Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317465 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #440 Gepost op: 21-01-2014, 14:38:10 »
Waarom zou JW een slechte mol zijn dan? Ik vat hem niet echt...

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #441 Gepost op: 21-01-2014, 14:46:56 »
Ik snap dat ook niet dat je dat nu al kunt roepen: als die de mol is dan ....

We zijn nog maar drie afleveringen ver en de mol is nog niet ontmaskerd. Ik geniet van de serie en achteraf kun je pas een oordeel vellen.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #442 Gepost op: 21-01-2014, 14:47:04 »
Als het JW is is het wat mij betreft bottom of the barrel slecht.  :-\\

Maar als je toch niet denkt dat JW het is, hoef je je toch ook niet zo aan hem als Mol te ergeren? Freek is toch jouw mol? ;)

(JW is ook mijn mol niet, btw)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #443 Gepost op: 21-01-2014, 14:48:12 »
Interesseert me totaal niet ....
JW slaat als Molkeuze in zoveel opzichten nergens op.. waar moet ik beginnen?  ::)  :-X

Waarom zou JW een slechte mol zijn dan? Ik vat hem niet echt...

Wat een giller van een discussie  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ......... en dat al 23 pagina's lang (geeft toch te denken) ::oink:: :P

Oja dat zeg jij ook

Je bent anders al heel wat posts begonnen volgens mij :P
::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #444 Gepost op: 21-01-2014, 14:57:35 »
Waar maak je je zo druk om? We zitten pas bij aflevering 3. Bewaar je verontwaardiging anders voor na afloop of nadat er 100% bewijs is voor JW als mol. So far is dit alleen maar speculatief geneuzel.

Ok ik veronderstelde dat dit een forum was voor open discussie.
Speculatief geneuzel? Ik reageerde op wat er daadwerkelijk gebeurde in de serie en wat ik daarvan vond. Dat heeft niks met speculatief te maken..
Citaat
En (eventueel) een slechte mol? We hebben toch bijna altijd een mol die in meer of mindere mate tegenvalt?
Is dat een reden om er minder kritisch over te zijn? Ik denk juist eerder het tegenovergestelde zeker gezien het huidige seizoen - als ze willen overleven. Ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.  ;)
Citaat
wacht nou gewoon nog even af dan kunnen we later eventueel uitgebreid over feiten discussiëren. Het lijkt mij beter dat we weer OT gaan om te speuren naar aanwijzingen voor of tegen JW.   :D


Ik heb dat sws gezegd - maar niet met betrekking tot JW als Mol want die zou zuigen imho and then some.. sorry but that's just as it is..  ;D

Maar als je toch niet denkt dat JW het is, hoef je je toch ook niet zo aan hem als Mol te ergeren? Freek is toch jouw mol? ;)

(JW is ook mijn mol niet, btw)

Ik weet het!!   ::hug:: Maar toch  ::schaam::  ;D
« Laatst bewerkt op: 21-01-2014, 15:15:29 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #445 Gepost op: 21-01-2014, 15:02:27 »
Kees viel vorig seizoen in de groep ook op. Jon in zijn jaar ook. Denk aan de opdracht met de hooibalen, theateropdracht, de opdracht met mensen bij elkaar zetten. En voor Kees natuurlijk de bungeeopdracht, het moment dat hij de kokers jatte, survivalopdracht waar hij zichtbaar het minste wilde inbrengen en het feit dat hij redelijk wat geld voor de pot verdiende. Ook met het bij elkaar rapen van de topos. Het kan gevaarlijk zijn maar ook in je voordeel werken.

Dat ontkracht dus niet dat Jan-Willem de mol kan zijn ondanks dat hij niet 'bekend' is
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #446 Gepost op: 21-01-2014, 15:04:48 »
Wat een giller van een discussie  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ......... en dat al 23 pagina's lang (geeft toch te denken) ::oink:: :P

Deze discussie is er ieder jaar weer volgens mij. Met Kees was het net zo. Wie - en op welke manier - een goede Mol is, is nu eenmaal enorm persoonlijk. Ik ben sinds 2011 sowieso niet meer verrast geweest door de Molacties in de terugblik aflevering. Dat is voor mij allang geen criterium meer.

