Auteur Topic: 10 of 11 afleveringen?  (gelezen 12990 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2014, 21:28:22 »
Degene die het eerst op de juiste mol zit heeft altijd een voorsprong op de anderen omdat die tenslotte meer van de mol weet. De finale is altijd gewonnen door diegene die het eerst de juiste mol in de gaten hield.
Altijd? Art bijvoorbeeld kwam pas in Nicaragua er achter dat Patrick de Mol was, terwijl Soundos en Karin hem al in El Salvador doorhadden. Geert had Milouska zelfs al in aflevering 1 door ::)
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2014, 21:42:56 »
Geert had Milouska zelfs al in aflevering 1 door ::)

Is dat nou echt waar? Heeft hij dan de test zo verklooid dat hij er toch meteen uitvloog? Want Vera Mann had zogenaamd ook Jon als mol in afl. 1. Dat bleek later toch ook niet waar te zijn?

Online Luc

  • Forumlid
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2014, 21:45:29 »
Geert dacht inderdaad eerst aan Milouska maar verdacht haar snel niet meer en schakelde volledig over naar een andere kandidaat. Anders kun je in de eerste aflevering geen rood scherm krijgen. Eigenlijk onbegrijpelijk van Geert, de eerste afleveringen zou ik op meerdere verdachten spreiden.
Overigens mag je niet teveel geloof hechten aan de biechten tijdens de selectieproef. Ze worden allang gemanipuleerd of zelfs vervalst om de mol uit de wind te houden en meer spanning te brengen. Als ze alle biechten volledig brengen weten wij na enkele afleveringen al wie de mol is.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2014, 21:50:41 door Luc »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2014, 11:27:25 »
Ze komen aan op Ellis Island waar ze de post gaan ophalen. Vervolgens doen ze de opdracht met de flesjes in de baai, waar Freek opeens inziet dat Sofie niet de Mol kan zijn door haar fanatisme. Dan volgt de test en valt Tygo nét voor de finale af.

Dan komt de finaletest en komen de kandidaten bij Art, Susan en Sofie in hun zomerse strandjurkjes en Freek in een overhemd, helaas zonder jasje want daar bleek het te warm voor. Ze staan in het strand met een warm briesje als Art begint over hoe elk van hen het spel heeft gespeeld. En als Art de winnaar bekend wilt maken, vertelt Art ons dat we dat volgende week pas zien.

Vervolgens, op 20 maart, zien we dat Freek als winnaar wordt bestempeld. Wat een geluk dat hij inzag dat Sofie niet de Mol is. Dan zegt Art: "Wie is.. de Mol?" en zien we alle hoogtepunten uit deze serie. We gaan helemaal terug naar Hong Kong waar je uiteindelijk ziet dat Susan prachtig gesminkt wordt voor de Kantonese opera-foto, en staat er prachtig in beeld: Susan is de Mol! Wat betekent dat Sofie helaas verloren heeft in de finale, ondanks dat ze Susan eerder doorhad dan Freek.

Zo zal het ongeveer gaan.  ::helderziend::

En de opdracht met het strand en de flessen en kaarsjes dan...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2014, 15:39:22 »
Ik zat net even op facebook wat te bladeren en op de pagina van wie is de mol werd deze vraag gesteld:
Kan iemand mij vertellen wanneer de uiteindelijke ontknoping is?? 20 Maart of deze week al? Hoor het graag, bedankt!!
Als antwoord van Wie is de Mol:

Wie is de Mol? Er zijn nog 2 uitzendingen. Wat in welke aflevering bekend wordt , wordt vooraf niet bekendgemaakt. Dus nog een paar daagjes afwachten...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #25 Gepost op: 12-03-2014, 00:02:03 »
Meestal wordt in de finale de winnaar bekend gemaakt (dat is komende donderdag) en de mol pas tijdens de reünie (volgende week).

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #26 Gepost op: 12-03-2014, 08:15:28 »
Meestal wordt in de finale de winnaar bekend gemaakt (dat is komende donderdag) en de mol pas tijdens de reünie (volgende week).
Ik ben benieuwd wat ze doen dit jaar, want voor mijn gevoel is het bij elke winnaar die bekend wordt gemaakt, ook duidelijk wie de Mol is.

