Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 182338 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 21-12-2013, 17:32:19 »
Ik ga vandaag mijn molboekje maken (eigen) heeft iemand tips wat ik er in kan zetten
Geldschemas
wie verdenkt wie
biografie kandidaat


help me aub!!! ::tandpastasmiley::

Volgens mij is dit 1. niet het juiste topic en 2. is er al een officieel molboekje. Maar goed, om even ontopic te gaan, ik ga dus voor Freek. Geen idee of dit zo is... (Maar dat weet niemand zeker ;))
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol?
« Reactie #21 Gepost op: 21-12-2013, 18:04:36 »
dit is 1. wel het juiste topic, want het gaat over Wie is de mol 2014. en 2 ik zeg dat ik weet dat er een officieel molboekje is maar dat ik een eigen maak en of er mensen zijn die me willen helpen met wat wat voor dingen ik erin moet zetten om op te letten. Dit is de eerste keer dat ik het op deze manier ga bijhouden.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol?
« Reactie #22 Gepost op: 21-12-2013, 18:24:58 »
dit is 1. wel het juiste topic, want het gaat over Wie is de mol 2014


Dit topic is alleen voor wie je denkt dat de mol is, en niet voor wie is de mol in het algemeen  ;)
I will follow my inner gold

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol?
« Reactie #23 Gepost op: 21-12-2013, 19:34:11 »
Die discussie mogen jullie samen onderling gaan voeren (via pb en niet hier aub).

Dit topic is inderdaad bedoeld voor de vraag: Wie is de mol?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol?
« Reactie #24 Gepost op: 22-12-2013, 01:04:58 »
Misschien is het verstandig om de titel te veranderen in [POLL] Wie is de Mol?, om duidelijk te maken dat dit niet om een algemeen topic gaat van het programma, maar over de vraag wie de Mol is.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol?
« Reactie #25 Gepost op: 22-12-2013, 08:24:37 »
Misschien is het verstandig om de titel te veranderen in [POLL] Wie is de Mol?, om duidelijk te maken dat dit niet om een algemeen topic gaat van het programma, maar over de vraag wie de Mol is.

goed idee, ik heb het aangepast  ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #26 Gepost op: 22-12-2013, 16:30:31 »
Freeeeek ;D

Okee dat is alleen maar omdat ik wil dat ie er het hele seizoen in blijft maar toch xD
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #27 Gepost op: 23-12-2013, 19:13:38 »
Owen en Sofie stellen zich voor...
#teamamaimiljaarde

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #28 Gepost op: 26-12-2013, 16:32:01 »
Lekker tegendraads....Tygo!  ::jaja::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #29 Gepost op: 27-12-2013, 17:26:41 »
Mijn schot voor de boeg mol is Owen.

Weet niet of dit het topic is om mijn (ongetwijfeld weer veel te ver gezochte) gedachtengang uit te zetten  ::rofl::
Hou het dus nog maar even op puur gevoel.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #30 Gepost op: 27-12-2013, 17:35:27 »
Ik gok Freek.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #31 Gepost op: 27-12-2013, 18:43:15 »
... en meestal zit ik dan de hele serie met mijn schot-voor-de-boeg-mol in mijn tunnel en bij de finale is het dan toch fout  ::rofl::

FREEK GA ER IN AFLEVERING 1 ALSJEBLIEFT UIT!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

anoniem 24971

  • Gast
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #32 Gepost op: 27-12-2013, 18:49:09 »
Freek wint, Maurice verliest, Owen is de Mol en Daphne valt af.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #33 Gepost op: 28-12-2013, 17:50:30 »
Hmmm. Krijg na het lezen van de diverse interviews toch wel sterk de indruk dat de Mol een vrouw is dit jaar. Zij komen iig molser over qua eerste indruk..

Freek is erg enthousiast over de start van de serie - twittert nu weer 'nog maar een paar dagen', en uit wat hij zegt lijkt me sws dat hij waarschijnlijk niet te vroeg afvalt. (Een eerste afvaller is meestal meer op de vlakte en iets minder enthousiast en hij klinkt vrij betrokken al zegt hij weinig concreets).

Sofie lijkt me ook niet een van de vroege afvallers, afgaande op hoe zij over haar ervaringen spreekt ('grootste avontuur op tv' is niet heel logisch mijns inziens als je maar twee of drie afleveringen erin zit, evenmin aangeven dat je 'intelligentie' je troef was..)

Van Jennifer hebben we weinig gehoord qua interviews en Daphne is ook vrij op de vlakte - dus wellicht is de laatste wel een van de vroegere afvallers. Ik hoop het niet, want ze lijkt me een erg leuke kandidate.

