnen tikken.
Onlangs dat er maar 5 kandidaten waren was het toch gezellig. We dachten eerst bij Susan vooraan te staan, maar ze begonnen aan een zijkant met de kandidaten. Toen er nog 10 minuten meet-en-greet was konden we eindelijk met haar op de foto. Toen zijn we nog snel met Owen op de foto gegaan. Daarna gingen we naar Aaf toe en werd er een groepsfoto gemaakt met iedereen die nog stond en t zelfde was bij JW.
Dit 2 groepsfoto's zal ik morgen even uploaden en hier posten.
De jacht is geopend

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #455 Gepost op: 30-03-2014, 20:58:11 »
Groepsfoto met Jan-Willem :)
...óf niet!

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #456 Gepost op: 30-03-2014, 21:01:18 »
kan degene die een filmpje van de veiling online ze de link ook ff hier plaatsen please ::wenkbrauw::
Alvast bedankt ::bravo::

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #457 Gepost op: 30-03-2014, 21:02:46 »

Bodejos had volgens mij alle bedragen opgeschreven van de veiling!
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #458 Gepost op: 30-03-2014, 21:05:53 »
Overzicht van de veiling komt later online, inclusief alle bedragen, maar het is weer een prachtige opbrengst geworden  ::bravo::

Ik zal straks ook even de antwoorden van de quiz online gooien. Vera was de enige met 0 fout en daarom was het niet nodig om te kijken daar de schiftingsvraag  ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #459 Gepost op: 30-03-2014, 21:12:33 »
Ik ben benieuwd naar de opbrengst van de veiling :D

.....enne petje af voor Vera met 0 fouten! ::bravo:: Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik haar quiz nagekeken had ::oink::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!