Auteur Topic: Molbattle totaal. Deel je score.  (gelezen 10515 keer)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Molbattle totaal. Deel je score.
« Gepost op: 23-02-2014, 18:35:34 »
...
« Laatst bewerkt op: 27-04-2018, 11:56:33 door WillemMolleeder »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2014, 18:45:08 »
Thankx ;) Zal er morgen eens mee aan de gang gaan. Kijken waar ik dan op uit kom :D

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2014, 20:34:07 »
Susan   20   27%   3   8   0,38   2,67
Freek   17   23%   4   4   1,00   1,00
JW   16   22%   6   6   1,00   1,00
Sofie   12   16%   6   2   3,00   0,33
Tygo   8   11%   11   2   5,50   0,18

Ik kom hier op uit. Snap trouwens niet hoe je Sofie op 2 hebt kunnen krijgen :)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2014, 21:15:09 »
Mijn mol/kandidaat ratio:

1. Susan 8 (alleen 'Jagers' als onmols)
2. Sofie 0.4 (doet niet zoveel onmolse dingen, maar ook geen molse dingen)
3. Jan-Willem 0.25 (Abseilen, Processie, Roltrap, Boeddha's, Jagers, Snake onmols)
4. Tygo 0.11 (alleen Roltrap mols)
5. Freek: 0 (geen molse acties)

6. Aaf: 9

« Laatst bewerkt op: 23-02-2014, 21:31:46 door Jossie »
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2014, 23:14:03 »
Dat kun je zien in mijn sheet Qper  ;)

Zie alles wel in verhouding, het sheet houdt geen rekening met hints of mogelijke molacties, het is alleen opdrachten scoren. Zoals de ander battles 1 vs 1 vergelijken, vergelijk je nu alle 5 tegelijk.

Leuk om andere scores te zien. Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe Jossie Susan aan een 8 molratio heeft geholpen :D

Ik heb alleen 'Jagers' bij Susan als onmols gezet. Ze geeft de goede code door aan Jan-Willem en Aaf. Daar tegenover heb ik 8 molacties

Zware koffer en vertragen bij de Hotelkamer
Goede roeiers vinden bij de Dragonboat
5 woorden fout doen bij de Roltrap
Jan-Willem de verkeerde koker willen laten pakken bij Abseilen
Beetje stilstaan bij Snake
JW niet spotten en in de juiste positie de envelop kiezen bij de Processie
De hint in de Toekomstvisie die naar Susan wijst
En misschien op de foto staan bij de Opera.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #5 Gepost op: 24-02-2014, 01:22:35 »
Maar de eerste opdracht dan? Susan en Jennifer vinden als enige geld op de markt, best onmols toch? Ook al vindt Jennifer het geld, Susan had als mol misschien best kunnen zorgen dat ze niet voor de juiste deur zouden komen te staan  ;) En de blik in de toekomst? Waarom is dat mols bij iemand anders dan Freek die van Art als eerste moet?

En Tygo die (bijna) engels gaat spreken in de eerste opdracht en geen geld vindt? Dat is toch mols? Ook al verdenk ik hem niet, hij krijgt mijn punten daar.

Ik vind de eerste aflevering altijd lastig te beoordelen. Ik weet nog niet hoe de mol zichzelf wil neerzetten. Misschien wil de mol wat uit de schijnwerpers blijven, misschien wil de mol wel wat geld binnen halen om vertrouwen te winnen of misschien wil de mol wel direct vanaf moment één, die pot leegzuigen. En waarschijnlijk moet de mol ook zelf nog in zijn of haar rol groeien. Daarom heb ik iedereen op 'verdacht' gezet bij de eerste 2 opdrachten. Allemaal 1'tjes.

Ik heb bij de Toekomstvisie Susan een 2 gegeven en de rest een 0. Ik denk namelijk wel dat er een (mega) hint in de vragen verscholen zit. Ik denk dat ze vragen uit de test hebben gekozen die goed beantwoord waren, zodat de kandidaten en de kijkers een spoor naar de mol konden vinden. Quote dagboek mol: "Misschien dat dat [toekomstvisie red.] sommige van mijn medekandidaten op een spoor heeft gezet..."
In dat geval is de mol een vrouw, met kinderen, die in het afgeschoten bootje zat, en liep tijdens Snake en de Boeddha's.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #6 Gepost op: 24-02-2014, 12:41:33 »
Ik heb zelf gewoon per opdracht per kandiaat gekeken deed deze persoon mols, verdacht of onmols in die betreffende opdracht. Los van mijn verdenkingen, hints, achterliggende motieven etc.

