Auteur Topic: Roltrap opdracht aflevering 4  (gelezen 15067 keer)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: Roltrap opdracht aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 24-01-2014, 14:29:37 »
Opvallend dat Susan de woorden die Tygo verkeerd doorgeeft wel onthoudt en vijf woorden die hij goed doorgeeft 'vergeet'. Dat die vijf ook nog eens op het bord moeten worden opgeschreven door Aaf lijkt wel erg toevallig. Susan na deze aflevering mijn molverdachte nummer 1!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Roltrap opdracht aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 24-01-2014, 16:41:09 »
Opvallend dat Susan de woorden die Tygo verkeerd doorgeeft wel onthoudt en vijf woorden die hij goed doorgeeft 'vergeet'. Dat die vijf ook nog eens op het bord moeten worden opgeschreven door Aaf lijkt wel erg toevallig. Susan na deze aflevering mijn molverdachte nummer 1!
Vooral ook omdat haar fouten helemaal niet zo in beeld worden gebracht, de focus ligt op Tygo en Jennifer in die opdracht. ::vergroot::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: Roltrap opdracht aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 24-01-2014, 17:21:55 »
Vooral ook omdat haar fouten helemaal niet zo in beeld worden gebracht, de focus ligt op Tygo en Jennifer in die opdracht. ::vergroot::

Ja, precies! En het lijkt erop dat JW Jennifer 'heeft horen mollen', maar dit kan ook montage zijn. Als Jan-Willem hier door heeft gehad dat Susan de meeste worden is 'vergeten' en daar op doelt zou hij nog eens ver kunnen komen...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Roltrap opdracht aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 25-01-2014, 00:09:32 »
Alle 6e letters van de 10 woorden die opgeschreven moeten worden:
nedsliirmo
Hierin zit de code:
(rin) is de mol
of
De mol is in r
:P Zulke soort dingen vallen op hé. Alles logische patronen waar het woord mol in voor komt vindt ik verdacht... maar mij vielen de tweede letters van diezelfde woorden op:

XOEMOAENLU

Ik ben even gaan puzzelen. Een X is lastig te plaatsen, maar was toch de aanleiding om even te kijken omdat JW een shirt had met een X er op. Maar ik kom in het Nederlands op niks zinnigs uit. In het Engels een beetje...

EX-MOLE ON AU

Als er een kandidaat in het spel zit met dezelfde naam als een ex-mol in Australië hebben we een winnaar. Of als een kandidaat een relatie heeft gehad met een voormalig deelnemen van de Australische mol kunnen we er ook nog wel iets van bakken (of met een kandidaat uit een Nederlandse serie in Australië).
Of als de koptelefoon van JW op AUX 1 was aangesloten (maar dan moeten ze wel zeker van hun zaak zijn dat hij als vertrouwenspersoon wordt aangewezen).

Ik ben bang dat dit soort patronen toch vaker voorkomen dan me lief is. :P

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Roltrap opdracht aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 26-01-2014, 00:04:53 »
Tja, kandidaten die zelf de volgorde mogen bepalen waardoor die volgorde een hint is naar de mol? Een beetje onlogisch in mijn ogen...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Roltrap opdracht aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 26-01-2014, 01:02:04 »
Ik heb niet het idee dat Aaf een dusdanig macht heeft op de rest van de groep. Want die moet dan de mol zijn, als dit een hint is..