Auteur Topic: [MOL] Susan Visser  (gelezen 397786 keer)

Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1060 Gepost op: 22-03-2014, 15:49:58 »
Als de mol iedere opdracht succesvol volbrengt en daardoor natuurlijk niet verdacht wordt, zullen beide finalisten ook niet echt op de mol zitten. Nog steeds een goede mol? Het feit dat maar een van de finalisten jou als mol aanwijst, is daarom geen goed criteria om een mol te beoordelen...

Zeker als er nog 2 anderen eerder eruit zijn gegaan en een finalist dankzij de finalevrijstelling en een dosis geluk in de finale stond. Wat ze wel top gedaan heeft is het inpakken van mensen. Mensen die jou verdenken ga je op een andere gedachte brengen. Maar dat doe je normaal gesproken zodat je je taken (het mollen) weer kan uitvoeren zonder dat iemand het doorheeft en dat laatste ontbrak gewoon.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1061 Gepost op: 22-03-2014, 16:20:21 »
Heeft ze nou helemaal geen molacties gedaan ?
Dat met die brief geloof ik niet helemaal...die brief lag te veel voorin de brievenbus ( sowieso later een close up van gemaakt / niet tijdens het spel/ dat zou Freek gezien hebben ).

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1062 Gepost op: 22-03-2014, 16:21:40 »
als je het niet wilt zien is het er inderdaad niet ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1063 Gepost op: 22-03-2014, 16:25:24 »
als je het niet wilt zien is het er inderdaad niet ;)
Wat impliceer je hiermee ?
Kan je een lijstje opnoemen ?
Ik heb ze nog niet gehoord / gelezen.
Of is de omschrijving van een molactie inmiddels veranderd ??

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1064 Gepost op: 22-03-2014, 16:27:45 »
Je zou dit topic eens kunnen bekijken. Dan kun je er een paar lezen.
De officiële website Hier geeft een hele rij.
Dus keuze genoeg ::joehoe::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1065 Gepost op: 22-03-2014, 16:42:45 »
Je zou dit topic eens kunnen bekijken. Dan kun je er een paar lezen.
De officiële website Hier geeft een hele rij.
Dus keuze genoeg ::joehoe::

Bedankt : Moltalk had ik al gezien (gaap) ,dit topic nog niet.. Hier ook veel verdenkingen van foul-play rondom de brievenbus (Jelsir thxs ).
Dan blijven nog (als meestgekozen acties )over de vingerafdruk en het stil staan bij de wandelopdracht.
De vingerafdruk was molactie omdat ze de verkeerde koos..

Of vind je het uithongeren van Tycho een molacie .
Je zou je toch kapotschamen.....

Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1066 Gepost op: 22-03-2014, 17:45:45 »
Bedankt : Moltalk had ik al gezien (gaap) ,dit topic nog niet.. Hier ook veel verdenkingen van foul-play rondom de brievenbus (Jelsir thxs ).
Dan blijven nog (als meestgekozen acties )over de vingerafdruk en het stil staan bij de wandelopdracht.
De vingerafdruk was molactie omdat ze de verkeerde koos..

Of vind je het uithongeren van Tycho een molacie .
Je zou je toch kapotschamen.....

Het punt met Tygo heb je deels gelijk in. Maar als je 3 weken met elkaar optrekt ken je elkaars sterke en zwakke punten. Tygo zijn zwakke punt was schijnbaar het eten. Zijn sterke punt is zijn fanatisme. Als je zin sterke punt uitvergroot en hem daar gewoon gebruik van laat maken komt zijn zwakke punt wel naar voren. En zo geschiedde, hij kreeg honger. Dat was 1500 Euro uit de pot.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1067 Gepost op: 22-03-2014, 19:04:18 »
De vingerafdruk was molactie omdat ze de verkeerde koos..

Hoe had je anders hier willen gaan mollen?
Ich bin ein Bärliner!

Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1068 Gepost op: 22-03-2014, 20:18:07 »
Hoe had je anders hier willen gaan mollen?

Als loper bedoel je? Want dat is de enige manier om dan te mollen en voor verwarring te zaaien. Als loper kon je het initiatief nemen door te zeggen tegen een andere loper die al een bord gevonden heeft "ik kom naar jou toe want ik vertrouw je niet, dan gaan we het samen doorgeven." En dan ter plekke zou ik dan persoonlijk zeggen van, dit wordt wel heel moeilijk doorgeven ik ga terug naar de post en teken het samen met de persoon bovenaan uit. Dan doe je namelijk heel actief mee en je hoeft het alleen een beetje warrig mee te tekenen en aan te wijzen, een beetje a la Jon van Eerd bij het reuzenrad. Actief en actief rennende, maar ondertussen verwarring zaaien en degene die op het overzicht staat op het verkeerde been zetten.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1069 Gepost op: 22-03-2014, 21:04:40 »
Hoe had je anders hier willen gaan mollen?
Ik bedoel : de verkeerde kiezen wordt als molsactie gezien..
Dat is het ook wel , maar geen heldhaftige lijkt mij.
Het was al zo, dat al die vingerafdrukken bijna identiek leken.
Daardoor was het gedoemd te mislukken vanaf het begin, zonder dat je als kandidaat een aanwijzing naar Susan kon krijgen..

