Auteur Topic: WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 329985 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #340 Gepost op: 24-02-2014, 20:03:38 »
Ik denk niet dat ze dat ooit nog gaan overtreffen. Of we moeten heel snel langlaufen en skiën gaan leren. :D

Mwah.. kwestie van tijd dat Ter Mors en Knecht meer medailles pakken bij shorttracken (clean sweep meteen, broertjes Mulder op de 500m gaven het goede voorbeeld met Smeekens) en de dames bob die ipv 4e gewoon 3e eindigt. Sauerbreij die zich revancheert en zo heb je al meteen drie takken van sport naast het schaatsen zelf :)

Dus het kan zeker, maar dan moet het ook meezitten dat over alle takken de Nederlandse sporters op dat moment in beste kunnen zijn en de andere landen juist niet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #341 Gepost op: 24-02-2014, 20:20:50 »
Ik zit de eerste aflevering van WIDM 8 terug te kijken. Na de eerste opdracht verspreekt Dennis zich. Ook al had ik vanaf het begin Dennis als Mol, dit heb ik nooit als een clue gezien, en op het forum kan ik het ook niet terugvinden. (Wel op een ander forum.)

Het gaat om het drinken van tequila of water. Pieter Jan zegt alleen dat ze een glaasje moeten pakken en achterover slaan. Dennis doet dit als eerste en zegt dat het tequila is. Vervolgens drinkt Edo als tweede en vraagt Dennis aan hem "wat is het?". Alleen de Mol wist dat er ook glaasjes met water tussen zaten. Ik ben benieuwd of dit inderdaad een verspreking was. (Net als dat Milouska zich in aflevering 1 leek te verspreken.)

Jawel joh, dit was echt een ding op het forum destijds. Ik weet niet wanneer we erachter kwamen, maar het is toen sowieso besproken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #342 Gepost op: 24-02-2014, 20:29:21 »
Jawel joh, dit was echt een ding op het forum destijds. Ik weet niet wanneer we erachter kwamen, maar het is toen sowieso besproken.

Via google kon ik het net niet terugvinden, maar je zal wel gelijk hebben. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #343 Gepost op: 24-02-2014, 21:26:08 »
Het was ongetwijfeld een waar walhalla voor je die OS. Ruim 2 weken barstensvol uitersten van emoties! ;)

Dat klopt! Eén van de hoogtepunten, naast alle Oranje schaatsmedailles, was voor mij de vrouwen ijshockey finale tussen Canada en de VS. Die wedstrijd had alles! #epic

Ook zijn we als Nederland in de medaille ranking boven grote buur Duitsland geindigd. #schitterend! Die moeten we inlijsten, want die zal naar alle waarschijnlijkheid wel historisch blijven. 
::jaja::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #344 Gepost op: 24-02-2014, 22:40:07 »
Jawel joh, dit was echt een ding op het forum destijds. Ik weet niet wanneer we erachter kwamen, maar het is toen sowieso besproken.

Ja het klinkt mij ook nog bekend in de oren, maar ik weet ook niet wanneer het precies ter sprake kwam.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #345 Gepost op: 24-02-2014, 23:10:29 »
Ik zit de eerste aflevering van WIDM 8 terug te kijken. Na de eerste opdracht verspreekt Dennis zich. Ook al had ik vanaf het begin Dennis als Mol, dit heb ik nooit als een clue gezien, en op het forum kan ik het ook niet terugvinden. (Wel op een ander forum.)

