Auteur Topic: Molbeurs  (gelezen 11939 keer)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #20 Gepost op: 9-03-2014, 15:50:51 »
http://www.molbeurs.com/junior/

Enig probleem dat ik voorzie: Ik heb tijdens de uitzendingen niet altijd tijd om de scores ed. aan te passen. Maar goed. Ik kijk wel hoe ik dat op kan lossen.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #21 Gepost op: 9-03-2014, 16:40:09 »
http://www.molbeurs.com/junior/

Enig probleem dat ik voorzie: Ik heb tijdens de uitzendingen niet altijd tijd om de scores ed. aan te passen. Maar goed. Ik kijk wel hoe ik dat op kan lossen.

Er zit een klein foutje in, als ik via de normale Molbeurs op de juniorlink klik, zit ik op jouw account?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #22 Gepost op: 9-03-2014, 16:47:53 »
Er zit een klein foutje in, als ik via de normale Molbeurs op de juniorlink klik, zit ik op jouw account?

Ja, idd klein foutje. Een ogenblik.
EDIT: fixed?

(Voor de geinteresseerden het technische probleem: logincookie kwam overeen met de hoofdsite. Geen login op de juniorsite maar wel op de hoofdsite? => eerste gebruiker uit de database werd geselecteerd)
« Laatst bewerkt op: 9-03-2014, 16:53:34 door vlees »

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #23 Gepost op: 9-03-2014, 17:04:33 »
Ja, idd klein foutje. Een ogenblik.
EDIT: fixed?

(Voor de geinteresseerden het technische probleem: logincookie kwam overeen met de hoofdsite. Geen login op de juniorsite maar wel op de hoofdsite? => eerste gebruiker uit de database werd geselecteerd)

Fixed!
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molbeurs
« Reactie #24 Gepost op: 9-03-2014, 17:08:54 »
Leuk, ook hier een molbeurs voor.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #25 Gepost op: 9-03-2014, 19:05:18 »
Lucia kandidaat
Huidige waarde: 100.00
Aandelen in het spel: 0

De junior beurs stapt niet goed in, ben ik even blij met mijn verlies aan Lucia molaandelen  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #26 Gepost op: 9-03-2014, 20:14:18 »
Lucia kandidaat
Huidige waarde: 100.00
Aandelen in het spel: 0

De junior beurs stapt niet goed in, ben ik even blij met mijn verlies aan Lucia molaandelen  ;D

Klopt, had zelf even last-minute maar van alles en nog wat gekocht. Maar geen Lucia :'(

Voor komende week maar wat verdiepen in de Jr serie (wist tot vanmiddag niet eens een naam van de deelnemers).

En ErikTKS heeft zich aangemeld. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #27 Gepost op: 15-03-2014, 10:55:13 »
Ben wel benieuwd wat er gebeurt als Freek toch de mol is, want je hebt hem nu op 0 dukaten gezet maar dan staat hij alsnog weer op 100 neem ik aan. Dus dan kan je het beste veel cash laten staan of naar de kandidaatmarkt?! Want Freek Mol kopen kan niet meer dan krijg je Fout! Deze kandidaat doet niet meer mee!  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #28 Gepost op: 15-03-2014, 11:21:15 »
Ik had niet geanticipeerd op een ontknoping waarin niks werd weggegeven of althans dat Freek niet als mol nu al bekend zou worden gemaakt. Met 377 Susan molaandelen bereik op zijn hoogst de 5e plek, ver van het podium af  :\'(
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #29 Gepost op: 15-03-2014, 11:44:12 »
niet geanticipeerd
Maar zo een ontknoping is er altijd nog geweest toch de laatste jaren? Anders is afl. 10 zo zouteloos. Tygo werd weggegeven dus mijn beursdag was goed ;D ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #30 Gepost op: 15-03-2014, 11:48:09 »
Maar zo een ontknoping is er altijd nog geweest toch de laatste jaren? Anders is afl. 10 zo zouteloos. Tygo werd weggegeven dus mijn beursdag was goed ;D ::trots::

