Auteur Topic: Molfandag 2014  (gelezen 157915 keer)

Offline s1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #580 Gepost op: 31-03-2014, 20:36:41 »
De helmen waren rood :)
Ik heb daar niet op gelet maar op een of andere manier onthou ik dat gewoon..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2014
« Reactie #581 Gepost op: 31-03-2014, 20:38:38 »
Die backstage foto van Anton met de vrijstelling is wel een mooie:


Gaaf! Tof dat we op deze manier eens iets voor Anton terug konden doen. ::ok::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2014
« Reactie #582 Gepost op: 31-03-2014, 20:41:21 »
Oftewel, "hoe kun je een stugge Fries ontroeren?".


Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #583 Gepost op: 31-03-2014, 21:49:04 »
Erg leuk te lezen over die bronzen vrijstelling voor Anton, ook omdat het goed aansluit bij mijn werk bij Ateliers MTW, waar ook een bronsgieterij onderdeel van uitmaakt.

Kan ik me alvast opgeven als vrijwilliger voor het maken van de bronzen vrijstelling voor Antons opvolgster?  :P :P :P

"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #584 Gepost op: 31-03-2014, 22:04:47 »
Wat een leuke verhalen allemaal! Misschien ga ik volgend jaar ook.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #585 Gepost op: 31-03-2014, 22:31:11 »
Leuke verhalen inderdaad!

Wat voor spel hebben de mensen van de AVRO app top 10 uiteindelijk gespeeld? Dan kan ik me vast voorbereiden op volgend seizoen als ik WEL de top 10 ga halen ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molfandag 2014
« Reactie #586 Gepost op: 31-03-2014, 23:08:53 »
Leuke verhalen inderdaad!

Wat voor spel hebben de mensen van de AVRO app top 10 uiteindelijk gespeeld? Dan kan ik me vast voorbereiden op volgend seizoen als ik WEL de top 10 ga halen ;)
Het was een beetje zoals de test op de Jademarkt. Eerst liepen ze door een ruimte waar jokers te vinden waren en daarna deden ze een test met vragen over het seizoen. In totaal hadden ze volgens mij 10 minuten. Het zag er best mooi uit.

Dinsdag zal het filmpje wel op YouTube verschijnen (aangezien het woord "YouTube" in de filenaam van het filmpje voor kwam) en vast ook een filmpje over de fandag.

In het verleden hebben ze ook wel eens een veel moeilijker quiz gehad met vragen over seizoenen uit het verleden, dus je weet nooit zeker wat je kan verwachten.

Offline Ste*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #587 Gepost op: 1-04-2014, 08:31:43 »
De helmen waren rood :)
Ik heb daar niet op gelet maar op een of andere manier onthou ik dat gewoon..
Ehm, de helmen waren geel hoor  ::rofl::

Offline s1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #588 Gepost op: 1-04-2014, 17:32:39 »
Ehm, de helmen waren geel hoor  ::rofl::
Dan heb ik hem fout hahaha

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #589 Gepost op: 1-04-2014, 19:59:58 »
Bodejos heeft het AVRO filmpje van de MolFanDag gehaald! En Rick en ik die tegen Tommie proberen te bieden zit er ook nog in. Gefeliciteerd nog Tommie met je mega buit. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #590 Gepost op: 1-04-2014, 20:20:15 »
Voor de liefhebbers, het filmpje over de molfandag door de Avro gemaakt :)

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #591 Gepost op: 1-04-2014, 20:48:25 »
Leuk filmpje van de AVRO.

Iedereen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dank voor de weer gezellige dag ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::





ps Jos zet je het filmpje ook op FB?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #592 Gepost op: 1-04-2014, 21:25:58 »
Jammer toch dat mijn vraag niet gesteld is bij het Vragenvuur... nu weten we nog niet waarom veel biechten zo ingestudeerd overkwamen wat toch een hot issue was deze serie. Of heeft iemand dat tussen de bedrijven door nog gevraagd? Er was vooral ophef bij JW's biechten maar er leek meer niet te sporen.

Zonde dus, die opheldering konden we wel gebruiken zeker nu de Juniorserie loopt en Guido lijkt daar zijn biechten ook achteraf in te spreken. Lijkt me echt een goeie niet meer van sommige molloten meerdere vragen te nemen en van anderen niks. Dat is toch niet een eerlijk uitgangspunt (gebeurde bij de chat met Art ook al waar diverse molloten hun enige vraag bleef liggen terwijl anderen 2 a 3 of meer mochten stellen).

