Auteur Topic: Molfandag 2014  (gelezen 157703 keer)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #480 Gepost op: 30-03-2014, 22:50:01 »
Jammer voor de mensen die het old-school uit hun hoofd willen doen. ::niet-ok:: Ik voelde me al haast een valsspeler toen ik Erik Leppen om hulp vroeg :-[
Zonde dat het niet meer te voorkomen is, maar goed. Ik ben benieuwd hoeveel ik er goed had ::ok::

Klopt, dat is ook niet meer te voorkomen met de smarthphones nu. Maar ik zou 't niet over mijn hart kunnen verkrijgen..

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #481 Gepost op: 30-03-2014, 22:51:01 »
Was weer een toffe fandag!

Hopelijk vanaf volgend jaar wat meer meet&greet, dit was wat weinig helaas.

En wel heel erg dat Vera alles opgezocht heeft. 0 fouten kon ik al niet geloven maar het was te verwachten natuurlijk. Hopelijk leest de crew dit en nemen ze haar niet meer mee. ::niet-ok::

Tot molgend jaar!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #482 Gepost op: 30-03-2014, 22:52:20 »
En wel heel erg dat Vera alles opgezocht heeft. 0 fouten kon ik al niet geloven maar het was te verwachten natuurlijk. Hopelijk leest de crew dit en nemen ze haar niet meer mee. ::niet-ok::
Ik denk je dat je het App-finalespel en de Fandagquiz door elkaar haalt :P
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molfandag 2014
« Reactie #483 Gepost op: 30-03-2014, 22:52:34 »
volgens mij is Vera de winnaar van de quiz van dit forum.
En die heeft dan wat mol items gewonnen en mag ze niet mee met de eerste uitzending ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #484 Gepost op: 30-03-2014, 22:55:09 »
volgens mij is Vera de winnaar van de quiz van dit forum.
En die heeft dan wat mol items gewonnen en mag ze niet mee met de eerste uitzending ;)

Klopt, ik wil geen mensen vals beschuldigen natuurlijk. In ieder geval wilde ik het alleen even melden, wat er mee gedaan wordt mag de crew bekijken :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molfandag 2014
« Reactie #485 Gepost op: 30-03-2014, 22:56:30 »
telefoons en portemonnees inleveren bij de ingang ;D
het gebeurt al een paar jaar.
Er is nog ergens een vodcast van joeri waar hij iemand interviewt die op dat moment met haar telefoon de antwoorden aan het opzoeken is.
Voor elke goede oplossing houden we ons aanbevolen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #486 Gepost op: 30-03-2014, 22:59:47 »
Voor elke goede oplossing houden we ons aanbevolen ::ok::

Misschien de top zoveel toch weer zoals vroeger een finaleronde laten spelen. Dan komt vanzelf de echt beste boven drijven.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #487 Gepost op: 30-03-2014, 23:01:52 »
Dit is overigens het bord dat ik heb gekocht na de kinderveiling nog. Aantekeningen over de verlaten pand opdracht. Beetje wazige foto, een foto van een uitvergrote foto van een aantekening is er niet beter op te krijgen vrees ik :p


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #488 Gepost op: 30-03-2014, 23:02:29 »
telefoons en portemonnees inleveren bij de ingang ;D
het gebeurt al een paar jaar.
Er is nog ergens een vodcast van joeri waar hij iemand interviewt die op dat moment met haar telefoon de antwoorden aan het opzoeken is.
Voor elke goede oplossing houden we ons aanbevolen ::ok::
Tsja... Misschien zou een andere quizvorm uitkomst bieden. In de categorie van de molmailquizen van een paar jaar geleden bijvoorbeeld. Dat je zulke ingewikkelde vragen bedenkt dat het meer om inzicht en kennis gaat dan om feitjes alleen.
Al zou dat wel totaal afwijken van de traditie en ingewikkeld te organiseren, misschien.
...óf niet!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #489 Gepost op: 30-03-2014, 23:06:38 »
Te lastig te organiseren inderdaad denk ik.

