Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014  (gelezen 49073 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #160 Gepost op: 26-03-2014, 11:24:55 »
Gewetensvraag voor Art: Welk WIDM vond je leuker om te presenteren: de "gewone" versie of de juniorvariant?

Uit de chat met Art:

Citaat
(20:54:54) (Freek) Hi art, Als je zou moeten kiezen wat zou je het liefst presenteren: een versie met kinderen, c-BN'ers (zoals in expditie poolcirkel), gepassioneerde molloten of onbekende nederlanders die het programma niet kennen (als dat al bestaat)
(20:55:17) (Art) Ehm... Wat een keuze zeg. Eens ff denken
(20:55:19) (Freek) en welke op de 2e 3e 4e plek
(20:55:39) (Art) Ik denk een versie met kinderen.
(20:55:50) (Art) Omdat me de juniorversie goed beviel.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #161 Gepost op: 26-03-2014, 14:33:39 »
Uit de chat met Art:

Daar kan hij niet kiezen voor de "gewone" versie.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #162 Gepost op: 26-03-2014, 15:49:45 »
Gewetensvraag voor Art: Welk WIDM vond je leuker om te presenteren: de "gewone" versie of de juniorvariant?

Daar gaat Art natuurlijk geen eenduidig antwoord op geven. Wel kan je vragen wat de meest radicale verschillen zijn tussen junior en gewoon.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #163 Gepost op: 26-03-2014, 17:12:47 »
Gezien het mij enorm stoort dat een Mol voor Sinterklaas speelt door zomaar jokers weg te geven en daarmee dus een kandidaat een voordeel verschaft:

Aan Susan Visser:
Wat is precies de achterliggende gedachte geweest dat je een joker aan Daphne gegeven hebt?

En/of aan de crew:
Hoe denken jullie over het bevoordelen van bepaalde kandidaten door de mol?

Nog een "geluk" dat Daphne niet ver gekomen is, want op een herhaling van het dieptepunt Patrick - Art zit niemand te wachten lijkt me.
Weet je het niet, antraciet

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #164 Gepost op: 26-03-2014, 17:15:16 »
Vraag aan alle kandidaten: Wie hadden jullie als vertrouwenspersoon? Misschien een oud-deelnemer?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #165 Gepost op: 26-03-2014, 17:16:57 »
Aan Susan Visser:
Wat is precies de achterliggende gedachte geweest dat je een joker aan Daphne gegeven hebt?
lijkt me.
Waarom zou een mol geen kandidaat mogen spelen en jokers weggeven?
Ze wilde gewoon 'de lieve Susan' blijven voor Daphne, want Daphne vertrouwde haar toen ze zei dat ze iets goeds had. Als dan blijkt dat ze niet te vertrouwen is in dat spel, dan misschien ook wel niet als kandidaat?
...óf niet!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #166 Gepost op: 26-03-2014, 17:32:00 »
Waarom zou een mol geen kandidaat mogen spelen en jokers weggeven?
Ze wilde gewoon 'de lieve Susan' blijven voor Daphne, want Daphne vertrouwde haar toen ze zei dat ze iets goeds had. Als dan blijkt dat ze niet te vertrouwen is in dat spel, dan misschien ook wel niet als kandidaat?
U heeft gelijk. Er is niets mis met wanneer de mol doet alsof hij/zij een kandidaat is, dat is ook de essentie van mijn vraag aan Susan en/of de crew niet maar wellicht heb ik hem verkeerd gesteld. Waar het om gaat is dat de mol een specifieke kandidaat een significant voordeel geeft ten opzichte van de andere kandidaten door het verstrekken van een joker. Nu is hetgeen Susan doet niet zo extreem als wat Patrick gedaan heeft, de actie komt in casu niet vanuit Susan zelf, maar door de vraag van Daphne - daarbij valt Daphne nog af ook waardoor het wellicht wat ondersneeuwt. Maar het weggeven van een joker door de mol is een "no go" imho. Deze moet voor wat betreft het afvallen van kandidaten objectief zijn.
Enfin, ik zou het graag van Susan en/of de crew willen horen wat zij ervan vinden en hoe zij het ervaren.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2014, 17:40:44 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #167 Gepost op: 26-03-2014, 18:01:58 »
Vraag voor Susan: in Moltalk zei je dat je de jeeps hebt gesaboteerd. Klopt dit? en zo ja hoe heb je gedaan?

Ze heeft volgens mij geen jeeps gesaboteerd. Ze zei wel ja in Moltalk maar dat was humor.Ja natuurlijk ik ben toch de mol.Met een knipoog dus.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #168 Gepost op: 26-03-2014, 18:18:11 »
Maar het weggeven van een joker door de mol is een "no go" imho. Deze moet voor wat betreft het afvallen van kandidaten objectief zijn.
Indien je dit zo stoort, dan kan je beter vragen naar de finale vrijstelling van Freek, die hij van Susan cadeau krijgt. Dat had veel meer invloed dan die ene joker.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #169 Gepost op: 26-03-2014, 18:36:00 »
Dit is niet het juiste topic om in discussie te gaan daarover ;). Graag in een ander topic verder gaan.
Daar gaat Art natuurlijk geen eenduidig antwoord op geven. Wel kan je vragen wat de meest radicale verschillen zijn tussen junior en gewoon.
Zie de chat met Art ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #170 Gepost op: 26-03-2014, 19:32:51 »
Hier een interview met Anton waarin een hoop in dit topic gestelde vragen beantwoord worden! Onder andere de ER/WIDM onduidelijkheid die Kees Boot creëerde!

Naar aanleiding van zijn vertrek heb ik ook nog een vraag aan Anton : zijn er eigenlijk opdrachten/plottwists/kandidaten/iets anders dat jij al die jaren hebt tegengehouden, maar waarvan je bang bent dat het toch langs zal komen nu je weggaat?

Offline Scoobyboogie

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #171 Gepost op: 27-03-2014, 12:53:17 »
Vraag na aanleiding van de film Hartenstraat die nu in de bios draait. Hierin heeft Tygo een hevige zoen/sex actige scene met Susan.

Vraag aan Susan: Is deze film voor of na de opnames opgenomen van Wie is de mol en hoe was het om als mol met een kandidaat zo innig te zijn (afhankelijk of dit voor of na de opnames heeft plaats gevonden)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #172 Gepost op: 29-03-2014, 11:38:38 »
De vragen zijn geselecteerd dus dit topic gaat op slot ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human