Ik ook hoor, maar ik vind niemand mols in aflevering 1. En niemand onmols, behalve Jennifer. Ik had Jennifer btw als mol na aflevering 1, alleen omdat ze geld pakte. Na aflevering 2 maar weer snel vanaf gestapt. Aaf komt bij mij nog steeds het hoogst uit na aflevering 6. Jammer dat ze eruit is, want dan was het in m'n hoofd nog spannend.

En als ik de Toekomstvisie hint en foto eruit haal, dan kom ik nog steeds op een 6 voor Susan. En als Chinees spreken een onmols puntje voor Susan is op een 3. Nog steeds veel hoger dan m'n nummer 2: Sofie.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #7 Gepost op: 24-02-2014, 13:48:57 »
Kandidaat       Tygo    Susan   Sofie   J-W     Freek   Totaal
Totaal punten     5   22   16   14   24   81
Percentage tot  6%   27%   20%   17%   3%   100%
Kandidaat   9   2   4   8   5   aantal groene scores
Molgehalte   3   6   6   3   5   aantal rode scores
Kandidaatratio   3,00   0,33   0,67   2,67   1,00   is x keer meer kandidaat dan mol
Molratio   0,33   3,00   1,50   0,38   1,00   is x keer meer mol dan kandidaat

Freek heeft dus hier een kleine doorslag tov Susan qua punten, maar is qua k/m ratio 50/50.
Freek vind ik mols bij de seinopdracht (seint verkeerd en gaat mee in het foute idee van Tygo), de hotelkamer (de mol als held doet zijn best wanneer het allang tevergeefse moeite is), enveloppe (ruilt niet met geld) , processie (spot J-W niet) en jeeps (doet geen moeite om bootstukken te spotten + molt mogelijkerwijs de 2WD/4WD versnellingsbak).
Susan vind ik mols bij de chinees spreken opdracht (Jenn vind het geld, als het aan Suus lag waren ze er 'per ongeluk' aan voorbij gelopen), de roltrapopdracht ('vergeet' woorden door te geven), de enveloppen (ruilt niet met geld) en de processie (spot J-W niet).

Probleem blijft dus dat beide waar ze mols zijn naar mijn mening vooral bij elkaar in een groepje zitten  :P
« Laatst bewerkt op: 24-02-2014, 13:52:51 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #8 Gepost op: 24-02-2014, 18:32:31 »
Laat ik ook mijn eenvoudige motivatie voor mijn battlepunten geven.

2.3 Jade-markt
Sofie 2 voor ZV pakken terwijl er nog een vrijstelling ligt, Susan 1 voor niet gebruiken vrijstelling en de rest 0.

3.2 Drakenbootrace
JW en Susan 2 voor de volleyballers, de rest 0.

4.1 Roltrap
Tygo, Susan en Sofie 2 voor hun verwarring, Freek en JW 0 omdat ze niks verkeerd lijken te doen.

6.1 Processie
Freek en Susan 2 de rest 0

6.3 Blik in de toekomst
Iedereen 0 behalve Freek die krijgt 1 punt omdat hij als eerste moet van Art.


Even een paar korte vragen op genoemde punten. De rest vind ik erg plausibel.

Waarom Susan 1 punt voor het niet gebruiken van de vrijstelling. Is toch slim? Als kandidaat?
Waarom Sofie niet een -1 (de andere 1) bij de Dragonboat? Zij leidt de groep naar de overwinning?
Waarom Sofie 2 punten bij de roltrap? Zij deed toch niets fout? Freek wel eentje.
Waarom Freek niet 1 punt (ipv 2) voor het laatst een envelop kiezen bij de processie?
Waarom Freek 1 punt voor de Toekomstvisie? Hij kan er toch ook niks aan doen dat hij als eerste moet.

Ben gewoon benieuwd.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #9 Gepost op: 24-02-2014, 21:10:06 »
Uit nieuwsgierigheid heb ik 'm ook maar even ingevuld. Op herinnering, na twee weken voornamelijk sport te hebben gezien. 
Dit kan de betrouwbaarheid enigzins beinvloed hebben. ::tandpastasmiley::

Mijn molbattlescore t/m aflevering 6:

1. Susan: 18/27%/5/5/1.00/1.00
2. Jan-Willem: 15/23%/8/6/1.33/0.75
3. Freek: 15/23%/6/4/1.50/0.67
4. Sofie: 9/14%/8/1/8.00/0.13
5. Tygo: 9/14%/10/1/10.00/0.10

De percentages geven een afrondingsfout... #hebikhetmaargezegd

Was af en toe wel lastig om mijn eigen 'lightman' waarnemingen niet mee te nemen in de beoordeling. Dan had Susan zeker niet bovenaan gestaan. Een mooi voorbeeld hiervan is de processie opdracht.

