Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397220 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #920 Gepost op: 18-03-2014, 21:49:08 »
Edit2: Tijdens het vrouwenverbond-avondje heeft ze een ander boekje met zwarte kaft. Hopelijk heeft ze niet ergens in Hong Kong dit boekje gekocht om ons te pesten.

Edit3: In aflevering 1 in het hotel voor de eerste opdracht heeft ze het boekje ook al en ze houdt het consequent vast in het midden waardoor de postzegel wordt afgedekt. Zelfs als ze een boekje van Sofie(?) aanneemt en het best onhandig is om haar eigen boekje op die manier vast te blijven houden.

In de extra beelden van aflevering 9 komt het boekje weer te voorschijn. Ik denk gezien die beelden dat het Paris boekje haar echte molboekje is en die andere haar reserve (de vader is de wens van de gedachte voor de MFD veiling  ::hypocriet::::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #921 Gepost op: 19-03-2014, 00:58:26 »
In de extra beelden van aflevering 9 komt het boekje weer te voorschijn. Ik denk gezien die beelden dat het Paris boekje haar echte molboekje is en die andere haar reserve (de vader is de wens van de gedachte voor de MFD veiling  ::hypocriet::::vergroot::
Ze heeft dat zwarteboekje alleen tijdens het vrouwenavondje. De rest van de tijd heeft ze constant deze. Ik verwacht overigens niet meer dat ze het als hint gaan noemen, daarvoor is het te weinig in beeld geweest, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze toevallig met dat boekje rondloopt. Mocht het toch wel als hint genoemd gaan worden, dan verwacht ik dat het boekje onbetaald wordt bij de veiling. (En voor de duidelijkheid, dat het een Parijs boekje is vind ik hint technisch gezien volledig oninteressant, alleen die postzegels.)

Overigens, er is dit forum best veel discussie over de afsluitende tekst van de ontknoping. Waaruit conclusies worden getrokken over wie de mol is, omdat het anders zielig zou zijn en zo. Maar stel... Susan is kandidaat en zou te horen krijgen dat ze niet de winnaar is. Zou ze dan zo 'n strak gezicht kunnen houden?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #922 Gepost op: 19-03-2014, 06:37:00 »
Maar stel... Susan is kandidaat en zou te horen krijgen dat ze niet de winnaar is. Zou ze dan zo 'n strak gezicht kunnen houden?

Ja dat is een goede vraag, maar ze krijgen natuurlijk wel instructies om zo strak mogelijk te blijven kijken en nog niets prijs te geven. Ik meende wel een ingehouden zucht te bespeuren bij Susan, nadat Art zegt dat ze niet de winnaar is. Dus toch een soort reactie op Art z'n woorden.

Offline mollientje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #923 Gepost op: 19-03-2014, 07:24:37 »
Ik denk dat dat montage is. Het beeld van de strakke gezichten zal waarschijnlijk genomen zijn tijdens arts praatje en niet tijdens zijn "conclusie".

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #924 Gepost op: 19-03-2014, 07:27:50 »
Ik denk dat dat montage is. Het beeld van de strakke gezichten zal waarschijnlijk genomen zijn tijdens arts praatje en niet tijdens zijn "conclusie".

Dat lijkt me ook inderdaad. Waarschijnlijk is het ook meerdere keren over gedaan zoals bij alle tv programma's.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #925 Gepost op: 19-03-2014, 08:21:52 »
Ik heb dat laatste deel zo vaak zitten kijken omdat ik dacht dat er iets niet klopte, maar volgens mij zie je na de bekendmaking van Art dezelfde beelden als tijdens zijn praatje. Gelet op de wolken enz.
Of ik begin er scheel van te kijken haha maar iets klopt er niet.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #926 Gepost op: 19-03-2014, 12:11:04 »
haar deed het niks

Volgens mij reageert Susan echt wel aan haar ademhaling te zien.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #927 Gepost op: 19-03-2014, 13:16:17 »
Volgens mij reageert Susan echt wel aan haar ademhaling te zien.

Slechts robots ademen niet...

