Auteur Topic: 78223 verdenkingen  (gelezen 23248 keer)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #40 Gepost op: 14-01-2014, 10:49:11 »
waarom worden die gereset dan? je kunt toch op Aaf zitten en donderdag na de uitzending besluiten om op Sofie te gaan zitten? hoeft er toch niets voor gereset te worden, of begrijp ik het verkeerd?

Het gaat er volgens mij om dat ook de app-gegevens erbij staan. Op vrijdag komen de nieuwe vragen in de app, waardoor iedereen weer opnieuw een 'mol' moet uitkiezen. Dat kan dezelfde zijn, maar ook een andere.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #41 Gepost op: 17-01-2014, 19:16:08 »
Ja, zodra op de homepage van avro.nl/wieisdemol de kandidaat groen wordt, wordt het lijntje grijs. Als het op de foto niet duidelijk is, dan kun je er hier met je muis overheen gaan. De naam en het aantal komt er dan bij te staan als het goed is.
Ik vind het jammer dat de pool niet meer getrackt wordt. Vind het leuk om te zien hoe verdenkingen door de week heen groeien.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #42 Gepost op: 24-01-2014, 16:10:10 »
Het is weer op 0 gezet. Sofie blijft met bijna 10.000 stemmen dik op 1... de rest in de 6000 of minder

6734,"JanWillem",
6287,"Jennifer",
6160,"Susan",
5117,"Tygo"

Blijft een schril contrast, op .com is JW 50% maar op .nl een schamele 10%.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #43 Gepost op: 24-01-2014, 18:54:29 »
Het is weer op 0 gezet. Sofie blijft met bijna 10.000 stemmen dik op 1... de rest in de 6000 of minder

6734,"JanWillem",
6287,"Jennifer",
6160,"Susan",
5117,"Tygo"

Blijft een schril contrast, op .com is JW 50% maar op .nl een schamele 10%.

Hij staat nu tweede na hoofdverdachte Sofie.
Duidelijke toename nav afl 4 - als je dat tevredener maakt.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #44 Gepost op: 24-01-2014, 19:11:28 »
Ik snap sowieso niet dat vele hier JW verdenken, maar dat kan aan mij liggen...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #45 Gepost op: 24-01-2014, 22:10:32 »
Hij staat al een heel poosje tweede.
tevredener
Om van JW af te stappen bedoel je? Tsja maar tot nu toe is het de enige regel om van hem af te stappen, dus wel wat karig.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #46 Gepost op: 24-01-2014, 23:16:38 »
Blijft een schril contrast, op .com is JW 50% maar op .nl een schamele 10%.

Gezakt naar +/- 35% en Freek is ondertussen ongeveer even verdacht als JW.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #47 Gepost op: 25-01-2014, 07:59:06 »
Freek is ondertussen ongeveer even verdacht als JW.

Waar baseer je dat op?
Iig niet volgende de absolute aantallen van dit verzicht, daar staat JW een flink stuk hoger.

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #48 Gepost op: 26-01-2014, 11:04:56 »
Waar baseer je dat op?
Hij heeft het over de getallen op .com, inderdaad is het een gelijkspelletje geworden of Freek zelfs net de leiding door nog verder zakken van JW (30%). Ook op Molbeurs.com heeft Freek een kleine voorsprong.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #49 Gepost op: 26-01-2014, 14:16:03 »
Ook op Molbeurs.com heeft Freek een kleine voorsprong.

Ik heb het idee dat Molbeurs voor speuren minder nuttig geworden is sinds het minimum van 100 molaandelen. Je kunt nu ook aandelen nemen in een montagemol die er wel lang in zal blijven, gewoon om het risico te vermijden dat de persoon eruit gaat en de aandelen naar 0 gaan.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #50 Gepost op: 26-01-2014, 14:25:55 »
Molbeurs voor speuren minder nuttig
Ik denk vooral door het wegvallen van de bonus.... je kunt momenteel meer spreiden omdat je je niet druk hoeft te maken over de bonus. Door die spreiding is er dus minder focus op de mol dus minder nuttig inderdaad, doch nog wel een beetje.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #51 Gepost op: 26-01-2014, 14:29:07 »
Ik denk vooral door het wegvallen van de bonus....

Hmm, ik lette nooit op de bonus. Misschien dat ik daarom nooit een t-shirt heb gewonnen  :P . (in mijn beste jaar was ik net 1 plaatsje te laag  :()
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #52 Gepost op: 26-01-2014, 14:37:32 »
Ja en dan hebben we Sofie nog die .nl dik aanvoert. Toch een typisch gevalletje van manipulatie ??? Was Sofie daar niet dan stond JW immers 1e en ze willen de mol niet 1e hebben staan toch ???

Dit had je eerder aan mij geschreven over de .nl verdenkingen van vorig jaar:

"Verleden jaar was het zo dat Tim steeds 1e stond maar Kees wel 2e."
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #53 Gepost op: 26-01-2014, 14:53:26 »
Dit had je eerder aan mij geschreven over de .nl verdenkingen van vorig jaar:

"Verleden jaar was het zo dat Tim steeds 1e stond maar Kees wel 2e."

Ja, dus dit jaar een kopie denk ik ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #54 Gepost op: 19-02-2014, 13:37:57 »
Meanwhile something's rotten in JW-suspectland.

