Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397750 keer)

Offline cjr89

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #360 Gepost op: 7-02-2014, 02:15:21 »
Uitgebreid shot van het ontbijt. Vijf kandidaten op rij, Susan was er niet bij.. Mol?!
Ook met die vissersboot en dat geniepige lachje na het wegstoppen van die envelop.. Ik denk  en hoop het!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #361 Gepost op: 7-02-2014, 02:27:54 »
Zit nu op Susan. Maar vrees dat dat enkel door die betekenisvolle blik komt ná het posten van het "geld".. Volg het programma al sinds de 1e BN-ersserie, maar heb nog nooit een mol goed gehad  :-[
Als ik al eens "goed" leek te zitten bleek ik meestal de winnaar uitverkoren te hebben  ::rofl::

Dus tunnelaars: als ik iemand verdenk is diegene NIET de mol  :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #362 Gepost op: 7-02-2014, 04:07:59 »
Wel een zeer onmols momentje van Susan deze aflevering. In opdracht 1 is zij degene die Tygo herkent en dat meteen roept.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #363 Gepost op: 7-02-2014, 04:29:29 »
"Ik heb Freek op mijn envelop geschreven, want hij is mijn mol."

"Freek en Jan-Willem zijn niet de mol."

Hm...
Hmmmm inderdaad, eerste wat opviel….. ::oink::
Meer L

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #364 Gepost op: 7-02-2014, 06:06:01 »
DE heilige aanwijzing hint vind ik met stip de meest geloofwaardige en kans rijke hint tot nu toe dit seizoen uit alle potentiële hints naar alle kandidaten. De rest verwacht ik eerlijk gezegd niet terug in de ontknopingsaflevering.
Susan kreeg die twee-vinger Boeddha toch toebedeeld door Aaf en Sofie...? Zitten die dan in het complot om zo'n hint succesvol te maken ;)!?
Weet je het niet, antraciet

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #365 Gepost op: 7-02-2014, 07:30:16 »
Voor mij is ze alleen maar nog verdachter geworden.
Afl: 5 op een rij.

En wie kiest er voor de 5e op de rij?  ::jaja::

Wat doet haar linkerhand.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #366 Gepost op: 7-02-2014, 08:46:57 »
Deze aflevering heeft iedereen zijn scherm gezien, ook Susan.
Ja, maar.... ik beweerde toch ook niet anders?

Susan heeft haar scherm gezien bij de eerste halve executie van aflevering 1 en nu in aflevering 6. Daartussen 5x op rij niet. (tweede helft afl. 1, afl.2, 3, 4 en 5)

Nogmaals, ik geloof hier zelf eigenlijk niet in als hint, maar we hebben hele vage voorbij zien komen door de jaren heen, dus ik noem hem toch maar even.

Wel een zeer onmols momentje van Susan deze aflevering. In opdracht 1 is zij degene die Tygo herkent en dat meteen roept.

Kijk dat nog maar eens terug. Ze zíet hem waarschijnlijk wel als eerste, gezien haar oogopslag, maar ze begint pas te roepen als Freek naar hem begint te wijzen. Echt.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2014, 08:56:32 door Jayne »

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #367 Gepost op: 7-02-2014, 09:07:36 »
Was ook niet te missen he. Dat herhaalt ze ook vaak, als uitleg waarom ze als mol hem gespot heeft :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #368 Gepost op: 7-02-2014, 09:11:48 »
Maar denk je dan echt serieus dat we vanaf afl 5/6 de Mol op een zilveren blaadje aangereikt krijgen?  :D Sinds wanneer is dat ooit het geval geweest?

De enige plausibele verklaring die ik kan bedenken voor de zogenaamde discrepantie tussen de test-voice over en het sturen van de envelop naar Freek is echt dat ze hebben zitten rommelen en er een geknipt eerder test-verhaaltje eronder hebben gezet.

