Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317512 keer)

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #940 Gepost op: 28-02-2014, 01:09:54 »
Dan hoef je als Mol nog steeds niet eigenhandig de pot met 2250 te spekken, temeer daar JW toch al door niemand verdacht wordt kennelijk.  ::ohno::


Het rare is zelfs, dat Freek vanaf deze aflevering opeens JW gaat verdenken. Net nu niemand van de kijkers meer op hem zit door zijn acties. Freek is echt blind heb ik het idee..  :P
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #941 Gepost op: 28-02-2014, 01:29:38 »
Het rare is zelfs, dat Freek vanaf deze aflevering opeens JW gaat verdenken. Net nu niemand van de kijkers meer op hem zit door zijn acties. Freek is echt blind heb ik het idee..  :P

Of zoals Susan zegt op de kamer: 't haasje.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #942 Gepost op: 28-02-2014, 01:36:40 »
Die 2.000 euro is wel erg veel geld. Natuurlijk kan Kees in moltalk gelijk hebben, maar onwaarschijnlijk is het wel...
Ik moet je mogelijk teleur stellen... Wat Kees zegt is leuk, maar Art zegt al tijdens de speluitleg dat het om €2000 gaat. Ook de €250 van de topo stond vermeld op een briefje. Hij heeft nergens ruimte gehad om geld te laten verdwijnen.

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #943 Gepost op: 28-02-2014, 07:16:16 »
Tja, dat geld binnenharken was inderdaad niet wat ik verwacht had, maar hij heeft wel tegen de andere kandidaten verteld wat hij in het filmpje heeft gezien.

Dus dat vertellen en dan geen geld vinden is ook verdacht. En wat ik apart vindt is dat JW dan toren 2 pakt en Freek toren 18 dus als JW verteld heeft tegen de groep dat vanuit de toren gezien hij bijna alle andere torens zag dan is 18 een hele logische keuze om te gokken dat daar dan ook geld zou kunnen liggen.

En de productie weet echt wel wie van de kandidaten welke topo heeft verzameld.
Maar de mol zorgt er natuurlijk voor dat hij dat filmpje niet ziet (natuurlijk allemaal onder de aanname dat er niet volgende week die opdracht komt waarbij de pot leeg gaat, want dan maak je juist iemand als JW zeer verdacht).

Offline MollootSjoerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #944 Gepost op: 28-02-2014, 07:26:18 »
hmm blijf toch bij JW als mol, toch apart dat je met zn inginieus puntjes systeem kan komen... lijkt wel een beetje op mol patrick in 2011? met de vuurwerk opdracht had hij toen ook van de productie doorgekregen wat voor moeilijk systeem die moest bedenken.
Wie Is De Mol fan sinds 2011 // DJ

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #945 Gepost op: 28-02-2014, 07:41:28 »
Ach, zoiets is heel makkelijk te bedenken als Freek 11 minuten aan het praten is  ::rofl::

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #946 Gepost op: 28-02-2014, 08:58:19 »
2250 euro ::oink::

"wow een zij ingang naar een andere tunnel! wat is het hier gezellig druk! Kunnen wel ff die mobieltjes uit, je hebt lang genoeg gebeld!"

Ik kies trouwens elk jaar voor de nep mol die er net voor de finale uitgaat xD 't is bijna een gave! Dan Freek maar op m'n hotseat! Die zit al 6 weken in m'n achterhoofd! ;D

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #947 Gepost op: 28-02-2014, 10:14:33 »
Kan er niet bij dat mijn mol JW zo veel geld verdient in deze aflevering.  ???Of hij trekt volgende week de hele pot leeg of hij is toch echt gewoon een kandidaat.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #948 Gepost op: 28-02-2014, 10:51:29 »
laat ons zeggen dat ik ondertussen al een zij-gang aan het graven ben naar Freek,

er is alleen een zaak dat mij tegenhoud: waarom kreeg JW als enige zijn scherm te zien?
Terwijl daarna Susan de kans krijgt voor een groepsvrijstelling.

Als kandidaat krijgt hij nu als enige info, wat niet echt eerlijk is.
Als nu 3 kandidaten hun scherm kregen, en Susan met iemand anders overblijf was het iets anders geweest.
Dus van daaruit kan ik JW niet als kandidaat verklaren.

Maar die 2250 euro kan ik niet verklaren als mol zijnde, tenzij hij er volgende week veel uithaalt natuurlijk.

Ik zie het als beloning voor het maken van een gehele topo.

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #949 Gepost op: 28-02-2014, 11:27:37 »
vergeet niet een belangrijk detail van de topo. die was groen.
hoe dan ook het einde komt dichterbij.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2014, 11:43:13 door Polargust »

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #950 Gepost op: 28-02-2014, 11:29:04 »
Ik denk dat ze inderdaad nog geld uit de pot kunnen halen.
Wat ik denk:

In het stukje van volgende week zag je een soort van expeditie robinsonachtige setting. Dit zou beteken dat ze voor de laatste paar afleveringen op een eiland gedropt worden. Dit zonder eten of een fatsoenlijke slaapplaats net als bij ER. Waarschijnlijk kunnen ze dan met het geld eten, slaapzakken, hun eigen rugzakken, en dergelijke kopen.