Aaf is mijns inziens helemaal geen moltype maar ja. Zij en Tygo lijken me het minst waarschijnlijk van allemaal - al hebben we Tygo's introductie nog niet gezien, alleen al het feit dat hij volgens eigen zeggen meteen verdacht gevonden werd is veelzeggend. En Maurice is vaag, geen idee.  ::)

Owen lijkt me nog steeds erg leuk als Mol maar acht ik op basis van wat hij zoal gezegd heeft en hoe verdacht hij misschien van meet af aan gevonden wordt minder waarschijnlijk.

Puur op basis van intro's en interviews zou ik zeggen één van de vrouwen, misschien Susan, zeer mogelijk een van de blondines.. Maar het zou toch wel leuk zijn als we een vrouwelijke Mol hebben, dat het dan niet wéér een blondine is voor de verandering.. Just saying..  ;)
« Laatst bewerkt op: 28-12-2013, 18:08:34 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #34 Gepost op: 28-12-2013, 17:53:42 »
mijn schot voor de boeg ?
Het hele verhaal van Supernova ;) gelezen te hebben
Is Susan ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #35 Gepost op: 28-12-2013, 17:54:26 »
Jan-Willem ... geen idee waarom, maar ik verdenk hem gewoon

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #36 Gepost op: 30-12-2013, 09:46:52 »
Ok...eerst dacht ik, schot voor de boeg, dan ga je tunnelvisie oplopen...maar oké..."iets" heeft mij overtuigt en ik geef ook een schot voor de boeg.

Aaf is de mol, Suzan is de winnaar, en Tygo is de verliezer. daar ben ik nu 33% van overtuigd. dat kan oplopen naar 50 als mijn lijstje met afvallersvolgorde klopt.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #37 Gepost op: 30-12-2013, 10:50:14 »
Ik heb geen goede reden waarom maar ik heb het idee dat Tygo, Maurice en Freek de Mol niet zullen zijn.. Dus is de kans groter dat de Mol een vrouw zal zijn. Ik zet nu in op Susan.

Maar ik heb het ieder jaar heel erg fout, dus ik vrees dat ook dit onzin zal zijn XD

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #38 Gepost op: 30-12-2013, 14:44:28 »
Na het zien van het filmpje van Tygo en Susan begin ik steeds minder te geloven dat Susan de mol is

HEt ding met Susan is, dat iedereen haar al geweldig vind omdat ze zo'n bekende leuke lieve actrice is. Ze heeft haar man verloren in de opnameperiodes van de gooische vrouwenfilms, inmiddesl 6 jaar geleden. Maar je hebt gewoon snel heel veel sympathie voor haar. Hoe ze in het fimplje overkomt, lijkt mij HEEL oprecht. Het is wie is de mol, dus je weet het nooit. Maar ik hoop dus eerder gewoon dat ze ver komt, en als je de mol bent, lukt dat.

Ik denk echt dat ze echt zenuwachtig is, en echt een beetje moet denken van ja, hoe en hoe hoe.. Ik denk niet dat ze een goede mol zou zijn vanwege haar emoties. MAAR dat kan ook geacteerd zijn

Mijn schot voor de boeg blijft Owen. Met Aaf op dit moment als 2e.
Maar dat kan na aflevering 1 al helemaal veranderd zijn


Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #39 Gepost op: 30-12-2013, 14:55:02 »
Na het zien van het filmpje van Tygo en Susan begin ik steeds minder te geloven dat Susan de mol is

HEt ding met Susan is, dat iedereen haar al geweldig vind omdat ze zo'n bekende leuke lieve actrice is. Ze heeft haar man verloren in de opnameperiodes van de gooische vrouwenfilms, inmiddesl 6 jaar geleden. Maar je hebt gewoon snel heel veel sympathie voor haar. Hoe ze in het fimplje overkomt, lijkt mij HEEL oprecht. Het is wie is de mol, dus je weet het nooit. Maar ik hoop dus eerder gewoon dat ze ver komt, en als je de mol bent, lukt dat.

Ik denk echt dat ze echt zenuwachtig is, en echt een beetje moet denken van ja, hoe en hoe hoe.. Ik denk niet dat ze een goede mol zou zijn vanwege haar emoties. MAAR dat kan ook geacteerd zijn

Mijn schot voor de boeg blijft Owen. Met Aaf op dit moment als 2e.
Maar dat kan na aflevering 1 al helemaal veranderd zijn


Ik ben het met je eens ... Eerste dacht ik Susan maar ik weet het nu zo niet meer... Ik vind trouwens Owens reactie bij "Maak je klaar voor test en executie" in de promo heel erg nep overkomen... Maar dat zal mischien eerder aan mezelf liggen...
#teamamaimiljaarde