Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397748 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #320 Gepost op: 6-02-2014, 17:56:00 »
Huh dat laatste stukje, uit welke aflevering is dat? Heb ik nergens gehoord.

Dat zal dan wel aflevering 10 zijn. ::rofl::

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #321 Gepost op: 6-02-2014, 18:18:43 »
De maker van dat filmpje heeft zelf dingen als hint gezien (en die verzameld) én zaken door anderen (op verschillende forums) genoemd bij elkaar geraapt. Hier heeft hij/zij een mollectie van gemaakt.

En daarbij af en toe wat dingen anders dan de waarheid gemonteerd. Zoals "Ik ben de mol".

Ach ... Susan is leuk!  ::love::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #322 Gepost op: 6-02-2014, 19:53:11 »
De boot waar Susan in zat had 4 passagiers, dus misschien was deze daarom trager dan de boot die Tygo bestuurde en waar maar 3 mensen inzaten?

Nee hoor. In Tygo's boot zat een Cinese meneer als extra passagier. Kijk nog maar eens goed.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #323 Gepost op: 6-02-2014, 21:15:38 »
Ik ga voor Susan, Freek heeft niet gemold.

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #324 Gepost op: 6-02-2014, 21:27:29 »
"Ik heb Freek op mijn envelop geschreven, want hij is mijn mol."

"Freek en Jan-Willem zijn niet de mol."

Hm...

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #325 Gepost op: 6-02-2014, 21:34:23 »
"het lijkt wel een mariabeeld" ?!
Pff als dit soort dingen hints zijn word ik echt gek
Do you want to go to the Seaside?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #326 Gepost op: 6-02-2014, 21:52:19 »
@ bovenstaand bericht

MEt alle respect maar als dit je beste 4 hints naar Susan zijn, sorry!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #327 Gepost op: 6-02-2014, 21:54:19 »
Ja leuk, hints. Maar ik zie haar niet mollen. En dat is toch ook vrij belangrijk voor een Mol.
The British are not impressed.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #328 Gepost op: 6-02-2014, 21:59:22 »
Er is toch overal een straat te vinden? Die straat slaat toch helemaal niet op Susan?

Susan is een potentiële mol ja, maar aan de hand van deze hints is het absoluut niet duidelijk. Mollen doet ze niet echt.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #329 Gepost op: 6-02-2014, 22:06:16 »
Oh, heb jij dat filmpje dan gemaakt?
The British are not impressed.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #330 Gepost op: 6-02-2014, 22:09:21 »
Ik vond het typisch dat bij de blik in de toekomst alleen voordat het filmpje van Susan start pontificaal een mollogo in beeld komt.

Misschien is dit een hint, alleen wel erg duidelijk

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #331 Gepost op: 6-02-2014, 22:09:54 »
Het is helemaal geen onzin (behalve hartenstraat), maar jij doet alsof wij dom zijn omdat we Susan niet als hoofdverdachte zien. Als je in de andere topics kijkt, dan zie je daar hints én mollenstreken staan die op iemand anders slaan.


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #332 Gepost op: 6-02-2014, 22:10:45 »
En weer terug naar mogelijk acties van Susan alstublieft.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #333 Gepost op: 6-02-2014, 22:11:44 »
Ik vond het typisch dat bij de blik in de toekomst alleen voordat het filmpje van Susan start pontificaal een mollogo in beeld komt.

Misschien is dit een hint, alleen wel erg duidelijk
Bij moltalk werd er gezegd dat je op de widm site de filmpjes allemaal kan terugkijken. Als daar bij het filmpje van Susan geen mollogo zit lijkt het me een overduidelijke hint? Ook viel het mij op dat Susan een envelop naar Freek stuurt en later in een biecht zegt dat ze hem niet verdenkt? Buiten dat vind ik haar reactie's heel overdreven en het voelt geacteerd.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #334 Gepost op: 6-02-2014, 22:19:31 »
Vanaf het begin was Susan mijn nummer 1, maar na deze aflevering is ze 'eindelijk' naar plaats twee gezakt. Freek, die eigenlijk vanaf begin op nummer 2 stond, is de nieuwe nummer 1. Ik blijf er nog steeds wel bij dat het Freek of Susan is. Maar momenteel ligt bij Susan toch iets meer de nadruk op kandidaat, dan op mol voor mij. Sorry voor de Susantunnelaars.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #335 Gepost op: 6-02-2014, 22:26:11 »
Edit: zal nog een paar toevoegen, meerdere op een rij, helaas kan ik niet alle hints/aanwijzingen naar haar plaatsen omdat sommigen alleen logisch zijn met het geluid erbij.


DE heilige aanwijzing hint vind ik met stip de meest geloofwaardige en kans rijke hint tot nu toe dit seizoen uit alle potentiële hints naar alle kandidaten. De rest verwacht ik eerlijk gezegd niet terug in de ontknopingsaflevering.

Die zuchtende tekst tijdens de eerste executie zou mogelijk nog wat kunnen zijn, maar alles wat er tot nu toe van gemaakt is, is te onduidelijk en daardoor te mama appelsap. Er moet iemand flink met audio bewerking aan de slag voor ik er in ga geloven.

De 6 en 5 (geboorte jaar) tijdens de tweede executie verwacht ik wel terug, hoe cheesy die hint ook is.

