Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397238 keer)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #260 Gepost op: 1-02-2014, 19:42:05 »
Ehhh, ik weet niet zo goed hoe ik je opmerking moet opvatten? Is het een sneer? :-\\
Ik geniet van je analyses. Als je iets gepost heb, denk ik altijd: ff lezen! Een van de redenen dat ik ook Susan strak in de gaten hou, is omdat ik het heel vaak met je eens ben of eens ben geworden. Ik zie je als de echte speurneus. Daarom was ik licht verbaasd dat je over "aantal schermen" begon. Ik dacht, he, deze kant van Jayne heb ik nog niet gezien, is ze aan het tunnelen?
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #261 Gepost op: 2-02-2014, 00:55:29 »
Ik vind het wel leuk dat we steeds meer beelden krijgen waarin het maar net is hoe je het uitlegt wie nou meer de schuld heeft, wiens molsactie het nu eigenlijk is.

Doet me een beetje denken aan de (eindeloze..) discussie destijds over het vallen van het muntje van Arjen en Kim - wie deed het nu?  ;D

Dat idee begin ik steeds meer te krijgen tussen Susan en Freek.
Bij de boeddha's bijvoorbeeld, zoals Heinz al aangeeft, wie is daar nu het verdachtst?
Susan die het hele beeld gemist lijkt te hebben? Of Freek die een foto van een beeld drie beelden ernaast laat nemen door Tygo, eveneens met een kralenketting (waarop hij gespitst moet zijn voor zijn opdracht), maar dit beeld helemaal niet ziet. Terwijl Tygo later in de biecht zegt dat hij het wel gespot heeft.

Susan wil een foto van de verkeerde boeddha met de verbaasde wenkbrauwen.. Maar voor ze erom kan vragen heeft Freek de foto al gemaakt.  ;D

Bij de eerste afslag gaat het al de mist in bij snake omtrent rechtdoor of linksaf slaan. Zowel Susan als Freek geven hiervan Jennifer de schuld - maar Susan staat stil en Freek lijkt tegenstrijdige signalen door te geven door de porto.

Freek stuurt zijn team ver van de kerk af waardoor het porto contact moeilijk wordt - maar ligt het moeizame contact aan technische mankementen of is Freek of Susan dit nog een extra zetje aan het geven door knopjes ingedrukt te houden bijv?

Susan oppert het idee om op de kerk aan te lopen, en Freek gaat hier vrolijk in mee - hetgeen voor de grootste chaos en overtredingen leek te zorgen in de snake-opdracht. Wie van beiden is daarbij dan verdachter?  :D

Ik hoop dat we nog veel van dit soort momentjes krijgen en dat beiden idd in de finale staan, dan kunnen we nog leuke discussies krijgen hier.  ;D

Ik vind Susan trouwens een erg leuke kandidaat, mol of niet.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2014, 01:16:31 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #262 Gepost op: 2-02-2014, 02:06:42 »
Terwijl Susan steeds die 2 vingers in de aanslag houdt zegt ze:" Ja, ik zit heel erg te mimen..". ;)
@ 10.02 (Uitz. gem.).
Omnia vincit amor

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #263 Gepost op: 2-02-2014, 12:22:15 »
Wat is er verdacht aan je hoofd buigen om naar een scherm te kijken?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #264 Gepost op: 3-02-2014, 16:50:53 »
Tja wat Susan met d'r vingers doet blijft wel erg opvallend en verdacht.
Ze houd haar vingers onnodig lang zoals het beeld.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #265 Gepost op: 3-02-2014, 20:20:44 »
[quote
Ze houdt haar vingers onnodig lang zoals het beeld.
[/quote]

verklaar ?? snap dit niet !!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #266 Gepost op: 3-02-2014, 21:28:36 »
Heb je de aflevering wel gezien? Niet op de foto in dit topic, in de aflevering.

Ja heb de aflevering gezien, maar snapte jouw zin niet.
Nu wel.
Denk ik. ::zwaai::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #267 Gepost op: 3-02-2014, 22:59:03 »
De biechten van Susan blijven opvallen.  :)
Het is natuurlijk maar net hoe je ze opvat:
- Biechten van de Mol die de beschuldigende vinger naar anderen wijst.
- Biechten van een kandidaat die haar medekandidaten scherp in de gaten blijft houden.

