Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317498 keer)

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #480 Gepost op: 23-01-2014, 17:48:40 »
Aangezien er al veel hints met uitspraken gedaan worden, ben ik pas 100% overtuigt als er meerdere van dit soort dingen zijn. Dus blijven speuren  ::ok::
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #481 Gepost op: 23-01-2014, 18:22:10 »
Ik vond dat hij het wel op een speciale manier zei, net als Kim toen. Daarom ging ik er even over nadenken.
Maar zo bekijk ik een hele aflevering op alle kandidaten hoor. JW staat wel in mijn top 3, maar na afl 5 wordt het pas serieus wat mij betreft.

Dan ga ik wachten tot hij gaat zeggen: niemand weet wie het is dus je gaat maar de moeizame persoon uithangen in de hoop dat je verdacht wordt. Dan zou je er concreet iets uit kunnen halen. (JWDM)

Offline gerco73

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #482 Gepost op: 23-01-2014, 19:06:22 »
@JWroodbeen verwijderde een tweet net na de opnamen. Het lijkt mij erg verdacht!
https://www.buzzcapture.com/blog/waarom-verwijderde-wie-de-mol-deelnemer-deze-tweet/

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #483 Gepost op: 23-01-2014, 20:02:57 »
Ik kan niet terug door de pagina's op mijn telefoon, maar had iemand al gemeld dat aflevering 2 "Vindingrijk" heette en Jan Willem constant 'vindingrijke' woordgrapjes maakte? Hij deed dat naar mijn idee ook op een wat gescripte manier.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #484 Gepost op: 23-01-2014, 21:12:48 »
Toffe Jan-Willem.

In het openbaar zo boekjes lezen.  ::tandpastasmiley::
klaar voor de strijd

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #485 Gepost op: 23-01-2014, 21:35:58 »
Wat kan hij slecht acteren zeg.. Ik irriteer me er steeds meer aan, slechtste mol ooit.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #486 Gepost op: 23-01-2014, 21:38:00 »
Dat er ook zo weinig aandacht besteed word aan dat kokertje dat Jan Willem even meesnoept..  ::) bij elk andere kandidaat word dit tot in de details benadrukt maar deze vrij opmerkelijke actie dan weer niet  ::). Krijg gewoon het idee dat Jan-Willem een George/Patrickje wilde doen (door iets onopgemerkt te doen) maar gewoon betrapt werd, dus probeert de productie het er maar subtiel in te monteren..
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #487 Gepost op: 23-01-2014, 21:38:11 »
Geweldig, beste mol ooit!  ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #488 Gepost op: 23-01-2014, 21:47:51 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel aansluit bij Joeyversteeg..  :-X Laat hem alsjeblieft niet de Mol zijn..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hetmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #489 Gepost op: 23-01-2014, 21:48:31 »
Als Jan-Willem de mol zou zijn is het een beroerde. Vraag me constant af of hij nou acteert in zijn biechten of dat hij echt zo is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #490 Gepost op: 23-01-2014, 21:48:49 »
Ik vond hem in de eerste helft onmols (op de roltrap, waarom niet Tygo genomen, maar ach, 't gaat om een luttel bedrag) maar daarna pakte hij toch uit.

Eerst een Milouskaatje bij Karel en Angela aan tafel (begon het spel uit te leggen, snapte het als enige). JW deed dat ook door gefrustreerd te wijzen op de zandloper. Kandidaten hebben meestal geen benul van de finesses van een spel, het is anders als je al maanden naar een spel toeleeft natuurlijk ;D :(

Daarna inderdaad zoals gezegd vlugvlug koker 3 voorbij richting minkoker 4 :-*

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #491 Gepost op: 23-01-2014, 21:52:08 »
Ik zou het wel stoer vinden van productie al ze hem zouden kiezen. Maar ook weer niet cool omdat ik denk dat er betere keuzes zijn. Jan-Willem vind ik gewoon geen moltype door zijn manier van biechten en hoe hij in de groep staat. Hij lijkt nog altijd vrij afzijdig. Ik zie heel de tijd bondjes met mensen, maar niet bij hem. De mol moet toch ook meedoen met dat aspect van het spel?

Voor mij maakt dat hem eigenlijk onverdacht...

Zijn actie op de stuwdam is dan weer raar. Maar het is wel in beeld geweest, en naar mijn idee ook vrij duidelijk.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #492 Gepost op: 23-01-2014, 21:53:34 »
Ik vind het lastig om te zeggen of een mol slecht is gedurende het seizoen.
Indien je het vertrouwen krijgt- een rare kokeractie doet- en nog niet verdacht wordt al 4 afleveringen
doe je het goed als je de mol bent volgens mij.

En ze geloven hem blijkbaar wel over dat boekje.
klaar voor de strijd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #493 Gepost op: 23-01-2014, 21:56:10 »
Hij wordt het meest vertrouwd en is het minst verdacht na aflevering 4, als je dan de mol blijkt te zijn, heb je het toch goed gedaan?

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #494 Gepost op: 23-01-2014, 21:58:05 »
Zijn actie op de stuwdam is dan weer raar. Maar het is wel in beeld geweest, en naar mijn idee ook vrij duidelijk.

Als AVRO moet je natuurlijk wel een paar keer een Molactie relatief duidelijk in beeld brengen. Dit zou een heel goed voorbeeld kunnen zijn, ook omdat deze vervolgens door Sofie en Tygo met hun zwarte vrijstelling wordt overschaduwd..

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #495 Gepost op: 23-01-2014, 22:00:59 »
Hij wordt het meest vertrouwd en is het minst verdacht na aflevering 4, als je dan de mol blijkt te zijn, heb je het toch goed gedaan?

+1

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #496 Gepost op: 23-01-2014, 22:16:14 »
Hij wordt het meest vertrouwd en is het minst verdacht na aflevering 4, als je dan de mol blijkt te zijn, heb je het toch goed gedaan?

De kandidaten is 1, de kijker 2. In de biechten moet je ook oprecht overkomen en dat is hier totaal niet het geval. Erg jammer.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #497 Gepost op: 23-01-2014, 22:17:32 »
De kandidaten is 1, de kijker 2. In de biechten moet je ook oprecht overkomen en dat is hier totaal niet het geval. Erg jammer.

Ik denk dat JW vooral bezig is met die kandidaten hoor en hij is gewoon altijd zo? Dus ik vind niet dat hij anders doet dan anders.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #498 Gepost op: 23-01-2014, 22:17:59 »
De kandidaten is 1, de kijker 2. In de biechten moet je ook oprecht overkomen en dat is hier totaal niet het geval. Erg jammer.
Je doet net alsof JW als mol al bekend is. Die kans is nog steeds maar 1 op 7. De kans dat ie 't niet is is 6 op 7. Een conclusie - en vooral een negatief waardeoordeel - lijkt me een tikkeltje voorbarig nu ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #499 Gepost op: 23-01-2014, 22:52:13 »
Dat er ook zo weinig aandacht besteed word aan dat kokertje dat Jan Willem even meesnoept..  ::) bij elk andere kandidaat word dit tot in de details benadrukt maar deze vrij opmerkelijke actie dan weer niet  ::).

Dat had ik ook een beetje met het verdwenen telefoonnummer vorige week. Dat zou enorm uitgemeten kunnen worden als zijnde erg verdacht, maar gebeurde niet.
Spelletje ?! - It's a way of life !