Auteur Topic: WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 329504 keer)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #440 Gepost op: 20-03-2014, 00:56:49 »
De eerste goede vrouwelijke mol moet nog komen. En ik ben bang dat zowel Susan als Sofie dat niet zullen zijn. Blijkbaar is het molschap vooral voor mannen weggelegd.

Yvon Jaspers zorgde er voor dat ik Wie is de Mol ben gaan kijken. Milouska vond ik persoonlijk erg goed (ik weet dat jij haar een slechte mol vond).

Maar over het algemeen zijn mannen iets gemener, iets smeriger, iets minder sociaal en iets meer leugenachtig. En daar hou ik van in een mol, dus ja. Mannen!!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #441 Gepost op: 20-03-2014, 07:32:39 »
En het begrip bn-er is heel ruim genomen. Sommige zou je sbn-er kunnen noemen. Semi bekende Nederlander. Als je kijkt naar de voorgaande series dan zou je tania mee kunnen nemen. Of Paulien. En deze serie Aaf en JW. Of uit 2012 marion pauw (ofzo) en hadewych.
Tania is in de operawereld wel echt een bekende naam. Marion is een succesvolle schrijfster en Hadewych was absoluut al BN'er vóór WIDM.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #442 Gepost op: 20-03-2014, 07:47:08 »
Tania is in de operawereld wel echt een bekende naam. Marion is een succesvolle schrijfster en Hadewych was absoluut al BN'er vóór WIDM.

Juist in de operawereld. Hoeveel mensen kennen de opera wereld?  Hoeveel mensen volgen de literaire wereld?  Velen zien alleen een naam staan. Het gezicht erachter ken je meestal niet. En Hadewych? Nooit van gehoord. Voor de een is het een bn-er voor de ander niet.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #443 Gepost op: 20-03-2014, 08:04:46 »
Juist in de operawereld. Hoeveel mensen kennen de opera wereld?  Hoeveel mensen volgen de literaire wereld?  Velen zien alleen een naam staan. Het gezicht erachter ken je meestal niet. En Hadewych? Nooit van gehoord. Voor de een is het een bn-er voor de ander niet.
Dat je iemand niet kent, betekent niet meteen dat diegene geen BN'er is. Ik kende Jon en Art niet voor WIDM, maar dat maakt ze niet automatisch geen BN'er.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #444 Gepost op: 20-03-2014, 08:28:25 »
Ik volg totaal geen Nederlandse soaps, series, films of wat dan ook dus voor mij zijn het bijna elk jaar onbekenden  ::rofl::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #445 Gepost op: 20-03-2014, 08:33:17 »
vond anders veel vrouwen erg goed als mol, Deborah, Milouska, Elise en Inge zelfs uitstekend
Yvon, Kim en AM wat minder
denk dat het geen toeval is dat er meer vrouwen dan mannen mol zijn geweest...

Aan het niveau van George en Dennis konden ze niet tippen... Het seizoen van Deborah pas nog gezien, maar zou er nu al niets meer van weten. Heeft totaal geen indruk op mij gemaakt. Elise weet ik dan nog wel dat ze de mol was en nog wat acties, dus dat valt nog wel mee. Milouska maakte het spel tot schande als mol. Slechtste ooit. En van Inge weet ik eigenlijk alleen de gebarenhint nog... Het seizoen van Yvon is eigenlijk de enige die ik niet volledig gezien heb. Ik viel er ergens halverwege in, maar ben wel bij WIDM blijven hangen. Vanaf dat moment alle seizoenen gezien.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #446 Gepost op: 20-03-2014, 09:53:18 »
Ik volg totaal geen Nederlandse soaps, series, films of wat dan ook dus voor mij zijn het bijna elk jaar onbekenden  ::rofl::

