Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397219 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #340 Gepost op: 6-02-2014, 23:07:26 »
Dat idee heb ik ook bij haar een beetje, maar toch bleef ze boven aan staan, omdat ik voor de rest een nog betere reden had om hem/haar af te strepen. Alleen Freek bleef goed bij, maar die heeft dus nu de plaats van Susan toch echt over genomen.

edit: Reactie op Erik Leppen, had zijn post beter kunnnen quoten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #341 Gepost op: 6-02-2014, 23:10:47 »
Ik moet wel zeggen dat ik Susan soms verbaasde gezichten zie trekken waarvan ik denk, dat kun je volgens mij niet acteren. Zo rond 35:45 in aflevering, bij de uitleg van de stuwdamopdracht, bijvoorbeeld. Tenzij we een mol hebben dit jaar die die opdracht oprecht nog niet kende, geloof ik eigenlijk niet dat Susan de mol is.

Een goeie actrice kan dat wél acteren. Daarom verheug ik me al op aflevering 10, want dat wordt lachen als zij gaat opbiechten wat ze allemaal geacteerd heeft.
Los daarvan is het een leuk mens (zoals bijna alle kandidaten dit jaar trouwens) en vind ik het persoonlijk ook een buitengewoon aantrekkelijke vrouw.  ::love::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #342 Gepost op: 6-02-2014, 23:13:12 »
Ik zou die envelop nog wel goed willen zien want vond m erg dun... zeker in combinatie met die blik de camera in doet mij vermoeden dat de envelop leeg is en het geld weg

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #343 Gepost op: 6-02-2014, 23:27:28 »
Bij de strandopdracht zei Aaf dat ze de vislijn 'gemold' hadden. Natuurlijk valt daar niets uit te concluderen, maar wel enorm ironisch en komisch als Susan inderdaad de mol blijkt te zijn. Ook nog vanwege vislijn <--> visser. Het zou wel mooi zijn als dat afgesproken was met die vissers.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #344 Gepost op: 6-02-2014, 23:30:24 »
Susan was één van afvaller Aafs hoofdverdachten. Bleek niet alleen uit biechts bij de test, maar bijvoorbeeld ook uit het feit dat Aaf Susan niet aan de telefoon wilde hebben in aflevering 3. Freek verdenkt Susan "totaal niet" (zegt hij bij de derde opdracht) maar is wel door. Dit maakt het toch wel wat onwaarschijnlijker dat Susan de Mol is.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 23:43:50 door Heinz »

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #345 Gepost op: 6-02-2014, 23:32:32 »
Susan, ja ze komt op mij over als een type die graag vriendjes met iedereen wilt worden. Een kandidate die het goed voor heeft met iedereen, maar ondertussen zegt ergens iets in mij: schijn bedriegt, zij is de mol.

In de eerste opdracht, de marktopdracht, loopt zij met Jennifer ergens naar te zoeken. Ze zijn actief bezig tot Susan voorbij de juiste locatie loopt. Het is Jennifer die de goede locatie herkent. Je kan immers als mol niet altijd iets meehebben, maar door actief mee te zoeken en expres voorbij het pand te lopen kweek je wel vertrouwen. Je doet namelijk niet je best om de boel te saboteren.

In de tweede opdracht stond ze met Maurice op het dak. Ze was zo hevig bezig met haar licht aan het schijnen maar ondertussen probeert ze wel verwarring te scheppen. Ze heeft het namelijk over met de alle eerste keer meegerekend heeft het licht 4 keer gebrand. Maar dat kan ook 1 1 1 1 zijn of A A A A. Hiermee schept ze wel verwarring over het getal, wat het moet voorstellen.

In de derde opdracht werd ze weggenomen om iemand uit te zoeken, wie zij op het podium zou zijn. Je ziet haar twijfelen en pas op het laatst een keuze maken. Maar als Owen ermee aan komt, dat ze iemand als bijrol moeten kiezen omdat ze nooit Chinees kunnen leren in 1,5 uur brengt haar dat de redding. Alsnog kijkt ze wel zeker wie ze het beste kan pakken. Wanneer het gelukkig voor haar fout blijkt te zijn, gaat ze wel heel verbaasd reageren. Waarom is het niet goed?

In de vierde opdracht, op zoek naar de blieb, gaat ze met Aaf samen allerlei donkere ruimtes af. Weliswaar op aanraden van Sofie, maar op het moment dat ze zegt dat ze hun gezien heeft in een donkere ruimte gaat ze wel heel opzichtig de meest bizarre plekken af waar ze niet geweest zijn. Door het lang zoeken, haal je dat van de tijd in totaal af.

In de vijfde opdracht wordt zij samen met het team ergens gedropt. Wat is zij aan het klungelen over de telefoon en probeert samen met Jennifer en Tygo de meest zware koffer naar het pand te krijgen. Op een gegeven moment kan ze Aaf niet goed verstaan. Ook is ze niet erg duidelijk in waar ze zijn.