In het laatste geval kan de productie daar goed gebruik van gemaakt hebben omdat het Susan in bepaalde gevallen verdacht doet overkomen. Ik denk bijvoorbeeld aan de biecht aangaande het nemen van de trein ipv de ferry.
Susan zei zelf (in exta materiaal) dat ze haar groene vrijstelling gebruikte om haar mede-kandidaten eens goed in de gaten te houden, omdat het haar de kans gaf wat te ontspannen.

In afl 3 zegt ze Freek niet te verdenken, Jennifer wel.
In afl 5 lijkt ze nu toch argwaan te koesteren, iig in zoverre dat ze Freek niet zomaar uit het oog moet verliezen ('niet uitvlakken') - na afloop van de Snake opdracht.
Tijdens de executie houdt ze iig zijn reactie op het nieuws aangaande de vrijstelling en zijn scherm goed in de gaten.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #268 Gepost op: 4-02-2014, 08:18:05 »
Mollen houden niet van 'gezien worden' ofnee, zoals Art letterlijk bleef herhalen 'De Mol houdt niet van in de schijnwerpers staan' dus houden ze liever hun hand voor hun gezicht. Misschien slaat dit ook op wat Art zei 'Maar of jullie de Mol zullen zien is nog maar de vraag...' daarom houdt Susan die handen symbolisch en frequent voor haar gezicht, dat is dus de vraag of we/ze de mol wel zullen zien. 

Art zei: Maar of die Mol in Hongkong zijn ware gezicht laat zien is nog maar de vraag. Ik vind het pas een hint als ze nu in de Filipijnen niet meer haar handen voor haar gezicht doet. :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #269 Gepost op: 4-02-2014, 08:30:26 »
Mollen houden niet van 'gezien worden' ofnee, zoals Art letterlijk bleef herhalen 'De Mol houdt niet van in de schijnwerpers staan' dus houden ze liever hun hand voor hun gezicht.

Goed gezien en bedacht! Maar het lijkt te sterk op de handen-voor-de-ogen/de-Mol-is-blind-hint van Patrick drie jaar geleden.

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #270 Gepost op: 4-02-2014, 09:33:06 »
Ik zat nog eens naar dit plaatje te kijken.
Als je goed kijkt naar de kratten op de achtergrond zie je op sommige gele kratten dat er stukjes zwart gemaakt zijn. Op sommige andere gele kratten niet.
Dit lijkt wel een bewerkt beeld.
Als ik alle zwarte vlakjes optel kom ik op 15.
Susan is geboren op de 15e.
Plus die Henry V in het nummerbord om ons op een dwaalspoor te zetten?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #271 Gepost op: 4-02-2014, 10:22:24 »
Die handen voor het gezicht van Susan zijn echt wel opvallend. Ik denk echter dat Heinz gelijk heeft en dat ze een hint niet zó snel zullen recyclen. Ik denk wel dat het (onbewust) een poging kan zijn om haar ware gezichtsuitdrukking te verbergen (beetje lightman om de tuin leiden, zeg maar ;D ;) ). Ze komen ook niet altijd direct nadat de 'verrassing' is verteld, maar net iets later. En soms krijg ik echt de indruk dat ze achter die handen een lach op haar gezicht heeft. Nu is lachen van de schrik ook geen onbekend fenomeen, maar het past natuurlijk ook wel bij een mol die de reactie van haar medekandidaten amusant vindt. 8)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #272 Gepost op: 4-02-2014, 10:27:26 »
Ik zat nog eens naar dit plaatje te kijken.
Als je goed kijkt naar de kratten op de achtergrond zie je op sommige gele kratten dat er stukjes zwart gemaakt zijn. Op sommige andere gele kratten niet.
Dit lijkt wel een bewerkt beeld.
Als ik alle zwarte vlakjes optel kom ik op 15.
Susan is geboren op de 15e.
Plus die Henry V in het nummerbord om ons op een dwaalspoor te zetten?


