Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397237 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #140 Gepost op: 26-01-2014, 02:19:58 »
de "5" Komt nogal eens in beeld schijnt....

5 = V
V = 5 (Latijn).

In antwoord op uw vraag: "Wie is de Mol?"

"Susan V. is 'r!" (fonetisch 'tuurlijk), als in:" Dat is 'r!".

V.iss.er

Z u c h t.
*Truste*
 ::gaap::


Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #141 Gepost op: 26-01-2014, 09:42:04 »
"Susan V. is 'r!" (fonetisch 'tuurlijk), als in:" Dat is 'r!".

V.iss.er

Z u c h t.
*Truste*
 ::gaap::

 :-X ::rofl:: ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #142 Gepost op: 26-01-2014, 12:20:47 »
Afl. 1 de mol ziekt zijn balans in extremen. Is susan weegschaal?

Ja, ze is weegschaal. Dat heb ik bijna een week geleden al uitgezocht en hier gemeld.
Bovendien zie je die extremen ook terug in haar gedrag: heel erg lief als ze in de omgeving van de andere kandidaten is
en een ware furie tijdens de biecht.

Voor mij is het al duidelijk vanaf de theater-opdracht, toen Art de opdracht uitvoerig uitlegde aan Owen en toen nog even zei: 'Dat geldt ook voor jou Susan'.
Toen was het voor mij duidelijk dat Susan al lang wist wat de bedoeling was. Maar niet Susan zelf heeft zich verraden, maar Art!
Art, die zo nodig wil weten wie de Mol is, maar dat dus veel beter niet zou kunnen weten...
Vanaf volgend jaar graag een andere presentator, die NIET weet wie de Mol is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #143 Gepost op: 26-01-2014, 13:35:18 »
de "5" Komt nogal eens in beeld schijnt....

5 = V
V = 5 (Latijn).

In antwoord op uw vraag: "Wie is de Mol?"

"Susan V. is 'r!" (fonetisch 'tuurlijk), als in:" Dat is 'r!".

V.iss.er

Z u c h t.
*Truste*
 ::gaap::




Heerlijk, haha  ;D

Ja, ze is weegschaal. Dat heb ik bijna een week geleden al uitgezocht en hier gemeld.
Bovendien zie je die extremen ook terug in haar gedrag: heel erg lief als ze in de omgeving van de andere kandidaten is
en een ware furie tijdens de biecht.

Dat was m idd, de balans in extremen.

Verder ben ik nog even opzoek gegaan naar het spiegelbeeld plaatje. In de promo voor afl 4 is het eerste shot namelijk in spiegelbeeld. Met daarop een grote (en dus gespiegelde) 5.
Ik kon deze niet zo goed plaatsen, maar nu las ik op wieisdemol2014 iemand in het susan topic praten over het palindroom 'SuuS. Op de envelop die naar het eiland wordt gestuurd staat geen Susan maar Suus. Als je Suus spiegelt, heb je nog steeds Suus. Slaat dit beeld en de gespiegelde 5 dus niet op Susan? ::tandpastasmiley::

De foto van het gespiegelde beeld staat hier: http://www.wieisdemol2014.nl/blog/promo-aflevering-4-wie-is-de-mol-2014
« Laatst bewerkt op: 26-01-2014, 13:44:00 door barduif »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #144 Gepost op: 26-01-2014, 13:49:30 »
Schijnbeweging:  Maurice ziet een groen licht. Susan richt er met haar lamp omhoog en omlaag zwaaiend op = letterlijke schijnbeweging. Er zijn dan nog iets meer dan drie minuten op de klok. Freek stopt met seinen omdat Tygo een andere lamp ziet. (..) Met minder dan een minuut op de klok ziet Tygo de lamp van Susan en Maurice. De signalen worden door beiden opgepikt. Susan seint terug. Tygo seint het getal 5. Susan denkt dat er 4 geseind is, Maurice denkt 3 maar gaat met Susan mee. Susan: "Vier losse keren met een hele grote pauze dus het kan ook eh 1 1 1 of A A A of zo toch?" = ook een figuurlijke schijnbeweging (..) Art vraagt Susan en Maurice het vierde cijfer van de pincode te noemen. Ze zeggen 4. Dit is fout. Goed was 5. [/wieisdemolnet]

Vindingrijk: Suus vindt als een van de laatste de vrijstelling bij de jademarkt. Ze is zo vindingrijk om deze als enige niet in te zetten. Heeft de mol toch niet nodig en het komt mooi van pas om iedereen in de volgende aflevering door te laten gaan (voorkennis v/d executie aflevering 3?  ::vergroot::)

