Auteur Topic: Muzikale aanwijzingen Roodshow  (gelezen 182167 keer)

Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #480 Gepost op: 28-02-2014, 18:51:44 »
http://www.twenteinsite.nl/van-gaal-kan-m-nu-recht-de-ogen-kijken.html of zou het louis van gaal zijn ?   ::rofl::
Denk ook dat het of Sofie of JW is...



Dan zou ik gaan juichen. ;)

Ik gok op Jan Willem. De afvallerstheorie kan nog steeds kloppen. Plus Susan en JW zitten samen te wachten op de uitslag blijkt uit het voorstukje, of is dat schijn bedriegt? En dat aanstaren klopt wel maar is niet op JW richting Art gericht. JW wilde Susan ook diep in de ogen aankijken om haar zijn topito toe te vertrouwen. Daarnaast heeft JW ook nog in aflevering 1 gezegd: Freek en Tygo, laat - je - zien gezegd. Dus het zien van iets of iemand heeft te maken met de afvaller en daar heeft JW de afgelopen aflevering al 2 keer gebruik van gemaakt.

Nog meer voorbeelden die erbij kunnen. JW die aan Susan tijdens de vingerafdrukopdracht vraagt of ze hem kan zien. Daarnaast had hij het over dat de windmolens hem bekend voorkwamen. Dat had hij gezien in dat filmpje. Bovendien heeft hij de meeste kandidaten gezien geloof ik als het gaat om topito ruilen.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #481 Gepost op: 28-02-2014, 20:00:23 »
Tja, als je het over aankijken van Art heb, mag Sofie ook best genoemd worden hoor... Ik weet daarnaast niet in welke mate er echt sprake is van meerdere afvallers. Ik hoop op een normale finale met 3, maar de twist kan ook anders zijn.
Sofie werd al genoemd door anderen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #482 Gepost op: 28-02-2014, 21:26:13 »
afvallerstheorie kan nog steeds kloppen
Dat gaat niet meer toch? Het was even 'klaar' toen hij door zijn verdachten heen was met weggaan van Aaf. Dus toen leek hij aan de beurt. Maar deze keer heeft hij Sofie duidelijk genoemd.

Ja Susan en JW zitten samen te wachten op de uitslag dus er kunnen er niet 2 gaan. Of er heeft al iemand rood gehad maar lijkt me niet. Ik denk dat er gewoon 1 gaat, ben het wel met je eens dat dit JW zal zijn ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #483 Gepost op: 28-02-2014, 23:05:11 »
Hij heeft Sofie inderdaad duidelijk genoemd, maar de verwachting is niet dat Sofie voor de finale eruit gaat. Sterker nog, als je de posttheorie uit het "17 dagen eerder" stukje erbij pakt, kan je eigenlijk met terugwerkende kracht bijna zeker stellen dat dit klopt. Toen leek het nog te makkelijk, finalisten Susan, Sofie en Freek maar deze lijkt meer en meer te kloppen. Dit zijn de enige drie kandidaten (waaronder de mol zit) die meer met het mollenjagen bezig zijn geweest dan met geld verdienen. Als je het op een rijtje zet:

Maurice, fanatiekeling. Aflevering 1 exit.
Owen, fanatiekeling. Aflevering 2 exit.
Daphne, ook redelijk fanatiek. Aflevering 4 exit.
Jennifer, vanaf aflevering 1 al fanatiek. Aflevering 5 exit.
Aaf, heel erg fanatiek. Aflevering 6 exit.

Dan hebben we nog Susan, Freek, Sofie, Jan Willem en Tygo. Jan Willem is over de hele serie aardig fanatiek geweest maar vooral in het jagen op de mol. In het geval hij niet de mol zelf is, heeft hij wel veel mazzel gehad bij alle testen. De eerste 2 afleveringen gedroeg hij zich als mol, als dat met opzet was dan was dat om er in die fase nog niet uit te vliegen. Als je verdenkingen op je legt, dan heb je altijd een streepje voor. Maar er waren ook 3 afleveringen waarin je hem echt als kandidaat aan het werk zag. Daarna kreeg je weer een mol gevoel bij hem, als je zo vaak de mol eruit stemt kan ik mij voorstellen dat je moedeloos wordt en nog een paar acties extra uitvoert om in elk geval zeker te zijn van de volgende aflevering. Maar afgelopen aflevering heeft hij zich in 3 opdrachten volledig als kandidaat opgesteld.

Tygo, ja hij zou een hele goede mol kunnen zijn maar ook hij heeft wat dingen gedaan waardoor ik denk jij kan de mol niet zijn. Denk alleen al aan de Jeep opdracht, waarbij hij als een ANWB hulpdienst het laatste deel van de boot op komt halen waar JW en Freek hun auto niet meer aan de praat kregen. Daarbij heeft hij ook redelijk fanatiek de ZV gebruikt. Ik denk dat dat een mol niet veel uitmaakt wie naar huis gaat, zolang het geld maar niet in de pot komt. Nee Tygo lijkt mij te fanatiek om de mol te kunnen zijn. Zijn acties, als iets niet lukt, lijken dan ook oprecht.