Ik vind het vooral jammer dat mensen op die manier willen winnen. We kunnen ook zeggen dat we geen leuk cadeau voor de winnaar doen als het zo gespeeld wordt. Is er ook geen reden meer om 'vals' te spelen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #490 Gepost op: 30-03-2014, 23:06:48 »
Dit is overigens het bord dat ik heb gekocht na de kinderveiling nog. Aantekeningen over de verlaten pand opdracht. Beetje wazige foto, een foto van een uitvergrote foto van een aantekening is er niet beter op te krijgen vrees ik :p

Rat en ik stonden er met gevulde portemonnee op te wachten. En dat zeg ik niet om te zeuren, maar de verschuiving van sommige items naar kinderveiling en andersom was wel een beetje verwarrend. ;)

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #491 Gepost op: 30-03-2014, 23:07:24 »
Wie Is De Mol? ‏@Wieisdemol2015  1h
Opbrengst van de veiling voor de filipijnen, 3449 euro! #widm #molfandag #geweldig

 ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #492 Gepost op: 30-03-2014, 23:08:12 »
Volgens mij is de opbrengst een record dit jaar! Morgen komt de lijst online van wie wat gekocht heeft!

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #493 Gepost op: 30-03-2014, 23:10:57 »
Rat en ik stonden er met gevulde portemonnee op te wachten. En dat zeg ik niet om te zeuren, maar de verschuiving van sommige items naar kinderveiling en andersom was wel een beetje verwarrend. ;)

Ja klopt, het was ook puur toeval/geluk dat we daar in de buurt stonden en iemand ineens riep 'aantekeningen opdrachten 2 euro!', want een paar seconden daarvoor mocht geen volwassene nog iets kopen. Verwarrend, maar die mevrouw die ze verkocht was zelf volgens mij ook in de war.

En wat een hoge opbrengst dit jaar! Fijn!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #494 Gepost op: 30-03-2014, 23:12:07 »
Te lastig te organiseren inderdaad denk ik.

Ik vind het vooral jammer dat mensen op die manier willen winnen. We kunnen ook zeggen dat we geen leuk cadeau voor de winnaar doen als het zo gespeeld wordt. Is er ook geen reden meer om 'vals' te spelen.
Mochten jullie toch volgend jaar een quizmaster zoeken, ik houd mij graag beschikbaar om een mobielloze quiz te bedenken ::ok::
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #495 Gepost op: 30-03-2014, 23:13:30 »
Ik ben mijn foto's aan het uploaden (selectie van 75) maar het gaat erg traag...

In elk geval, het was weer een hele leuke fandag!  ::bravo:: voor de organisatie!
Tell me what your telescope says

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #496 Gepost op: 30-03-2014, 23:14:51 »
Rat en ik stonden er met gevulde portemonnee op te wachten. En dat zeg ik niet om te zeuren, maar de verschuiving van sommige items naar kinderveiling en andersom was wel een beetje verwarrend. ;)

Ja, daar stond ik ook op te wachten... anders had ik wel de pijlen van de markt gekocht.

Wel jammer trouwens dat het niet alleen om de barragevraag in de quiz ging... daar zat ik maar 51 euro naast. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #497 Gepost op: 30-03-2014, 23:15:44 »
Het was een hele leuke dag! Met molloten gebabbeld en veel foto's gemaakt. Toch ook nog met drie kandidaten op de foto(Maurice, Owen en Aaf)Hoe kan ik mijn foto's weer makkelijk hier plaatsen, nu is mijn bestand te groot en lukt het niet ???.
Verder jammer dat de binnenplaats overkapt was, maar ja het is meestal niet zo'n topweer als vandaag. Leuk dat Laura Anton nog even bedankte voor zijn bewezen diensten. Verder gaat mijn dank naar de organisatie voor hun onvolprezen inzet! ::bravo::. Foto's volgen nog...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molfandag 2014
« Reactie #498 Gepost op: 30-03-2014, 23:17:31 »
De overkapping moet van te voren besteld worden. Geef ons een weerman die voor 3 weken van te voren het weer goed kan voorspellen en wij regelen een overkappingloze fandag :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molfandag 2014
« Reactie #499 Gepost op: 30-03-2014, 23:17:40 »
Super dag was het weer ::bravo::

Foto met Aaf ::love::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En met Suus ::bravo::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Waar ik voor gekomen was was er niet, heb helemaal niks, zelfs geen geld.
Meeste mensen gaan met niets weer naar huis, het gaat om de gezelligheid :)

Top! Maar wat was het warm zeg ;o
Ik weet niet of je vorig jaar bent geweest, maar dit was echt een verademing in vergelijking. Liever iets te warm dan dood vriezen ::rofl::

Jammer als er daadwerkelijk is vals gespeeld met de quiz ::ohno::

Top opbrengst van de veiling ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human