45711,"JanWillem" :o
24577,"Sofie"
23548,"Susan"
13124,"Tygo"
11948,"Freek"

 :\'( :-\\

Hang ik mijn jarenlange theorie aan dat dit gerigged is dan is Freek de mol en JW helemaal niet.

Komt bij JW als de Vertrouwensman en JW met de ultra Obvious beelden ??? ??? ???

Er is zeker iets spooky met JW aan de hand gezien dat voorlezen van de biechten etc. maar hij heeft bij mij wel 3 steeds dikker wordende strepen door zijn naam.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #55 Gepost op: 19-02-2014, 14:32:27 »
mmm,
weet ook niet goed wat ik ervan denken moet.
Vorig seizoen, na het afvallen van Tim Haars :
01/02 :
 1) Kees 6489
 2) Paulien 4767
 3) Zarayda 4162

03/02
 1) Kees 6627
 2) Paulien 4913
 3) Zarayda 4243

08/02
 1) Kees 7436
 2) Paulien 5800
 3) Zarayda 5500

Deze tendens bleef doorgaan tot de finale, pas toen kwam Paulien weer boven Kees te staan en toen was ook al bekend dat Carolien de verliezer was...

Lees je eigen berichtjes nog eens terug, toen geloofde je dat vanwege de hoge verdenkingen op nl Kees nooit de mol kon zijn... ;)

Mocht deze zelfde tendens zich herhalen dan zouden juist Freek en Tygo de volgende afvallers zijn  ;D

Ben het wel met je eens dat JW nu wel erg obvious wordt neergezet.
 
 

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #56 Gepost op: 19-02-2014, 14:51:46 »
Voor zover ik me kan herinneren, was het vorig jaar wel de eerste en tot dan toe enige keer dat dit fenomeen zich voordeed.  :)

Verder ligt JW relatief wel erg ver voor op de nummer 2 en 3 (qua te verwachten verschuivingen).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #57 Gepost op: 19-02-2014, 15:08:59 »
toen geloofde je dat vanwege de hoge verdenkingen op nl Kees nooit de mol kon zijn... ;)
Klopt die kan de mol nooit zijn ::hypocriet:: :P

Nee maar wat ik bedoel is wat je eigenlijk al zegt, Kees in die periode wel 1e, eerdere mollen niet, eigenlijk houd ik dus vast aan de pre-Kees periode dus ik bedoel het eigenlijk zoals Supernova zegt: vorig jaar de eerste keer dat dit fenomeen zich voordeed en JW wel erg ver voor op de nummer 2.

Minimaal voel ik mij unheimisch als zoveel mensen nu op JW zitten tegenover de enig andere verdachte die ik heb, 46.000 om 12.000 is wel een heel erg groot verschil; dat gaat haast maal 4 :o

Dat is eigenlijk een 'regel' die ik heb die los staat van eventueel riggen. Gewoon gebaseerd op het feit dat de productie er elk jaar wel in slaagt de mol zodanig uit de wind te houden dat het grote publiek het mist. Nu lijkt iedereen wel op JW te zitten, alleen bij de molloten schuift het nu weer na een eclatante zege van JW voor de vorige aflevering, ik denk ook juist vanwege dat Obvious gehalte ??? ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #58 Gepost op: 28-02-2014, 21:35:07 »
Nou, we zijn eruit; Jan-Willem Roodbeen is de Mol!

Was gisteren onderstaand persbericht. Conclusie: JW is de mol dus niet. Frappant eindigde Freek alweer onderaan, zou dus een knap seizoen kunnen worden ::oink:: ::oink:: ::oink::

---------;
28% van de stemmers op de Televizier.nl-Wie is de Mol?-poll is ervan overtuigd dat Radio 2-dj Jan-Willem Roodbeen de Mol is.
Jan-Willem Roodbeen is de Mol!

Dat heeft ongetwijfeld iets te maken met het t-shirt dat Jan-Willem droeg in de meest recente aflevering van het spelprogramma. Daarop stond 'Mol' op z'n kop. En in een eerdere aflevering zou de dj 'MOL' geseind hebben met een zaklamp. Het maakt hem volgens jullie tot de belangrijkste verdachte.

Susan en Tygo

Op de tweede plek eindigen Susan Visser en Tygo Gernandt ex aequo met 20% van de stemmen. Susan verspeelde veel geld voor de pot door zich nogal passief op te stellen tijdens een opdracht en Tygo liep zo opzichtig in een parade mee als trompettist dat hij wel herkend moest worden (terwijl dat nu juist niet de bedoeling was).

Freek

De minst verdachte Wie is de Mol?-kandidaat is Freek die slechts 13% van de stemmen kreeg. Hij is het rustigst van de hele groep en lijkt geen enkele Mollenstreek te hebben uitgehaald.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 78223 verdenkingen
« Reactie #59 Gepost op: 28-02-2014, 21:44:11 »
Ja, klopt ook niks van. JW zou verdacht zijn enkel vanwege hints, natuurlijk erg leuk, maar de Mol moet ook mollen. Tygo is verdacht voor iets wat geld opleverde! Het was voor de pot wel het gunstigst als hij in de parade herkend werd, dus dat laat maar weer zien wat deze verslaggever van het spel weet. Freek valt niet op en dat is juist wel goed voor een Mol.
The British are not impressed.