In feite zijn JW en Tygo de enige echt fanatieken nog in het spel en dat kan wel eens het einde betekenen voor hun in WIDM voor de finale. Waardoor je een laatste test voor winnaar, verliezer en mol tussen Susan, Freek en Sofie krijgt.

Vandaar dat ik niet denk dat Sofie eruit gaat. Mocht JW nu weer op Sofie stemmen, met zo weinig mensen in de groep over heb je een grotere kans eruit te gaan. Sterker nog, hij heeft nog redelijk wat mazzel gehad maar in feite was dit een aflevering waarbij 3 individuele opdrachten waren waarbij je niet in een groep kon zitten. De enige vragen die je goed zou kunnen hebben zijn:

- Klom de mol in een windmolen?
- Hoeveel opdrachtjes had de mol goed uitgevoerd tijdens de windmolenopdracht?
- Was de mol puzzeloplosser of de puzzelstukzoeker?
- In wat voor voertuig zat de mol?

Dat soort vragen waarbij meerdere mensen onder een antwoord konden vallen. Als je daarbij op de verkeerde zit, is de kans groter dat je eruit ligt.

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #484 Gepost op: 28-02-2014, 23:14:03 »
Hahaha, stiekem moet ik zo hard lachen, dat JW toch echt iedere muzikale aanwijzing overleefd, en dat iedereen hier heel hard roept dat hij er de volgende aflevering uit zal gaan, maar de grap is dat JW maar blijft spiegelen, en ditmaal Sofie zal denk ik deze keer het schip moeten verlaten. Maar ik zit er best vaak langs met de muzikale hints.

JW is de mol, ondanks dat hij 2250 heeft binnen geharkt. We krijgen volgende week gewoon een opdracht dat het geld in de oceaan verdwijnt of iets dergelijks.. Anne-Marie verdiende ook geld, en kon daarna lekker afluisteren hoe de onderhandelingen gingen in het onderhandelingshuis.

Maar back ot... Sofie vliegt eruit.
Profiler

Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #485 Gepost op: 28-02-2014, 23:20:21 »
Hahaha, stiekem moet ik zo hard lachen, dat JW toch echt iedere muzikale aanwijzing overleefd, en dat iedereen hier heel hard roept dat hij er de volgende aflevering uit zal gaan, maar de grap is dat JW maar blijft spiegelen, en ditmaal Sofie zal denk ik deze keer het schip moeten verlaten. Maar ik zit er best vaak langs met de muzikale hints.

JW is de mol, ondanks dat hij 2250 heeft binnen geharkt. We krijgen volgende week gewoon een opdracht dat het geld in de oceaan verdwijnt of iets dergelijks.. Anne-Marie verdiende ook geld, en kon daarna lekker afluisteren hoe de onderhandelingen gingen in het onderhandelingshuis.

Maar back ot... Sofie vliegt eruit.

Zoveel muzikale aanwijzingen heeft JW ook niet overleefd geloof ik. Volgens mij is dit pas de 2e of 3e. Aaf had ook een aantal executies overleefd waarbij wij vooral aan de hand van die hint dachten: Aaf gaat eruit. Ze bleef het maar overleven.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #486 Gepost op: 28-02-2014, 23:22:16 »
Sofie werd al genoemd door anderen.

JW ook al... Je herhaalt de helft van wat al gezegd is, dus ik voeg alleen de andere helft toe...

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #487 Gepost op: 28-02-2014, 23:37:48 »
JW ook al... Je herhaalt de helft van wat al gezegd is, dus ik voeg alleen de andere helft toe...
Vullen we elkaar toch mooi aan? Lijkt alsof je denkt dat ik boos op je ben. Dat is echt niet het geval.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #488 Gepost op: 1-03-2014, 00:40:40 »
Sophie en JW kijken Art in de ogen. CanCan is dubbel, er gaan er daardoor twee uit! ::jaja:: Volgens mij hebben we hem hoor! Alleen nog een discussie of sophie of JW eruit vliegt of allebei!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #489 Gepost op: 1-03-2014, 01:49:47 »
Anne-Marie verdiende ook geld, en kon daarna lekker afluisteren hoe de onderhandelingen gingen in het onderhandelingshuis.
Daarvoor is het al te laat in het seizoen. Ik denk niet dat ze de pot gaan legen in aflevering 8.

Sophie en JW kijken Art in de ogen. CanCan is dubbel, er gaan er daardoor twee uit! ::jaja:: Volgens mij hebben we hem hoor!
Dat zou weleens kunnen kloppen.  ::vergroot::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #490 Gepost op: 1-03-2014, 02:11:34 »
CanCan is dubbel. Lekker! Ik ga ook voor twee afvallers.

Op basis van de muzikale hint zijn Sofie en JW wel mijn twee verdachte... maar dan is Freek waarschijnlijk de mol.

