Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397720 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #700 Gepost op: 8-03-2014, 19:07:39 »
Het eerste en laatste punt dat je noemt ben ik het helemaal mee eens en is ook een reden voor mij geweest om Freek een tijdje te verdenken. Maar dat hij Tygo de verkeerde kant opstuurt m.b.t. groene laserstralen kan ik mij niet in vinden. Dat gaat eerder anders om IMHO. Dat Freek in biechts vervolgens de schuld naar anderen toe schuift ben ik het dan wel weer mee eens.

Goed dat was wat gechargeerd gesteld.  :P
Ik bedoelde te zeggen: Freek gaat mee in de foute aanname van Tygo omtrent de groene laserstralen en blijft dit voeden terwijl Tygo (terecht) al denkt richting wit licht.

Het was niet mijn bedoeling iemand te overtuigen oid, maar ik wilde wel eea nuanceren.  ;)

Terug naar Susan.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #701 Gepost op: 8-03-2014, 19:17:36 »
Maar zullen we het in dit topic hebben over wat Susan wel doet, i.p.v. wat andere kandidaten beter doen? Misschien zitten we er allemaal wel naast. De tunnelvisie van mensen begint de laatste dagen een beetje in loopgravenvisie te lijken. Mensen nu nog proberen te overtuigen die diep in hun tunnel zitten gaat volgens mij sowieso niet lukken, dus wees gewoon blij dat jij wel goed zit.  :-\\
Ik wil me hier graag bij aansluiten. Heb daardoor ook af en toe geen zin meer om iets te posten. 'Tunnelvisie' hoort er bij in dit stadium. Tenminste, zo zie ik het. Ik vind het zelf alleen leuk om het programma te volgen als ik ook iemand ervan verdenk de Mol te zijn. 'Neutraal kijken' is geen bal aan, net als bij voetbal (vind ik  :-X). Tunnelvisie is ook niet zo erg, en iedereen die een Mol gekozen heeft lijdt er aan, maar constant hakken op iedereen die een andere mening heeft wordt irritant (leuke term, 'loopgravenvisie' :D).

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #702 Gepost op: 8-03-2014, 19:30:58 »
We hebben onze discussie verplaatst naar PB dus daar heeft niemand meer last van mocht dat zo geweest zijn. ::schaam::

Ik heb er geen last van gehad. Integendeel zelfs. Ik vond het juist hele interessante stukjes om te lezen, van jullie beiden.  ;)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #703 Gepost op: 8-03-2014, 19:32:43 »
Ik hoop niet dat mijn posts bestempeld worden als hakken of negativiteit in welk opzicht dan ook. :(
Ik niet iig. Eigenlijk niemand met name, maar ik merkt gewoon wel dat mensen de neiging hebben om erg fanatiek te worden (logisch in dit stadium) en dat soms gaan uiten door een beetje negatief te gaan doen over andere kandidaat-mollen.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik blij ben dat er nog meerdere verdachten zijn die serieus verdacht worden. :) Hoe anders dan vorig jaar. ::ok::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #704 Gepost op: 8-03-2014, 19:59:23 »
Nu JW eruit ligt is Susan mijn mol. Hoop dat ik het nu goed heb

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #705 Gepost op: 8-03-2014, 21:46:54 »
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik blij ben dat er nog meerdere verdachten zijn die serieus verdacht worden. :) Hoe anders dan vorig jaar. ::ok::

Inderdaad! ::ok:: Zowel bij de kijkers als bij de kandidaten is er nog geen unanimiteit over wie de mol is (als we van de beelden uit mogen gaan natuurlijk maar Tygo is heel duidelijk geweest over zijn mol (Susan), en Freek heel duidelijk over zijn niet-mol (Susan) dus dat sluit unanimiteit al uit).

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #706 Gepost op: 8-03-2014, 22:08:30 »
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zie nauwelijks hints naar Freek. Behalve de Jennifer hint. Wel sterk maar ook eenzaam.

Wat is de Jennifer-hint?  :-[

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #707 Gepost op: 8-03-2014, 22:19:04 »
- De duidelijkste is toch wel de welbekende Aas achter haar in de intro en prominent, duidelijk terugkerend overal (kan geen toeval zijn als het zo consequent en duidelijk getoond word steeds, als ze dit deden om een verkeerde Mol te portretteren, maar daar geloof ik niet in) én dat Mol-logo kwam alleen bij haar in beeld mét die Aas ernaast.
Schoppen. Aas is de kaart met de A erop.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #708 Gepost op: 8-03-2014, 22:21:08 »
Ik weet niet hoor, maar ik word er een beetje flauw van dat er steeds "tunnelvisie!" geroepen wordt als iemand een argument voor zijn of haar mol geeft.

Niet helemaal correct. Niet alles is zomaar tunnelvisie. Maar ik lees hier soms opmerkingen van: Hoe kom je erbij. Sommige slaan echt nergens meer op, omdat ze zo diep in de tunnel zitten en iets waarin geen aanwijzing zit, toch willen goed praten als mogelijke aanwijzing. Daarbij wil ik even zeggen dat ik Susan ook de grootste kans toe dicht om de mol te zijn.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #709 Gepost op: 8-03-2014, 22:25:35 »
Ik vroeg me af waarom de afvaller steeds vooraan zit, of daar een hint in zou kunnen zitten.
Toen drong ineens het volgende tot mij door:

Rood Scherm Vooraan = Susan Visser ?