Deze uitkomst bevestigt wel - zeker de eerste paar afleveringen - dat ik over het algemeen niet heel erg enthousiast ben over de Molacties van Freek (of uitstekend buiten beeld gehouden).
« Laatst bewerkt op: 24-02-2014, 22:43:57 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #10 Gepost op: 24-02-2014, 21:15:58 »
1.1 Susan spreekt veel beter Chinees dan ze tijdens de opdracht doet. Haar uitspraak e.d. geven sterk de indruk dat zij redelijk Chinees kan spreken. Haar opmerking "Ik heb nu in alle soorten en maten ..." (Weegschaal, de mol zoekt de balans)

1.2 Susan geeft bij het kopen van zaklampen heel nadrukkelijk aan 1500m. De Chinese vertaling verwijst heel nadrukkelijk naar haar. Ze telt bewust verkeerd (zegt 4 i.p.v. 5 en weet ook nog eens Mautje voor de gek te houden).

2.1 Susan is verrast dat ze niet hoeft te acteren (maar komt gespeeld over), Susan lijkt in de make-up ruimte te zitten (en zich op te maken), Susan die iets te goed is in het verzinnen van excuses waarom bepaalde personages niet gekozen moeten worden.

2.2 Susan die de plattegrond niet ziet, die zich maar wat graag schuil houdt in het donker, die nog niet eens in de buurt komt van het geld.

2.3. Vindt een vrijstelling en zet die niet in. Hoeft ook niet. Ze is toch wel door.

3.1 Susan die problemen heeft met de portofoon, die heel enthousiast kiest voor de zware koffer.

3.2 Susan die meteen een groep sportieve knullen vindt (maar die had ze al even bekeken tijdens het zonnen), die helemaal niet meeroeit.

4.1 Totale chaos scheppen waardoor Sofie haar niet kan volgen, woorden vergeten, een woord noemen dat niet is gezegd, opmerken dat Tygo niet verder kwam dan een bepaalde letter (terwijl hij wel verder was gekomen).

4.2 Susan die te veel moeite doet om anderen te overtuigen dat ze 3 jokers heeft (terwijl ze natuurlijk weet dat zij de persoon met geld moet hebben).

4.3 Vragen stellen aan de anderen en toch het verkeerde antwoord geven.

5.1 Beeld negeren, gebaar.

5.3 Portofoon, stilstaan.

6.1 Tygo proberen te negeren.

6.2 Niet opletten, beetje proberen Aaf uit haar concentratie te halen, visserslijn raken.

Totalen                  
Totaal punten   5   25   1   0   0   31
Percentage van totaal   16%   81%   3%   0%   0%   100%
Kandidaatgehalte   11   2   15   16   16   aantal groene scores
Molgehalte   0   11   0   0   0   aantal rode scores
Kandidaatratio   #DEEL/0!   0,18   #DEEL/0!   #DEEL/0!   #DEEL/0!   is x keer meer kandidaat dan mol
Molratio   0,00   5,50   0,00   0,00   0,00   is x keer meer mol dan kandidaat
                  
Samenvatting kandidaat   punten   percentage   kandidaatgehalte   molgehalte   km-ratio   mk-ratio
Tygo   5   16%   11   0   #DEEL/0!   0,00
Susan   25   81%   2   11   0,18   5,50
Sofie   1   3%   15   0   #DEEL/0!   0,00
Jan-Willem   0   0%   16   0   #DEEL/0!   0,00
Freek   0   0%   16   0   #DEEL/0!   0,00

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #11 Gepost op: 24-02-2014, 22:02:24 »
JW 15 / 20% / 5 / 5 / 1.0 / 1.0
FB 20 / 26,7% / 4 / 7 / .57 / 1.75
SV 15 / 20% / 4 / 4 / 1.0 / 1.0
SE 11 / 14,7% / 6 / 0 / Oneindig / 0
TG 14 / 18,7% / 5 / 4 / 1.25 / 0.8