Zware keuze: Suus maakt de zware keuze voor de trolley ipv koffer. Letterlijk en figuurlijk zwaar, want als ze door haar molpoging 'sorry, ik versta je ineens heel slecht, ik ga een tunnel in kggggg...' ook maar iets tijd rekt maakt ze het voor Tygo/Jenn lastiger om op tijd te arriveren. Dat of Suus moest de zware keuze maken wie het scherm ging zien. Als enige moest ze vaker de knoop doorhakken wie het scherm ging zien of niet. Wetende dat Daphne zo gezellig als ze is, of willekeurig welke kandidaat als laatste moest kiezen toch wel voor Suus zou gaan.

Jennifer: Jenn analyseert de hele aflevering door slim. De mol zou bij de roltrappen juist niet saboteren. Of is niets wat het lijkt?  ::vergroot:: Suus heeft als enige door haar woordenwaterval de belangrijke ontbrekende woorden impuls, lawaai, ontwerp, placemat en uurloon niet over weten te brengen aan Sofie. Hoewel J-W meeluisterde al die tijd, beschuldigde hij Suus na de opdracht hier niet van, maar ging op Jennifer die er perse een verhaaltje bij nodig had. Verder het idee van Jenn dat de mol natuurlijk het geld had, terwijl Suus samen met Freek hier de beslismakers waren.

Ik moet mijn schot-voor-de-boeg-mol toch beter in de gaten houden als ik het zo bekijk. Dat overkwam mij ook al met serie 10 en Kim als mol. Was ook mijn schot-voor-de-boeg en ik trok mij dat gehele seizoen er niets van aan.  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #145 Gepost op: 26-01-2014, 14:35:27 »
Ik moet mijn schot-voor-de-boeg-mol toch beter in de gaten houden als ik het zo bekijk. Dat overkwam mij ook al met serie 10 en Kim als mol. Was ook mijn schot-voor-de-boeg en ik trok mij dat gehele seizoen er niets van aan.  ::)

Ik denk wij allemaal  :D Zeker met je goede observaties.

Die spiegelbeeld-hint en gezichten (ogen) heb ik inderdaad voorbij zien komen, maar Jeckyll & Hyde en Ying en Yang waarin komt dat voor of wanneer is dat gezegd?

Hier heb ik nog een bron van Metro nieuws bij de Yin Yang. De link wil op eoa vreemde manier niet goed werken. Dus even helemaal kopieëren/plakken:

http://touch.metronieuws.nl/entertainment/wie-is-de-mol-waar-moet-je-op-letten-bij-aflevering-2/SrZnai!a2613hlmRe3Q/

« Laatst bewerkt op: 26-01-2014, 14:41:16 door barduif »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #146 Gepost op: 26-01-2014, 17:01:10 »
Hier heb ik nog een bron van Metro nieuws bij de Yin Yang. De link wil op eoa vreemde manier niet goed werken. Dus even helemaal kopieëren/plakken:

http://touch.metronieuws.nl/entertainment/wie-is-de-mol-waar-moet-je-op-letten-bij-aflevering-2/SrZnai!a2613hlmRe3Q/

Komt door het uitroepteken halverwege.

Ik heb hem gefixt.
The British are not impressed.

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #147 Gepost op: 26-01-2014, 17:07:01 »
Susan begin ik nu ook meer en meer te verdenken, juist omdat ze ook op de achtergrond gehouden wordt.

Alleen snap ik niet haar positie bij de theateropdracht? Wel was zij 1 van de mensen die graag wilden dat Tygo en Freek in de spotlights gingen staan en wilde ze eigenlijk niks kiezen in de theateropdracht. Verder liep ze voor een tent voorbij in de eerste opdracht, waar ze naar binnen moesten. Jennifer zag het, Susan niet. Een mol is blind.

Freek, Sofie, Susan. Mijn drie hoofdverdachten op dit moment. Ook in de afgelopen aflevering, was zij degene die zei: dat zijn er drie voor Jan Willem dus hij moet maar als laatste staan. Ze schuift wel heel opvallend mensen naar voren.