Het hele verhaal van eerst Freek als je Mol benoemen en vervolgens absoluut niet is voor elke jandoedel verdacht, waarom zou je je als Mol zo overduidelijk verdacht maken (naar de kijker toe dus)? Je kan dan toch op zijn minst Freek tussendoor noemen, al is het maar om het enigszins plausibel te verkopen naar de kijker? Het is sws al een raar verhaal aangezien ze hem eerst zegt totaal niet te verdenken, in afl 4 horen we niks concreets, in afl 5 wil ze hem niet uitvlakken, in afl 6 stuurt ze hem een envelop en erna verdenkt ze hem ineens totaal niet meer.  ::) Ik ben wel benieuwd hoe dit verder gaat in afl 7.  ::jaja::

Om dan nog te zwijgen van de kandidaat die al te duidelijk van haar afstapt en exit gaat, twee die dit niet doen die blijven en een 'mol' logo bij haar maar niet bij de anderen (retro S5 much en zelfs daar was het nog subtieler  ::rofl::)

Maar goed zullen we nog moeite doen voor afl 7 t/m 9 want het is allemaal overduidelijk, toch?  :D
« Laatst bewerkt op: 7-02-2014, 09:13:20 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Newbee

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #369 Gepost op: 7-02-2014, 09:17:30 »
Wat mij laatst naar susan 'over de streep haalde' was de vraag, hoe kan het dat jw er nog inzit als zijn mol steeds de afvaller is. Ik heb er over nagedacht en mijn antwoord is:
Maurice: toen maurice naar huis ging was hij samen met susan een team voor lichtseinen.
Owen: owen zat samen met suus in de couliesen
Daphne: zij is de enige zonder 'onderonsje' met suus in de aflevering waarin ze afviel. Behalve dat zij samen ruilden van envelop. Ze zaten wel beide in het midden van de doorgeef roltrap aflevering.
Jennifer: samen met suus in groep oog voor detail, samen in het 2 mans team 'rondje om de kerk.'
Aaf: met suus in 2 mans team in de jeep

Al met al, waarom deze post, het zou verklaren waarom jw er nog niet uitligt. Onbewust heeft hij stiekem ook aardig wat vragen op suus ingevuld. Ze lijkt de mol wel te moeten zijn.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #370 Gepost op: 7-02-2014, 09:27:00 »
Tja, toen ik gisteren zat te kijken dacht ik ook 'het is wel een beetje overduidelijk', maar als je dan op dit forum komt, merk je dat talloze mensen dingen toch heel anders blijken te zien. Ik kan niet anders dan wederom constateren dat dit programma echt heel knap gemaakt wordt. Even ongeacht wie de mol is. Ze kennen de kijker echt heel goed. Beseffen dat dingen op 2 manieren uit te leggen zijn, voordat wij het doen.

Om terug te komen op Susan, ik had vooral bij dat moment na het posten van de envelop echt even een reactie van "jongens, het mag allemaal wel een klein beetje minder obvious". Maar dan zie je vlak daarna de jeep/bootopdracht, met Freek (of JW) die met dan knopje gerommeld zouden hebben en dan besef je dat dat bij de kijker waarschijnlijk veel meer blijft hangen. Susan gelijk weer vergeten.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #371 Gepost op: 7-02-2014, 09:27:57 »
Wat mij laatst naar susan 'over de streep haalde' was de vraag, hoe kan het dat jw er nog inzit als zijn mol steeds de afvaller is. Ik heb er over nagedacht en mijn antwoord is:
Maurice: toen maurice naar huis ging was hij samen met susan een team voor lichtseinen.
Owen: owen zat samen met suus in de couliesen
Daphne: zij is de enige zonder 'onderonsje' met suus in de aflevering waarin ze afviel. Behalve dat zij samen ruilden van envelop. Ze zaten wel beide in het midden van de doorgeef roltrap aflevering.
Jennifer: samen met suus in groep oog voor detail, samen in het 2 mans team 'rondje om de kerk.'
Aaf: met suus in 2 mans team in de jeep

Al met al, waarom deze post, het zou verklaren waarom jw er nog niet uitligt. Onbewust heeft hij stiekem ook aardig wat vragen op suus ingevuld. Ze lijkt de mol wel te moeten zijn.

 ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #372 Gepost op: 7-02-2014, 09:29:05 »
dat ze hebben zitten rommelen en er een geknipt eerder test-verhaaltje eronder hebben gezet
Zo ver zou de productie niet gaan volgens mij hoor ::ohno:: Ze is gewoon heel delibererend over haar mollen, laat haar gedachten steeds de vrije loop en bezoekt de uitersten ::) ???


Tja, toen ik gisteren zat te kijken dacht ik ook 'het is wel een beetje overduidelijk', maar als je dan op dit forum komt, merk je dat talloze mensen dingen toch heel anders blijken te zien
Haha ja dat dacht ik dus exact zo. Maar dan over JW.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2014, 09:31:07 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #373 Gepost op: 7-02-2014, 09:37:56 »
In mijn overeenkomsten theorie staat Susan idd op 1 nipt gevolgd door sofie.

