Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397229 keer)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #520 Gepost op: 27-02-2014, 22:01:49 »
De schoppen-vorm kwam weer voorbij in deze aflevering: Susan en Sofie hebben een rieten waaier in de vorm van een schop (een hartje met een steeltje oftewel schoppen).



Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #521 Gepost op: 27-02-2014, 22:18:40 »
Ik wil best in de schoppen geloven, maar deze vind ik toch echt te vergezocht...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #522 Gepost op: 27-02-2014, 22:23:53 »
Susan heeft overduidelijk 2.000 euro uit de pot gehouden. Knap gedaan, Molletje!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #523 Gepost op: 27-02-2014, 22:28:17 »
De waaiers komen overigens ook terug in de leader bij het bordje 'Wanted' :


Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #524 Gepost op: 27-02-2014, 22:28:48 »
Susan heeft overduidelijk 2.000 euro uit de pot gehouden. Knap gedaan, Molletje!   ::ok::
Wilde net hetzelfde posten. :P Fantastisch gedaan! ::bravo::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #525 Gepost op: 27-02-2014, 22:33:38 »
De waaiers komen overigens ook terug in de leader bij het bordje 'Wanted' :


Goed gespot!  ::ok:: Ik vind het verdacht hoor, al die schoppen. Bij Art in het intropraatje van alf. 1, bij Susan in de leader, bij het kijk-in-de-toekomst filmpje (waar De Mol bij Susan verschijnt!) en nu weer.

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #526 Gepost op: 27-02-2014, 22:36:18 »
Ik las op FB of ergens: the Ace of Spades, de koning van de schep ofwel, de koning van het graven, ofwel... de mol.

Weet niet of het hier al vermeld was, maar prima thema vind ik zelf.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #527 Gepost op: 27-02-2014, 22:36:39 »
Susan heeft overduidelijk 2.000 euro uit de pot gehouden. Knap gedaan, Molletje!   ::ok::

Goh, het was geen verrassing dat ze voor de groepsvrijstelling zou kiezen... Als Susan niet de mol is, is zij een zeer goede nepmol en kunnen ze die tunnel die ze dan gecreëerd hebben, niet zomaar in laten storten...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #528 Gepost op: 27-02-2014, 22:40:51 »
Goh, het was geen verrassing dat ze voor de groepsvrijstelling zou kiezen... Als Susan niet de mol is, is zij een zeer goede nepmol en kunnen ze die tunnel die ze dan gecreëerd hebben, niet zomaar in laten storten...

Wie kan 'm niet zomaar in laten storten?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #529 Gepost op: 27-02-2014, 22:41:30 »
Ik denk ook dat ze krampachtig Tygo vermeed, omdat ze denkt dat Tygo voor de oranje topito's zou gaan en denkt dat hij voor de 2000 zou kiezen.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #530 Gepost op: 27-02-2014, 23:47:05 »
Ja, ja ... het lieve meisje was weer goed bezig!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #531 Gepost op: 28-02-2014, 01:45:14 »
Goed bezig, maar ze kreeg het ook echt in d'r schoot geworpen hoor. Zegt ze zelf ook.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #532 Gepost op: 28-02-2014, 01:48:38 »
Is er nou een momentje van frustratie te zien bij Susan op het moment dat Jan-Willem windmolen 2 kiest?
Die toren had zij natuurlijk willen hebben, ze haakt toch halverwege af. Geen kandidaat die er achter zou komen dat nou net die toren de juiste was en niet één van de 12 waar ze niet in klimmen.

Het zou zo 'n mooi shot voor de ontknoping opgeleverd kunnen hebben... De cameraman op de toren die via het trapgat naar beneden filmt dat Susan omhoog klimt. Dan langzaam de camera omhoog draaien naar de envelop met geld. ::jaja:: Maar helaas...
« Laatst bewerkt op: 28-02-2014, 01:56:51 door Rat »

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #533 Gepost op: 28-02-2014, 01:54:05 »
Is er nou een momentje van frustratie te zien bij Susan op het moment dat Jan-Willem windmolen 2 kiest?
Die toren had zij natuurlijk willen hebben, ze haakt toch halverwege af. Geen kandidaat die er achter zou komen dat nou net die toren de juiste was en niet één van de 12 waar ze niet in klimmen.

Het zou zo 'n mooi shot voor de ontknoping opgeleverd kunnen hebben... De cameraman op de toren die via het trapgat naar beneden filmt terwijl Susan omhoog klimt en dan langzaam de camera omhoog laten draaien naar de envelop met geld. ::jaja:: Maar helaas...

Yep, denk ik ook. Ze was zichtbaar ontevreden over de keuze van Jan-Willem.

En vertelt tegelijkertijd in de biecht dat het allemaal zo ging als zij wilde en dat alleen Freek raar deed. Tegenstrijdig en smaakt mols.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #534 Gepost op: 28-02-2014, 09:40:41 »
Is er nou een momentje van frustratie te zien bij Susan op het moment dat Jan-Willem windmolen 2 kiest?
Die toren had zij natuurlijk willen hebben, ze haakt toch halverwege af. Geen kandidaat die er achter zou komen dat nou net die toren de juiste was en niet één van de 12 waar ze niet in klimmen.

Het zou zo 'n mooi shot voor de ontknoping opgeleverd kunnen hebben... De cameraman op de toren die via het trapgat naar beneden filmt dat Susan omhoog klimt. Dan langzaam de camera omhoog draaien naar de envelop met geld. ::jaja:: Maar helaas...
Ja, jammer! Maar het meisje voorkwam toch maar dat er € 2000 in de pot kwam tijdens de executie.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #535 Gepost op: 28-02-2014, 10:08:09 »
Susan is de mol en daar ben ik te laat achtergekomen (afl.6) helaas. Het kan nu toch alleen maar Susan zijn?  :P

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #536 Gepost op: 28-02-2014, 10:35:32 »
Wie kan 'm niet zomaar in laten storten?

Wat ik bedoel: Als Susan voor het geld koos, was het meteen voor iedereen duidelijk dat zij niet de mol is. Om die reden zou een kandidaat denk ik ook wel voor de vrijstelling gaan.

Susan is de mol en daar ben ik te laat achtergekomen (afl.6) helaas. Het kan nu toch alleen maar Susan zijn?  :P

Of Freek. Ik twijfel nog tussen die twee hoor.

Offline Batspaupers

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #537 Gepost op: 28-02-2014, 18:32:15 »
Overigens zegt ze in haar biecht dat ze "het (h)aasje is". Dat past ook wel mooi in de tunnelvisie :)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #538 Gepost op: 28-02-2014, 20:07:09 »
Overigens zegt ze in haar biecht dat ze "het (h)aasje is". Dat past ook wel mooi in de tunnelvisie :)
Die leven ook in tunnels?

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #539 Gepost op: 28-02-2014, 20:12:18 »
Ik denk dat je als mol wilt achterhalen wie welk filmpje heeft gezien bij de 'Toekomstvisie'. Het is zeg maar je handicap in de volgende opdracht als mol en je wilt toch graag weten wie het is.

Ook denk ik dat ze geconcludeerd, of in ieder geval gedacht heeft, dat Tygo het filmpje van de topito's heeft gezien. Tygo weet dus dan dat er een vrijstelling te winnen is, en dan krijg je Tygo natuurlijk nooit meer van de oranje topito's af. Beste strategie op dat moment: Tygo ontwijken.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...