Hoe verrassend, Freek is de Mol ::)
Jan-Willem en Susan gedeeld 2e ::)
Dan Tygo, en Sofie tomeloos onderaan 8)
...óf niet!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #12 Gepost op: 25-02-2014, 13:22:13 »
Citaat
Samenvatting kandidaat   punten   percentage   kandidaatgehalte   molgehalte   km-ratio   mk-ratio
Tygo   6   9%   11   6   1.83   0.55
Susan   16   24%   5   12   0.42   2.40
Sofie   7   11%   10   7   1.43   0.70
Jan-Willem   12   18%   7   11   0.64   1.57
Freek   25   38%   3   14   0.21   4.67

Klopt wel zo denk ik.  ::jaja::
Al zou je Sofie en Tygo ook om kunnen wisselen, aangezien ze wat mij betreft allebei op 0% Mol staan.  :P

1.1.:
Susan geen punten, vindt geld met Jennifer en lijkt hier de goede kant op te sturen.
Extra punt voor Freek vanwege zeer vroeg binnenkomen en vragen naar de weg aan andere groenteboer.

1.2:
Extra molpunt voor Freek omdat hij slecht seint en door wil gaan met de verkeerde suggestie van de groene laserstralen. Tevens teams niet ontdekt. Tygo seint ook niet goed maar doet constructieve suggesties (oa wit licht ipv groen zoeken).

2.1
Extra punt voor Freek en JW omdat die beiden de opdracht om zeep helpen door te suggereren dat ze op zoek moeten gaan naar karakters die bijbleven ipv naar diegenen die Susan en Tygo in theorie hadden kunnen spelen.

2.2.
Susan 1 punt omdat ze de kamer niet vindt. Staat tegenover dat ze actief meehelpt bij de quiz.
Freek vindt twee kamers met twee mensen, maar stuurt voor zover na te gaan diverse malen de verkeerde kant uit en heeft geen enkele bijdrage aan de quiz.

3.1
Freek extra punt tov Sofie en JW omdat hij voorstelt dat beide teams aan de verkeerde kant van het water starten. Verder iedereen 1 punt ivm verdwaald raken (alledrie bij betrokken) en zware koffer keuze.

3.2
Allen 1 punt omdat iedereen op zoek ging naar sterke mannen. (Hier is mijns inziens niet gemold).

4.1
Susan en Tygo 1 punt ivm woorden vergeten of veranderen. Geen twee door de opzet van de opdracht. Hier is mijns inziens niet gemold ivm het feit dat er afgeluisterd werd, en door hoe de woordenlijst aan het einde al opgezet was - de kans dat hier veel geld verdiend zou worden is zeer klein door het gebruik van oa primacy en recency effect.

4.2
Susan en Freek allebei startend met geld, beste molpositie.
Sofie krijgt geld in handen maar lijkt daarop niet gespitst. De anderen geen molpunt ivm het feit dat ze geen enkele invloed uitoefenden op het verloop.

4.3
Susan en JW een puntje. Deze opdracht blijft zeer moeilijk in te schatten vanwege gebrek aan informatie om de stellingen te checken.

5.1
Susan en Freek punten ivm kiezen en fotograferen van verkeerde beelden.
JW, Sofie en Tygo geen punten, allen constructief bezig/geen verdachte dingen voor zover na te gaan.

5.2
Freek, Susan en Sofie puntje ivm uit worden geschakeld door jagers. Niet duidelijk of hier gemold is.

5.3.
Freek, Susan en JW molpunten ivm overtredingen en tegenstrijdige/onduidelijke aanwijzingen + slechte communicatie per porto.

6.1
Freek en Susan extra punt ivm betere molpositie bij spotters, JW 1 punt.

6.2
?

6.3
Freek 1 puntje ivm de uitzonderingspositie in de toekomstopdracht.
Geen sabotage, maar wel duidelijk mogelijke molsindicatie.

Enveloppen:
Vooralsnog alleen Freek molpuntjes omdat degene aan wie hij het geld opstuurde het spel al verlaten heeft, hetgeen dus geen rente oplevert.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2014, 13:27:40 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #13 Gepost op: 25-02-2014, 19:39:08 »
Haha, wat een mooi klassiek tunnelrelaas. Er doet maar 1 iemand verdacht in deze serie en dat is de mol  ::ok::


p.s. Toch 1 vraagje uit nieuwsgierigheid, waarom krijgt Susan wel de punten voor de volleyballers en JW helemaal niks? En niet zeggen omdat Susan de mol is en JW niet he?  :D
Omdat het Susan is die het initiatief neemt om hen te vragen en zij voorkennis heeft. (Ze heeft al uren op het strand gelegen. En een afspraak met de jongens gemaakt. Daarom zegt ze tegen hen "It 's time!". Heeft niets met eindsignaal te maken. Da's puur een slechte vertaling!)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #14 Gepost op: 25-02-2014, 20:34:14 »
Omdat het Susan is die het initiatief neemt om hen te vragen en zij voorkennis heeft. (Ze heeft al uren op het strand gelegen. En een afspraak met de jongens gemaakt. Daarom zegt ze tegen hen "It 's time!". Heeft niets met eindsignaal te maken. Da's puur een slechte vertaling!)