Ik denk dat er gewoon wat in die kratten zit, waardoor de plek van de handvatten zwart is geworden

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #273 Gepost op: 4-02-2014, 10:29:26 »
Ik zat nog eens naar dit plaatje te kijken.
Als je goed kijkt naar de kratten op de achtergrond zie je op sommige gele kratten dat er stukjes zwart gemaakt zijn. Op sommige andere gele kratten niet.
Dit lijkt wel een bewerkt beeld.
Als ik alle zwarte vlakjes optel kom ik op 15.
Susan is geboren op de 15e.
Plus die Henry V in het nummerbord om ons op een dwaalspoor te zetten?


Je kan er ook de J en de W in zien (JW) eerste 2 kratten de J.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #274 Gepost op: 4-02-2014, 15:34:05 »
Ik denk wel dat het (onbewust) een poging kan zijn om haar ware gezichtsuitdrukking te verbergen (beetje lightman om de tuin leiden, zeg maar ;D ;) )

 ::tandpastasmiley:: Om de tuin leiden is niet de juiste omschrijving, maar dit soort acties - net als het hoofd direct naar achter gooien (zoals Tygo vaak doet) - kan er uiteraard wel voor zorgen dat ik er niets mee kan.  ::ohno::

Overigens, bij haar enige executiescherm in aflevering 1 was ze wel te laat met haar handen. Toen Art Susan en Owen kwam halen voor de bijzondere culturele avond (afl.2) had ze beter ook direct haar handen voor haar gezicht kunnen gooien. Was ze in de surprise even vergeten, denk ik. Ik heb genoeg gezien.
::vergroot::

Ik denk dat Susan goed naar eerdere seizoenen heeft gekeken en er wat nepmollen gedrag en hints tegenaan gooit. Beetje als Pepijn destijds. Ik noem bijv. het klooien met een porto - inmiddels is ze al bij drie verschillende opdrachten met miscommunicatie met een porto in beeld geweest. Ook die twee vingers tijdens de Buddha opdracht schaar ik hier onder. Deze is wel clever trouwens!

« Laatst bewerkt op: 5-02-2014, 00:57:46 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #275 Gepost op: 4-02-2014, 15:48:36 »
Ik vond dat we niet konden achterblijven bij Freek en Aaf, dus ik heb ook maar weer een lijst met mogelijke Suus molacties, aanwijzingen en hints gemaakt. 8)
Het past alleen niet in 1 post, dus bij voorbaat excuus voor de driedubbelpost.

Aflevering 1 - Schijnbeweging

- De 's' van 'schijnbeweging' staat in een ander lettertype dan de rest van het woord. De 's' van Susan?
- Art zegt dat de Mol dit jaar 'in balans' is. Susans sterrenbeeld is weegschaal.
- Tijdens de eerste 'halve' executie krijgt Susan haar scherm te zien. Dit is tot nu (afl. 5) de enige keer dat ze een scherm te zien heeft gekregen. Susan is de enige voor wie dit geldt.
- Susan en Jennifer moeten het geld ophalen in een visrestaurant. Is dit een hint naar de achternaam van de mol (Visser)? [1.1]
- Susan en Jennifer halen als enigen wel geld op in de eerste opdracht. Is dit de echte 'schijnbeweging' waar de titel van de aflevering op slaat? [1.1]
- Tijdens de seinopdracht ziet Susan het lichtje pas als Maurice haar er op wijst [1.2]
- Susan geeft het verkeerde getal door, 4 in plaats van 5. Bijna goed, maar niet helemaal. [1.2]
- Susan zit in het laatste team dat z'n code moet geven en heeft daarmee de ultieme controle over het al dan niet slagen van de opdracht (goede molpositie). [1.2]


