Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 43623 keer)

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2014, 10:06:35 »
Ja de beste presentator vind nog altijd karel, die gaf nog net dat mysterieuse eextra zetje. Zoals iemand hier ook al zei, zelfs bang werd je er van.

Vind Art wel stukken beter dan vorig jaar, toen was nog wel eens one of the guys. Maar nu harde opmerkingen,  sarcasme, afstand... deed hij vorig jaar niet. Heerlijk, jonge vent misschien maar dit is de stijl die mij wel bevalt. Al kan me niet indenken dat ooit bang voor hem zal zijn ::tandpastasmiley::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #21 Gepost op: 13-01-2014, 08:28:29 »
Wilde even zeggen dat hij het wat mij betreft heel goed doet dit seizoen.. ::ok::
Veel meer in zijn element in het plagerig-afstandelijke maar toch betrokken.  ::jaja::  :D

Ik vind hem het best van de drie seizoenen die hij tot nu toe presenteerde. :)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 09:12:47 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #22 Gepost op: 13-01-2014, 09:12:43 »
Vind ik ook, Supernova. Hoe Art na de opdracht in het verlaten tv-station inspeelde op de reactie van de kandidaten vond ik erg leuk. Hoe minder hij aan vaste tekstjes vasthoudt hoe beter.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #23 Gepost op: 28-01-2014, 16:33:14 »
Beter gaat Art gewoon even stoppen met de mol spelen.
Eerst "jungens" en nu telefoonhoesjes verwisselen tijdens telefoongesprekken! ::rofl::

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline mph

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #24 Gepost op: 28-01-2014, 18:02:27 »
Presenteren doet hij niet slecht, maar hij moet idd ophouden met mollen en proberen het zogenaamd op zn aarts op te leuken met elke 10 minuten een wending en een mollerige uitleg van de opdrachten. Wat is trouwens de houdbaarheidsdatum die aan art als presentator gehangen is bij WIDM? Wie is de volgende?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #25 Gepost op: 28-01-2014, 18:08:39 »
Presenteren doet hij niet slecht, maar hij moet idd ophouden met mollen en proberen het zogenaamd op zn aarts op te leuken met elke 10 minuten een wending en een mollerige uitleg van de opdrachten. Wat is trouwens de houdbaarheidsdatum die aan art als presentator gehangen is bij WIDM? Wie is de volgende?
Art bedenkt die presentatieteksten en wendingen etc. echt niet in z'n eentje hoor, er zit een heel productieteam achter WIDM ::) Natuurlijk zal Art genoeg eigen inbreng hebben maar al dat commentaar op hem snap ik niet. Ik vind dat hij het juist steeds beter doet :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #26 Gepost op: 28-01-2014, 18:10:22 »
Art bedenkt die presentatieteksten en wendingen etc. echt niet in z'n eentje hoor, er zit een heel productieteam achter WIDM ::) Natuurlijk zal Art genoeg eigen inbreng hebben maar al dat commentaar op hem snap ik niet. Ik vind dat hij het juist steeds beter doet :)

De presentatieteksten mag hij wel helemaal zelf bedenken toch? Over de Opdrachten e.d. denk ik niet dat Art veel te zeggen heeft...

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #27 Gepost op: 28-01-2014, 18:24:23 »
De presentatieteksten mag hij wel helemaal zelf bedenken toch? Over de Opdrachten e.d. denk ik niet dat Art veel te zeggen heeft...
Dat weet ik niet precies, ik neem aan dat hij er wel vrijheid in heeft, maar als de opdracht valt of staat bij het presentatietekstje (zoals bij de theateropdracht) denk ik toch echt niet dat Art daar de enige verantwoordelijke voor is.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #28 Gepost op: 28-01-2014, 18:25:32 »
De presentatieteksten mag hij wel helemaal zelf bedenken toch? Over de Opdrachten e.d. denk ik niet dat Art veel te zeggen heeft...
In een interview heeft hij gezegd dat hij ze inderdaad zelf maakt. Maar er zal heus nog wel naar gekeken worden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #29 Gepost op: 28-01-2014, 21:34:38 »
Ik vind 't 'm hoe dan ook goed doen. Een beetje dat plagerige, maar dan zonder dat het vervelend wordt. Ik zeg, lekker bezig Art :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #30 Gepost op: 28-01-2014, 21:53:00 »
De presentator doet niet mee aan het spel. Hij is er dan ook geen onderdeel van.

Als jij spelleider bent bij Weerwolven doe je toch ook niet mee?

Er zijn tien deelnemers. Negen kandidaten en één mol. Het spel dat die tien mensen spelen wordt gepresenteerd door "spelleider" Art. Het is echt zo simpel.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #31 Gepost op: 28-01-2014, 22:01:07 »
Wat blaten mensen nou dat Art aan het mollen is? Als je de opdracht als groep niet begrijpt dan moet je erachter komen. Een beetje praten met elkaar bijvoorbeeld. We zaten allemaal te graaien naar jokers en vrijstellingen, dus Art is de mol want hij legde de opdracht niet goed uit... wat een BS.

