Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317516 keer)

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #700 Gepost op: 5-02-2014, 15:22:09 »
Vergeet niet dat hij "per ongeluk" door het domein van de opdracht op het dak loopt (in aflevering 2) Dat kost heel wat minuten.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #701 Gepost op: 5-02-2014, 18:12:53 »
Ja de lijst van hints naar JW is eindeloos. Elke aflevering zit er wel weer iets mega weird bij hem. Ik ben hem helemaal gaan verdenken na die opdracht in de tv-studio. Beetje door de andere opdrachten heen praten en dan dat touw waar hij geen touw aan vast kon knopen. Volgens mij hadden ze gewoon die ladder kunnen gebruiken.  ::rof

Een eindeloze JW tunnel ::)

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #702 Gepost op: 6-02-2014, 00:52:57 »
Het is wel vreemd dat bij de dakopdracht niemand in de gaten heeft dat hij tussentijds Daphne kort lijkt te verlaten terwijl Daphne nog steeds tegen hem aan het praten was. Vervolgens zag je de shot bij de bleepopdracht waar zichtbaar een lampje over de muur heen gaat. Als JW terugkomt op het dak zit hij nog even aan zijn lampje.

En als de kandidaten voor de opdracht beginnen aan de opdracht loopt JW de kaartjes even door. Als hij zegt 'touw op het dak' houd hij het kaartje met mollogo even omhoog (mollen op het dak?) lekker verdacht dingen oprapen en vooral niet alle knopen uit het touw halen! Ik weet bijna zeker dat dit een 'kees' momentje is, vanuit een ander camerapunt bij de emmer zelf zie je hem in afl 10 juist het touw omhoog trekken..

Is die freek afslag nog ver??? File in de JW tunnel.
Profiler

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #703 Gepost op: 6-02-2014, 21:24:04 »
Hè toch, doet JW's jeep het ineens niet meer! Is nie verdacht! ;)

Na al die foutjes en onhandigheden blijkt wel... JW is de mol.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #704 Gepost op: 6-02-2014, 21:33:20 »
Hè toch, doet JW's jeep het ineens niet meer! Is nie verdacht! ;)

Na al die foutjes en onhandigheden blijkt wel... JW is de mol.
Bij tygo was het zelfde.

Offline Penthesileia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #705 Gepost op: 6-02-2014, 21:34:53 »
Alweer zijn 'verdachte' eruit? Zelfs al monteren ze dat later, dit is wel heel erg raar aan het worden... ???
Zelfs voor een mol vind ik het maar bizar.

Feit is wel, een mol heeft geen belang bij jokers, wel bij vriendjes. Dus geen rare actie voor een mol om die joker aan Tycho te geven.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #706 Gepost op: 6-02-2014, 21:39:27 »
Tja, Susan heeft ook al eens een joker aan Daphne gegeven.

Zegt niet zoveel.

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #707 Gepost op: 6-02-2014, 22:01:51 »
Jan-Willem zat weer lekker met een omgekeerde 'M' voor zijn gezicht tijdens zijn biecht - tweemaal liefst...

Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #708 Gepost op: 6-02-2014, 22:03:21 »
Hij stijgt weer in de molverdachte lijst. Deed hij afgelopen week al, maar nu weer.

Dat hij als eerste een envelop gaat pakken en dan toevallig één met 3 jokers pakt. En ook hij krijgt één en ander mee dat er toch een aantal op Tygo zitten, hij wilt hem in het spel houden.

In de edits, kan goed kloppen maar het zou er wat dat betreft te dik bovenop liggen, dat hij de persoon aanwijst die het spel verlaat. Maar het kan een hint zijn.

Hoe hij erbij liep, aan de andere kant van de praalwagen zodat je hem bijna niet kan zien. Levert hem 3 jokers op, maar nog beter: geen geld voor de pot. Hij reed volgens Freek ook als een dolle in de Jeep. Doet mij een beetje aan Dennis denken, die met een rotvaart in de speedboot reed en zich als een kind op het water voelde. Met het schakelen kan hij hem in de 2-wheel drive hebben gezet.

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #709 Gepost op: 6-02-2014, 22:05:12 »
Ik weet niet of dit al is gezegd, maar de mol stuurt toch de kandidaten naar huis? En wie zijn verdachte vliegt er keer op keer uit? ..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #710 Gepost op: 6-02-2014, 22:20:59 »
Niet zelf bedacht (kwam t tegen op Facebook), maar als je afbeelding op z'n t-shirt omdraait, staat er mol.

