Auteur Topic: Molfandag 2014  (gelezen 157705 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #600 Gepost op: 1-04-2014, 23:37:35 »
Als er nog mensen zijn die een foto van mij in het MOL-shirt hebben, ik zie ze graag!

Ik zal mijn eigen foto's hier ook morgen proberen te plaatsen. Doe dit zelf vooral ook, is erg leuk om te zien ::ok::
...óf niet!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #601 Gepost op: 1-04-2014, 23:45:38 »
Leuk dat Avrofilmpje, ik zag mezelf nog voorbijkomen met Maurice... ::tandpastasmiley::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molfandag 2014
« Reactie #602 Gepost op: 2-04-2014, 00:57:59 »
Over het steeds dezelfde persoon die een vraag stelt geldt dat er meerdere mensen zijn die heel veel vragen hebben gezet in het topic, de kans dat die worden uitgekozen is daardoor ook groter dus. Daarnaast waren er vrij weinig vragen voor bijv. Maurice, Owen en Aaf. Maar had Feniks meerdere vragen ingestuurd speciaal voor deze drie. We willen natuurlijk ook alle kandidaten aan het woord hebben! (lijkt me veel belangrijker dan wie nou precies de vraag stelde!).
Ik vond het een mooie mix aan vragen. Allemaal vragen waar de kandidaat leuk wat over konden vertellen. Dat er enkele vragen tussen zaten waarop we het antwoord al wisten neem ik op de koop toe, over het geheel vond ik het leuk.

De vragen die ik zelf gepost had, had ik ook opgesteld vanuit de gedachte 'waar kunnen kandidaten (of Anton) leuk over vertellen'. Voor hele specifieke vragen zou ik in een rij gaan staan bij een kandidaat, of Anton of JP proberen te vangen. Als er forummers zijn die het niet leuk vinden dat er meerdere vragen van dezelfde persoon aan bod komen, wil ik het posten van een rits aan vragen volgend jaar best achterwege laten.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:
« Reactie #603 Gepost op: 2-04-2014, 06:09:26 »
Gefeliciteerd nog Tommie met je mega buit. :)

Idd Tommie, gefeliciteerd....met 3 man konden we jou nog niet eens aan...

Dank jullie wel!  :)
Sorry haha wilde dit kavel heel graag hebben ::tandpastasmiley::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #604 Gepost op: 2-04-2014, 09:26:33 »
Leuk filmpje. Weten we nu ook wie de Snor is. ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #605 Gepost op: 2-04-2014, 17:54:21 »
Zo, nou, ik ben ook weer thuis. Nou ja. ik sluit me aan bij wat al gezegd is. Was een leuke dag, heb genoten. Ik was trouwens best blij met de binnenplaatsoverkapping. In de zon had ik het niet overleefd, dan was ik gekookt weer naar huis gegaan.

Nu nog foto's uitzoeken en zo.
The British are not impressed.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #606 Gepost op: 2-04-2014, 18:32:34 »
Goh, wat een bedragen zag ik langs komen op de veiling. Als mensen zo graag van hun geld af willen, mogen ze het ook best overmaken naar mijn rekening hoor... Bijna 400 euro voor een paar simpele papiertjes?  ::rofl::

Offline Mol-addict

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #607 Gepost op: 2-04-2014, 19:41:19 »
Heej, er zou toch nog een overzicht komen van wat de opbrengst was per veilingstuk? Of heb ik die nu over het hoofd gelezen?  ::vergroot:: vond het in ieder geval een leuke ervaring om sowieso eens mee te bieden met een veiling en dan de spanning of je uiteindelijk nog overboden wordt. Ik ben nog steeds blij met mijn brievenbus en denk dat ik het mol logo erop ga laten graveren met Ellis Island 2014 erop. Maakt het dan helemaal compleet.  ::trots::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #608 Gepost op: 2-04-2014, 20:01:50 »
Ben best wel jaloers als ik al die verhalen lees. Hoop zo erg dat ik er volgend jaar wel bij kan zijn.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #609 Gepost op: 2-04-2014, 20:19:33 »
Heej, er zou toch nog een overzicht komen van wat de opbrengst was per veilingstuk? Of heb ik die nu over het hoofd gelezen?  ::vergroot:: vond het in ieder geval een leuke ervaring om sowieso eens mee te bieden met een veiling en dan de spanning of je uiteindelijk nog overboden wordt. Ik ben nog steeds blij met mijn brievenbus en denk dat ik het mol logo erop ga laten graveren met Ellis Island 2014 erop. Maakt het dan helemaal compleet.  ::trots::

http://www.wieisdemol.com/index.php?p=Widm14-overzicht-veiling
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #610 Gepost op: 2-04-2014, 20:38:51 »
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=Widm14-overzicht-veiling

Mooi overzicht. ::ok::

Leuk om drie stellingen op dat ene kaartje te kunnen lezen die de uitzending niet gehaald hebben.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2014
« Reactie #611 Gepost op: 2-04-2014, 20:59:48 »
Goh, wat een bedragen zag ik langs komen op de veiling. Als mensen zo graag van hun geld af willen, mogen ze het ook best overmaken naar mijn rekening hoor... Bijna 400 euro voor een paar simpele papiertjes?  ::rofl::
het moet in perspectief gezien worden. Er heeft volgens mij eens iemand 30.000 pond betaald voor een uitgekauwde kauwgum van John Lennon........

