Auteur Topic: WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 329987 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #380 Gepost op: 5-03-2014, 13:23:54 »
Ik hoop dat hij iig nooit gaat meedoen met widm. Heeft hij het ook veel te druk voor natuurlijk. Moet elke dag zijn vriendinnetje ophalen van de kleuterschool.  ::rofl::

Of loop ik achter en is dat alweer uit. Hoe dan ook ...
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 13:29:01 door FS »

Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #381 Gepost op: 5-03-2014, 14:40:03 »
Dit is een off-topic topic dus neem aan dat het hierin kan, hebben jullie dit gezien, John de Wolf stormt net vanmorgen Giel Beelen uit:

http://giel.vara.nl/media/310593

Maar Giel is hier gewoon heel kinderachtig bezig man. En waarom heeft die een zonnebril op? Dronken, drugs? Anders ga je niet zo kinderlijk doen, ohnee: willen scoren is het vaak.

Ik geef John alle gelijk. Wat is Giel arrogant. Een publieke omroep zender zou in mijn ogen niet ten koste van de kijkcijfers (of luisteraars) anderen te kijk moeten zetten. John heeft heel vriendelijk (en als je hem kent en zijn verleden is hij zeer mild) met een vriendelijke lach gevraagd om een andere item en dan nog doorgaan. Weg ermee.

Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #382 Gepost op: 5-03-2014, 23:07:24 »
Zo mee eens, maar Giel doet dit vaker puur uit prestatiedrang, typ maar eens op Youtube in (of rapper en Giel) dan zie je dat hij bij notabene 2 aparte rappers (die super lief bleven en rustig terug deden) precies hetzelfde deed, ze afzeiken gebaseerd op niks, puur leuk radio willen maken van Giel, denkt dat hij ver is nu hij de beste radio-dj is (kennelijk) nou een ster in NL whoehoe, dat een paar Amerikanen maar langs komen, eens kijken of hij zich dan nog zo groot voelt.

Trouwens: ik denk wel degelijk dat de redactie had afgesproken om het daar niet over te hebben maar dat Giel gewoon liegt dat ze hadden afgesproken dat wel te doen.

Nee de redactie heeft dat afgesproken maar Giel zegt letterlijk dat hij dat niet ging doen (een ander onderwerp). Is er nog een plaatsje vrij bij een radio omroep van SBS media? Misschien dat de Utopianen een radio dj nodig hebben. Ik ben in elk geval klaar met dat soort overschatte mensen. Zelfs Paul de leeuw die al geregeld ver gaat,  gaat niet over de grens.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #383 Gepost op: 6-03-2014, 14:43:19 »
http://www.nu.nl/wetenschap/3719448/planetoide-scheert-vlak-langs-aarde.html

Kunnen we vanavond aflevering 8, 9 en 10 ineens krijgen voordat dat ding wellicht toch wat dichter bij de aarde zit als hun berekeningen en we anders niet weten wie de mol is ::rofl::

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #384 Gepost op: 6-03-2014, 15:55:17 »
Aanstaande maandag gaan we met het werk, als sponsor, naar de landelijke première van de film Hartenstraat...

Na afloop hebben we een borrel met cast & crew...

Eens kijken of ik Tygo en Susan iets kan ontfutselen na de nodige champagne haha...

Benieuwd  >:D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #385 Gepost op: 6-03-2014, 16:53:49 »
Aanstaande maandag gaan we met het werk, als sponsor, naar de landelijke première van de film Hartenstraat...

Na afloop hebben we een borrel met cast & crew...

Eens kijken of ik Tygo en Susan iets kan ontfutselen na de nodige champagne haha...

Benieuwd  >:D

Leuk!  :D Of misschien gewoon heel dichtbij ze gaan staan en kijken of je wat op kan vangen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #386 Gepost op: 6-03-2014, 16:54:50 »
http://www.nu.nl/wetenschap/3719448/planetoide-scheert-vlak-langs-aarde.html

Kunnen we vanavond aflevering 8, 9 en 10 ineens krijgen voordat dat ding wellicht toch wat dichter bij de aarde zit als hun berekeningen en we anders niet weten wie de mol is ::rofl::
Aflevering 8 is van ca. 20.30 tot 21.30 uur, aflevering 9 kan dan van 21.30 tot 22.30 uur. Op het moment dat Art de vraag stelt: "Wie is... de mol?" slaat de planetoïde in op de Aarde. Weet je dus nog niet wie de mol is :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #387 Gepost op: 6-03-2014, 16:58:49 »
Leuk!  :D Of misschien gewoon heel dichtbij ze gaan staan en kijken of je wat op kan vangen.