Edit: stond ook al in het afleveringen topic zie ik nu.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 22:23:14 door Daisy »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #711 Gepost op: 6-02-2014, 22:23:07 »
Kan aan mij liggen, maar ik dacht dat JW weer Molrice zei bij het opnoemen van de afvallers...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #712 Gepost op: 6-02-2014, 22:24:10 »
Ja hij zei ook Molrice
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #713 Gepost op: 6-02-2014, 22:26:54 »
stijgt weer in de molverdachte lijst
Hij kon bij mij al moeilijk boven de nr. 1 positie uitkomen maar na nu weer deze aflevering staat hij toch wel huizenhoog 1e :o

Wat vooral zo opvalt is die testbiecht; je hoort hem gewoon tekst van papier oplezen ??? ::) ??? De rest praat gewoon vrijuit als kandidaat maar JW leest script.

En
zijn verdachte vliegt er keer op keer uit?
Ja en dan moet je eens kijken naar zijn multi-explanoire reflexen vlak erna. Die zijn compleet absent. Ofwel: boeit hem wat dat zijn mol eruit vliegt. Huh ??? ??? ??? JE MOL gaat eruit. Je enige op wie je getest hebt. En totaal geen reactie, nu weer niet op Aaf maar ook verleden keren niet op zijn andere mollen. Zo'n gescripte mol als JW hebben we denk ik nog nooit gehad :-[ :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #714 Gepost op: 6-02-2014, 22:29:22 »
Als hij de mol is, is hij wel een baas, hij wordt echt nog steeds door niemand verdacht. Gescripte mol of niet, hij is goed bezig zo ;)

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #715 Gepost op: 6-02-2014, 22:30:39 »
En totaal geen reactie, nu weer niet op Aaf maar ook verleden keren niet op zijn andere mollen. Zo'n gescripte mol als JW hebben we denk ik nog nooit gehad :-[ :-\\


Ik twijfel nog steeds welke tunnel ik in moet duiken, die van Susan of die van Jan-Willem? Ik vind Jan-Willem zo een raar persoon, ik kan hem niet peilen.. Maar Art zei toch letterlijk dat de mol de kandidaten naar huis stuurt oid? Dan lijkt het me wel een duidelijke aanwijzing

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #716 Gepost op: 6-02-2014, 22:35:19 »
Ik denk dat Jan Willem het is. Freek zet ik op een.

Ja, huh? Inderdaad. Maar ik wil niet geloven dat JW het is.
De hints, een heilige aanwijzing, MOLrice, zijn shirts..., zijn allemaal zulke goeie hints, tja...
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline mph

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #717 Gepost op: 6-02-2014, 22:36:10 »
En ook die roodwit gestreepte kleding bij dat wantedbordje, had jw niet roodwit gestreept aan in afl 2? Ook silhouette lijkt op hem

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #718 Gepost op: 6-02-2014, 22:37:19 »
Ben aflevering 4 aan het terugkijken en op 18:06 valt mij op dat Jan-Willem in een biecht zegt: "Ik heb gewoon meer informatie dan welke andere kandidaat dan ook". Nou slaat dat zogenaamd op de roltrapopdracht, maar het is natuurlijk wel de ideale aflevering 10 "je had het in aflevering 4 al kunnen weten" hint. Want natuurlijk heeft de mol meer informatie dan de anderen.

JW als mol wordt steeds moeilijker te ontkennen ::oink::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #719 Gepost op: 6-02-2014, 22:37:57 »
welke tunnel ik in moet duiken, die van Susan of die van Jan-Willem?
Tsja er lijkt er maar steeds 1 voorhanden: JW. Door Freek en Sofie kan nu ook definitief een streep want dat waren nu net de mensen waarop Aaf spreidde. Maar Susan en Freek die zomaar 1250 euro veroorzaakten door in koor Tygo te roepen, dat is wel een erg straffe daad voor een mol. Dus door Susan kan wat mij betreft ook wel een streep. Ook al omdat Tygo de finale niet zou halen en hij Susan nu duidelijk als nr. 1 mol heeft. Dus neen, er kon vanavond weer flink gestreept worden: Suus Freek en Sofie ::oink:: :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)