Verder is het wel vermakelijk om te zien dat er nog steeds mensen zijn die zich in allerlei bochten wringen om van Susan toch maar de verliezer te maken, terwijl het overduidelijk is dat zij de Mol is. Tegen die mensen zeg ik: Tot morgenavond! En wel gewoon hier inloggen hè? Niet ineens wegblijven hoor, dat zou onsportief zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #928 Gepost op: 19-03-2014, 13:36:24 »
Slechts robots ademen niet...

Maar die ademen niet anders na dan voor...

Offline mol24

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #929 Gepost op: 19-03-2014, 13:38:30 »
Zullen we maar tot de conclusie komen dat we allemaal diep in een tunnel zitten! of die tunnel niet Suus of Soof heet... ;)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #930 Gepost op: 19-03-2014, 13:41:42 »
Zullen we maar tot de conclusie komen dat we allemaal diep in een tunnel zitten! of die tunnel niet Suus of Soof heet... ;)
Idd. En Susan zuchtte weldegelijk, maar ik vond dat vooral een concentratiezucht, want het moment dat ze kenbaar mag maken dat zij de mol is kwam steeds dichterbij :) Bij Sofie verscheen een glimlach op haar gezicht omdat zij wist dat ze de winnares was op het moment dat Art verkondigde dat ze niet de verliezer is ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #931 Gepost op: 19-03-2014, 13:44:07 »
Ik vond ook dat ze behoorlijk gefocused naar Art keek, meer met de gedachte van "ik hoop niet dat ik me voor dit lange verhaal van Art me al verraden heb".
Dat ze echt op het moment aan het wachten was dat Art zou gaan zeggen: Wie is.. de Mol?

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #932 Gepost op: 19-03-2014, 14:29:08 »
Mooi ook hoe Susan zich kandidaats gedraagt:

- De kandidaten op hun falie geven bij de opera. Hoe kunnen wij nou de generaal en de prins zijn?
- De extra beelden met Daphne op de hotelkamer.
- Freek vragen waarom hij windmolen 18 koos.
- Sofie aanspreken bij de vingerafdruk: waarom vertel je mij dit?
- Sofie counteren bij Ellis Island. Heb je alles op mij ingevuld? Ik alles op jou!
- Met Freek letters vergelijken in het molboekje en zo de focus op die "2 vreemde enveloppen" leggen ipv de verdwenen envelop.

Ik ben echt heel benieuwd naar aflevering 10! ::hyper::


El positivo  :D
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #933 Gepost op: 19-03-2014, 17:25:54 »
Soppie had de lach van een deelneemster die weet dat ze de winnares is. Suus had de lach van de mol. Freek keek teleurgesteld.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #934 Gepost op: 19-03-2014, 17:31:07 »
Soppie had de lach van een deelneemster die weet dat ze de winnares is. Suus had de lach van de mol. Freek keek teleurgesteld.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 31-12-2015, 15:44:52 door Heinz »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #935 Gepost op: 19-03-2014, 17:55:05 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #936 Gepost op: 19-03-2014, 18:25:18 »
Hahahahaha eerste wat ik ook dacht

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #937 Gepost op: 19-03-2014, 19:21:00 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Bijna goed!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #938 Gepost op: 19-03-2014, 20:52:15 »
Tsja...waarom is zij de mol, had ik het niet door door te kijken en te luisteren, dan had ik het wel door gehad door mijn excelletje. ik doe hem voor de zekerheid even in een spoiler..maar eigenlijk is het wel duidelijk. Voor wie wel wil weten hoe het werkt maar niet de uitslag daarvan: Hij berekent de molkans. ben je verdachte bij een afvaller, dan gaat er een percentage van af (dus ben je 1 van de 3 verdachten waarop de afvaller spreidde, dan gaat er 33% kans af) is dat de situatie bij een persoon die er nog in zit, dan komt het er juist bij.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Susan Visser
« Reactie #939 Gepost op: 19-03-2014, 21:09:34 »
Ik heb dat laatste deel zo vaak zitten kijken omdat ik dacht dat er iets niet klopte, maar volgens mij zie je na de bekendmaking van Art dezelfde beelden als tijdens zijn praatje. Gelet op de wolken enz.
Of ik begin er scheel van te kijken haha maar iets klopt er niet.
::jaja:: Het eerste deel wat je zegt. Het lijkt of er met de volgorde wat Art allemaal zegt is gehusseld.
Dat dan weer wel