Dit dus  ::trots::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #447 Gepost op: 20-03-2014, 10:30:27 »
Juist in de operawereld. Hoeveel mensen kennen de opera wereld?  Hoeveel mensen volgen de literaire wereld?  Velen zien alleen een naam staan. Het gezicht erachter ken je meestal niet. En Hadewych? Nooit van gehoord. Voor de een is het een bn-er voor de ander niet.
Ik ben ook heel bekend in de wereld van de D5. Maakt me geen bn-er. Nou is dat een flauw voorbeeld maar er zijn genoeg mensen op te noemen die daadwerkelijk een naam voor zichzelf hebben gemaakt in een nietmedia wereld, maar dat maakt ze geen bn-er.
Ik vind een bn-er iemand die het merendeel van nederland kent. Semi bn-er  of CBN-er  vind ik prima passen bij mensen die wel bij een deel van nederland bekend zijn maar lang niet bij iedereen.

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #448 Gepost op: 20-03-2014, 10:33:30 »
Ik ben ook heel bekend in de wereld van de D5.

D5?  ???
Goede jacht!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #449 Gepost op: 20-03-2014, 10:43:22 »
Ik ben ook heel bekend in de wereld van de D5. Maakt me geen bn-er. Nou is dat een flauw voorbeeld maar er zijn genoeg mensen op te noemen die daadwerkelijk een naam voor zichzelf hebben gemaakt in een nietmedia wereld, maar dat maakt ze geen bn-er.
Ik vind een bn-er iemand die het merendeel van nederland kent. Semi bn-er  of CBN-er  vind ik prima passen bij mensen die wel bij een deel van nederland bekend zijn maar lang niet bij iedereen.
nee..jou definitie is dat een BN'er bekend moet zijn bij jou. Anders kan je niet bepalen of het een bekende nederlander is. JW is bekende nederlander, Freek is bekende nederlander. Susan is bekende nederlander, Owen is bekende nederlander, Maurice is bekende nederlander, Aaf is een bekende nederlander. Jennifer is een bekende nederlander. Tygo is een bekende nederlander, Daphne is een bekende Nederlander, Sofie is een bekende nederlander. Owen is een bekende nederlander...maarja..als je interesses niet liggen in de gebieden waar deze mensen actief zijn, dan zul je vast wel eens ze gezien hebben of gehoord, maar er geen sikkepit van onthouden. Freek bijvoorbeeld, pas toen iemand zei Jozef, toen ineens oja, dat is waar, die op zoek naar jozef serie.

Trouwens..Joost2...ik heb nu Furioso Disko (Bran Flakes Mix) - Jean-Jacques Perrey & Dana Countryman op staan en jou avatar..geen ie aal. Jennifer en Freek die er op dansen.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 10:47:24 door SomeOne_01 »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #450 Gepost op: 20-03-2014, 10:54:28 »
nee..jou definitie is dat een BN'er bekend moet zijn bij jou. Anders kan je niet bepalen of het een bekende nederlander is. JW is bekende nederlander, Freek is bekende nederlander. Susan is bekende nederlander, Owen is bekende nederlander, Maurice is bekende nederlander, Aaf is een bekende nederlander. Jennifer is een bekende nederlander. Tygo is een bekende nederlander, Daphne is een bekende Nederlander, Sofie is een bekende nederlander. Owen is een bekende nederlander...maarja..als je interesses niet liggen in de gebieden waar deze mensen actief zijn, dan zul je vast wel eens ze gezien hebben of gehoord, maar er geen sikkepit van onthouden. Freek bijvoorbeeld, pas toen iemand zei Jozef, toen ineens oja, dat is waar, die op zoek naar jozef serie.

Trouwens..Joost2...ik heb nu Furioso Disko (Bran Flakes Mix) - Jean-Jacques Perrey & Dana Countryman op staan en jou avatar..geen ie aal. Jennifer en Freek die er op dansen.
Nee, hoeft niet bekent te zijn bij mij. Maar wel bij een groot deel van Nederland. En als je alleen in bv de operawereld bekend bent dan ben je niet een BN'er zoals Linda de Mol of Paul de Leeuw. Je bent wel een C ster/CBN'er bv dan maar er is nogal onderscheid tussen Bn'er en BN'er. Daarom dat je een B of C er voor zet om aan te geven hoe bekend die nou echt is :P.

