Auteur Topic: Aflevering 8 - 'de lachende derde'  (gelezen 51418 keer)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #20 Gepost op: 6-03-2014, 21:37:15 »
Dat Robinson gebeuren had niet gehoeven,  flauw en zonde.

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #21 Gepost op: 6-03-2014, 21:37:26 »
Wat een rare aflevering was dit. Vanwaar het hele Robinsongebeuren? Vond het een beetje misplaatst eigenlijk, 't was heel mooi maar het past niet echt in Wie is de mol.
Ik vond het wel een leuke persiflage. Het paste heel goed als opdracht in Wie is de mol.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #22 Gepost op: 6-03-2014, 21:37:35 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2014, 21:37:40 »
Wat een rare aflevering was dit. Vanwaar het hele Robinsongebeuren? Vond het een beetje misplaatst eigenlijk, 't was heel mooi maar het past niet echt in Wie is de mol.

WIDM werd er ook ineens heel amateuristisch van. Bij ER weten ze zo'n eilandraad/stemming een stuk spannender in beeld te brengen. Je bent er niet met alleen hetzelfde muziekje eronder. Schoenmaker blijf bij je leest. ;)

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2014, 21:38:50 »
WIDM werd er ook ineens heel amateuristisch van. Bij ER weten ze zo'n eilandraad/stemming een stuk spannender in beeld te brengen. Je bent er niet met alleen hetzelfde muziekje eronder. Schoenmaker blijf bij je leest. ;)
Dat was denk ik ook helemaal niet de bedoeling. Ik denk dat het gewoon een leuke persiflage moest voorstellen, en dat is ook gelukt.

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #25 Gepost op: 6-03-2014, 21:39:06 »
Hij was anders gelopen, dus Freek kwam niet eens langs de kandidaten (voor zover ik het begrijp althans) maar ik vind het wel oneerlijk, want zo is de opdracht bij voorbaat gewonnen. Die hebben echt wel elke seconde opgelet hoor, het gaat om de finale! Dan vertik je het echt niet om niet op te letten. Maar hij liep anders dus ze konden hem onmogelijk zien.

Ik snap dat hij anders liep. Maar dan nog, als je met zijn vieren (of drieën, minus Mol) allemaal vanuit een andere hoek kijkt, moet je toch kunnen zien wat er gebeurt. Zeker JW, die Art "in zijn gezicht aankijkt". 't Is maar goed dat de kandidaten niet in de scherpschutterdivisie van het leger zitten. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2014, 21:39:58 »
Dat was denk ik ook helemaal niet de bedoeling. Ik denk dat het gewoon een leuke persiflage moest voorstellen, en dat is ook gelukt.

Ok, maar dan wel een leuke persiflage die veel te lang duurde. Maar verder hou ik er over op, er was ook genoeg moois in deze aflevering om over te hebben. :)

Offline Benang

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2014, 21:40:29 »
Is het iemand opgevallen dat Susan de kleur groen had 5 op een rij?

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #28 Gepost op: 6-03-2014, 21:42:30 »
Is het iemand opgevallen dat Susan de kleur groen had 5 op een rij?

5 op een rij kun je niet plannen. Groen wel. ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2014, 21:42:51 »
Ik heb nooit ER gezien, dus ik keek niet met een ER blik, en ik vond het hele eilandgebeuren wel gewoon leuk. Het was nog steeds gewoon WIDM, wel of niet geld uitgeven voor eten, matennaaien bij het 5 op een rij, en dan de moeilijke keuze maken wie de vrijstelling verdient. Niks mis mee.
The British are not impressed.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2014, 21:44:01 »
Zeker JW, die Art "in zijn gezicht aankijkt".

Wat was dat een misplaatste molsaktie om die hond aan te blijven kijken.
Hij moet m wel erg geknepen hebben, dat niemand op hem zat, om zich zo te laten gaan...
Jammer....