Tegen het eind van het seizoen ga ik alle hints die ik gelezen heb op een rijtje zetten om te voorspellen wat volgens de programmamakers ook echt een hint is... Ga er maar vanuit dat meer dan 90% van de potentiële hints geen hint blijken te zijn... en dat geld ook voor de meerderheid van dat filmpje.

Susan is de mol en blijft de mol, maar we zien als mens ook patronen die er niet zijn.

---

Ik ben blij dat Susan het meeste kans maakt op de vrijstelling voor de finale, dan blijft het lekker eerlijk wat betreft welke niet mollen de finale bereiken.

Ik vond de actie van Susan (en Aaf) tijdens de jeep opdracht meer mollig dan het mollen van een auto. Het was uiteindelijk dan wel niet succesvol, maar de biecht van Susan dat in die opdracht geen mol aan het werk was, is natuurlijk onzin. Als kandidaat zou je nog op zijn minst het stil komen vallen van de auto van Freek en JW benoemen lijkt mij.

Tijdens de eerste opdracht hebben Sofie en Tygo nogmaals laten zien dat ze geen mol zijn. Susan zit daar weer bij het rijtje verdachten.

Door de blik van Susan na het posten van geld, maakt mij toch heel nieuwsgierig of daar nog iets mee gebeurd, of gebeurd is. Wat Tomahawk9 gepost heeft over het opschrijven van mol Freek, terwijl ze later zegt dat hij het niet is, is in elk geval verdacht.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #336 Gepost op: 6-02-2014, 22:33:04 »
Ik vond de actie van Susan (en Aaf) tijdens de jeep opdracht meer mollig dan het mollen van een auto. Het was uiteindelijk dan wel niet succesvol, maar de biecht van Susan dat in die opdracht geen mol aan het werk was, is natuurlijk onzin. Als kandidaat zou je nog op zijn minst het stil komen vallen van de auto van Freek en JW benoemen lijkt mij.

Ja, dat dacht ik ook gelijk. Sowieso past expres dingen kapot maken niet zo bij de Mol (zoals ook bij die telefoon). Kan natuurlijk altijd per ongeluk gebeuren, maar het is geen molstrategie wat mij betreft.

Citaat
Door de blik van Susan na het posten van geld, maakt mij toch heel nieuwsgierig of daar nog iets mee gebeurd, of gebeurd is.

Oh, ik hoop het echt zo! ;D Maar als ze de mol is, is Freek opschrijven natuurlijk ook al gewoon slim, aangezien hij haar blijkbaar helemaal niet verdenkt. Voor zover zij nu weet, is de kans dat hij afvalt voor de finale dus relatief groot.

-edit- Ook nu weer gold: het feit dat Tygo er nog in zit, zegt veel, aangenomen dat Tygo zelf de mol niet is. Die gaat echt vól op Susan, zoveel is wel duidelijk. Hij heeft het nog wel een beetje over 'molletje Sofie', maar ik betwijfel of hij haar ook echt meeneemt in de test. Het lijkt me ook echt een 'all or nothing guy'.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 22:37:21 door Jayne »

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #337 Gepost op: 6-02-2014, 22:53:42 »
Ik ben de mol tweet: (4*4)*3.
Dit is 48, de leeftijd van Susan tijdens de opnames. Het kan natuurlijk ook naar de 3 4x4 auto's wijzen bij de opdracht

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #338 Gepost op: 6-02-2014, 23:04:28 »
Ik moet wel zeggen dat ik Susan soms verbaasde gezichten zie trekken waarvan ik denk, dat kun je volgens mij niet acteren. Zo rond 35:45 in aflevering, bij de uitleg van de stuwdamopdracht, bijvoorbeeld. Tenzij we een mol hebben dit jaar die die opdracht oprecht nog niet kende, geloof ik eigenlijk niet dat Susan de mol is.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #339 Gepost op: 6-02-2014, 23:06:48 »
Oh, ik hoop het echt zo! ;D Maar als ze de mol is, is Freek opschrijven natuurlijk ook al gewoon slim, aangezien hij haar blijkbaar helemaal niet verdenkt. Voor zover zij nu weet, is de kans dat hij afvalt voor de finale dus relatief groot.
Ik bedenk net over die post... Ik heb gespreid op die vragen in de pool omdat ik niet zeker wist of Susan zou posten, maar dat was dom als Susan verdenker. In elk geval... stel er komt nog een opdracht waarin een groot bedrag verloren kan gaan (= speculatief), dan wil de mol natuurlijk dat de laatste envelop zo vroeg mogelijk verstuurd wordt, zodat al het geld dat nu nog verdient wordt kwetsbaar is.

Ik moet wel zeggen dat ik Susan soms verbaasde gezichten zie trekken waarvan ik denk, dat kun je volgens mij niet acteren. Zo rond 35:45 in aflevering, bij de uitleg van de stuwdamopdracht, bijvoorbeeld. Tenzij we een mol hebben dit jaar die die opdracht oprecht nog niet kende, geloof ik eigenlijk niet dat Susan de mol is.
Dit is ook waarom ik tot aflevering 4 een streep door haar naam had staan, maar dat is het enige wat mij een beetje doet twijfelen. Op alle andere vlakken is zij de mol.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 23:08:53 door Rat »