Dus ik ga voor de andere optie. JW en Freek. Ik denk dat Jan-Willem en Susan handjes vasthouden, omdat ze de laatste drie zijn die hun scherm nog gaan zien en Freek aan de beurt is. Dan geldt dat scherm voor hun 3en.

Die muzikale hints vind ik toch te moeilijk. Ik kan er geen touw aan vast knopen.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #491 Gepost op: 1-03-2014, 11:34:58 »
Ik bedenk me toch iets stoms.. Er is maar 1 afvaller wegens een spoiler eerder ergens in een grijs verleden. Ik denk Tygo, en waarom??
Nou:

Inna Bocoum, also known as Inna Modja, (born May 19, 1984) is a Malian-French female singer and model. "Modja" means "bad, not good" Was Tygo niet ontzettend slecht door het stelen van een Envelop?
Profiler

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #492 Gepost op: 1-03-2014, 11:38:18 »
Ik bedenk me toch iets stoms.. Er is maar 1 afvaller wegens een spoiler eerder ergens in een grijs verleden. Ik denk Tygo, en waarom??
Nou:

Inna Bocoum, also known as Inna Modja, (born May 19, 1984) is a Malian-French female singer and model. "Modja" means "bad, not good" Was Tygo niet ontzettend slecht door het stelen van een Envelop?
Was het niet slecht van Freek om zonder overleg (samen met Sofie) geld te versturen?

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #493 Gepost op: 1-03-2014, 11:41:57 »
Was het niet slecht van Freek om zonder overleg (samen met Sofie) geld te versturen?
Klopt ook als een bus, maar vanwege spoiler ga ik dan voor Tygo. En Tygo mocht als eerste de topito's pakken, en Art aan kijken.

Edit, en dat nummer, was haar enige nummer 1 hit. In frankrijk dan welliswaar, maar dat laten we even voor wat het is.
Profiler

Offline Cindy D

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #494 Gepost op: 1-03-2014, 12:58:21 »
Ha, ik had toch gelijk dat er niemand uitging in afl 7. Maar wat de nieuwe muzikale aanwijzing betreft dacht ik ook gelijk aan Sofie. En aangezien JW steeds bij de test een naam van een kandidaat invult van wie hij zegt dat dat volgens hem dan de mol moet zijn, maar die er dan toch de volgende aflevering uitvliegt. Hou ik het lekker simpel dus zeg ik Sofie volgende afvaller. Susan is mijn Hoofdmol, maar hou JW als reserve,Ik denk dat Freek de winnaar is en Tygo de verliezer.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #495 Gepost op: 1-03-2014, 14:39:12 »
Klopt ook als een bus, maar vanwege spoiler ga ik dan voor Tygo. En Tygo mocht als eerste de topito's pakken, en Art aan kijken.

Edit, en dat nummer, was haar enige nummer 1 hit. In frankrijk dan welliswaar, maar dat laten we even voor wat het is.
Ik geloof niet in die spoiler.

Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #496 Gepost op: 1-03-2014, 15:44:12 »
Ik bedenk me toch iets stoms.. Er is maar 1 afvaller wegens een spoiler eerder ergens in een grijs verleden. Ik denk Tygo, en waarom??
Nou:

Inna Bocoum, also known as Inna Modja, (born May 19, 1984) is a Malian-French female singer and model. "Modja" means "bad, not good" Was Tygo niet ontzettend slecht door het stelen van een Envelop?

Ik zou niet bang zijn dat deze hint waarheid zal worden. Er is geen kandidaat die niet iets 'slechts' heeft gedaan. Bovendien denk ik dat de al geopperde hint voor zich spreekt. In elk geval zal Sofie eruit gaan doordat ze bleef staren in Art's ogen. Misschien gaat er om diezelfde reden nog iemand uit, al ben ik daar nog niet van overtuigd.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #497 Gepost op: 2-03-2014, 03:01:59 »
Die Inna Modja heeft een bloem in heur haar
::vergroot:: ::rofl::
Omnia vincit amor

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #498 Gepost op: 2-03-2014, 23:39:14 »
Naast wat er al geschreven is, is er nog een mogelijkheid. De titel van het liedje is Cancan(Monsieur sainte nitouche).

Sainte nitouche is een Franse uitdrukking en betekent: iemand die het tegenovergestelde doet van wat hij zegt of Iemand die de onschuld speelt.

Dan heb je: Meneer die het tegenovergestelde doet van wat hij zegt of Meneer die de onschuld speelt.

Op wie zou dat het beste kunnen slaan? JW, Freek of Tygo?

Als we het "monsieur" even buiten beschouwing laten; Sofie speelde echt de onschuld tegenover Susan en Susan zei dat ze een onschuldige snoet zocht.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #499 Gepost op: 3-03-2014, 07:49:04 »
Freek en Susan blijven er wel in tot de finale. Dat sfeertje is naar mijn idee gecreëerd met beelden. De derde persoon is niet heel duidelijk, maar aangezien Susan en Sofie de voornaamste verdachten van de groep zijn in het verhaal van Art, lijkt het erop dat Sofie daarom als derde wordt toegevoegd bij dit trio.