Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 93741 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2014, 03:23:40 »
Ben hier notoir slecht in, maar ik zeg nu: Jennifer ergens in de finale..  :-[

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2014, 10:38:22 »
Potloodstreep.

Had gemakkelijk die winkel in dat straatje voorbij kunnen lopen.

Dit.


Wat was dat trouwens voor deuntje op het moment dat zij haar scherm te zien kreeg? -edit- Dit dus (dank GeeDeeZet).
« Laatst bewerkt op: 3-01-2014, 13:05:51 door Duncton »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2014, 12:21:51 »
Denk dat je moet oppassen met potloodstrepen zetten nu al.. het is best wel slim als mol om de eerste opdracht/opdrachten wel goed mee te doen omdat mensen dan een tunnel vormen naar anderen en niet meer op jou letten (zoals sommigen hier dus ook al gelijk haar wegstrepen). Dan kan je vervolgens doen wat je wilt.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2014, 12:54:21 »
Denk dat je moet oppassen met potloodstrepen zetten nu al.. het is best wel slim als mol om de eerste opdracht/opdrachten wel goed mee te doen omdat mensen dan een tunnel vormen naar anderen en niet meer op jou letten (zoals sommigen hier dus ook al gelijk haar wegstrepen). Dan kan je vervolgens doen wat je wilt.

Daarom ook een potloodstreep he.. Je hebt nog altijd de mogelijkheid om die uit te gummen. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2014, 13:13:02 »
De titel van de aflevering in Schijnbeweging. De mol wil geen geld in de pot hebben maar Jennifer pakt toch geld. Dat zou een kandidaten actie kunnen mijn maar ook een SCHIJNBEWEGING kunnen zijn om minder verdacht te worden. Net zoals Kees vorig jaar deed bij de Kerkopdracht.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2014, 14:08:19 »
De titel van de aflevering in Schijnbeweging. De mol wil geen geld in de pot hebben maar Jennifer pakt toch geld. Dat zou een kandidaten actie kunnen mijn maar ook een SCHIJNBEWEGING kunnen zijn om minder verdacht te worden. Net zoals Kees vorig jaar deed bij de Kerkopdracht.

Met als verschil dat Kees niet het gehele bedrag doneerde.
No Milk today???

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2014, 14:32:56 »
Hoop dat Jennifer de Mol is, blijft ze er lekker lang in  ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
« Laatst bewerkt op: 5-01-2014, 14:04:29 door Luke »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2014, 14:35:07 »
Met als verschil dat Kees niet het gehele bedrag doneerde.
Misschien deed jennifer dat ook niet en heeft ze geld weggegooid, maar dat zien wij natuurlijk niet ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #28 Gepost op: 3-01-2014, 14:37:38 »
Misschien deed jennifer dat ook niet en heeft ze geld weggegooid, maar dat zien wij natuurlijk niet ;D.

Ze hadden toch 400 meegenomen? En er was 2000 te verdienen? Klopt het eindbedrag dan"? Moet het even terugkijken, ik weet het niet meer. Plus Susan stond er ook naast.
No Milk today???

Offline Tamaradeb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2014, 16:47:35 »
Bij het aankomen op het politiebureau wordt er gevraagd of ze geld heeft en ze antwoord, Ja, niet veel.
Als Art de envelop open maakt om het geld te tellen en op 400 uitkomt hoor je Owen zeggen: je zei 5.

Vond het verdacht dat ze opmerkte dat het niet veel was. Teleurgestelde kandidaat of een mol die de verdenking van zich af wil schudden door een klein beetje geld binnen te halen. Als mol was ze immers op de hoogte van de locatie van het geld.

Overigens zou het wel logischer zijn als er maar 400 in de envelop zat aangezien er 2000 te verdienen was en er 5 koppels waren.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2014, 18:03:36 »
Daarom ook een potloodstreep he.. Je hebt nog altijd de mogelijkheid om die uit te gummen. :P

Ah.. Dan is het goed ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2014, 18:34:38 »
Bij het aankomen op het politiebureau wordt er gevraagd of ze geld heeft en ze antwoord, Ja, niet veel.
Als Art de envelop open maakt om het geld te tellen en op 400 uitkomt hoor je Owen zeggen: je zei 5.

