Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014  (gelezen 49079 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Gepost op: 4-01-2014, 12:50:47 »
Post hier je vragen die je dwars zitten, en wie weet worden ze gesteld op de MolFanDag aan crew en/of kandidaten.
Ik heb al een vraag, (vandaar dat ik op dit topic kwam  ;D )

Met de seinopdracht, was het gepland dat op het moment van beginnen dat de lichtshow begon, en was 6 minuten niet een beetje te kort qua tijd?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2014, 12:52:34 »
Natuurlijk was dat gepland, dat was toch het leuke van de opdracht? :D (Goed topic hoor, daar niet van.)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2014, 13:01:02 »
Gelieve je vraag zoals Tommie te onderlijnen zodat de vragen duidelijk zijn in deze wirwar aan posts ;)
2024: wie is de Mol?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2014, 13:07:15 »
Natuurlijk was dat gepland, dat was toch het leuke van de opdracht? :D (Goed topic hoor, daar niet van.)

Weet je niet zeker, ;D En door die lichtshow zijn 6 minuten voor zo'n opdracht wel beetje krap.. Daarom twijfel ik eraan of de lichtshow gepland was..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2014, 13:50:56 »
Bij de allereerste opdracht van aflevering 1 op de Chinese markt:
Konden er door de duo's op de markt, verschillende hoeveelheden geld opgehaald worden of per duo 400 euro (zoals opgehaald is door Jennifer en Susan)? Uit de montage lijkt het namelijk dat er op sommige locaties meerdere enveloppen lagen...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #5 Gepost op: 4-01-2014, 15:26:25 »
Ik zou wel van de kandidaten die op de fandag komen willen horen wat er voor emotie/gedachte door ze heen ging toen ze meteen aan het begin te horen kregen dat er een test en executie kwamen.

En aan Maurice de vraag, met welk gevoel heb je de rest van het seizoen gekeken?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jaspervl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2014, 15:40:55 »
Dachten de kandidaten serieus dat er zonder opdracht iemand af zou vallen, zelfs nadat de test uit maar 10 vragen bestond?
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2014, 15:56:06 »
Met de seinopdracht, was het gepland dat op het moment van beginnen dat de lichtshow begon, en was 6 minuten niet een beetje te kort qua tijd?

Weet je niet zeker, ;D En door die lichtshow zijn 6 minuten voor zo'n opdracht wel beetje krap.. Daarom twijfel ik eraan of de lichtshow gepland was..

Ik denk juist van wel. Waarom 6 minuten? Waarschijnlijk omdat de lichtshow precies 6 minuten duurt.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2014, 16:10:48 »
Ik denk juist van wel. Waarom 6 minuten? Waarschijnlijk omdat de lichtshow precies 6 minuten duurt.

Zou goed kunnen, maarja niemand weet of die show 6 minuten duurde.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2014, 16:15:05 »
De show begint elke dag om 8 uur 's avonds en duurt 14 minuten. Echter, de lichtshow heeft ook een vuurwerkgedeelte. Ik kan me voorstellen dat ze niet tijdens het vuurwerk nog door konden gaan met de opdracht, dus hebben ze de opdracht zo getimed dat ze daarvoor klaar waren, en dan daarna alle kandidaten terug hadden bij elkaar en het laatste deel van de opdracht konden opnemen.

https://en.wikipedia.org/wiki/A_Symphony_of_Lights
The British are not impressed.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2014, 23:34:51 »
Ging er technisch iets mis bij de eerste executie waardoor Aaf 'zo lang op haar scherm moest wachten'? Zo ja, zei Art daarom: "Dan gaan we nu verder met de rest"?

Indien deze vra(a)g(en) niet beantwoord worden in de komende weken.. :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #11 Gepost op: 13-01-2014, 10:44:10 »
een vraag namens Kenner

Zou geen slecht idee zijn om na afloop de testresultaten te publiceren. Dan zie je écht of en hoe mensen de mol wel of niet op het spoor kwamen en ben je direct van het gezeur over oneerlijkheid af. Is er een argument voor de makers om dit NIET te doen?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #12 Gepost op: 13-01-2014, 11:19:34 »
Dan zou je na aflevering 1 dus al de mol uit kunnen zoeken a.d.h.v. de testresultaten...

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #13 Gepost op: 13-01-2014, 11:35:58 »
Dan zou je na aflevering 1 dus al de mol uit kunnen zoeken a.d.h.v. de testresultaten...

Ik denk dat Bakkertje bedoelt: na afloop van de serie...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #14 Gepost op: 13-01-2014, 11:42:20 »
Ik denk dat Bakkertje bedoelt: na afloop van de serie...


Don't shoot the messenger ::)
Ik zelf bedoel niets ;D...ik heb de vraag hier alleen namens Kenner gepost omdat zijn vraag in het verkeerde topic stond ;)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 11:47:41 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #15 Gepost op: 13-01-2014, 12:32:04 »
Aan Jennifer: Hoe heb jij jezelf terug gezien in de opdracht in het verlaten pand?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #16 Gepost op: 13-01-2014, 17:11:49 »
Wat is de grond voor de dubbele vraagstelling van Art bij de "Opera"opdracht, zijn de bezuinigingen soms ook bij Wie Is De Mol toegeslagen?
Weet je het niet, antraciet

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #17 Gepost op: 13-01-2014, 17:32:49 »
Wat was precies de opdracht in het donkere kamertje?
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #18 Gepost op: 13-01-2014, 18:01:17 »
De show begint elke dag om 8 uur 's avonds en duurt 14 minuten. Echter, de lichtshow heeft ook een vuurwerkgedeelte. Ik kan me voorstellen dat ze niet tijdens het vuurwerk nog door konden gaan met de opdracht, dus hebben ze de opdracht zo getimed dat ze daarvoor klaar waren, en dan daarna alle kandidaten terug hadden bij elkaar en het laatste deel van de opdracht konden opnemen.

https://en.wikipedia.org/wiki/A_Symphony_of_Lights
Dat vuurwerk is geen vast onderdeel hoor. Ik kan overigens iedereen aanraden om een keer naar Hong Kong te gaan om de lichtshow te gaan bekijken, het is echt heel indrukwekkend. In werkelijkheid veel indrukwekkender dan he overkomt in de uitzending.

Waarom heet de zwarte vrijstelling een vrijstelling?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2014, 10:47:54 »
Wat was precies de opdracht in het donkere kamertje?
Die opdracht heette "Bliep". Toen de kandidaten het donkere kamertje binnenliepen, begon er iets te bliepen. Naarmate de kandidaten dichterbij kwamen, ging de bliep steeds sneller.
Het was dus heel eenvoudig de bedoeling om in het donker op het geluid af te gaan en het geld te pakken ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!