Ook was zij degene die Aaf niet kon verstaan door de telefoon in de dropping opdracht. Ook heb ik haar niks zien doen in de roeiopdracht en inderdaad, bij de watervalopdracht met de kokers heeft ze ook niks gedaan. Waarom heb ik haar over het hoofd gezien?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #148 Gepost op: 26-01-2014, 17:33:42 »

Alleen snap ik niet haar positie bij de theateropdracht?
Weet je, ik blijf het idee houden dat er nog iets was met die theateropdracht. Ook als Susan niet de mol blijkt te zijn, trouwens. Dat ergens een hint in verborgen zit ofzo. Kan iets op die foto zijn, kan iets zijn wat zich op het toneel afspeelde, geen idee... maar de opdracht zoals 'ie nu was, was gewoon een beetje raar naar mijn mening.

Ze hadden in feite net zo goed een fruitmand voor de kandidaten kunnen neerzetten met de opdracht "Gok welke vruchten Owen en Susan voor zichzelf hebben gekozen", of iets dergelijks. ::) ;D Zoals de opdracht nu was, moesten de overige kandidaten overduidelijk het vermoeden krijgen dat Owen en Susan op het toneel zouden verschijnen. Alleen was het ook overduidelijk dat ze er niet tussen stonden. Ze hadden de twee niet eens van de groep hoeven scheiden. Ze hadden ook kunnen zeggen "Owen en Susan moeten ieder een acteur in gedachten nemen en de rest moet raden wie ze hebben gekozen". Slaat toch nergens op?

Natuurlijk, de ene opdracht is spannender dan de andere en soms komen opdrachten misschien wat minder goed uit de verf dan van te voren gedacht. Maar mijn vermoeden blijft dat er ergens een hint in verborgen zit, alleen geen idee waar of wat. Dus wat ik maar wil zeggen is dat het misschien uiteindelijk wel heel logisch is dat juist de Mol bij de 2 zat die voor de theateropdracht werden afgezonderd. Alleen, tenzij iemand in de komenden weken nog iets spot waar we tot nu toe overheen gekeken hebben, komen we er ben ik bang pas in aflevering 10 achter.  :-\\

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #149 Gepost op: 26-01-2014, 17:47:07 »
Weet je, ik blijf het idee houden dat er nog iets was met die theateropdracht. Ook als Susan niet de mol blijkt te zijn, trouwens. Dat ergens een hint in verborgen zit ofzo. Kan iets op die foto zijn, kan iets zijn wat zich op het toneel afspeelde, geen idee... maar de opdracht zoals 'ie nu was, was gewoon een beetje raar naar mijn mening.

Ze hadden in feite net zo goed een fruitmand voor de kandidaten kunnen neerzetten met de opdracht "Gok welke vruchten Owen en Susan voor zichzelf hebben gekozen", of iets dergelijks. ::) ;D Zoals de opdracht nu was, moesten de overige kandidaten overduidelijk het vermoeden krijgen dat Owen en Susan op het toneel zouden verschijnen. Alleen was het ook overduidelijk dat ze er niet tussen stonden. Ze hadden de twee niet eens van de groep hoeven scheiden. Ze hadden ook kunnen zeggen "Owen en Susan moeten ieder een acteur in gedachten nemen en de rest moet raden wie ze hebben gekozen". Slaat toch nergens op?

Natuurlijk, de ene opdracht is spannender dan de andere en soms komen opdrachten misschien wat minder goed uit de verf dan van te voren gedacht. Maar mijn vermoeden blijft dat er ergens een hint in verborgen zit, alleen geen idee waar of wat. Dus wat ik maar wil zeggen is dat het misschien uiteindelijk wel heel logisch is dat juist de Mol bij de 2 zat die voor de theateropdracht werden afgezonderd. Alleen, tenzij iemand in de komenden weken nog iets spot waar we tot nu toe overheen gekeken hebben, komen we er ben ik bang pas in aflevering 10 achter.  :-\\

De enige verklaring die ik kan geven is dat Susan vanuit die positie kan proberen de groep te misleiden door een figuur te kiezen die totaal niet opvalt. Dat Owen met dat idee komt opperen komt haar goed uit.

Maar als je iemand uit de onopvallende linie kiest, namelijk zonder tekst en slechts een bijrol, weet je zeker dat die de andere niet opvalt. Als je naar een musical gaat kijk je ook niet wie jij zou kunnen zijn in het ensemble maar ga je je vergelijken met de hoofdrolspelers.

Daarin werd ze als mol geholpen.

Maar voor de rest heeft ze net zulke opvallende acties als Sofie en Freek in de opdrachten, maar ook de anderen mollen steeds beter.

En trouwens nog iets, ik zit absoluut niet in een tunnel en bekijk alles tot nu toe nog objectief vanuit de zijlijn: Daphne vroeg aan Susan om een joker en die gaf ze. Deed me een beetje aan Patrick denken, die hoopte dat Art erin zou blijven met een joker extra. Dat mocht Daphne niet baten. Maar door de mindfuck dacht iedereen ook van, Daphne heeft een rood scherm gekregen zodat ze onverdacht blijft waardoor ze juist kan mollen.

