Auteur Topic: WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 329503 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #560 Gepost op: 8-07-2014, 20:33:09 »

Elke foto is welkom, dus heel graag!!
Ehm via Google docs?

we transfer is denk ik handiger.. Als je je email opstuurt via pm dan zorg ik dat je ze krijgt
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #561 Gepost op: 12-07-2014, 09:38:09 »
Gisteravond zong Tania Kross in mijn woonplaats Zeist een aantal nummers op het plein voor het 75 jarig bestaan van de muziekschool. Erg mooi!

Toen ze klaar was zijn we snel achter haar aangegaan en hebben we nog een handtekening van haar gescoord op ons handtekeningenvel van seizoen 13. Ze zei dat er soms nog steeds mensen langs haar huis fietsen en naar haar roepen 'Tania je bent de mol!".  ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 12-07-2014, 18:19:23 door Tsubasa »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #562 Gepost op: 14-07-2014, 18:57:31 »
Wie vanavond Art Rooijakkers in de Slimste Mens wil zien, moet nog even geduld hebben.
...óf niet!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #563 Gepost op: 15-07-2014, 21:16:28 »
Pff, wat is het stil hier...

Er moet eens wat nieuws gebeuren. Zullen we een keer zelf WIDM spelen of zoiets? :D
...óf niet!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #564 Gepost op: 15-07-2014, 21:18:34 »
Pff, wat is het stil hier...

Er moet eens wat nieuws gebeuren. Zullen we een keer zelf WIDM spelen of zoiets? :D

Been there, done that!   ::bravo::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #565 Gepost op: 15-07-2014, 21:20:35 »
Met het forum? :D Ik zeg goed plan.
...óf niet!

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #566 Gepost op: 15-07-2014, 23:41:16 »
Jaa, dat zou super leuk zijn!!! :D

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #567 Gepost op: 28-07-2014, 00:05:59 »
Ik was afgelopen week op vakantie in Brussel en kwam daar dit cafe tegen.. Moest even een fototje maken!  ;D



Het was daar net zo stil als de nieuwe info over WIDM 2015...

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #568 Gepost op: 30-07-2014, 22:16:36 »
Bij forumspellen op dit forum staat toch dat er binnenkort weer een WIDMO aankomt (ik mee door ldh georganiseerd). In ieder geval daar staat me iets van bij.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #569 Gepost op: 30-07-2014, 23:43:56 »
Bij forumspellen op dit forum staat toch dat er binnenkort weer een WIDMO aankomt (ik mee door ldh georganiseerd). In ieder geval daar staat me iets van bij.
::jaja:: December/januari 2015 starten we (bewust voor die datum gekozen omdat dan het forum in het teken van widm staat). LDH en ik gaan het organiseren.

Tipje van de sluier: land(en) is/zijn bepaald, locaties gespot via research op internet (touristensites, wikipedia e.d) opdrachten bedacht rondom locaties, en twists heb ik er al een aantal van ingebouwd. Scenario/opdrachtvolgorde voor aflevering 1 helemaal uitgeschreven en is zo goed als klaar. Verder ligt er wel een reisschema voor de andere afleveringen met opdrachten maar die moeten nog verder worden gefinetuned.

Er moet dus nog veel gebeuren maar we zijn achter de schermen druk bezig om er een leuk (en realistisch qua locaties) spel van te maken als oud-winnaar en oud-mol zijnde :P En meer kan ik er niet over zeggen  :-X Tot over een paar manden :P ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 30-07-2014, 23:52:47 door Mollenvanger-MV »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #570 Gepost op: 31-07-2014, 19:47:19 »
Ondertussen wordt Fort Boyard met het WIDM-team herhaald op Nederland 3 :)
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #571 Gepost op: 5-08-2014, 22:20:51 »
Beste molloten en mede forummers

Ik heb deze vraag volgens mij al eerder gesteld maar er toen geen antwoord op gehad, dus ik ga hem nog eens vragen.

Zijn jullie het me eens dat de seizoenen 5-10 zo'n enorm slechte kwaliteit hebben dat details soms amper te zien zijn. voor mij maakt dit het echt minder leuk kijken. Ik heb de seizoenen allemaal gezien, allemaal zelfde meerdere malen. Maar vorig jaar zomer heeft de avro de seizoenen 1t/m 4 in goeie kwaliteit overnieuw op hun site gezet. Ik praat hier niet over HD maar ded kwaliteit is echt beter. Bij 5-10 nog niet. Ik heb een lange mail gestuurd naar WIDM account op facebook met de vraag of dit nog op de planning staat. Ik dacht misschien hebben ze vorige zomer er 4 gedaan en de andere 5 tot dit jaar laten wachten maar ik krijg geen bericht terug. Weet iemand van jullie of deze vraag al eens eerder is voorgelegd bij Wie is de mol of de Avro? Zo nee, vinden jullie het prima zo?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #572 Gepost op: 5-08-2014, 22:40:31 »
Ik zelf kan leven met de oude uitzendinggemist-kwaliteit. Maar betere kwaliteit is altijd beter!