Voor de JW'ers:
Hij wist dit en zoveel geld zat er niet in de pot. Ik ga er toch vanuit dat je als mol ook een beetje fatsoenlijk wil slapen en eten. Dus spekte hij de pot een beetje.

Denken jullie dat dit zou kunnen of draai ik door hahahahha

Toelichting van volgende week filmpje:

Art: " Dit is jullie voorlopige thuis, kamp noord."

Sofie: " Wie gaat er voor zorgen dat we eten hebben zometeen."

Art: "Het jachtseizoen is geopend." (Hoewel dit multi-intrepetabel is)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #951 Gepost op: 28-02-2014, 11:35:43 »

Voor de JW'ers:
Hij wist dit en zoveel geld zat er niet in de pot. Ik ga er toch vanuit dat je als mol ook een beetje fatsoenlijk wil slapen en eten. Dus spekte hij de pot een beetje.

Denken jullie dat dit zou kunnen of draai ik door hahahahha

Zoiets is al eerder gedaan (seizoen 9 aflevering 4)

Indien zoiets niet gebeurt, is het voor mij bye bye JW en hello Freektunnel
klaar voor de strijd

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #952 Gepost op: 28-02-2014, 11:53:10 »
Eindelijk staan hier een hoop tunnels op instorten. Werd tijd. Zag in Moltalk dat 39% voor JW ging als mol  ::oink:: ::oink:: ::oink::
De kijkers worden goed op het verkeerde been gezet hoor...

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #953 Gepost op: 28-02-2014, 11:56:49 »
Eindelijk staan hier een hoop tunnels op instorten. Werd tijd. Zag in Moltalk dat 39% voor JW ging als mol  ::oink:: ::oink:: ::oink::
De kijkers worden goed op het verkeerde been gezet hoor...

Ja echt wel, want die overige 61% zit er ongelooflijk naast ;)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #954 Gepost op: 28-02-2014, 12:02:35 »
Ja echt wel, want die overige 61% zit er ongelooflijk naast ;)

Goh, de JW-tunnel van jou nog steeds niet ingestort na deze aflevering?  ;D

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #955 Gepost op: 28-02-2014, 12:07:24 »
Goh, de JW-tunnel van jou nog steeds niet ingestort na deze aflevering?  ;D

Haha nee, in de hoop dat ze de volgende aflevering geld kunnen verliezen/ inzetten. Anders ga ik wel erg twijfelen.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #956 Gepost op: 28-02-2014, 12:37:28 »
Hier is hij het dikste doorgestreept van iedereen. Van Tygo en Sofie kan ik niet echt hoogte krijgen. Deden ook geen enkele spel goed, terwijl je toch zou zeggen dat zij toch wel een windmolen zouden willen beklimmen voor de kick. En spel daarna leken ze ook niet echt hun best te doen in hun zoekpoging naar een stuk van de molvingerafdruk etc. Al verwacht ik niet dat zij het zijn...

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #957 Gepost op: 28-02-2014, 13:05:19 »
Ikzelf denk nu dat JW tot in de finale gaat komen, diverse mensen die JW persoonlijk kennen (zowel Frits Sissing als die radio-dj) zeiden 'En JW komt tot de finale, gaat winnen' wel grappig dat iedereen dat dan om hem heen zegt, ofwel JW heeft dat gezegd omdat hij ze dat simpelweg in de tussentijd wil doen geloven en hij er in werkelijk uitgaat ofwel het is waar en hij heeft het tegen z'n nabije omgeving al verteld.

Ofwel het is complete onzin en ze denken het gewoon zelf.

Waarom denk je dat JW de finale bereikt, G-R? Je verdenkt zelf toch ook Susan. Tygo had Susan al door, Sofie heeft het deze aflevering ook door. Freek en Jan-Willem verdenken Sofie. JW heeft ook geen verdenkingen meer op zich van anderen, dus hoe moet hij Tygo en Sofie nog voorbij streven??
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #958 Gepost op: 28-02-2014, 13:11:19 »
Ik bedoel niet kwa Mol, ik bedoel als kandidaat tot de finale of als winnaar omdat mensen in z'n nabijheid dit zeggen, daarom denk ik: misschien heeft JW zich verklapt?

En nee JW verdenk ik totaal, totaal niet, al vanaf het begin niet. Suus is m'n enigste mol.

*enige  :P
Maar verdacht je niet ook Sophie? Of was dat alleen eerder? Ik begin nu namelijk ook naar Susan te neigen, maar Sophie zal ik nooit verdenken  :P
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #959 Gepost op: 28-02-2014, 13:18:25 »
Ik bedoel niet kwa Mol, ik bedoel als kandidaat tot de finale of als winnaar omdat mensen in z'n nabijheid dit zeggen, daarom denk ik: misschien heeft JW zich verklapt?

En nee JW verdenk ik totaal, totaal niet, al vanaf het begin niet. Suus is m'n enigste mol.

Wat ik bedoel is dat als Susan de mol is (en dat is geen grote als meer), dan is de kans groot dat Tygo en Sofie naar de finale gaan.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...