Het gaat om het drinken van tequila of water. Pieter Jan zegt alleen dat ze een glaasje moeten pakken en achterover slaan. Dennis doet dit als eerste en zegt dat het tequila is. Vervolgens drinkt Edo als tweede en vraagt Dennis aan hem "wat is het?". Alleen de Mol wist dat er ook glaasjes met water tussen zaten. Ik ben benieuwd of dit inderdaad een verspreking was. (Net als dat Milouska zich in aflevering 1 leek te verspreken.)
Jawel joh, dit was echt een ding op het forum destijds. Ik weet niet wanneer we erachter kwamen, maar het is toen sowieso besproken.
Misschien ondergesneeuwd door de discussie over het aantal glaasjes dat er op het dienblad stond?  :P

(Lang leve HD! ::feest::)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #346 Gepost op: 24-02-2014, 23:19:43 »
Misschien ondergesneeuwd door de discussie over het aantal glaasjes dat er op het dienblad stond?  :P

(Lang leve HD! ::feest::)

Over hints zoeken in een krop sla gesproken  ::) :-X  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #347 Gepost op: 25-02-2014, 18:00:54 »
Zeg Dolfie, wat is dat nou in het aflevering 7-topic? "Freek zou het ook nog kunnen zijn, al wordt die kans zeer klein geacht." :D ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #348 Gepost op: 25-02-2014, 18:04:28 »
::rofl:: die heeft lang geduurd :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #349 Gepost op: 25-02-2014, 18:22:19 »
::rofl:: die heeft lang geduurd :P

 ::rofl:: (Alleen omdat je in het aflevering 7-topic nog niet kunt reageren.)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #350 Gepost op: 25-02-2014, 18:31:03 »
Zeg Dolfie, wat is dat nou in het aflevering 7-topic? "Freek zou het ook nog kunnen zijn, al wordt die kans zeer klein geacht." :D ;D

::rofl:: Ik vond dat ik mijn mening wel eens kon ventileren zonder dat iemand anders daar een reactie op kon geven :P ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #351 Gepost op: 25-02-2014, 23:20:44 »
::rofl:: Ik vond dat ik mijn mening wel eens kon ventileren zonder dat iemand anders daar een reactie op kon geven :P ;)

 ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #352 Gepost op: 26-02-2014, 09:03:24 »
::rofl:: Ik vond dat ik mijn mening wel eens kon ventileren zonder dat iemand anders daar een reactie op kon geven :P ;)

 ::rofl:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #353 Gepost op: 27-02-2014, 15:25:27 »
NU op Nederland 1. Wie is de Mol!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #354 Gepost op: 27-02-2014, 17:38:02 »
Straks weer 'Wie is de Mol?' Zin in!
::feest::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #355 Gepost op: 27-02-2014, 20:07:58 »
Straks weer 'Wie is de Mol?' Zin in!
::feest::

Nou en of. En spannend gaat het worden. ::hyper::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #356 Gepost op: 27-02-2014, 20:54:19 »
Het lijkt op dit moment wel een eeuwigheid geleden dat ik hier op het forum heb meegelezen, maar is toch maar drie weken geweest. :-\\ Dacht dat het mijn gedachten over de mol ten goede zou komen om even weg te blijven maar ben ondertussen helaas alweer de halve rode draad kwijtgespeeld. WIDM blijft toch veel leuker om te volgen als je er intensief mee aan de slag gaat. Hoop dat ik het tij nog kan keren want ben er toch wel een beetje uit merk ik. Hopelijk een onvergetelijke aflevering vanavond zodat het 'olympische' vuur weer wordt aangewakkerd. ::zon:: Want deelnemen is nog altijd beter dan winnen! ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #357 Gepost op: 28-02-2014, 13:52:56 »
Doe mee en win: Het Wie is de Mol? bordspel! Wij verloten 2 spellen onder onze leden. Vul het formulier in en maak kans op dit spannende bordspel!


PS gezien de commentaren op FB moet je wel lid zijn van de Avro om in aanmerking te kunnen komen.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #358 Gepost op: 28-02-2014, 14:12:37 »
Citaat van: Bart van der Linden ‏@goldsoundz2010

Leuk! Post van IdtV voor de @BeeldenGeluid experience #widm

Niet op de veiling dus, wel in de Beeld & Geluid-experience :D
...óf niet!

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #359 Gepost op: 28-02-2014, 14:43:53 »
Like!