Auteur Topic: Muzikale aanwijzingen Roodshow  (gelezen 182207 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #280 Gepost op: 26-01-2014, 12:23:47 »
De bevestiging die ik nodig had om toch bij Aaf te blijven in mijn pool/molbeurs  ::bravo::

Maar "Take The Joker And Run" is ook aan Susan te koppelen. Zoals Starlight deed, maar ook zo: Susan (die twee jokers verdiende) gaf Daphne één joker. Toch moest Daphne het spel verlaten. Alsof Susan tegen Daphne zei: "neem de joker en ga het spel uit".

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #281 Gepost op: 26-01-2014, 12:45:11 »
Ik hou het toch op Aaf die afvalt.

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #282 Gepost op: 26-01-2014, 13:17:48 »
Ik hoop ook JW omdat, mocht Freek de mol niet blijken te zijn, hij bij mij op de 2e plek komt  :P
Als Freek de mol blijkt te zijn verdiend hij op zijn minst een gouden kalfje of oscar (op zijn minst een nominatie) voor perfect acteerwerk toen hij erachter kwam dat de zwarte vs niet was ingezet en de spanning die daarna op zijn gezicht was af te lezen was of een "Phil Hellmuth" pokerface of pure angst!
Imo kan Freek de mol niet zijn!
Profiler

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #283 Gepost op: 26-01-2014, 16:28:54 »
Als Freek de mol blijkt te zijn verdiend hij op zijn minst een gouden kalfje of oscar (op zijn minst een nominatie) voor perfect acteerwerk toen hij erachter kwam dat de zwarte vs niet was ingezet en de spanning die daarna op zijn gezicht was af te lezen was of een "Phil Hellmuth" pokerface of pure angst!
Imo kan Freek de mol niet zijn!

Ja dit wordt overal gezegd, maar naar mijn mening kan dit ook prima geacteerd zijn.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #284 Gepost op: 26-01-2014, 17:53:35 »
Heerlijk Jan-Willem, Aaf of freek eruit (eindelijk een van m'n mollen erui ::bravo::!)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #285 Gepost op: 26-01-2014, 18:00:32 »
Jan-Willem, Aaf of freek eruit
Ik vrees Jennifer ::regenboog:: :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline boudewijnk

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #286 Gepost op: 26-01-2014, 22:10:09 »
Gebaseerd op de hierboven gegeven redenaties en eigen ideeën zou ik zeggen.

Go on take de money and run:
- De TV serie op ABC dus Aaf
- Sophie en Daphne kregen half geld in aflevering 4, maar van die twee kan alleen Sophie er nog uit.

You know he knows exactly what the facts is.
- Veel mensen zeggen om deze reden Jan Willem, maar persoonlijk zou ik zeggen dat dit net zo goed Aaf kan zijn. Jan Willem las in Aafs boekje, en zij weet dat. (Aaf knows JW knows exactly what the facts is).
- Kan overigens ook op de hele groep slaan. De hele groep weet dat JW meeluisterde bij de roltrap.

Ik ga voor Aaf, mede omdat buzzcapture suggereert dat Aaf er uiterlijk de 5e aflevering uit kan gaan (gebaseerd op inhoud van haar columns). En JW is mijn mol dus kan daarom uiteraard niet afvallen....
« Laatst bewerkt op: 26-01-2014, 22:12:06 door boudewijnk »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #287 Gepost op: 26-01-2014, 22:31:18 »
Ja dit wordt overal gezegd, maar naar mijn mening kan dit ook prima geacteerd zijn.
Het kan ook prima zijn dat hij als mol niet wist van het plan van Sofie & Tygo en oprecht verbaast zijn dat de zwarte piet niet ingezet was.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #288 Gepost op: 26-01-2014, 23:04:49 »
Het kan ook prima zijn dat hij als mol niet wist van het plan van Sofie & Tygo en oprecht verbaast zijn dat de zwarte piet niet ingezet was.

Mee eens. De mol weet veel, maar ook niet alles natuurlijk.

Ik ga voor Aaf, mede omdat buzzcapture suggereert dat Aaf er uiterlijk de 5e aflevering uit kan gaan (gebaseerd op inhoud van haar columns). En JW is mijn mol dus kan daarom uiteraard niet afvallen....

Heeft iemand dan een link naar die column??


Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #290 Gepost op: 26-01-2014, 23:13:43 »
https://www.buzzcapture.com/blog/opnieuw-afvaller-wie-de-mol-ontdekt-dankzij-online-monitoringtool/

Dank je wel  ::ok::. Maar nee, niet overtuigend genoeg voor mij. Zij had die column best 's avonds daar kunnen schrijven, wellicht dat ze gewoon wat vrije tijd had en lekker het internet af kon speuren op zoek naar nieuw column materiaal. Zeker omdat het grotendeels gaat over beroemdheden. Een vriendin van mij schrijft ook wekelijks columns en ik weet dat ze dat binnen een uurtje uit de pen geschud en ingestuurd heeft.