Kandidaat of Mol; ik vind JW als persoon en deelnemer hoe dan ook wel grappig.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2014, 15:11:55 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #447 Gepost op: 21-01-2014, 15:08:22 »
Wat een giller van een discussie  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ......... en dat al 23 pagina's lang (geeft toch te denken) ::oink:: :P

Vind het toch wel interessant dat je niet reageerde op mijn eerdere berichten (die volgens mij meer in jouw 'buiten-het-gebruikelijke-kader' zouden moeten liggen?  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #448 Gepost op: 21-01-2014, 15:09:40 »
Wat een giller van een discussie  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ......... en dat al 23 pagina's lang (geeft toch te denken) ::oink:: :P

Oja dat zeg jij ook
 ::ok::

Je voegt niet echt iets toe aan de discussie, het gaat hier wel over Jan-Willem en niet over discussies en over hoe mensen hun mening geven  ;)
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #449 Gepost op: 21-01-2014, 15:09:53 »
Deze discussie is er ieder jaar weer volgens mij.

Dat was mi totaal niet de kern van de discussie..
Maar goed.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #450 Gepost op: 21-01-2014, 15:21:07 »
Supernova waar het mij persoonlijk om gaat is dat ik niet op je analyse van 3 1/2 pagina zit te wachten hoe slecht alles is als we pas bij aflevering 3 zitten en er nog helemaal niets zeker is. Dat is in mijn ogen geneuzel.

Het enige waar ik hierop heb gereageerd is het feit dat JW de Mol zou zijn.
Kennelijk mag ik mijn mening daarover volgens jou niet uiten om een of andere reden?
Niemand dringt je iets op, evenmin als dat jij je jouw mening aan mij opdringt dus ik snap niet waar jij je druk op maakt?

Dit is een forum, bedoeld voor uitdrukking van meningen imho en we zullen het idd niet altijd met elkaar eens zijn. Geen reden om de mening van een ander tot 'geneuzel' te betitelen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #451 Gepost op: 21-01-2014, 15:26:47 »
En dan is JW nog niet eens je verdachte? Schrijf je ook de andere kandidaten-topics vol met hoe bar en boos het allemaal zou zijn indien die persoon de mol is?  ::rofl::
1. Ik heb nooit gezegd dat JW geen verdachte van me is.
2. Nee ik heb geen posts elders geplaatst omdat ik idd alleen het bij JW vind dat het wel erg gesteld moet zijn om hem de mol te maken gezien de keuze die voorhanden was.

Als je het daarmee niet eens bent is het wat mij betreft prima maar dit is wat mij betreft nog steeds een forum, open voor expressie van gedachten van iedereen..  ;)
Citaat
Ik lees er voortaan wel overheen. ::ok::
::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #452 Gepost op: 21-01-2014, 15:27:50 »
@ Supernova: Bedoel je dat JW niet de mol is omdat je geen acties ziet, of omdat de montage teveel op JW is.

het eerste is subjectief, en zien we pas over enkele weken.

het tweede is idd. zo (grijns in opdracht 2 aflevering 2, rare biechten bij die opdracht)
én dat ligt dan aan de productie, niet aan JW. Toch?
klaar voor de strijd

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #453 Gepost op: 21-01-2014, 15:38:58 »
@ Supernova: Bedoel je dat JW niet de mol is omdat je geen acties ziet, of omdat de montage teveel op JW is.

het eerste is subjectief, en zien we pas over enkele weken.

Klopt. Maar van wat ik tot nu toe vermeend gezien heb ben ik niet onder de indruk.  :-\\
Als het daartoe komt wacht ik evenwel af..
Citaat
het tweede is idd. zo (grijns in opdracht 2 aflevering 2, rare biechten bij die opdracht)
én dat ligt dan aan de productie, niet aan JW. Toch?

Ja idd!  ::hug::
Dan begrijp ik dus de keuze van de productie totaal niet, dat heeft niks te maken met JW - Lijkt me een heel aardige man sws voor alle duidelijkheid maar totaal niet geschikt in deze rol.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #454 Gepost op: 21-01-2014, 15:43:14 »
Ok. Dan begrijp ik je betoog al beter.  :)

Ik vind hem net wel leuke acties hebben.

