Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 43627 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #40 Gepost op: 4-02-2014, 14:00:09 »
Leuk detail: in een grijs verleden heb ik de presentatiekaartjes van Art een keer in elkaar mogen zetten. Gewoon met lijm. ;D

Grijs verleden en Art presentator? Dat klopt niet. ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #41 Gepost op: 4-02-2014, 14:03:32 »
Grijs verleden en Art presentator? Dat klopt niet. ;)

Haha inderdaad, het was in 2012, het lijkt al veel langer geleden :D

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #42 Gepost op: 4-02-2014, 14:11:18 »
Art begint a.s. donderdag met een nieuw programma op Ned. 3 (uiteraard na WIDM!) 

http://www.tvgids.nl/artikel/62726/Lauren_en_Art_duiken_in_juridische_zaken_/

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #43 Gepost op: 4-02-2014, 17:26:30 »
Het valt me dit jaar zo onwijs op dat Mol Art te pas en te onpas het woord "tijd" gebruikt in zijn teksten:
Komt dat niet vaker voor... ik kan mij herinneren dat ik in 2012 ook eens zoiets heb gelezen;D :P

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #44 Gepost op: 5-02-2014, 00:47:24 »
Komt dat niet vaker voor... ik kan mij herinneren dat ik in 2012 ook eens zoiets heb gelezen;D :P

Haha, helemaal vergeten dat ik een soort gelijk bericht toen der tijd had gepost. Maar dit jaar is toch wel echt een stapje erger met Art en "tijd".
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #45 Gepost op: 25-02-2014, 21:47:54 »
Sommige molloten zijn echte malloten ;)
Citaat

Art Rooijakkers klemgereden door WIDM-fan


van onze redactie

AMSTERDAM - Een wel erg nieuwsgierige Wie is De Mol-fan joeg presentator Art Rooijakkers de stuipen op het lijf.

Art, de WIDM-winnaar én De Mol zelf zijn drie van de weinigen die weten wie de boel tijdens het programma saboteert en die kennis kan tot nogal bijzondere situaties leiden, ondervond Art onlangs aan den lijve. Toen hij in al zijn onschuld een stukje aan het fietsen was, werd hij ineens door een overenthousiaste fan in een auto klemgereden.

"Er stapte iemand uit die zei: 'Wie is het?'", vertelt Art. "Ik zei dat ik dat toch niet ging vertellen want dat is toch niet leuk? Toen ging hij in zijn auto hangen en zei tegen zijn vriendin: 'Hij wil het niet zeggen'. Daarna keek hij weer naar mij en zei: 'Ik kon het toch vragen?' en reed weg. Mij in verwarring achterlatend."

Wie is De Mol was een aantal weken niet te zien door de Olympische Spelen maar vanaf deze week kan er weer volop gespeculeerd worden over wie nou toch De Mol is.

Bron: De Telegraaf
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2014, 22:01:37 »
Sommige molloten zijn echte malloten ;)

Je kan beter zeggen: geen molloot maar een malloot. Het verhaal heb ik trouwens al eerder eens gehoord dacht ik.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #47 Gepost op: 26-02-2014, 12:40:19 »
Zoals ik het begrepen had, was het iemand die dit gewoon voor de grap aan Art vroeg. Ik hoorde het Art in een programma vertellen, en ik had totaal niet de indruk dat het iemand was die hem angst aan wilde jagen.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #48 Gepost op: 26-02-2014, 14:03:54 »
Haha, super grappig toch? Ik vind het goed bij een populair programma passen. Vind het nou ook niet zo bedreigend klinken: "ik kon het toch vragen"...
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #49 Gepost op: 3-03-2014, 21:09:39 »
Ik vind Art een super presentator, niet dat ik echt vergelijkingsmateriaal heb...kijk pas sinds S11 ::schaam::
En ik weet niet hoe het komt maar op de Art in S11 had ik echt een crush  ::love:: ik was dan ook heel blij dat hij het van PJ overnamen (niets ten nadelen van hem overigens..)en dat ben ik nog steeds  ;D Go Art!
« Laatst bewerkt op: 3-03-2014, 21:12:10 door R.Hekman »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #50 Gepost op: 3-03-2014, 23:42:42 »
Leuke gozer wel inderdaad  ::tandpastasmiley::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #51 Gepost op: 4-03-2014, 05:34:01 »
Art is zeker niet onprettig om naar te kijken.  ::hypocriet::
Ik kijk ook pas sinds seizoen 11, maar alle seizoenen kun je terugkijken op de Avrosite. Zeker de moeite waard (al is het ene seizoen natuurlijk beter dan het andere).  ::jaja::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #52 Gepost op: 4-03-2014, 22:30:34 »
op de Art in S11 had ik echt een crush  ::love::
Leuke gozer wel inderdaad  ::tandpastasmiley::
Art is zeker niet onprettig om naar te kijken.  ::hypocriet::
Mag ik ook bij jullie Art-is-knap clubje? ::rofl::


Als nou nog iemand zich meldt dan hebben we 5 op een rij...en dan is 't weer ontopic ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #53 Gepost op: 4-03-2014, 22:52:11 »
Nou vooruit maar dan..  ;D

Ik ben blij dat hij eindelijk die lelijke slobbershirts thuis heeft gelaten en met veel mooiere kwam dit jaar.  :D

Overigens vind ik hem dit jaar verreweg het best van de drie seizoenen die hij gepresenteerd heeft. Heeft helemaal zijn niche gevonden lijkt het.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #54 Gepost op: 4-03-2014, 22:59:29 »
Overigens vind ik hem dit jaar verreweg het best van de drie seizoenen die hij gepresenteerd heeft. Heeft helemaal zijn niche gevonden lijkt het.  ::ok::

Mee eens. Vorige seizoenen had ik af en toe hier op het forum wat op Art aan te merken maar nu is die behoefte gereduceerd tot: ;)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #55 Gepost op: 5-03-2014, 00:22:56 »
Hahaha ik wil niet bij jullie clubje, ik heb hem in het echt gezien en hij is echt niet knap:(
Wat dat betreft mag Daniel Boissevain wel presentator worden  ::rofl::
WAT is die man knap

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #56 Gepost op: 5-03-2014, 00:33:32 »
Wanneer gaat iemand als Jennifer het programma presteren?  ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #57 Gepost op: 5-03-2014, 00:36:24 »
Mee eens. Vorige seizoenen had ik af en toe hier op het forum wat op Art aan te merken maar nu is die behoefte gereduceerd tot: ;)

 ::rofl:: Eens. Art had er langer voor nodig om zijn draai te vinden, maar dit seizoen is hij pas echt goed in zijn element  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #58 Gepost op: 5-03-2014, 01:01:19 »
Wanneer gaat iemand als Jennifer het programma presteren?  ::bravo::

Ik vind Jan Willem ook wel een goede presentator voor als ik eerlijk ben. Ik zie het hem niet snel doen, maar als echte radio man kan hij het spelletje natuurlijk vanuit een ander optiek presenteren. Hij zal dan denk ik ook niet duidelijk aanwezig zijn maar als een mysterieus persoon bij blijven. Het gaat uiteindelijk om de groep en niet om de presentator, hoewel die wel een belangrijk punt vormt voor Wie Is De Mol. Met een presentatrice ben ik ook blij, maar wie kan je daarvoor vragen?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #59 Gepost op: 5-03-2014, 07:38:19 »
JW is nou niet echt bepaald vrouwelijk schoon te noemen  ::rofl::