Ik ben dus niet om naar Aaf, maar blijf stug vasthouden aan JW als afvaller van deze week  ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #291 Gepost op: 27-01-2014, 13:03:27 »
Het nummer is afkomstig van het album "Fly Like an Eagle". In een biecht zegt Jan-Willem over het abseilen: "Ik was zo blij dat ik die eerste kokertjes er niet af hoefde te halen, ik kon gewoon als een vogel van die stuwdam afzwieren. Super!"

Ik vind deze leuk gevonden Heinz. Ik ga voor JW als afvaller.

Offline Ivie

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #292 Gepost op: 27-01-2014, 13:17:43 »
Muzikale aanwijzing zou ook op Freek kunnen slaan... Freek heeft waarschijnlijk toch niet al t geld opgestuurd (zie freek topic met screenshots van Rat geloof ik )? Hij is ook nog steeds penningmeester en kan er dus nog steeds met al t geld vandoor? Maar aan de andere kant hebben we nog niemand n envelop aanFreek zien sturen, dus zal ie er nog wel even in blijven (of geld wordt volgende aflevering massal naar hem gestuurd en dan vliegt ie er toch uit  ::oink::)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #293 Gepost op: 27-01-2014, 13:19:12 »
Columns schrijven kan zelfs op voorhand als je een algemeen onderwerp pakt. Dus wellicht heeft Aaf voor ze vertrok al een aantal dingen klaar gezet om te laten plaatsen.

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen JW en Sofie maar neig inderdaad meer richting JW, al moet ik dan wel bekijken wie dan in de finale komt  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #294 Gepost op: 27-01-2014, 13:29:37 »
Columns schrijven kan
.... ook in het vliegtuig naar de Filippijnen ;). Als je de Mol productie mag geloven GRAAG zelfs ::trots:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #295 Gepost op: 27-01-2014, 16:35:26 »
Ik verwacht dat Tygo, JW en Aaf de volgende drie afvallers zijn, in een willekeurige volgorde. Ik verwacht dus dat de hint naar een van deze drie wijst. Ik denk zelf dat Tygo nog wel enkele rondes erin blijft (spoilerhint), dus gaat het tussen JW en Aaf deze keer. Aangezien ik de uitleg van de muzikale aanwijzing voor Aaf niet echt sterk vindt, ga ik dus voor JW als afvaller. Wat zullen er komende donderdag een hoop tunnels instorten!

Ik heb dezelfde gedachte.
Bijkomend 'voordeel': in de finale houd je dan Freek, Susan en Sofie over. De enige kandidaten met 5 letters in hun naam. Zie ook de '5-theorie'.

Update: ehm. En Jennifer moeten we nog even lozen dan..  8)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2014, 16:40:48 door molmark »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #296 Gepost op: 27-01-2014, 16:54:08 »
Ik heb dezelfde gedachte.
Bijkomend 'voordeel': in de finale houd je dan Freek, Susan en Sofie over. De enige kandidaten met 5 letters in hun naam. Zie ook de '5-theorie'.

Update: ehm. En Jennifer moeten we nog even lozen dan..  8)

Afl5: Aaf, afl6: Jan-Willem, afl7: Tygo, afl8: Jenn, et presto: finale met Freek/Susan/Sofie  :P

of

afl5: Jan-Willem, afl6: Aaf, afl7: Tygo, afl8: Jenn, maar dat verandert niks aan de drie in de finale  ;D

Misschien dat Jenn/Tygo nog van plek verwisselen qua volgorde.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #297 Gepost op: 27-01-2014, 16:58:17 »
Ik houd het nu op JanWillem. Al 2x Aaf gegokt.
Zal je zien: 3 maal is schaapesrecht...
Maar ik vind de hint beter naar JanWillem wijzen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #298 Gepost op: 27-01-2014, 17:05:56 »
Ik houd het nu op JanWillem. Al 2x Aaf gegokt.
Zal je zien: 3 maal is schaapesrecht...
Maar ik vind de hint beter naar JanWillem wijzen.

Daar zit ik nu ook mee, daarom spreid ik op de molbeurs, maar in de pool hou ik hem stug op Aaf staan  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #299 Gepost op: 27-01-2014, 17:08:54 »
Ik houd het nu op JanWillem. Al 2x Aaf gegokt.
Zal je zien: 3 maal is schaapesrecht...
Maar ik vind de hint beter naar JanWillem wijzen.

Schaapesrecht, Mark? ...
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in