Verder vind ik dat iemand een BN'er is of niet. En niet dat het voor mij wel een BN'er is en voor een ander niet. Want dan zijn mijn familieleden ook allemaal BN'ers voor mij.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #451 Gepost op: 20-03-2014, 11:19:45 »
Verder vind ik dat iemand een BN'er is of niet. En niet dat het voor mij wel een BN'er is en voor een ander niet. Want dan zijn mijn familieleden ook allemaal BN'ers voor mij.

Ja, maar wie bepaalt dat dan? Er is niemand die heel Nederland kent (er zijn zelfs mensen te vinden die niet weten wie Matthijs van Nieuwkerk is, maar om nou te zeggen dat hij niet bekend is?). In feite komt jouw stelling erop neer dat iemand pas BN-er is als niemand kan zeggen 'nee ik ken hem niet', echt onmogelijk dus. Ik ben het met je eens dat o.a. Tania Kross echt alleen bekend was bij een klein publiek, maar om eerlijk te zijn kende ik Carolien nog minder. Ook Dio en Frits Huffnagel wagen voor mij volslagen onbekenden. Ik denk dat je die discussie voor eeuwig houdt, maar in ieder geval ben ik erg blij dat WIDM er altijd wel in slaagt ´bekendere´ mensen te casten dan andere reality programma´s (o.a. bij Expeditie Poolcirkel dat vanavond begint, ken ik maar 1 van de 10 kandidaten, best een magere score als je zoals ik redelijk veel tv kijkt en de media en actualiteit goed volgt).

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #452 Gepost op: 20-03-2014, 11:31:43 »
ff een vraagje: Wanneer is de aflevering terug te kijken? Waarschijnlijk vanavond geen tijd tijdens aflevering, maar bestaat de kans dat ik hem al snel na de aflevering op uitzendinggemist.nl kan terugkijken ofzo?

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #453 Gepost op: 20-03-2014, 11:40:34 »
ff een vraagje: Wanneer is de aflevering terug te kijken? Waarschijnlijk vanavond geen tijd tijdens aflevering, maar bestaat de kans dat ik hem al snel na de aflevering op uitzendinggemist.nl kan terugkijken ofzo?

Hij komt inderdaad al redelijk snel na de uitzending op uitzendinggemist.nl, normaal gezien 20 minuten of zo ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #454 Gepost op: 20-03-2014, 11:59:01 »
Vandaag is het weer de grote dag  ::hyper:: (en tegelijk weer het einde van de periode :( )

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #455 Gepost op: 20-03-2014, 12:01:28 »
Hij komt inderdaad al redelijk snel na de uitzending op uitzendinggemist.nl, normaal gezien 20 minuten of zo ;)

 ::ok::

Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #456 Gepost op: 20-03-2014, 12:11:23 »
Vervelend al de 3e donderdag achtereenvolgend dat ik niet thuis ben. Dat wordt vanaf 8 uur tot thuiskomst en aflevering gekeken te hebben geen Internet. Ik denk dat widm nu zo populair is dat als je Facebook Twitter nieuwssites of willekeurige fora bekijkt dat je niet aan de uitslag ontkomt.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #457 Gepost op: 20-03-2014, 12:23:28 »
Vervelend al de 3e donderdag achtereenvolgend dat ik niet thuis ben. Dat wordt vanaf 8 uur tot thuiskomst en aflevering gekeken te hebben geen Internet. Ik denk dat widm nu zo populair is dat als je Facebook Twitter nieuwssites of willekeurige fora bekijkt dat je niet aan de uitslag ontkomt.
Geen internet of radio aan dan inderdaad. Thuis komen en eerst terug kijken want anders weet je op voorhand al wat de uitslag is geweest.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #458 Gepost op: 20-03-2014, 12:52:17 »
En tegelijk weer het einde van de periode :( )

Niks einde, junior loopt door  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #459 Gepost op: 20-03-2014, 13:05:14 »
Niks einde, junior loopt door  :D
Dit jaar gelukkig wel :D dus we mogen dat zwart gat nog even uitstellen  ::rofl::