Excuus als dit al vermeld is door iemand.

JW zat op achterste rij? Vele rode schermen op de voorste rij lijkt dus gewoon toeval.

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #710 Gepost op: 8-03-2014, 22:39:00 »
Even een vraag was het niet Susan die Jerry goede antwoord gaf bij de atv quiz? Hong Kong is zo groot als de veluwe?

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #711 Gepost op: 8-03-2014, 22:40:30 »
Who's Jerry?
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #712 Gepost op: 8-03-2014, 22:44:49 »
JW zat op achterste rij? Vele rode schermen op de voorste rij lijkt dus gewoon toeval.

Niet toen hij rood kreeg.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #713 Gepost op: 8-03-2014, 22:50:15 »
Zaten niet alle afvallers op de voorste rij???
Maurice wel
Owen???
Daphne wel
Jennifer wel
Aaf wel
Jw wel

Offline belg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #714 Gepost op: 8-03-2014, 22:54:23 »
@ good-riddance

Ik denk dat mijn reactie niet geheel duidelijk was.
Voor mij is een aanwijzing overduidelijk als de persoon op wie die aanwijzing betrekking heeft (extreem) veel geld mag binnenhalen zonder dat dat invloed heeft op mijn mol-verdachte. Zo'n aanwijzing ervaar ik niet bij Susan, al is dat natuurlijk persoonlijk.

Dat jij bij Susan blijft als ze plots veel geld binnenhaalt, was al duidelijk ;)    

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #715 Gepost op: 8-03-2014, 22:54:44 »
Ja, alle afvallers zaten vooraan.

Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #716 Gepost op: 8-03-2014, 23:00:02 »
Heb ik iets gemist, wie is Jerry? Jerry Springer? Volgens mij was het Susan ja.

Excuses getypt met de telefoon maakt soms rare worden. Ik denk dat er goede moest staan ofzo.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #717 Gepost op: 8-03-2014, 23:01:31 »
- Vlak voor de executie van Maurice zie je een Visser in beeld en de getallen '3' en '5' en '6' in totaal = 14, plus die Visser = Susan is de 14e Mol!

Ik ben zelf Team Freek maar ik kan hier nog iets aan toevoegen: 3 = mol, 5 = Susan, 6 = Visser (aantal letters dus)

- Bij die doorgeef opdracht, kun je diverse woorden omdraaien die clearly op Susan wijzen: Tissue = Tis Sue! en 'Gids' omgehusseld is 'S Digs' (mollen houden van graven)

Even "mierenneukerig"; van Gids kun je geen S Digs maken ;D

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #718 Gepost op: 8-03-2014, 23:02:33 »
Dit kun je niet met zekerheid zeggen Jaapie, dat kan je pas achteraf zeggen, evenals de verdenkers als mij het ook pas achteraf zeker kunnen weten. Maar noem specifieke voorbeelden wat jij dan écht geen aanwijzingen vind? Wie A zegt moet ook B zeggen.

Een voorbeeldje: De fotoklikgeluiden. Deze zouden slaan op de 5 elementen. ondertussen zijn er al 6 of 7 (volgens mij onduidelijk of er in de laatste ook een zat). Een van de elementen is vuur, maar deze kan ik echt op geen enkele manier terug vinden in een van de tot nu toe gemaakte foto's. Ook een foto die slaat op metaal zie ik niet echt. Toch zou het een duidelijke hint moeten zijn naar de 5 elementen. En die elementen zouden slaan op balans en Susan is weer een weegschaal. De link van de 5 elementen, via in balans zijn naar Susan kan ik nog begrijpen. Maar ik zie totaal niet de 5 elementen terug in de foto's tot nu toe, hoe graag ik het ook zou willen. Toch blijven sommige vast houden aan deze in hun ogen 'overduidelijke hint'.

Dan vind ik de uitleg van missmolly een stuk logischer klinken: Fotoklik? Ja, dan valt er volgende week iemand af. Nee, dan valt er volgende week niemand af. Een zelfde geluid wordt ook in de roodshow gebruikt, heb ik begrepen. En aangezien daar de afvaller iedere keer langs komt, is de link tussen het geluid en de afvaller ook meteen duidelijk. Al kun je ook bij deze uitleg weer een kritische noot plaatsen: Hoe zit het met aflevering 3, waarin 2 kliks voorbij kwamen? Er waren geen twee afvallers... Wat dat betreft ben ik dus overal kritisch en is het wat mij betreft echt niet specifiek gericht op hint richting Susan.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #719 Gepost op: 8-03-2014, 23:07:45 »
Ik blijf het opmerkelijk vinden hoe je mijn expliciete vraag nu al voor de 3e keer negeert, als je zegt wat je onzin vind moet je ook voorbeelden noemen. Sommigen durven dat niet omdat ze dan bang zijn later door het stof te gaan omdat ze dan zelf bleken ongelijk te hebben maar wie A zegt moet ook B zeggen, welke aanwijzingen vind je dan onzin?

Sorry dat ik niet de tijd heb om alles bij te lezen. Heb amper na afgelopen donderdag de tijd gehad om hier op het forum rond te kijken. Grote kans dat ik dus wat posts gemist hebt. Wat dat betreft vind ik dit een kansloze reactie van je. Ik was nog geen eens zo ver met het bij lezen van deze thread, maar wilde wel al vast op een post reageren, en dan denk jij alweer meteen dat ik je aan het negeren ben ofzo...