In de zesde opdracht kan je weinig doen als Mol behalve de beste mensen proberen eruit te pikken.

In de zevende opdracht, bij de roltrappen, is zij degene die de meeste woorden vergeet door te geven. Door hier juist te mollen hoop je dat de medekandidaten het op een mindf*ck houden. Doordat je in de gaten gehouden wordt zou je toch niet kunnen mollen? Toch doet ze het dan. Ook bij het aanwijzen van een vertrouwenspersoon is zij degene die de regie heeft. Ze wijst nog extra aan dat Jan Willem de meeste stemmen heeft.

In de achtste opdracht geeft ze een envelop met geld aan Daphne en krijgt daarvoor twee jokers terug. Geen geld in de pot. Ach en een joker geven aan Daphne, is toch ook fijn. Die heeft ze als mol niet nodig.

Bij de waterval opdracht heb ik even geen acties van haar, iemand aanvulling hierop?

In de tiende opdracht loopt ze de hele tijd met die vingers in de lucht en daar ook naar te zoeken. Volgens mij heeft zij ook een groot aandeel in het feit dat de foute foto gekozen wordt.

In de elfde opdracht gaat haar boot af. Dat is voor de mol een minder prettige positie, beter was het geweest dat de andere boot werd afgeschoten. Dan had je geen geld in de pot gehad.

In de twaalfde opdracht loopt ze samen met Jennifer verkeerd maar blijft ze ook veel stil staan. Geen geld in de pot.

In de dertiende opdracht lijkt zij de aanstichtster te zijn die zegt dat Aaf bij een praalwagen heeft gelopen. Freek gaat hierin mee. Freek lijkt ook Tygo gezien te hebben, dus om daar niet in mee te gaan. Bovendien moet er geld zijn om op te sturen.

In de veertiende opdracht rijdt ze met een rotvaart langs een deel van de boot op en laat dat aan Tygo en Sofie over. Verder zoeken ze naar een roer en die kunnen ze zogenaamd niet vinden. Ze had denk ik gehoopt dat die niet gevonden ging worden, omdat Art het over 3 delen van de boot had.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #346 Gepost op: 6-02-2014, 23:56:35 »
Susan was één van afvaller Aafs hoofdverdachten. Bleek niet alleen uit biechts bij de test, maar bijvoorbeeld ook uit het feit dat Aaf Susan niet aan de telefoon wilde hebben in aflevering 3. Freek verdenkt Susan "totaal niet" (zegt hij bij de derde opdracht) maar is wel door. Dit maakt het toch wel wat onwaarschijnlijker dat Susan de Mol is.
Maareh.... hoe kan Tygo er dan nog inzitten? Die heeft al een paar afleveringen nog maar 1 verdachte. Inderdaad, Susan.  ::)
Aaf heb je ook horen zeggen dat ze sinds ze met Susan op de kamer sliep, zich afvroeg of iemand wel zo goed kon acteren. Er is veel gebeurd sinds aflevering 3...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #347 Gepost op: 7-02-2014, 00:03:26 »
Maareh.... hoe kan Tygo er dan nog inzitten? Die heeft al een paar afleveringen nog maar 1 verdachte. Inderdaad, Susan.  ::)

En alleen iedereen die deels of geheel op de Mol zit is door?  ;)
Zal Zarayda leuk vinden om te horen, had ze toch nog gelijk.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #348 Gepost op: 7-02-2014, 00:04:08 »
Maareh.... hoe kan Tygo er dan nog inzitten? Die heeft al een paar afleveringen nog maar 1 verdachte. Inderdaad, Susan.  ::)

Tygo had een joker. Los daarvan betekent op de verkeerde Mol zitten nog niet dat je de test het slechtste maakt. Mijn redenering was andersom: als de Mol één van je hoofdverdachten is is het gek dat je een rood scherm krijgt, zeker als er kandidaten zijn die de Mol totaal niet verdenken.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #349 Gepost op: 7-02-2014, 00:06:27 »
Tygo had een joker. Los daarvan betekent op de verkeerde Mol zitten nog niet dat je de test het slechtste maakt. Mijn redenering was andersom: als de Mol één van je hoofdverdachten is is het gek dat je een rood scherm krijgt, zeker als er kandidaten zijn die de Mol totaal niet verdenken.