Offline boudewijnk

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #150 Gepost op: 26-01-2014, 17:58:59 »
Als je Suus spiegelt, heb je nog steeds Suus. Slaat dit beeld en de gespiegelde 5 dus niet op Susan?

De 5 lijkt toevallig ook nog eens heel veel op een s. En als je de 5 horizontaal en verticaal spiegelt, heb je weer een 5. Allemaal een beetje vergezocht mijns inziens.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #151 Gepost op: 27-01-2014, 02:28:50 »
Voor die mensen die vissen zoeken i.v.m. Visser;
@13.20 (herh. AVRO)
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #152 Gepost op: 27-01-2014, 10:23:38 »
Voor die mensen die vissen zoeken i.v.m. Visser;
@13.20 (herh. AVRO)

::rofl::
Tja, ik zoek sowieso niet zo naar hints en dus ook niet naar vissen, maar ik bedacht me wel gisteren dat het feit dat ze nu al een paar keer in dat seafood restaurant zijn geweest misschien wel als hint aangedragen wordt in aflevering 10. Visser -> visrestaurant, enz.. Tja....

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #153 Gepost op: 27-01-2014, 10:30:00 »
Ik zit nu definitief in de Susan-tunnel!   ::love::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #154 Gepost op: 27-01-2014, 10:58:07 »
::rofl::
Tja, ik zoek sowieso niet zo naar hints en dus ook niet naar vissen, maar ik bedacht me wel gisteren dat het feit dat ze nu al een paar keer in dat seafood restaurant zijn geweest misschien wel als hint aangedragen wordt in aflevering 10. Visser -> visrestaurant, enz.. Tja....

Om het even wat af te zwakken : er zitten nog 2 andere kandidaten in het spel die als sterrenbeeld Vissen hebben, t.w. Aaf en Jan-Willem. Als het een hint is kan het ook op een van hen slaan.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #155 Gepost op: 27-01-2014, 11:11:40 »
Om het even wat af te zwakken : er zitten nog 2 andere kandidaten in het spel die als sterrenbeeld Vissen hebben, t.w. Aaf en Jan-Willem. Als het een hint is kan het ook op een van hen slaan.
Ja, prima wat mij betreft, hoor. Ik neem hints pas serieus als ze zo overduidelijk zijn als de Priesterhint vorig jaar. :P
Van sommige hóóp ik soms wel dat ze waar zijn, omdat ik ze grappig vind ("Jung is!").  ::tandpastasmiley::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #156 Gepost op: 27-01-2014, 13:37:26 »
Om het even wat af te zwakken : er zitten nog 2 andere kandidaten in het spel die als sterrenbeeld Vissen hebben, t.w. Aaf en Jan-Willem. Als het een hint is kan het ook op een van hen slaan.

Punt is dat er een andere sterrenbeeld-hint is, die veel sterker is: 'De Mol zoekt de balans in de extremen'.
Susan is de enige Weegschaal van het hele stel. En die extremen in haar gedrag hebben we gezien.
Van poeslief tot een ware furie. Ze is tenslotte actrice en kan het allemaal spelen.
Leuk mens om naar te kijken!   ::love::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #157 Gepost op: 27-01-2014, 13:58:02 »
Alhoewel ik Susan vooral ben gaan verdenken vanwege de afwezigheid van onmols gedrag, heb ik toch geprobeerd om haar mogelijke molacties eens in kaart te brengen. Vast een hoop discussie over mogelijk, maar here goes... ;)

  • Chinese markt/politiebureau

Denk niet dat het de bedoeling was dat teammate Jennifer het restaurant met het geld spotte, maar tegelijkertijd ben ik ook een aanhanger van de theorie dat de Mol de allereerste opdracht vaak juist goed doet. Omdat de groep dan nog zo groot is, zijn mensen (kijkers en medekandidaten) dan namelijk geneigd vrij rigoureus te gaan wegstrepen en het duurt dan een tijd voordat je weer in het vizier komt als mogelijke mol.

  • Seinen

Susan geeft het verkeerde getal door, 4 i.p.v. 5. Zelf vind ik het geven van een bíjna goed antwoord molser dan compleet fout zitten. Het blijft fout, maar op deze manier kun je bij je medekandidaten in ieder geval de schijn ophouden dat je echt je best hebt gedaan.