Hahaha...heel sneaky afluisteren inderdaad...ik ga eens een plan bedenken :)!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #388 Gepost op: 6-03-2014, 18:09:23 »
Aflevering 8 is van ca. 20.30 tot 21.30 uur, aflevering 9 kan dan van 21.30 tot 22.30 uur. Op het moment dat Art de vraag stelt: "Wie is... de mol?" slaat de planetoïde in op de Aarde. Weet je dus nog niet wie de mol is :P
We beginnen dan gewoon eerder :D ik zeg, nu bijvoorbeeld  ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #389 Gepost op: 6-03-2014, 19:13:43 »
Zou zomaar eens kunnen  ::rofl::

Of ze gaan omgekeerd verstoppertje doen.

Pff van mij mag het beginnen :D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #390 Gepost op: 6-03-2014, 19:14:48 »
Ik ben een beetje nerveus voor de aflevering, de finale is nu zo dichtbij.... ;D wie nog meer? ik hoop dat ik niet de enige ben haha

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #391 Gepost op: 6-03-2014, 19:16:40 »
Ik ben een beetje nerveus voor de aflevering, de finale is nu zo dichtbij.... ;D wie nog meer? ik hoop dat ik niet de enige ben haha

 ::hug::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #392 Gepost op: 6-03-2014, 19:17:58 »
Nee hoor.....je bent niet de enige! Ben super bang dat Suus vanavond afvalt :-\\

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #393 Gepost op: 6-03-2014, 19:22:32 »
Nee hoor.....je bent niet de enige! Ben super bang dat Suus vanavond afvalt :-\\
Dan doen ze het dus zonder mol :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #394 Gepost op: 6-03-2014, 19:32:32 »
Nog een uurtje  ::bravo::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #395 Gepost op: 6-03-2014, 19:35:00 »
Ik ben een beetje nerveus voor de aflevering, de finale is nu zo dichtbij.... ;D wie nog meer? ik hoop dat ik niet de enige ben haha
Ik heb het ook. Deze aflevering is heel cruciaal. Gaan er 3 of 4 door naar de finale en wie? Wie krijgt de vrijstelling? Is er een zwarte? Ga ik mijzelf voor mijn kop slaan door mijn switch van Freek naar Susan na aflevering 4. Ik ben zeer benieuwd.

(Ik ben ook benieuwd wat er met mijn pool gebeurd, al ga ik waarschijnlijk uiteindelijk nog behoorlijk zakken. Als alleen JW afvalt sta ik eventjes hoog. Maar bijvoorbeeld... mijn mollen zijn: afl.1 Sofie, afl.2 Tygo, afl. 3 en 4 Freek en daarna Susan. :P Dus uiteindelijk verlies ik toch nog wel behoorlijk wat punten, wat er ook gebeurd.)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #396 Gepost op: 6-03-2014, 19:43:01 »
Haha, de pool hier zag ik pas bij aflevering 6 ofzo, ben nog vrij nieuw hier. Speel alleen mee via de smartphone app waar ik nu 1710 ofzo sta, niet geweldig dus ;D ik had nog wel zo'n hoop op de top 10 en kans maken op een tripje naar het volgende seizoen ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #397 Gepost op: 6-03-2014, 19:49:36 »
Hier. Ook. Molkriebels! ::dans:: ::confettie:: ::cheerleader:: ::hyper::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #398 Gepost op: 7-03-2014, 17:54:14 »
Straks (tussen 18.00 uur en 21.00 uur) is Tygo te gast in het programma Frank en Vrijdagshow op Radio 538
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #399 Gepost op: 7-03-2014, 21:27:45 »
Haha, de pool hier zag ik pas bij aflevering 6 ofzo, ben nog vrij nieuw hier. Speel alleen mee via de smartphone app waar ik nu 1710 ofzo sta, niet geweldig dus ;D ik had nog wel zo'n hoop op de top 10 en kans maken op een tripje naar het volgende seizoen ;)

Ik stond volgens mij eerst ook 1700e ofzo maar nadat JW is afgevallen die ik sinds aflevering 2 als mol had sta ik gelijk 14.465 dus dat wordt niet  veel meer. Of ik had het eerst al verkeerd gezien en stond nooit echt hoog  :P