In 'Wie is de Mol?' is niets wat het lijkt. Dus ook de opdracht niet. Beetje nadenken, beetje overleggen, zorgen dat er geld in de pot komt als niemand kijkt en genoeg mysterie om je heen laten hangen dat anderen je verdenken. Speel het spel en geef niet Art de schuld.

Art is de man!  ::ok::
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #32 Gepost op: 28-01-2014, 22:04:00 »
Art is gewoon leuk......  ::love::

Offline MolLies

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #33 Gepost op: 28-01-2014, 22:10:04 »
Voor mij is Michiel de Vlieger nog steeds DE MOL presentator, deze presenteerde de Belgische mol series.

Op zich vind ik Art niet slecht, doet het leuk, PJ deed het prima, Angela vond ik in de beginjaren te lief.
Karel was de presentator die me nog het meest deed denken aan de presentatie van Michiel Helemaal top!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #34 Gepost op: 29-01-2014, 08:41:43 »
Art doet het prima, alleen hoef ik die 0 euro van z'n wijsvinger en duim niet meer te zien. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #35 Gepost op: 29-01-2014, 10:32:22 »
Art doet het prima, alleen hoef ik die 0 euro van z'n wijsvinger en duim niet meer te zien. ;D

Haha, daar ergerde ik me twee seizoenen geleden al aan. Maar nu vind ik het daarom juist wel een leuk typisch Art-dingetje geworden. En een extra motivatie voor de kandidaten om een opdracht te laten slagen. ::rofl::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #36 Gepost op: 29-01-2014, 11:58:08 »
Art doet het prima, alleen hoef ik die 0 euro van z'n wijsvinger en duim niet meer te zien. ;D

Misschien is het dit jaar wél een hint naar 666 en "Twintig vragen over de identiteit en het doen en laten van de-mon".
Sowieso opmerkelijk dat ze die intro tekst van Art voor de executie ieder jaar weer opnieuw gebruiken en iedere keer hoor ik weer "de-mon"
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #37 Gepost op: 29-01-2014, 12:14:58 »
Beter gaat Art gewoon even stoppen met de mol spelen.
Eerst "jungens" en nu telefoonhoesjes verwisselen tijdens telefoongesprekken! ::rofl::



Omg, dit was mij niet opgevallen, terwijl ik toch nog terug ben wezen kijken of dat nou de zelfde telefoon was die JW aan het begin had toen Tygo de woorden aan het leren was, daarna had JW ook een ander model. Doet daarbij dus hetzelfde als Art in dat gifje van jou..
VREEMD
Profiler

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #38 Gepost op: 4-02-2014, 13:42:55 »
Het valt me dit jaar zo onwijs op dat Mol Art te pas en te onpas het woord "tijd" gebruikt in zijn teksten:

Aflevering 1
Jullie moeten wel allemaal op tijd bij het politiebureau zijn.
In ieder geval op tijd. Jullie hadden nog acht minuten.
Jan-Willem, Maurice, welkom. Net op tijd.
Iedereen is op tijd.
Tijd voor de test.

Aflevering 2
Lukt dat niet binnen de tijd die er voor staat, dan lig je er uit.
Toch, voor de zekerheid: De uitslag van de test wordt bepaald door het aantal goede antwoorden en door de tijd die je daarvoor nodig hebt.
Je tijd begint te lopen wanneer je de markt binnenstapt.

Aflevering 3
Terug naar onze tijden.
De inhoud is voor jullie als jullie op tijd zijn.
Tijd voor de test.
De tijd... gaat nu in.
Tijd voor het laatste duo.
Tijd voor een traktatie.

Aflevering 4
Tijd voor een traktatie.
Tijd voor de test.
EEN van jullie leefde de afgelopen dagen in reservetijd
Die reservetijd is nu voorbij

Aflevering 5
Tijd voor wat frisse lucht.
Wolkenkrabbers, zo ver het oog reikt. Altijd herrie, altijd druk.
Het is tijd om verder te trekken, om te beginnen naar het noorden van de Filipijnen.
Het is tijd voor jullie eerste opdracht hier.
De bedoeling is dat jullie een parcours gaan aflopen binnen een bepaalde tijd.
Dan moesten jullie op tijd bij de kerk zijn.
Jullie waren perfect op tijd, beide duo's.
Tijd voor de test.

De meest opvallende kandidaten biecht over "tijd" komt van Sophie (op de jademarkt):
"Niemand weet waar hij heen moet. Maar de tijd tikt, de tijd tikt, de tijd tikt! Aah, ik moet de test vinden!"
« Laatst bewerkt op: 4-02-2014, 13:44:42 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #39 Gepost op: 4-02-2014, 13:56:35 »
In een interview heeft hij gezegd dat hij ze inderdaad zelf maakt. Maar er zal heus nog wel naar gekeken worden.

Apart. Naar mijn weten schrijft hij ze helemaal niet zelf. Maar die info is alweer van even geleden - misschien is dat inmiddels veranderd.

Leuk detail: in een grijs verleden heb ik de presentatiekaartjes van Art een keer in elkaar mogen zetten. Gewoon met lijm. ;D