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1070 Gepost op: 22-03-2014, 23:33:33 »
Heb er, ondanks steun van het productieteam, wel respect voor dat Susan het spel heeft gespeeld zonder vertrouwenspersoon.

De aanwezigen bij MolTalk (oud kandidaten en mollen) hadden hier ook wel respect voor.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1071 Gepost op: 25-03-2014, 12:01:46 »
Susan vond ik als mol wel oké. Ik vind het altijd wel jammer als er in aflevering 10 geen molacties voorbij komen die nog niet duidelijk waren, zoals bijvoorbeeld Patrick die het kokertje weer in z'n broekzak stopte.
En vorig jaar hadden we een goede mol, dan hebben mensen (te) hoge verwachtingen van de volgende mol en vallen de molacties sneller tegen (net als Elise na George en Jon na Dennis).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1072 Gepost op: 28-03-2014, 15:59:29 »
Wil al sinds donderdagavond na de ontknoping posten, maar mijn netwerkverbinding doet al de hele week raar ofwel doet ie gewoon helemaal niks. Ik zeg het je ... Mol XV heeft ermee geknoeid! ;) Maar hier is dan mijn uitgestelde reactie:

Susan is MOL XIV!!! ::tandpastasmiley:: ;D Woohoo!!! ::boogie:: ::feest::

Goed gedaan Suus! Jij bent me er een ... ::pinokkio::

De charmante Mol. En bijna iedereen de mist ingestuurd. Op gebied van kandidaten misleiden was zij de beste keuze van Mol die de makers zich ooit konden wensen. ::trots:: Susan mag terecht fier zijn, maar dat is ze ook geloof ik aan de skypebeelden van de laatste Moltalk te zien! Ze schitterde helemaal van geluk. ::zon::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1073 Gepost op: 28-03-2014, 19:50:13 »
Wil al sinds donderdagavond na de ontknoping posten, maar mijn netwerkverbinding doet al de hele week raar ofwel doet ie gewoon helemaal niks. Ik zeg het je ... Mol XV heeft ermee geknoeid! ;) Maar hier is dan mijn uitgestelde reactie:

Susan is MOL XIV!!! ::tandpastasmiley:: ;D Woohoo!!! ::boogie:: ::feest::

Goed gedaan Suus! Jij bent me er een ... ::pinokkio::

De charmante Mol. En bijna iedereen de mist ingestuurd. Op gebied van kandidaten misleiden was zij de beste keuze van Mol die de makers zich ooit konden wensen. ::trots:: Susan mag terecht fier zijn, maar dat is ze ook geloof ik aan de skypebeelden van de laatste Moltalk te zien! Ze schitterde helemaal van geluk. ::zon::

Mee eens, ze was een goede mol. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1074 Gepost op: 1-04-2014, 16:03:11 »
Op de fandag werd ook duidelijk hoe Susan de anderen op het verkeerde been zette en hoe slim ze het gespeeld heeft. Dit was niet altijd in beeld natuurlijk. Maar dat is juist zo moeilijk als mol om 24 uur per dag in je rol te blijven. Ik zeg top gedaan Susan! ::ok:: ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1075 Gepost op: 3-04-2014, 11:39:13 »
Deze foto maakt wat mij betreft in één klap een einde aan de discussie of Susan nou wel of niet een goeie Mol was:



Susan Visser: de aantrekkelijkste Mol allertijden!   ::love:: ::love:: ::love::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1076 Gepost op: 11-04-2014, 09:13:44 »
Ik had nog een vraagje bij Susan: was het nou een 'nit' dat zij bij insturen van haar brief zei dat ze Freek verdacht en even later bij de biecht helemaal niet verdacht? Een montagefout? Of wat was dat ??? ::)

En deze
Ik ben erg benieuwd naar de molactie bij de processie. Was het Susans suggestie om voor Aaf te kiezen die te zien zou zijn geweest "achter een van de wagens met een rood-wit gestreept shirt en een zwarte pruik" zoals Freek tegen Art zegt? Dan zou het briljant zijn dat Susan dat Freek laat zeggen. Echt nog iets om op de MFD achter te komen. :)
Het was natuurlijk zo dat Freek in elk geval Tygo zag, aanwees en uitriep, en Susan er vlak na op reageerde. Dus daar hadden we al kunnen zien dat zij de molbattle wel van Freek won ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 11-04-2014, 09:21:02 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1077 Gepost op: 12-04-2014, 08:19:47 »



Ik postte destijds ,dat ik het van voorkennis vond getuigen ,hoe Susan en Freek de locatie van Aaf beschreven..
De exacte locatie waar JW zich dus bevond ( achter die kar etc).

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1078 Gepost op: 13-04-2014, 11:18:56 »
Heb diep nagedacht en Susan staat bij mij als 5e in het mol-lijstje na George, Dennis, Milouska en Patrick  ::ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [MOL] Susan Visser
« Reactie #1079 Gepost op: 13-04-2014, 12:37:34 »
Ik had nog een vraagje bij Susan: was het nou een 'nit' dat zij bij insturen van haar brief zei dat ze Freek verdacht en even later bij de biecht helemaal niet verdacht? Een montagefout? Of wat was dat ??? ::)

De enige reden die ik kan bedenken was omdat Freek in de finale stond, dat ze dat daarom hebben gedaan.