Aflevering 2 - Vindingrijk

- De titel van de 2e aflevering begint met een 'v'. Samen met de eerste letter van de titel van aflevering 1 zijn dat de intitialen van Susan Visser.
- Als je het woord 'vindingrijk' in Google translate vertaalt naar het Chinees en het vervolgens laat uitspreken, hoor je 'Suus is de Mol'. Susan wordt door haar medekandidaten constant 'Suus' genoemd.
- Susan wordt met Owen door Art aangewezen om het duo te vormen bij de theateropdracht. Is dit omdat de Mol zeker bij het duo moest zitten en het risico te groot was dat dat niet zou lukken als men de groep liet beslissen? Zit er een nog niet ontdekte hint/extra laag in deze - verder wat 'simpele' (voor WIDM) - opdracht? [2.1]
- Tijdens de labyrint-opdracht in de verlate TV-studio ziet Susan de aanwijzing op de vloer niet, terwijl ze toch de hele tijd in de controlekamer staat en verder niets doet. [2.2]
- Als Aaf zegt dat ze moeten gaan zoeken naar de oplossing van het labyrint in de controlekamer, loopt Susan gelijk de verkeerde kant op. [2.2]
- Als Susan en Aaf op zoek gaan naar de 'Bleep', roept Susan al op de eerste trap door de porto 'Ik denk dat we het gevonden hebben!'. Poging om meer stress in de controlekamer te creëren, aangezien die op dat moment nog JW en Daphne aan het helpen zijn? [2.2]
- Uiteindelijk lukt het Susan en Aaf niet om de Bleep-opdracht te vinden. Susan noemt dat in haar biecht 'een beetje dom'. Uiteindelijk weten Freek en Owen de opdracht vrij eenvoudig te vinden. [2.2]
- Doordat de groep kiest om op alfabetische volgorde te gaan, is Susan pas als de op één na laatste aan de beurt op de jademarkt. De zwarte vrijstelling is dan al gepakt door Sofie. Susan pakt geen geld, maar de laatste vrijstellig die er toevallig nog ligt. [2.3]
- Susan durft het aan om haar vrijstelling niet in te zetten bij de executie en deelt dat feit uitbundig met de groep. Slimme kandidaat of mol met voorkennis die weet dat een zogenaamde vrijstelling bij de volgende executie helemaal goed uitkomt? [2.3]
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 08:59:18 door Jayne »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #276 Gepost op: 4-02-2014, 15:50:28 »
Aflevering 3 - Een zware keuze

- Zowel de zware tas waar Susan voor kiest in opdracht 1, als het feit dat ze bij de executie twee keer moet kiezen wie zijn scherm te zien krijgt, zijn te bestempelen als 'zware keuzes'.
- Als Freek en Sofie hun enveloppen met geld posten, zie je naast de 'brievenbus' een vaas met versierde takken, met in het midden een rode bloem die lijkt op de bloem die Susan soms in haar haar draagt.
- Susan kiest voor de zware tas. Haar groep hoeft de kortste afstand af te leggen, maar ze halen het toch (net) niet. De bagagekeuze heeft waarschijnlijk veel invloed gehad. [3.1]
- Susan schiet al gelijk niet op met de zware tas (Jennifer: "Schiet eens op, joh!"). Echt moe kan ze nog niet geweest zijn. [3.1]
- Susan klaagt over een slechte telefoonverbinding, waardoor ze Aaf niet kan verstaan. Tygo en Jennifer schijnen dit probleem met dezelfde telefoon niet te ondervinden. [3.1]
- In de biechten tijdens de kamerzoekopdracht legt Susan overdreven veel nadruk op verdachte acties van Aaf en Jennifer. [3.1]
- Susan rent bij de roeiopdracht gelijk naar de sportieve volleyballers. Hierbij zit waarschijnlijk ook de kayakkampioen. [3.2]
- Susan noemt het voortijdig versturen van het geld, waardoor er bij het roeien niet gegokt kan worden, 'een top mollenactie'. Dit is echter alleen waar met de wetenschap achteraf dat de race gewonnen werd. Er vanuitgaand dat de Mol de race zelf ook probeert te verliezen (door sterke roeiers te vinden), zou de Mol juist wel willen gokken, omdat er dan geld uit de pot verloren zou gaan. Het is heel raar om te denken dat de Mol de race zou proberen te winnen en dat de molactie (alleen) in het niet kunnen gokken zou zitten. [3.2]
- Aan het einde van de opdracht zijn een aantal biechten, waaronder één van Susan, waarin benadrukt wordt dat er echt goed samengewerkt werd en ze als team bezig waren. Susan: "Dit was zo'n te gek moment, het voelde zo heerlijk...[]...en wij écht samenwerkten". Is dit de Mol die toegeeft tijdens het roeien zelf niet gesaboteerd te hebben en blij is om 1 keer het teamgevoel gehad te hebben tussen de kandidaten? [3.2]
- Bij de speciale executie, stuurt Susan er gelijk op aan dat ze moeten proberen om niemand te laten afvallen ("We moeten elkaar iets gunnen"). Heel vreemd voor een kandidaat die net een vrijstelling heeft ingezet. Je vrijstelling gaat in feite verloren als er toch niemand weg hoeft. De Mol daarentegen houdt de groep het liefst nog zo groot mogelijk (nog afgezien van mogelijke productieinstructies). [3.3]
- Susan is superblij dat Daphne haar kiest en er dus niemand weg hoeft. Ze springt als enige dansend op. Is ze echt zo'n lieve kandidaat die liever iedereen door laat gaan? [3.3]