Over de productie geef ik je gelijk, maar ik schrijf hem daarom nog niet af.
Ik heb eens ergens gehoord (op youtube rtl boulevard denk ik) dat de productie zei tegen een mol
'je bent het grootste risico dat we nemen als mol'. Die mol was Dennis W.

Ik bengel tussen hem, Aaf en met uitzicht op Daphne (maar ik vrees dat ze afvalt donderdag).
en toch met eerder een neiging naar hem.

Maar als je mijn column hebt gelezen, weet je wat er met mijn mollen gebeurd. ;)
klaar voor de strijd

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #455 Gepost op: 21-01-2014, 15:47:36 »
Maar als je mijn column hebt gelezen, weet je wat er met mijn mollen gebeurd. ;)

 ;D

Vond het sws een leuke column!  :)

[/offtopic]  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 21-01-2014, 15:49:07 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #456 Gepost op: 21-01-2014, 16:04:16 »
Je voegt niet echt iets toe aan de discussie
Nee dat klopt maar ik dacht dat de discussie begon te lijken op zetherhaling dus dan kom je gemakkelijk op de 24e pagina ::regenboog::

Maar Supernova, welke eerdere berichten bedoel je? Over welke punten kan ik nog wat zeggen?

Volgens mij zijn we het wel eens dat het zonde zou zijn als JW de mol is. Ik help het je hopen dat hij het niet is. Niettemin had ik het verleden jaar met Kees in dit stadium al goed en hoopte ik toen ook tegen beter weten in dat hij het niet was. Dus dit is geen reden van JW af te stappen.

Dus ik -hoop- wel dat men bij de productie leert van vorig jaar maar vrees van niet. Men kijkt naar de miljoenen kijkers, niet naar die paar molloten die hier op het forum de mol al gevonden hebben. Het kijkerspubliek schuift immers nog rond Sofie, Tygo en Susan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #457 Gepost op: 21-01-2014, 16:10:21 »
Volgens mij zijn we het wel eens dat het zonde zou zijn als JW de mol is. Ik help het je hopen dat hij het niet is. Niettemin had ik het verleden jaar met Kees in dit stadium al goed en hoopte ik toen ook tegen beter weten in dat hij het niet was. Dus dit is geen reden van JW af te stappen.
Kees is in dit opzicht een wat apart geval imho omdat je hem nav afl 2 nog afwees op basis van het feit dat hij een luikje opende meen ik.  ;)
Maar ik hoop net als jij vurig dat JW niet de Mol is - om weliswaar heel andere redenen.  ::jaja::
Citaat
Dus ik -hoop- wel dat men bij de productie leert van vorig jaar maar vrees van niet. Men kijkt naar de miljoenen kijkers, niet naar die paar molloten die hier op het forum de mol al gevonden hebben. Het kijkerspubliek schuift immers nog rond Sofie, Tygo en Susan.

Hmm maar is een Freek daarin zo afwijkend dan bijvoorbeeld?
In de meeste Mol seizoenen werd de Mol pas in latere stadia ontdekt..
Al ben ik wel met je eens dat de kijkers dit seizoen meer het gevoel moeten hebben het te kunnen aan zien komen tov voorgaande jaren met zoveel BN'ers in de cast.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #458 Gepost op: 21-01-2014, 16:10:30 »
Het kijkerspubliek schuift immers nog rond Sofie, Tygo en Susan.
Tygo is minder verdacht dan JW bij de Avro. ???

http://whehehe.nl/martijn/avromolcheck/


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #459 Gepost op: 21-01-2014, 16:19:53 »
Ik voel wel voor deze opmerking
Met Kees was het net zo
omdat het dezelfde kant uitgaat.

Volgens mij zijn de redenen wel gelijk Supernova, en vind ik dat een Freek weinig afwijkend is, zie Freektopic waarin ik zeg dat ik het bij hem er dan ook huizenhoog bovenop vind liggen. Nee dan heb ik liefst Tygo als mol ::rofl:: ::jaja::

Welk luikje bedoel je? Ik herinner me dat hij geld moest steken in de kerk, maar daarvan zei ik dat hij daar waarschijnlijk niets met schijnbeweging instopte of in elk geval weinig, maar dat was afl. 1. Mwah, het is toch het JW topic natuurlijk dus mss maar beter niet, in elk geval zie ik graag een dame als mol, dat zou voor mij super verrassend zijn ::oink:: 8) ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)