Ja, winnaar of verliezer bekend maken. Maar ik had verwacht: ze maken bekend wat Sofie is, zodat de molbattle Suus vs Freek nog een weekje langer in stand blijft  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molbeurs
« Reactie #31 Gepost op: 15-03-2014, 14:33:58 »
Tygo werd weggegeven dus mijn beursdag was goed ;D ::trots::
Bij mij ook al!
Ich bin ein Bärliner!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #32 Gepost op: 15-03-2014, 23:15:49 »
Ja, als Freek nu toch de mol blijkt te zijn ga ik me heel erg diep schamen.

(Ook wanneer ik Freek niet op 0/100 gezet had was dit twijfelachtig geweest; rotstreek van de AVRO...)

EDIT: Op donderdag is er trouwens nog iets niet helemaal goed gegaa, Een speler had maar 99 molaandelen tijdens de uitzending en nu klopt de telleing van een molaandeel niet; maar dat heeft geen enkele invloed op de eindscore. Komende week dan toch maar eens eindelijk de bonussen berekenen en dan zal blijken dat Lo gewonnen heeft :P
Problemen kwamen trouwens door stress wegens traag internet omdat ik onderweg was en daardoor moeite had om het allemaal aan te passen...
« Laatst bewerkt op: 15-03-2014, 23:25:18 door vlees »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #33 Gepost op: 19-03-2014, 14:47:19 »
bonussen berekenen
Huh, tellen die alsnog mee dan ??? Ik had daar echt geen rekening mee gehouden, zo wel dan had ik wel anders gespeeld.

Maar als Freek nu toch de mol blijkt diep schamen klopt niet toch, je doet het goed zo, alleen terugzetten natuurlijk als hij wel de mol is.

Dan verlies ik dus alsnog het spel dus dan maar alsnog inzetten op Sofie kandidaat, dat is in elk geval veilig. Maar omdat er 1x die +3 gemist is in een week zonder executie is de verhouding scheefgetrokken. Mollen 11 duk. verschil, kandi's maar 3 duk.

Wordt het toch nog spannend 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molbeurs
« Reactie #34 Gepost op: 19-03-2014, 16:03:21 »
Laten we inderdaad maar hopen dat Freek niet de mol is, want dan ga ik net als jullie erg ver zakken. En ik wil toch best wel tweede blijven eigenlijk.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #35 Gepost op: 20-03-2014, 10:10:20 »
hopen dat Freek niet de mol is, want dan ga ik net als jullie erg ver zakken
Daar kun je dus wat aan doen he... gewoon Sofie K kopen  ::) ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #36 Gepost op: 20-03-2014, 12:08:38 »
Maar omdat er 1x die +3 gemist is in een week zonder executie is de verhouding scheefgetrokken.

En vorige week dus +6.67. De code doet +3.33 per afvaller.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #37 Gepost op: 20-03-2014, 16:44:32 »
Okay maar hoe komt de verhouding zo scheefgetrokken dan? Iets klopt er niet. Mollen moeten evenveel verschil hebben als kandi's... :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #38 Gepost op: 20-03-2014, 16:45:31 »
Okay maar hoe komt de verhouding zo scheefgetrokken dan? Iets klopt er niet. Mollen moeten evenveel verschil hebben als kandi's... :o

De Molbeurs van ErikTKS is ergens in de loop van de tijd verandert waardoor molaandelen niet meer aan de prijzen van kandidaataandelen verbonden zijn. Of ik heb de regels zelf fout begrepen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molbeurs
« Reactie #39 Gepost op: 20-03-2014, 16:46:16 »
Daar kun je dus wat aan doen he... gewoon Sofie K kopen  ::) ::jaja::
Okay, maar ik wil nog een kans maken om jou voorbij te gaan, dus heb ik een andere keuze gedaan!
Ich bin ein Bärliner!