Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt  (gelezen 118046 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #320 Gepost op: 20-03-2014, 12:22:06 »
en bovenal..hij verdacht dan Susan...maar dat deed Sofie ook..en Freek..tsja die had een vrijstelling..hou je over Susan..en die is de mol. alleen daar al aan kun je vast stellen wie de mol is. waarom dan er toch mensen bij freek blijven of bij Sophie...

Exact!  ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #321 Gepost op: 20-03-2014, 20:04:22 »
Heel jammer dat Tactische Tygo, zoals Art hem zo mooi allitereerde, niet in de finale staat. Hij staat daar meer op zijn plaats dan Freek. In de finaleronde gaat het nu eenmaal erom of je weet wie de Mol is. En Tygo had al heel lang zitten spreiden op Susan en Sofie. Dus in zekere zin verdiende hij het wel meer.

Hoe meer ik er over nadenk, Tygo had daar echt niet misstaan in die finale, te midden van deze de twee dames. Als Art zou hebben gezegd, en Tygo, jij bent niet de Mol. Dat zou ik persoonlijk veel passender gevonden hebben. Alleen al om het feit dat hij samen met Sofie de reeks mee heeft gekleurd. Zonder hen zou het maar een saaie bedoening geweest zijn en had de Mol immers vrij spel. Zij hebben het spel op de slimste manier gespeeld, zij durfden verschillende deelnemers uittesten en het spel zodanig manipuleren om meer te weten te komen wie die Mol is. Daarmee komen ze met zijn tweeën bij mij nu al in het rijtje van beste kandidaten ooit! Wat zal Susan het niet makkelijk hebben gehad, de constante dreiging voelen van een stel ijzersterke kandidaten die je maar niet af kunt schudden en continu blijven hijgen in je nek.

Ik geloof wel dat hij een goede Mol had kunnen zijn. Al rijst de vraag of hij zijn wispelturig gedrag op dezelfde manier als nu zou kunnen herhalen in de wetenschap dat je de Mol bent. Daar moet je toch echt wel zeer stressbestendig voor zijn. Misschien zou hij dat wel kunnen als Mol maar juist omdat het zo moeilijk is om niet door de mand te vallen denk ik dat hij beter in zijn element is als kandidaat die werkelijk alles eraan doet om de andere kandidaten eruit te werken. "Ja hoor, ook jij moet eruit" nadat hij de zoveelste kandidaat om de tuin heeft geleid met zijn snode spelletjes. Is toch zalig om een kandidaat zoiets te horen zeggen. Dat miste ik de vorige jaren een beetje. De kandidaten waren veel te lief, open, eerlijk. Nee Tygo was een topkandidaat. Zal moeilijk zijn om nog zo'n kandidaat te vinden. Want Tygo, hij was misschien wel wat druk maar dit keer hoorde dat gewoon bij WIDM. Tygo en WIDM dat bleek gewoon een topcombinatie

Om het met Tygo's woorden af te sluiten:

I like it, I like it a lot! ;D

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #322 Gepost op: 20-03-2014, 20:08:09 »
Hear, hear...  ::ok::
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #323 Gepost op: 20-03-2014, 20:10:52 »
Kan ik me alleen maar bij aansluiten

Al had ik heel graag gezien dat hij tot de mol zou zijn want dan had hij in mijn ogen Dennis en George met verve verslagen

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #324 Gepost op: 20-03-2014, 23:09:26 »
Tygo had wat mij betreft wel wat meer credit mogen krijgen vanavond. Hij had Susan immers ook door en dat hij haar bv bij de Boeddha opdracht door had werd niet vernoemd. Super gedaan Tycho !

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #325 Gepost op: 21-03-2014, 00:50:38 »
Om het met Tygo's woorden af te sluiten:

I like it, I like it a lot! ;D
Die waren toch van Sofie, toen ze net in de Filipijnen waren?!

Verder prima post. Tygo is toch een kandidaat die het seizoen kleur gegeven heeft.

Offline Newbee

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #326 Gepost op: 21-03-2014, 10:15:30 »
Heel jammer dat hij niet bij moltalk was...

Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #327 Gepost op: 21-03-2014, 10:35:11 »
Tygo had wat mij betreft wel wat meer credit mogen krijgen vanavond. Hij had Susan immers ook door en dat hij haar bv bij de Boeddha opdracht door had werd niet vernoemd. Super gedaan Tycho !

Klopt en Aaf had Susan al in aflevering 3 door. Alleen door het inpakken niet. Maar Tygo zat net als Sofie lange tijd goed. Hij was een goede kandidaat net als Sofie.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #328 Gepost op: 21-03-2014, 14:36:57 »
Tygo is toch een kandidaat die het seizoen kleur gegeven heeft.

Helemaal mee eens.  ::ok:: Voor mij één van de leukste kandidaten ooit.
No Milk today???

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #329 Gepost op: 21-03-2014, 16:17:25 »
Tygo had een plaats in de finale absoluut verdiend.
Hoe goed Sofie ook was, ze heeft echt mazzel gehad dat Freek met veel geluk en een vrijstelling zo ver kwam.
Met Tygo in de finale had ze een heel erg lastige concurrent gehad.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #330 Gepost op: 21-03-2014, 17:02:16 »
Tygo had een plaats in de finale absoluut verdiend.
Hoe goed Sofie ook was, ze heeft echt mazzel gehad dat Freek met veel geluk en een vrijstelling zo ver kwam.
Met Tygo in de finale had ze een heel erg lastige concurrent gehad.

Sofie heeft toch gewoon netjes van Tygo gewonnen in de halve finale?
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #331 Gepost op: 21-03-2014, 17:10:24 »
Tygo heeft in de halve finale nog gesplitst op Susan en Sofie terwijl Sofie al volop Susan ging.

Maar inderdaad heeft Sofie de finale vrijstelling aan Freek geschonken omdat ze vond dat Tygo goede concurrentie was en omdat ze vond dat e dat aan Freek verschuldigd was omdat ze hem al een vrijstelling door zijn neus had gehoord met de zwarte vrijstelling.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #332 Gepost op: 21-03-2014, 18:23:36 »
Tygo was een komische kandidaat.
Hij zou echt eens in een  serieus goed geregiseerde komedie moeten spelen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #333 Gepost op: 21-03-2014, 18:33:12 »
Tygo heeft in de halve finale nog gesplitst op Susan en Sofie terwijl Sofie al volop Susan ging.

Tja, je kunt moeilijk van Sofie verwachten dat ze hetzelfde zou doen!   ::tandpastasmiley::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #334 Gepost op: 25-03-2014, 11:21:11 »
Tygo was een komische kandidaat.
Hij zou echt eens in een  serieus goed geregiseerde komedie moeten spelen.
Het Schnitzelparadijs werd goed ontvangen. En Hartenstraat heeft ook best goede recensies gekregen.

De tijd gaat in Tygo's hoofd dus echt sneller. Hij tweette over de fashion week van 2 weken geleden die in werkelijkheid 2 maanden geleden was.  ;D
« Laatst bewerkt op: 26-03-2014, 14:20:36 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.