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2014, 21:45:59 »
Haha leuke aflevering deze keer. Inclusief ER eilandraad  ;D

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2014, 21:55:58 »
Al kan hij niet weten waar ze zitten, oh wacht jawel want Freek kon ze horen.

Ja, het blijft vaag bij dit soort opdrachten. De camera ploegen die de 'jagers' en Freek filmen moeten ook maar net niet gespot worden. Of zouden ze het spel twee keer spelen, één keer serieus, en één keer voor tv?

Offline MartinMol

  • Forumlid
  • Wie is de Mol?
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #33 Gepost op: 6-03-2014, 22:04:05 »
Hoe zit het met de vrijstelling van Freek, wanneer mag hij die inzetten?
Voor een test vóór de eindtest? Of komt er een extra aflevering?
Hoi

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #34 Gepost op: 6-03-2014, 22:08:53 »
Hoe zit het met de vrijstelling van Freek, wanneer mag hij die inzetten?
Voor een test vóór de eindtest? Of komt er een extra aflevering?
Hij mocht hem inzetten als hij deze executie een groen scherm kreeg. Hij is dus al door naar de finale

Edit: "de lachende derde" Susan ging er als derde uit bij de vijf op een rij opdracht. Wijst de titel naar Susan?
« Laatst bewerkt op: 6-03-2014, 22:11:59 door Molstrik »

Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #35 Gepost op: 6-03-2014, 22:10:52 »
Ja, het blijft vaag bij dit soort opdrachten. De camera ploegen die de 'jagers' en Freek filmen moeten ook maar net niet gespot worden. Of zouden ze het spel twee keer spelen, één keer serieus, en één keer voor tv?
Goed opgemerkt. Freek zei dat hij Tygo in de achteruitkijkspiegel kon zien staan!! Die draaide zich nog om,dus zou hij iets gezien moeten hebben?

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #36 Gepost op: 6-03-2014, 22:13:28 »
Opvallend dat Susan als enige geen close-up had in de intro van Expeditie Robinson. Zou dit betekenen dat alle kandidaten moeten overleven behalve Susan, omdat ze de mol is?

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #37 Gepost op: 6-03-2014, 22:17:24 »
Was al geen fan van ER en was ook al niet blij met het voorstukje van deze week. Wat een saai gedoe zeg op Kamp Noord.... Nooit meer andere programma's nadoen a.u.b. Voegde niks toe, naja t was wel mooi een "tijd om te gaan plassen" moment. Ik kwam weer en nog steeds geen kokosnoot....
Eindelijk ook eens een afvaller goed... in de pool vorige al geswitcht van J-W naar Susan en J-W laten afvallen deze week, eindelijk het goede spoor gevonden.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline StormCrawler

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #38 Gepost op: 6-03-2014, 22:19:01 »
Dit was denk ik mijn favoriete aflevering van het seizoen.

Vond het ER-gedeelte eigenlijk briljant verzonnen, en goed uitgevoerd. Daarnaast was de tweede helft met Freek's vrijstelling behoorlijk spannend. Wat ik niet snap is dat JW letterlijk zei dat hij Art recht in het gezicht keek. Dan zou hij toch ook echt Freek gezien moeten hebben, ook al was hij van de andere kant aangekomen, het eindpunt bij Art zou hij als nog in zicht moeten zijn gekomen.

Ik geloof nog steeds een beetje in de afleveringstitel als volgende afvaller, en denk dat deze titel slaat op Tygo die zat te lachen bij JW en Freek's uitvoering van de 'Mol sleeps tonight' en dat dus Tygo er uit gaat volgende week.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #39 Gepost op: 6-03-2014, 22:21:43 »
Ok, maar dan wel een leuke persiflage die veel te lang duurde. Maar verder hou ik er over op, er was ook genoeg moois in deze aflevering om over te hebben. :)

Vond ik ook, 10 minuten max was meer dan lang genoeg geweest.
Er bleef te weinig over voor echte leuke widm opdrachten, nu hebben we feitelijk maar 1 opdracht in 1 hele aflevering (wederom..) erg mager. En onnodig.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)