Aaf zei er zelfs wat van tijdens het Vragenvuur ('zal wel opnieuw een vraag van Felix zijn'... of daaromtrent). Wat je een 'goede vraag' vindt is subjectief dus moet niet de leidraad zijn... gewoon eerlijk verdelen dan komt iedereen aan bod ::ok:: ::ok:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #593 Gepost op: 1-04-2014, 21:39:31 »
JP heeft de vragen uitgekozen (voor zover ik heb begrepen).

Zullen we volgende keer gewoon maar zelf 10 vragen uitkiezen en afgeven bij JP?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #594 Gepost op: 1-04-2014, 21:48:47 »
Ik denk zomaar dat JP niet graag productievragen beantwoord ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #595 Gepost op: 1-04-2014, 21:54:09 »
zelf 10 vragen uitkiezen en afgeven
Ja sowieso beter :-*

Maar ik vind 1 a 2 vragen per kandidaat terwijl er ook maar 5 zijn wel wat weinig toch.

Het Vragenvuur moet wel zijn naam waarmaken en volgens mij vinden vooral de kandidaten het ook erg leuk om ze te beantwoorden (Anton dan niet maar de kandi's wel!).

Dus dat er wel een uur vragen worden afgevuurd ipv die 20 minuten die er nu voor staan, als je het de kandidaten vraagt zijn ze vast VOOR ::regenboog:: ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molfandag 2014
« Reactie #596 Gepost op: 1-04-2014, 21:56:53 »
Wat betreft het vragenvuur:

De enige vragen die niet zijn geselecteerd zijn:
- vragen waar we (zover ik wist) al antwoord op hadden
- vragen die er dubbel inzaten
- vragen die echt niet kunnen/ verwijtend over komen

De rest is op de lijst gekomen, misschien zoals jullie zagen was het ook al een lijst van 4 pagina's die JP had. Daarna is het aan JP om vragen te selecteren ;). Bepaalde productieve vragen (zoals Swifty zegt) willen ze misschien niet beantwoorden en die worden dan ook overgeslagen.

Over het steeds dezelfde persoon die een vraag stelt geldt dat er meerdere mensen zijn die heel veel vragen hebben gezet in het topic, de kans dat die worden uitgekozen is daardoor ook groter dus. Daarnaast waren er vrij weinig vragen voor bijv. Maurice, Owen en Aaf. Maar had Feniks meerdere vragen ingestuurd speciaal voor deze drie. We willen natuurlijk ook alle kandidaten aan het woord hebben! (lijkt me veel belangrijker dan wie nou precies de vraag stelde!).



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #597 Gepost op: 1-04-2014, 22:09:37 »
Bovendien bepalen wij (crew Realitynet) niet hoelang het Vragenvuur mag duren, dat programma wordt in hoofdzaak vastgesteld door de Avro.

Zoals al eerder is aangegeven, het is voor de kandidaten ontzettend vermoeiend om zo'n 300 mensen te woord te staan/op de foto gezet te worden.

Daarom zijn de programmaonderdelen iets minder lang geworden. Heb je wel 10 kandidaten, dan kan de aandacht meer verdeeld worden. Helaas hebben wij geen invloed op de aanwezigheid van de kandidaten. Die hebben elders ook verplichtingen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re:
« Reactie #598 Gepost op: 1-04-2014, 22:11:26 »
Bodejos heeft het AVRO filmpje van de MolFanDag gehaald! En Rick en ik die tegen Tommie proberen te bieden zit er ook nog in. Gefeliciteerd nog Tommie met je mega buit. :)

Ik las dit bericht en dacht och jee, Jos heeft het filmpje gehaald...en 2 sec later....ahhh nee... ik ook weer  :P

Idd Tommie, gefeliciteerd....met 3 man konden we jou nog niet eens aan...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #599 Gepost op: 1-04-2014, 22:29:40 »
Heel leuk om het vragenvuur te zien! Waarvoor dank!
En die bronzen vrijstelling voor Anton:  ::ok::


*Mooie Lente, Zomer en Herfst toegewenst!*
Omnia vincit amor