Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317477 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #280 Gepost op: 14-01-2014, 02:13:37 »
De porto's waar ik dagelijks mee werkte gaf alleen een piepje als je de knop indrukt. Wanneer je van kanaal wisselde juist niet.
Deze geven wel een piepje als je de knop loslaat en de batterij begint leeg te raken. Het is ook mogelijk om hem zo in te stellen dat hij de kanalen voorleest als je wisselt: "*tuuut* one *tuuut* two..." etc.

Zelfs daar hebben ze dit jaar een robuuste oplossing voor gevonden. Duct tape!
Ziet er meer uit als gaffer tape :P
(is iets anders, meer voor tijdelijk gebruik, terwijl duct tape voor iets langduriger gebruik is)
The British are not impressed.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #281 Gepost op: 14-01-2014, 08:40:53 »
Deze geven wel een piepje als je de knop loslaat en de batterij begint leeg te raken. <knip>

Sorry mijn fantasie slaat op hol (heb dus gewoon over JW en porto's liggen dromen vannacht  :o), maar zou er een mogelijkheid zijn geweest dat hij de batterij heeft kunnen omdraaien?? Als er gewoon zo'n AA batterij in zat (ja, ik heb dus écht geen verstand van die dingen...). Ik kan en wil niet aan JW als mogelijke mol, maar het blijft me toch nog bezig houden waarom hij hiermee zo verdacht werd neer gezet.

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #282 Gepost op: 14-01-2014, 09:31:53 »
Sorry mijn fantasie slaat op hol (heb dus gewoon over JW en porto's liggen dromen vannacht  :o), maar zou er een mogelijkheid zijn geweest dat hij de batterij heeft kunnen omdraaien?? Als er gewoon zo'n AA batterij in zat (ja, ik heb dus écht geen verstand van die dingen...). Ik kan en wil niet aan JW als mogelijke mol, maar het blijft me toch nog bezig houden waarom hij hiermee zo verdacht werd neer gezet.


Dan zou hij wel heel erg door de mand vallen zodra iemand anders die porto zou pakken. Nee, opdrachten saboteren door porto's te 'mollen' doet hij niet.
 
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #283 Gepost op: 14-01-2014, 15:33:24 »
Nee, sorry Zwanee, er zit geen AA batterij in de porto, meer een soort uit de kluiten gewassen mobiele telefoon batterij, die er maar op één manier op past.
The British are not impressed.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #284 Gepost op: 14-01-2014, 18:32:14 »
Nee, sorry Zwanee, er zit geen AA batterij in de porto, meer een soort uit de kluiten gewassen mobiele telefoon batterij, die er maar op één manier op past.

Dan stap ik weer uit de JW tunnel  ;D

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #285 Gepost op: 14-01-2014, 18:36:44 »
Nee, sorry Zwanee, er zit geen AA batterij in de porto, meer een soort uit de kluiten gewassen mobiele telefoon batterij, die er maar op één manier op past.

Dit is niet helemaal juist! het zijn idd AA batterijen alleen zijn deze samengevoegd in een houder en lijkt het op een uit de kluiten gewassen mobiele accu. Foto van de porot die ze gebruiken zie je een plakbandje, die zit erop zodat het kanaal niet veranderd kan worden. De andere knop is volume de knop waar ze lekker mee kunnen knoeien. Wat zij gebruiken is trouwens een motorola en die heeft ook aa batterijen in een omhulsel.




« Laatst bewerkt op: 14-01-2014, 18:44:15 door Benny de Mol »
我是摩尔

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #286 Gepost op: 14-01-2014, 18:47:56 »
Dat ziet er uit als een iets minder professionele porto, degene waar ik mee heb gewerkt op filmsets hebben dat niet, daar zitten geen AA batterijen in de accu's. Zie hier bijvoorbeeld, helemaal onderaan de pagina.

De porto op jouw foto heeft ook geen kanaal knop op de bovenkant, alleen volume. Daar hebben ze inderdaad wel mee kunnen mollen, natuurlijk. :P
The British are not impressed.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #287 Gepost op: 14-01-2014, 18:51:12 »
Dat ziet er uit als een iets minder professionele porto, degene waar ik mee heb gewerkt op filmsets hebben dat niet, daar zitten geen AA batterijen in de accu's. Zie hier bijvoorbeeld, helemaal onderaan de pagina.

De porto op jouw foto heeft ook geen kanaal knop op de bovenkant, alleen volume. Daar hebben ze inderdaad wel mee kunnen mollen, natuurlijk. :P

Als je het bericht wat beter leest dan had je  gezien dat ik er bij vertelt heb dat widm een motorola gebruikt en die gebruikt ook AA batterijen in een omhulsen. Laat ik nou toevallig bij Conrad werken.
我是摩尔

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #288 Gepost op: 14-01-2014, 19:55:30 »
Laten we het hier ook maar weer over Jan-Willem hebben i.p.v. merken portofoons.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline KnieKous

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #289 Gepost op: 16-01-2014, 01:13:18 »
Wellicht al ergens genoemd: wat me vooral opvalt in de leader van dit jaar is het woord 'mol' dat zowel na als voor Jan Willem duidelijk in beeld wordt gebracht. Typisch zo'n 'achterafhint.'

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #290 Gepost op: 16-01-2014, 10:48:57 »
Ik weet niet of het al eerder is benoemd, maar ik vond die actie van JW met dat pistool op het dak nogal verdacht. Even later zie je Daphne met achter haar een grafitti tekening van een Mol ::vergroot:: met een pistool. Alsof Daphne in de rug wordt geschoten door de Mol >:D. Een hint naar JW? ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #291 Gepost op: 16-01-2014, 11:51:25 »
JW twittert dat het een hele toffe aflevering wordt vanavond. Betekent dat dat hij niet gaat afvallen?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #292 Gepost op: 16-01-2014, 11:59:05 »
JW twittert dat het een hele toffe aflevering wordt vanavond. Betekent dat dat hij niet gaat afvallen?
Ik krijg juist het gevoel van wel. :-\\

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #293 Gepost op: 16-01-2014, 12:19:43 »
Ik krijg juist het gevoel van wel. :-\\
Dan kan je nog net op tijd je onderschrift Daphne | Jan-Willem veranderen in Freek  :o :-* ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #294 Gepost op: 16-01-2014, 16:49:44 »
Wow... dit vind ik echter ook een top aanwijzing hoor:



Sorry, maar ik snap de aanwijzing niet... Kun je hem uitleggen?
« Laatst bewerkt op: 16-01-2014, 17:04:06 door Bakkertje, Reden: topic titel veranderd »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #295 Gepost op: 16-01-2014, 17:02:10 »
Wow... dit vind ik echter ook een top aanwijzing hoor:

Vind het nogal een zwakke hint eerlijk gezegd  :-\\
« Laatst bewerkt op: 16-01-2014, 17:04:30 door Bakkertje, Reden: topic titel veranderd »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #296 Gepost op: 16-01-2014, 17:44:31 »
Nachtmerrie is een hint?   ???

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #297 Gepost op: 16-01-2014, 17:45:59 »
Nachtmerrie is een hint?   ???
In de leader staat 'De Mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan' ;)
...óf niet!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #298 Gepost op: 16-01-2014, 18:02:42 »
En hoe wordt dat gekoppeld aan de nachtmerrie van JW?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #299 Gepost op: 16-01-2014, 18:05:03 »
En hoe wordt dat gekoppeld aan de nachtmerrie van JW?
die lampen zijn een nachtmerrie voor hem...althans..zo begrijp ik het...