Ik weet niet of dit voorbeeld klopt, maar ik wil er het volgende mee zeggen: het is voor een kleine groep die-hard fans, het gaat om unieke items, het gaat om een goed doel. In dat licht bezien vind ik het allemaal nogal meevallen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2014
« Reactie #612 Gepost op: 2-04-2014, 21:01:42 »
In reactie op een vraag die ik niet gequote krijg: we hebben Jan-Willem gevraagd naar zijn 'voorgelezen' biechts en hij snapt niet waar dit vandaan komt. Hij heeft nooit iets voorgelezen. Rick (de regisseur) was juist blij met de biechts van JW omdat hij zo gedetailleerd dingen beschrijft. Rick was vooral heel blij dat JW de dag na het Robinson-eiland alle kleuren van vijfopeenrij nog zo uitgebreid wist te beschrijven.  :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #613 Gepost op: 2-04-2014, 21:30:51 »
In reactie op een vraag die ik niet gequote krijg: we hebben Jan-Willem gevraagd naar zijn 'voorgelezen' biechts en hij snapt niet waar dit vandaan komt. Hij heeft nooit iets voorgelezen.
Omdat JW als radiodeejay plaatjes aan elkaar praat heeft hij waarschijnlijk een gave om in zijn hoofd presentatieteksten te maken en uit te spreken, waardoor het dus LIJKT dat hij het zit voor te lezen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #614 Gepost op: 2-04-2014, 22:31:43 »
Mijn foto's van de fandag! ::confettie::

Mautje signeert


Groepsfoto met Willem


Groepsfoto met Owie


Spoiler: Foto's met de kandidaten (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 2-04-2014, 22:34:30 door Pac »
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #615 Gepost op: 3-04-2014, 07:56:43 »
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=Widm14-overzicht-veiling

Ik zie nu pas dat Susan haar envelop als enigste een afwijkende postzegel heeft dan de rest van de enveloppen..  8)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #616 Gepost op: 3-04-2014, 11:19:40 »
het moet in perspectief gezien worden. Er heeft volgens mij eens iemand 30.000 pond betaald voor een uitgekauwde kauwgum van John Lennon........

Ik weet niet of dit voorbeeld klopt, maar ik wil er het volgende mee zeggen: het is voor een kleine groep die-hard fans, het gaat om unieke items, het gaat om een goed doel. In dat licht bezien vind ik het allemaal nogal meevallen.

Tja, sommige mensen sporen niet... 


Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #617 Gepost op: 3-04-2014, 11:20:16 »
Ik zie nu pas dat Susan haar envelop als enigste een afwijkende postzegel heeft dan de rest van de enveloppen..  8)

Voglens mij is dat gewoon toeval: Enige gepost in Filipijnen. Niet omdat ze de mol is dus.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molfandag 2014
« Reactie #618 Gepost op: 3-04-2014, 11:24:41 »
Nog even wat leuke feitjes die ik aan JP en anderen heb gevraagd:

- In de kerk bij de vooruitblik video's hebben alle kandidaten TWEE keer de video mogen kijken. Achter elkaar en dus op het zelfde moment. Vandaar dat iedereen zo veel details kon/heeft onthouden.
- Op de dam zat in de laatste koker van Tygo een briefje waar op stond 'zwarte vrijstelling' en had zoals we al weten Sophie als laatste vraag op haar briefje geen vraag staan maar de woorden'zwarte vrijstelling'.
- Toen Jan-Willem boven in de windmolen was is dat shot daar bovenin ook twee keer opgenomen.
- Het geld 'random' uitdelen op de chinese markt (bij het chinees spreken) had Art zelf verzonnen en was niet iets wat hij moest doen van de productie.

EDIT: Oja en Marc Dik die rondliep op de Fandag is geen nieuwe kandidaat maar was daar gewoon omdat zijn dochter fan is van het programma. Na eigen zeggen was die al wel meerdere malen gevraagd voor het programma.
« Laatst bewerkt op: 3-04-2014, 11:26:28 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #619 Gepost op: 3-04-2014, 11:52:42 »
ook twee keer opgenomen
De ontknoping op zeker ook he? Als Susan naar voren stapt en zich kenbaar maakt als de mol zie je op de achtergrond heel goed dat Freek geen kik geeft maar stijf naar voren blijft kijken. Hij weet het dan dus al en de verrassing die we zien is van daarVOOR. Vandaar die stuurse verkrampte blik die we steeds zagen in afl. 9 en begin afl. 10 :-X.

Waren dan dus de biechten ook twee keer opgenomen? Verklaart allemaal het toneelspel dat we steeds zien, er zijn gewoon 2 takes en de biechten zijn dan vaak met wijsheid achteraf dus komen daarom zo gerepeteerd over ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)