Aflevering 4 - Jennifer

- De simpele uitleg van de titel is dat Jennifer in deze aflevering een aantal slimme opmerkingen over de Mol maakt, maar het kan er ook op slaan dat Jennifer zand in de ogen van Jan-Willem strooit bij de roltrappenopdracht, waardoor de echte molactie van Susan niet wordt opgemerkt. Die uitleg is in ieder geval een stuk minder obvious.
- Susan is de enige die gelijk zegt dat ze niet de vertrouwenspersoon wil zijn in de volgende opdracht. Vreemd voor een kandidaat, maar niet voor een Mol met voorkennis die weet dat dat geen positie is waarin onopvallend gesaboteerd kan worden. [4.1]
- Susan vergeet ongeveer net zoveel woorden als Tygo voor haar, maar in haar geval zijn het wel toevallig bijna allemaal woorden die geld op hadden kunnen leveren. Na Susan gaat er nog maar 1 woord verloren. [4.1]
- Susan is volgens Sofie heel warrig bij het doorgeven van de woorden. Staat niet toe dat Sofie de woorden herhaalt, totdat ze uitgerateld is. [4.1]
- Susan noemt 'Opium' tegen Sofie, om daarna gelijk te roepen dat dat woord er helemaal niet bij zat. Liegt ook dat Tygo niet tot de 'O' gekomen is bij het doorgeven aan haar. [4.1]
- Zoals Jennifer al zei, om te zorgen dat er geen geld verdiend werd, móet de mol op enig moment met geld in handen hebben gezeten bij het onderhandelingspel. Eén van de geldenveloppen ligt recht voor Susans neus, min of meer buiten bereik van andere kandidaten. Ze pakt deze dan ook zonder moeite. [4.2]
- Susan ruilt met Daphne, als derde koppel. Dat lijkt risicovol voor de Mol, maar uit de beelden blijkt dat Daphne en zij de ruil al aan het afspreken zijn voordat Freek en Sofie ruilen. [4.2]
- Als Daphne na de opdracht vraagt om de jokers te delen, stemt Susan wel een beetje heel makkelijk toe voor een kandidaat voor wie jokers goud waard zijn. Een kandidaat houdt z'n gewonnen schat "natuurlijk lekker zelf", om met Freeks woorden te spreken. Ze vraagt er ook niets voor in ruil van Daphne. [4.2]
« Laatst bewerkt op: 4-02-2014, 17:10:36 door Jayne »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #277 Gepost op: 4-02-2014, 15:50:43 »
Vervolg aflevering 4