Maar zeker niet onmogelijk. Het zogeheten Marit-verschijnsel. :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #350 Gepost op: 7-02-2014, 00:07:22 »
Maar zeker niet onmogelijk. Het zogeheten Marit-verschijnsel. :)

Het woord onmogelijk heb ik dan ook niet getikt. ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #351 Gepost op: 7-02-2014, 00:08:52 »
Tygo had een joker. Los daarvan betekent op de verkeerde Mol zitten nog niet dat je de test het slechtste maakt. Mijn redenering was andersom: als de Mol één van je hoofdverdachten is is het gek dat je een rood scherm krijgt, zeker als er kandidaten zijn die de Mol totaal niet verdenken.
In testbiecht van de laatste aflevering lijkt ze Suus niet meer te verdenken en vorige week was een soort omslag biecht, waarin ze haar twijfels uitspreekt over het molschap van kamergenoot Suus. Ik wil best geloven dat ze inderdaad van haar eerdere hoofdverdachte is afgestapt (en dat de montage oprecht is)... maar goed daarom zit ik ook in deze tunnel. :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #352 Gepost op: 7-02-2014, 00:09:11 »
Het woord onmogelijk heb ik dan ook niet getikt. ;)

Dat besefte ik me ook pas nadat ik al op verstuurd had geklikt. Te eager om het onderuit te halen.. Tja die tunnel he.  :-X
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #353 Gepost op: 7-02-2014, 00:25:30 »
Je moet de teksten tijdens de test altijd met een korrel zout nemen, maar de uitspraken van Aaf deze keer zijn opvallend helder. Nee, niet over wie ze als mol heeft, maar ze zegt wel dat ze vermoed dat Susan en zijzelf op de meest benarde positie zitten. Jan-Willem niet, want die heeft jokers. Dit laatste bevestigt dat de uitspraken van Aaf wel van deze executie zijn, want JW heeft verder al een tijdje geen jokers gehad.
Als Susan volgens Aaf in een benarde positie zit, is het dan aannemelijk dat ze op haar gestemd heeft als Mol? Ik denk het niet.


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #354 Gepost op: 7-02-2014, 00:30:37 »
Als Susan volgens Aaf in een benarde positie zit, is het dan aannemelijk dat ze op haar gestemd heeft als Mol? Ik denk het niet.

We hebben het hier van de week nog in het afvallerstopic over gehad meen ik...  ;)

Ik neem het met een hele schep zout. Zoals wel vaker als er creatief omgegaan wordt met wie wie nou verdenkt en waarom. Er lijkt dit jaar erg weinig van te kloppen, sws.  ::ohno::

Op zijn minst klopt er niks van Susan's verdenking van Freek ja dan te nee, en als Mol vind ik deze discrepantie meer dan merkwaardig.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #355 Gepost op: 7-02-2014, 00:36:05 »

Op zijn minst klopt er niks van Susan's verdenking van Freek ja dan te nee, en als Mol vind ik deze discrepantie meer dan merkwaardig.
Maar denkt kandidaat Susan volgens jou nu wel of niet dat Freek de mol is dan?

En ik heb net nog eens naar Aafs woorden geluisterd en in tegenstelling tot het vage gebrabbel dat je meestal hoort tijdens de test is dit een vrij heldere uiteenzetting over wie ze denkt dat gaat afvallen.

Maar goed, we worden het hier toch niet over eens.  ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #356 Gepost op: 7-02-2014, 00:39:28 »
Voor mij is ze alleen maar nog verdachter geworden.
Afl: 5 op een rij.

En wie kiest er voor de 5e op de rij?  ::jaja::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #357 Gepost op: 7-02-2014, 00:40:53 »
Maar denkt kandidaat Susan volgens jou nu wel of niet dat Freek de mol is dan?

Ik zal het nog eens moeten bekijken, maar het is duidelijk tegenstrijdig.
Ofwel ze heeft hem verdacht maar is daar razendsnel vanaf gestapt - ofwel ze verdenkt hem wel maar er is creatief gesneden of een andere biecht laten horen. Dat laatste lijkt dan nog plausibeler. Bij Freek klopte er eerder ook iets niet wat dat betreft, en er zijn vaker dingen uitgezonden op 'creatieve' momenten (bijv Jennifer's biecht over Daphne's definitieve exit)

Ik zou het iig als Mol een uitermate vreemde en doorzichtige zet vinden om het te sturen aan iemand die je duidelijk niet zou verdenken. Als dat een molclue moet zijn vind ik hem dus wel erg dik erboven op liggen, is wat ik wilde zeggen. Dat bevreemdt me dus.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2014, 00:42:32 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #358 Gepost op: 7-02-2014, 00:52:34 »
Nog 1 dingetje voor het naar bed gaan.
Ik geloof er zelf eigenlijk niet in, maar toch...

Susan heeft 5 executies op rij geen scherm te zien gekregen.

Als dit straks dé hint van het seizoen blijkt te zijn, sla ik me toch voor mijn kop als ik hem niet gepost heb. :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #359 Gepost op: 7-02-2014, 01:10:19 »
Deze aflevering heeft iedereen zijn scherm gezien, ook Susan.
The British are not impressed.