Of jw is het zelf.
klaar voor de strijd

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #374 Gepost op: 7-02-2014, 10:24:49 »
Susan kreeg die twee-vinger Boeddha toch toebedeeld door Aaf en Sofie...? Zitten die dan in het complot om zo'n hint succesvol te maken ;)!?
Ze houdt zich ook bezig met de vrucht met een puntje... Als ze niet het beeld met de twee vingers toegewezen had gekregen had ze alsnog deze hint kunnen maken (hoewel minder lang). Als het een induviduele opdracht was geweest dan zou ik het volledig met je eens zijn.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #375 Gepost op: 7-02-2014, 10:53:27 »
Is hier nog plaats voor iemand die ernaast zat?  ::)
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline MOLdevort

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #376 Gepost op: 7-02-2014, 11:38:52 »
Wat mij laatst naar susan 'over de streep haalde' was de vraag, hoe kan het dat jw er nog inzit als zijn mol steeds de afvaller is. Ik heb er over nagedacht en mijn antwoord is:
Maurice: toen maurice naar huis ging was hij samen met susan een team voor lichtseinen.
Owen: owen zat samen met suus in de couliesen
Daphne: zij is de enige zonder 'onderonsje' met suus in de aflevering waarin ze afviel. Behalve dat zij samen ruilden van envelop. Ze zaten wel beide in het midden van de doorgeef roltrap aflevering.
Jennifer: samen met suus in groep oog voor detail, samen in het 2 mans team 'rondje om de kerk.'
Aaf: met suus in 2 mans team in de jeep

Al met al, waarom deze post, het zou verklaren waarom jw er nog niet uitligt. Onbewust heeft hij stiekem ook aardig wat vragen op suus ingevuld. Ze lijkt de mol wel te moeten zijn.

YO! freaky, bedacht me dit zojuist ook na ff een brainstorm moment te hebben gehad, precies vanuit de zelfde beredenering zoals jij het verwoord, wou het ook posten maar zie vervolgens verbaasd dat iemand het al heeft (jij).

Ik zou zeggen dat we volgende keer ff moeten kijken wie jw als mol neemt en mocht diegene eruit vliegen moeten we ff kijken of diegene met suus een duo oid dergelijks vormde
Go find a white crayon and color yourself a zebra

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #377 Gepost op: 7-02-2014, 11:51:56 »
Die 5 blijft maar terugkomen.... Wat mij betreft wijst dit naar de 5 elementen in de Chinese Astrologie. Dit in combinatie ook met de fotoklikgeluiden die 5 afleveringen te horen waren waarin de verschillende elementen terugkwamen. Susan is volgens de Chinese astrologie hout/ slang. Hout was het 5e element dat getoond werd met de fotoklikgeluiden en heeft in de astrologie de kleur groen (groen is het nieuwe rood), en staat voor het zintuig ZIEN (de ogen en verwijzingen/ woorden die terugkomen). Daarnaast was 2013 ook het jaar van de slang, het jaar waarin de opnames waren.

« Laatst bewerkt op: 7-02-2014, 11:53:42 door Juuls247 »
Meer L

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #378 Gepost op: 7-02-2014, 12:55:47 »
Wat mij laatst naar susan 'over de streep haalde' was de vraag, hoe kan het dat jw er nog inzit als zijn mol steeds de afvaller is. Ik heb er over nagedacht en mijn antwoord is:
Maurice: toen maurice naar huis ging was hij samen met susan een team voor lichtseinen.
Owen: owen zat samen met suus in de couliesen
Daphne: zij is de enige zonder 'onderonsje' met suus in de aflevering waarin ze afviel. Behalve dat zij samen ruilden van envelop. Ze zaten wel beide in het midden van de doorgeef roltrap aflevering.
Jennifer: samen met suus in groep oog voor detail, samen in het 2 mans team 'rondje om de kerk.'
Aaf: met suus in 2 mans team in de jeep

Al met al, waarom deze post, het zou verklaren waarom jw er nog niet uitligt. Onbewust heeft hij stiekem ook aardig wat vragen op suus ingevuld. Ze lijkt de mol wel te moeten zijn.

Als dat zo is, dan vliegt Jan-Willem er de volgende aflevering uit óf hij switcht dan naar Susan en gaat volledig voor haar bij het invullen van de vragen.

2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #379 Gepost op: 7-02-2014, 12:56:22 »
@ Rat,

Veel shots van het mollenboekje maar helaas geen shots van de achtergrond (opnieuw)!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)