Overigens zijn ze bij npo weer allemaal dingen aan het veranderen. Via npo.nl, het vroegere (of nieuwe?) uitzending gemist, kun je nu alleen nog maar de uitzendingen vanaf 2009 terugvinden. (Op wieisdemol.avro.nl vind je  de oudere afleveringen nog wel terug.) En ik zag dat je 13 jaar Wie is de Mol? - Niets is wat het lijkt alleen nog maar kan kijken als je betaalt ???
...óf niet!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #573 Gepost op: 5-08-2014, 23:13:32 »
Zijn jullie het me eens dat de seizoenen 5-10 zo'n enorm slechte kwaliteit hebben dat details soms amper te zien zijn. [...] vinden jullie het prima zo?
Bij terugkijken van seizoen 2009 heb ik er in vier-en-halve aflevering precies één keer aan gedacht "hé, dit is niet HD". Het maakt me echt helemaal niet uit. Ik kijk terug voor de leuke kandidaten en de gave opdrachten en locaties, niet voor "details". Dus ik mis ze ook niet.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #574 Gepost op: 5-08-2014, 23:48:11 »
Ik kijk ook liever naar HD. Iedereen natuurlijk, maar het motiveert me meer om een afleveringen terug te kijken. Zo kijk ik alle ondertitelde versies van de widm-afleveringen terug, die zijn lekker scherp.  Over het terugkijken van afleveringen gesproken, ik heb veel teruggekeken  ::ok::
Top-3:
1. 2011- goeie kandidaten, Anna Drijver, lekker veel opdrachten, goeie afwisseling van simpel bedachte opdrachten (jokerspel) tot ingewikkeld (mijnenveld). Maar vooral de sfeer zoals eerder door iemand hier vermeld: zon, regen, gezelligheid. Wat mij betreft snel weer een seizoen in Zuid Amerika! Mol was wel oké!

2. 2013- goede groep. Heeeel gevarieerd, ook qua uiterlijk en dat kleurt het seizoen heel erg. Goeie mol. Opdrachten ook erg mooi, en de sfeer is ook echt zo super goed!

3. 2014- leuke kandidaten.Sommige Opdrachten zijn gezakt qua bovenstaand. In ieder geval, er had meer in gezeten. Een bootje zoeken en in elkaar zetten, robinsonnen, op een markt zoeken.. Had beter gekund. Maar er zaten hele goeie dingen in: zwarte vrijstelling, in het atv-gebouw kleine opdrachten, Topitoruil...!
De sfeer was leuk. Maar kon beter t.o.v bovenstaand. Iets meer kleur  ::ok::

1. 2011: eindcijfer 9,5
2. 2013: eindcijfer 8,5
3. 2014: eindcijfer 7,5

Ik hoop op een knallend seizoen 15 in Z-A of Nieuw Zeeland <— ik dénk dat ze wel naar NZ gaan hoor :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #575 Gepost op: 6-08-2014, 23:23:31 »
::rits::
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #576 Gepost op: 7-08-2014, 19:18:02 »
Wie vanavond Art Rooijakkers in de Slimste Mens wil zien, moet nog even geduld hebben.
Wat zit ie er al lang in he! Dat hij ZOOOO slim was wist ik nu ook weer niet ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #577 Gepost op: 8-08-2014, 15:48:19 »
::rits::
Wat een tenenkrommend nummer  :-X Denk gelijk aan schooltv.

Wat zit ie er al lang in he! Dat hij ZOOOO slim was wist ik nu ook weer niet ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
Mag ook wel gezien zijn opleidingsgeschiedenis  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #578 Gepost op: 10-08-2014, 12:47:10 »
Peggy Vrijens, bedenkster van de term Sjekel in seizoen 6, is afgelopen vrijdag bevallen van een dochter. De jongedame heet Anaisa.

Met twee puntjes op de i.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #579 Gepost op: 10-08-2014, 15:19:47 »
Peggy Vrijens, bedenkster van de term Sjekel in seizoen 6 (..)

Milouska introduceerde het woord, vertelde ze op de MFD. Ze gebruikte het woord al voor WIDM met vrienden voor vreemde valuta. :P