Al hoewel ik Susan nog als enige verdenk, denk ik niet dat ze perse al een afspraak heeft gemaakt met de jongens voordat er iemand bij was. Zou kunnen, maar ik vind het ook nog steeds aannemelijk dat het camera team eerst klaar moet staan. Dus de jongens gevraagd, de jongens wilde wel en daarna de scene gefilmd... Jongens nog even aan het volleyballen. Camera aan en.... It's time!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #15 Gepost op: 25-02-2014, 21:04:52 »
Al hoewel ik Susan nog als enige verdenk, denk ik niet dat ze perse al een afspraak heeft gemaakt met de jongens voordat er iemand bij was. Zou kunnen, maar ik vind het ook nog steeds aannemelijk dat het camera team eerst klaar moet staan. Dus de jongens gevraagd, de jongens wilde wel en daarna de scene gefilmd... Jongens nog even aan het volleyballen. Camera aan en.... It's time!
Ik denk, zoals meerdere personen (zo heb ik gelezen op diverse forums), Suus te hebben zien liggen op het strand.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #16 Gepost op: 25-02-2014, 21:31:23 »
Al hoewel ik Susan nog als enige verdenk, denk ik niet dat ze perse al een afspraak heeft gemaakt met de jongens voordat er iemand bij was. Zou kunnen, maar ik vind het ook nog steeds aannemelijk dat het camera team eerst klaar moet staan. Dus de jongens gevraagd, de jongens wilde wel en daarna de scene gefilmd... Jongens nog even aan het volleyballen. Camera aan en.... It's time!

Precies hoe ik het ook zie. Is ook gewoon een normale opmerking toch, voordat je een roeiwedstrijd gaat doen? Its time!
Inderdaad moest alles klaargezet worden, camera's, team bij elkaar sprokkelen etc. Dus iedereen stond waarschijnlijk al een tijdje te wachten.


Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #17 Gepost op: 25-02-2014, 21:34:19 »
Ik denk, zoals meerdere personen (zo heb ik gelezen op diverse forums), Suus te hebben zien liggen op het strand.

Pics or it didn't happen. Ik heb net aflevering 3/Dragonboat teruggekeken en 28 pagina's terug gelezen over deze opdracht, maar niks gezien...  :\'(
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #18 Gepost op: 26-02-2014, 10:00:30 »
Precies hoe ik het ook zie. Is ook gewoon een normale opmerking toch, voordat je een roeiwedstrijd gaat doen? Its time!
Inderdaad moest alles klaargezet worden, camera's, team bij elkaar sprokkelen etc. Dus iedereen stond waarschijnlijk al een tijdje te wachten.


Camera liep gewoon mee met de deelnemers. Filmpde gewoon de gesprekken tussen hen en de gasten op het strand. Ik geloof niet in een kort gesprekje waar beide deelnemers bij waren omdat Suus begon met de uitspraak "It's time!". Pas daarna vroeg ze of de jongens wilden meedoen met roeien. Ze leek zich ook niet voor te stellen. Hoefde ook niet. De jongens kenden haar al.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Molbattle totaal. Deel je score.
« Reactie #19 Gepost op: 26-02-2014, 10:13:03 »
Pics or it didn't happen. Ik heb net aflevering 3/Dragonboat teruggekeken en 28 pagina's terug gelezen over deze opdracht, maar niks gezien...  :\'(
Heb er geen plaatje van maar volgens mij is ze in beeld op 24 minuten en 11 seconden.

Al zou de mevrouw onder de paraplu (wat al onlogisch is in de zon), die foto plaatste Theoreticus al, haar ook kunnen zijn. Zij zit alleen, terwijl de mevrouw in gele bikini naast iemand ligt, en haar kleding vertoont ook overeenkomsten.

Nou zullen er vast mensen uit een bepaalde tunnel zijn die zeggen "J-W zegt 'zand aan mijn voeten' de mol zit graag in het zand".