- Bij het formeren van duo's bij de stuwdam spreekt Susan gelijk JW aan. "Zal ik tegen jou opkijken? Dan sta ik laag", terwijl ze door haar knieën zakt. Beetje raar, aangezien ze ongeveer even lang zijn. Toont ze hier haar voorkennis en wil ze als langste vrouw niet bij de abseilers terecht komen, omdat ze dan minder goed kan saboteren? [4.3]
- Susan besluit de stelling 'JW heeft in het boekje van Aaf gelezen' voor te leggen aan Aaf, in plaats van JW die zelf te laten beantwoorden d.m.v. het al dan niet pakken van de koker. [4.3]
- JW gaat een koker voorbij, mogelijk door slechte communicatie door Susan. Drukt ze het knopje wel in als ze iets doorgeeft? [4.3]
- Susan en JW hebben waarschijnlijk (als enigen?) niets verdiend bij de stuwdam. [4.3]
- De executie vindt plaats in hetzelfde visrestaurant waar Susan en Jennifer in afl. 1 hun geld moesten halen. Wederom een hint naar 'Visser'?

Aflevering 5 - Een heilige aanwijzing

- Voordat de eerste opdracht begint, wordt een visserdorpje in beeld gebracht, waar Sofie over vertelt. Scherpe molloten kwamen er achter dat de opdracht zich hier helemaal niet afspeelt. Zijn deze beelden speciaal getoond als 'Visser'-hint?
- Susan loopt de hele Boeddha-route met haar vingers in dezelfde houding die priesters aannemen als ze zegenen. De 'heilige aanwijzing', waar het in de titel over gaat? [5.1]
- Susan loopt het goede beeld met de vingers voorbij, terwijl Tygo het wel heeft opgemerkt. Ze houdt vol dat er maar 1 beeld met wijzende vingers was. [5.1]
- Susan kiest ook voor haar 2e beeld (verbaasde wenkbrauwen) de verkeerde uit. [5.1]
- Susan houdt zich niet alleen bezig met haar eigen beelden. Zo wijst ze ook Jan-Willem(?) met volle overtuiging een fout beeld aan met vrucht met een puntje. [5.1]
- Susan roept stellig dat haar (verkeerde) foto goed is. Voordat deze getoond kan worden, is de opdracht echter al mislukt omdat Tygo de verkeerde foto van Freek kiest om te tonen. [5.1]
- Susan zit in de boot van Jennifer die niet vooruit te branden is. Heeft ze als Mol de motor gesaboteerd? [5.2]
- De boot waarin Susan zit wordt afgeschoten. [5.2]
- Tijdens de beelden van de kerk voorafgaand aan opdracht 3, zie je op een raam een bisschop met zijn vingers in dezelfde houding als Susan bij de Boeddha-opdracht. [5.3]
- Susan staat met Jennifer een paar keer stil tijdens de opdracht. [5.3]
- Terwijl Susan de porto bedient, zijn er problemen met de ontvangst van Freeks instructies. [5.3]
- Susan en Jennifer zijn veel te snel weer bij de kerk, waardoor het bijna onvermijdelijk wordt dat ze paden kruisen of meerdere keren over dezelfde weg lopen. [5.3]
- Susan is na aflevering 5 de enige (die nog in bezit is van een envelop) die nog geen geld naar Ellis Island heeft gestuurd. Hoe later de envelop verstuurd wordt, des te minder extra geld er überhaupt verdiend kan worden.


Algemeen
- Er zijn vrij vaak vissen in beeld geweest. Misschien deel van een algemene 'Visser'-hint.
- Susan heeft een molboekje meegenomen waar op de kaft postzegels afgebeeld staan. Voorkennis over het enveloppen die dit seizoen verstuurd moeten worden?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 08:58:14 door Jayne »

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #278 Gepost op: 4-02-2014, 16:11:53 »
 ::ok::

Mooie lijst! Er valt echt iets te kiezen dit jaar.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #279 Gepost op: 4-02-2014, 16:21:14 »
Ik vond dat we niet konden achterblijven bij Freek en Aaf, dus ik heb ook maar weer een lijst met mogelijke Suus molacties, aanwijzingen en hints gemaakt. 8)

Nice!  ::jaja::  Ook dit is een mooie lijst. In alle eerlijkheid, zonder de bevindingen van mijn methode - en het geloof in - had ik best wel eens Susan kunnen verdenken.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2014, 16:55:53 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!