Vond het verdacht dat ze opmerkte dat het niet veel was. Teleurgestelde kandidaat of een mol die de verdenking van zich af wil schudden door een klein beetje geld binnen te halen. Als mol was ze immers op de hoogte van de locatie van het geld.

Overigens zou het wel logischer zijn als er maar 400 in de envelop zat aangezien er 2000 te verdienen was en er 5 koppels waren.

Of Owen is de mol en wil iedereen laten denken dat Jennifer de mol is...tenslotte kwam hij ook met het idee van, we doen alsof ze wat zagen tijdens de seinhint

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #32 Gepost op: 3-01-2014, 18:42:20 »
Jennifer kan ook het geld gepakt hebben met de intentie gewoon te laat bij het politiebureau aan te komen. Als Tygo haar niet geroepen had konden ze gerust de andere kant op gelopen zijn...

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #33 Gepost op: 3-01-2014, 23:26:03 »

Deze blik van angst van Jennifer is te mooi om niet te delen.

Als reactie op Art's aankondiging van de eerste test en executie. Eigenlijk na Owen's opmerking "Jongens wie wil er al naar huis, huh?".
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Buskruid

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2014, 11:02:00 »
Ze zou het kunnen zijn, ze heeft het geld dan gepakt om geen verdenkingen op haar te krijgen (werkt goed zo te zien aan sommige reacties hier  ::tandpastasmiley:: )

Maar ik hoop dat ze niet de mol is, k vind haar verder juist een beetje typisch overkomen, met als Art vraagt of ze geld hebben, kijkt ze zo sneaky naar Susan, en zulke momenten met haar heb ik vaker dat ik bij me zelf denk..... hmmmm typisch....

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2014, 21:45:59 »
Mocht ze de Mol zijn dan is dit ook wel een slimme opdracht om geld mee te nemen. Wat is nu de kans dat alle 5 de koppels op tijd bij Art aankomen? Vorige soortgelijke opdrachten hebben ons geleerd dat er bijna altijd wel een koppel of persoon is die net die deadline mist. In dat geval wat het geld dus niet in de pot gekomen, want ze moesten allemaal op tijd bij Art zijn. Pech voor haar en Suzan dat iedereen lekker op tijd er was.

Ik vind het eigenlijk wel slim, want door geld te pakken zoals ze deed en zoals sommigen hier ook al schreven komt het kandidaats over en heb je dus minder verdenking.

Het kan dus twee dingen zijn:
- een verkeerd afgelopen mollenstreek, omdat de kandidaten allemaal op tijd waren
- gewoon een kandidaten actie.

De tijd zal het leren.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2014, 08:22:24 »
Over blikken van Jennifer gesproken....
Wellicht dat het komt door haar blonde haren en fel blauwe ogen, maar haar blikken kunnen "dodelijk" zijn zeg!
Haar blikken intrigeren mij enorm, vraag me echt af wát ze op die momenten denkt...

Deze blik was nét nadat ze het geld gepakt had uit dat restaurant en dat Susan nog giechelend achter haar aan rende.


Dit was dat ze koppels moesten maken om op zoek te gaan naar het geld tijdens de "Chinees spreken opdracht".

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2014, 11:10:36 »
Wat slim toch van de redactie om weer een fraaie blondine als kandidaat te selecteren.
Bij duizenden tegelijk laten de kijkers zich afleiden door haar schoonheid.
Als het de kandidaten ook zo vergaat, dan kan de mol (zeker als Jennifer dat zelf is) op zijn/haar gemak z'n werk doen!    ::rofl::

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

anoniem 24971

  • Gast
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2014, 21:49:24 »
Kan iemand mij vertellen waar Jennifer meldt dat het niet veel geld is bij de Chinese Markt? Ik kan het namelijk niet horen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2014, 22:36:52 »
kijkt ze zo sneaky naar Susan

@BuskruiD: Jij bent zelf blonT, gezien jouw nickname?   ::rofl::

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!