Auteur Topic: Mensen/kijkers achter WIDM.  (gelezen 9621 keer)

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: Mensen/kijkers achter WIDM
« Reactie #20 Gepost op: 13-03-2014, 10:33:34 »
Respect G-R voor het delen van je verhaal. Ik vind het knap van je dat je zo open bent en je verhaal durft te delen! Ik ben (zei het in mindere mate) ook ooit gevallen voor de verleiding van drugs en weet hoeveel moeite het kan kosten om eraf te blijven. Ik ben nuchter genoeg om te weten dat het iedereen kan overkomen en zal dus niemand hierom veroordelen. Ik hoop dat je eruit komt!

Hold on, it gets better!  ::bravo::
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Re: Mensen/kijkers achter WIDM
« Reactie #21 Gepost op: 13-03-2014, 11:03:52 »
Moedig good riddance zoiets te delen. Verslaving is nooit goed maar de reden erachter kent niemand behalve jijzelf. Hopelijk weet je het tij te keren en de drug te vergeten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mensen/kijkers achter WIDM
« Reactie #22 Gepost op: 13-03-2014, 11:11:11 »
Ja van mij mag het echt veel langer duren zo'n seizoen. Of gewoon lekker het hele jaar door!

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: Mensen/kijkers achter WIDM
« Reactie #23 Gepost op: 13-03-2014, 11:13:22 »
ow dat gat herken ik wel ja :) maar aan de andere kant. WIDM vind ik altijd een mooi bruggetje om de eerste (saaie) maanden van het jaar door te komen naar de lente. Ik merk nu het op z'n eind loopt dat ik er ook wel weer een beetje tegenop zie maar zoals elk jaar heb ik ook zoiets van goed dat het afgelopen is. Want op een gegeven moment zit ik zo in mijn speurmodus dat ik niets meer kan kijken zonder er iets achter te zoeken  ::rofl::
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Re: Mensen/kijkers achter WIDM
« Reactie #24 Gepost op: 13-03-2014, 11:33:30 »
Vind het jammer maar een gat zal het niet worden. Genoeg andere dingen te doen gelukkig.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mensen/kijkers achter WIDM
« Reactie #25 Gepost op: 13-03-2014, 16:10:49 »
Dankjewel lieve mensen! Ik zal het zeker op een dag overwinnen! Daar geloof ik heilig in.

En Syllie wow wat een verhaal van jezelf! Herkenbaar ook.

Trouwens hebben jullie dat ook, na WIDM, alsof opeens een heel stuk wegvalt? En dan weer zolang wachten! Expeditie Robinson is er uiteraard nog maar vind ik minder leuk nu ik WIDM kijkt, WIDM is toch ergens stukken spannender/leuker. Zal me niet verbazen ik straks als de uitzending begint weer lig te (ver)slapen (terugkijken kan maar live op tv blijft toch het spannendst!) maar volgende week in de reünie word de Mol altijd pas bekend gemaakt in de ontknoping.
Grappig, heb vanmorgen een verhaaltje geschreven (1 van mijn grote hobby's) en gepost in het off topic topic wat eindigt met dat het weer zolang wachten is voordat de cirkel opnieuw kan beginnen  ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Mensen/kijkers achter WIDM
« Reactie #26 Gepost op: 13-03-2014, 16:20:11 »
En dan te bedenken dat we vanaf dit jaar niet eens meer in september en oktober een Televiziercampagne kunnen houden :o

Hoewel... die gouden stuiver... ::wijn::
...óf niet!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Mensen/kijkers achter WIDM
« Reactie #27 Gepost op: 17-03-2014, 15:50:13 »
Hallo allemaal,
Ik heb me zojuist aangemeld, beter laat dan nooit.... Heb wel actief meegelezen dit seizoen in de hoop hier duidelijkheid te krijgen inzake de identiteit van de mol, maar helaas. Voor mij blijft het Freek, ook al realiseer ik me dat dit waarschijnlijk een hardnekkige vorm van ontkenning zal blijken. Op de 2e plaats voor mij dan maar Susan, maar ik heb DE aanwijzing gemist dit jaar. Een erg verwarrend seizoen zeg!

Ik ben 38 jaar  en kijk sinds het eerste seizoen bekende Nederlanders naar widm.
Ik ben wel een beetje actief geweest op het nl-forum, met name in het seizoen Mexico.
Dit seizoen was voor mij het hoogtepunt widm! Ik was toen overtuigd van Dennis de mol, geloofde in alle prachtige aanwijzingen die we gevonden hadden en het kwam nog uit ook. Ik geloof dat ik dat seizoen teveel verwend ben geraakt, wat een briljante serie was dat. Helaas heb ik de mollen en aanwijzingen sindsdien niet meer zo spannend gevonden. En sinds dat seizoen ook niet meer met hartkloppingen op de bank gezeten aan het eind, tot vorige week dan...
Ik heb aan het eind van de series altijd op de goede mol gezeten, m.u.v. het jaar in Japan. Toen wou ik ook veel te graag dat het Sanne was ipv Kim. Beetje mijn kop in het zand gestoken...
Dat is mogelijk ook wat er dit jaar aan de hand is. Freek zou zomaar weer een briljante mol als Dennis kunnen zijn. Maar ervaring heeft geleerd dat het meestal klopt wat de presentator zegt, ook al wil ik het niet horen.

Reden om me zo laat nog aan te melden voor het forum is dat de meeste mensen in mijn omgeving me niet goed wijs vinden, zo diep als ik dit spel induik. De gemiddelde widm kijker die ik ken loopt er bij lange na niet zo warm voor en beperkt zich tot oppervlakkig kijken. Dus hoop hier een beetje aansluiting te vinden ;-)