Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 144445 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Moltalk
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2014, 23:16:51 »
Kon het niet meteen kijken, wacht in spanning tot het op de website komt !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2014, 09:26:52 »
Staat de nabeschouwing ook al ergens???
Kan 'm nogo nergens vinden.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2014, 09:30:50 »
Staat de nabeschouwing ook al ergens???
Kan 'm nogo nergens vinden.


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2014, 09:36:44 »
Weet eigenlijk niet of het wel zo verstandig is om 2 presentatoren te hebben..  :-\\
Vond gisteravond al op een of andere manier best wel chaotisch..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2014, 09:37:34 »
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2014, 12:53:43 »
Leuke eerste Moltalk! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2014, 15:09:18 »
Arjen had helemaal gelijk toen hij zei dat hij wist waarom Hans zo vroeg uit het spel lag. Er kwamen een hoop rare zinnen uit die man, waarbij ik niet echt de indruk kreeg dat hij wist hoe hij een mol moest vangen. Erg om gelachen! ;D

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2014, 15:14:14 »
Heb zin in volgende week met Kees.
Ben benieuwd hoe dat zou gaan.  ;D

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2014, 22:49:03 »
Ik keek nog even een stukje van de nabeschouwing terug om eens te zien of er iets aan Patrick af te lezen valt als het over Freek gaat. (Patrick is Freeks vertrouwenspersoon.) Het wordt allemaal nog ingewikkelder als Hans een mogelijke molactie van Sofie aankaart, want dan mag Arjen ineens niks meer zeggen. Wat blijkt? Arjen is (naast Janine) vertrouwenspersoon van Sofie. Jongens wat ingewikkeld allemaal. ::joehoe::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2014, 23:01:04 »
Een vertrouwenspersoon die Moltalk presenteert? eigenaardig... Zou iemand dan ook Kees en Art als vertrouwenspersoon hebben?  :)

Offline Sator

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2014, 01:16:45 »
Arjen is (naast Janine) vertrouwenspersoon van Sofie.

Echt, ik dacht dat er altijd strikt maar één vertrouwenspersoon mocht zijn? Waar heb je dat precies gelezen/gehoord?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2014, 07:48:03 »
Echt, ik dacht dat er altijd strikt maar één vertrouwenspersoon mocht zijn? Waar heb je dat precies gelezen/gehoord?

Ik las in de TV krant dat Sofie zei dat ze vooraf aan Arjen en Janine tips gevraagd heeft voor het spel. Janine zei in een item van RTL Boulevard dat zij de vertrouwenspersoon van Sofie is. Aangezien Arjen en Janine goede vrienden zijn en Arjen ineens zijn mond moest houden toen het over Sofie ging, denk ik dat Arjen dus ook meer weet.

Vorig jaar wist Arjen dat Kees de Mol was (weer via Janine), dus zoiets hoeft geen probleem te zijn voor de presentatie van Moltalk. Maar we kunnen misschien wel iets met het gegeven. Het ging vorig jaar opvallend weinig over Kees als verdachte terwijl hij bij de kijkers flink bovenaan stond.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2014, 09:14:39 »
Het ging vorig jaar opvallend weinig over Kees als verdachte terwijl hij bij de kijkers flink bovenaan stond.
Grappig, had exact dezelfde gedachte hierover.
Hebben we eigenlijk ooit van vorige Mollen te horen gekregen wie hun vertrouwenspersoon was?
Ik probeer me even van vorige 3-4 seizoenen voor de geest te halen maar kan het me niet herinneren.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2014, 09:27:16 »
Grappig, had exact dezelfde gedachte hierover.
Hebben we eigenlijk ooit van vorige Mollen te horen gekregen wie hun vertrouwenspersoon was?
Ik probeer me even van vorige 3-4 seizoenen voor de geest te halen maar kan het me niet herinneren.

Heeft misschien ook te maken met het feit dat 'de omgeving rondom de kandidaten' ook wat meer in beeld komt (o.a. door de moltalk).
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2014, 09:33:23 »
Klopt.  ;)
Maar dan ga je dat dus automatisch meenemen in je afwegingen, alsmede andere factoren in de periferie zoals bijvoorbeeld twittergedrag, exposure in de diverse (social) media en uitspraken in interviews etc.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2014, 16:56:05 »
'A.s. donderdag zijn Paulien Cornelisse en Viviënne van den Assem te gast in MolTalk! En Kees Tol zal voor het eerst aanwezig zijn als sidekick van Arjen! Heb jij een vraag voor Paulien of Viviënne? Stel deze hieronder en wie weet komt jouw vraag in de uitzending...'

Leuk!  ;D
Zeer benieuwd wat met name Paulien zoal te melden heeft.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2014, 17:02:13 »
Ik blijf het jammer vinden dat je moet "winnen" op Facebook om bij Moltalk te kunnen zijn. Heb vorig jaar elke keer meegedaan maar nooit gewonnen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Moltalk
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2014, 18:11:12 »
Jaa Paulien!! Ik hoop dat ze net zo'n droge opmerkingen maakt als vorig jaar met de laatste uitzending van Moltalk, toen was ze geniaal.. net zoals in het hele spel trouwens.  ;D
Viviënne is ook leuk! Zeker één van m'n favoriete winnaars..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2014, 18:50:58 »
Mijn twee favoriete deelneemsters samen bij Moltalk ::oink::, daar word ik blij van! ;D
臥底 是 谁?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #39 Gepost op: 8-01-2014, 10:44:37 »
Jippie, vveerraak en ik zullen er morgen bij zijn. Ik ben een van de namen die uit de bijna 1000 reacties geloot is op Facebook. Mazzel dus! :D