  • Theater

Dit blijft een lastig geval en ik houd het er voorlopig op dat ik denk dat er meer in deze opdracht zat dan wij tot nu toe hebben opgemerkt. Als Susan de Mol is, heeft Art hier wellicht nog het meeste weggegeven, door de uitleg van de opdracht schijnbaar alleen aan Owen te richten ("Dat geldt natuurlijk ook voor jou, Susan").

  • Verlaten TV-station

Susan kan samen met Aaf haar opdracht niet eens vinden.

  • Jademarkt

Ik ben het eens met de mensen die redeneren dat de zwarte vrijstelling als nieuw spelelement in deze opdracht gevonden moest worden en dat de Mol hem zou pakken als hij nog niet door een ander gepakt was. Deze redenering leidt er echter wel toe dat alleen Sofie, Susan en Tygo nog de mol kunnen zijn. Omdat Sofie de zwarte al gepakt had, gaat Susan voor the next best thing: de gewone vrijstelling. Niet dat ze er iets aan heeft, maar het komt wel kandidaats over. Het geeft haar ook een mooie positie in de executie van aflevering 3, maar men kon van te voren natuurlijk niet zeker weten dat dat zo zou zijn.

  • Kamer zoeken

Susan gaat samen met Tygo voor de zware koffer. Deze keuze heeft nogal effect, aangezien ze het zelfs daarmee bijna haalden. Met lichtere bagage hadden ze het waarschijnlijk makkelijk gehaald. We zien helaas niet hoe de groepen worden samengesteld, maar misschien heeft Susan er bewust voor gekozen bij Tygo te zitten, omdat ze inschatte dat die ook wel voor de zware tas zou gaan. Blijft speculatie.

  • Roeien

Susan vindt samen met Jan-Willem direct 5 sportieve roeiers, waaronder schijnbaar een kayakkampioen.

  • Roltrappen

Susan geeft best veel woorden niet door aan Sofie en toevallig zijn dat ook nog bijna allemaal woorden waar later geld mee verdiend had kunnen worden. Een behoorlijk brutale molactie die toch niet echt wordt opgemerkt door JW die meeluistert. Ze laat vooral woorden aan het einde weg, wat natuurlijk minder als verdacht wordt beschouwd. Ik denk ook dat de kans bestaat dat Susan niet eens wist dat Emotie en Fagot al fout door Tygo waren doorgegeven.

  • Enveloppenonderhandeling

Susan heeft een envelop met geld die ook nog eens vlak voor haar neus gepositioneerd is. Ze grijpt zeker niet als eerste en sommigen vinden dat onmols. Ikzelf vind dat je daardoor juist goed kunt zien dat die envelop voor niemand anders een logische optie was om te pakken.

  • Abseilen/kokers

Susan en/of JW lopen te klooien zodat een koker wordt overgeslagen. Maar belangrijker n.m.m. is dat Susan bij de eerste vraag ("Heeft JW in Aafs molboekje gekeken?") er niet voor kiest om JW zelf het antwoord te laten geven (door de koker wel of niet te pakken) en de vraag aan Aaf zelf door te spelen. Het is überhaupt de vraag of beide zich het moment konden herinneren, maar de keuze van Susan is sowieso een beetje raar te noemen.
Qua positie denk ik trouwens dat de Mol bij deze opdracht liever de stellingen beantwoordt dan gaat abseilen. Je hebt dan veel meer controle en mogelijkheden om (subtiel) te mollen. Als abseiler kun je feitelijk alleen een instructie niet opvolgen, maar dat valt dan dus ook gelijk ontzettend op.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2014, 14:00:43 door Jayne »

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #158 Gepost op: 27-01-2014, 14:14:14 »
Had hem ook al in het algemene topic van aflevering 4 geplaatst, maar misschien is 'ie hier meer op zi'n plek:

Mij valt op dat Suus bij de stuwdam de stelling over de code bij de seinopdracht van aflevering 1 zelf al meteen ontkracht. Lijkt me niet bepaald mols. Of ze ging er van uit dat Jennifer (die naast haar stond) de stelling toch wel zou ontkrachten en ze wilde zelf niet verdacht worden... (werkelijke code: 3425; volgens kandidaten 7404; volgens stelling: 4707)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #159 Gepost op: 27-01-2014, 14:17:31 »
Goed werk Jayne!  ::ok::

Ik zit op Susan vanaf het moment dat Art de theateropdracht exclusief aan Owen uitlegde.
Toen heeft Art feitelijk weggegeven dat Susan allang wist hoe het spel werkte!   ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!