Susan wint -> Freek is de Mol
Sofie wint -> Susan is de Mol
Freek wint -> Sofie is de Mol
En mocht Tygo de finale toch halen i.p.v. Sofie: Tygo wint -> Susan is de Mol

Alleen als Susan toch nog als laatste afvalt voor de finale, zou het wat dat betreft nog spannend kunnen worden, in mijn beleving.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #27 Gepost op: 12-03-2014, 08:19:49 »
Dat hoeft niet zo te gaan.  Het ligt er aan wat het spannendst is.  Vorig jaar werd Caroline als verliezer als eerste bekend gemaakt en ik dacht dat dat met Liesbeth ook zo was.


Dat was met Soundos, in 2012 werd Hadewych als winnaar bekend gemaakt  ;)
I will follow my inner gold

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #28 Gepost op: 12-03-2014, 08:25:37 »

Dit jaar zullen Freek en Susan wel als laatste overblijven.
Alsnog niet spannend volgens mij, aangezien je dan weet of Sofie/Tygo de winnaar of verliezer is en je aan de hand daarvan in principe zou weten wie de Mol is?

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #29 Gepost op: 12-03-2014, 08:38:29 »
Alsnog niet spannend volgens mij, aangezien je dan weet of Sofie/Tygo de winnaar of verliezer is en je aan de hand daarvan in principe zou weten wie de Mol is?

Dan veranderen ze op het laatste moment wie op wie zit.  :-X
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #30 Gepost op: 12-03-2014, 10:50:49 »
In 2012 werd in aflevering 9 nog helemaal niks bekend gemaakt ;) Best kans dat dat morgen ook weer gaat gebeuren :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #31 Gepost op: 12-03-2014, 16:27:49 »
In 2012 werd in aflevering 9 nog helemaal niks bekend gemaakt ;)

Oh ja...je hebt gelijk  ;D
I will follow my inner gold

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #32 Gepost op: 12-03-2014, 23:58:24 »
In de VARA-gids staat bij aflevering 9:De postbode is onderweg en de vraag is of al het geld wordt opgehaald. Een sprookjesachtige finale, door kaarsen verlicht, brengt ons het verlossende woord.

Bij aflevering 10 staat in de gids:
Negen weken lang trokken de kandidaten door Hong Kong en de Filippijnen. Drie van hen hebben het tot de finale gebracht tot de sprookjesachtige finale. Er blijft maar één vraag over;Wie is de Mol?

Ik weet niet hoe ze dat gaan doen in twee afleveringen. Ik heb de gids van de week erna helaas nog niet. Misschien worden het toch 11 afleveringen of wordt de mol in aflevering 10 al bekend gemaakt. Morgen valt er vast iemand af maar wie weet hebben ze iets bijzonders bedacht voor de ontknoping.  ???
« Laatst bewerkt op: 13-03-2014, 00:00:55 door Lonneke14 »

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #33 Gepost op: 13-03-2014, 00:08:59 »
De Veronica-gids van 15 t/m 21 maart besluit een artikeltje over aflevering 10 met "Kom maar op met die finale!". Dit impliceert dat in aflevering 9 niet eens met de finale wordt begonnen...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #34 Gepost op: 13-03-2014, 00:15:26 »
Komende afl gaat 1 persoon op de helft van de afl naar huis nav een test op wat voor manier dan ook (Freek overwint die test sowieso met zijn vrijstelling). Aan het eind komt het moment dat Art de mol aankondigt en zien we de uitslag pas volgende week in de reunie.

Of zeg ik iets heel vreemds nu?

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #35 Gepost op: 13-03-2014, 07:00:48 »
Hebben ze eigenlijk al de reünie opgenomen?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #36 Gepost op: 13-03-2014, 07:38:02 »
Hebben ze eigenlijk al de reünie opgenomen?
Volgens mij doen ze dat meestal in de week tussen aflevering 9 en 10, maar ik weet het niet zeker.
I will follow my inner gold

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #37 Gepost op: 13-03-2014, 08:51:20 »
Volgens mij doen ze dat meestal in de week tussen aflevering 9 en 10, maar ik weet het niet zeker.

Nee dat doen ze al eerder, want anders hebben ze voor vanavond geen beelden voor in de 'volgende week' preview. Aflevering 10 zou dus al opgenomen moeten zijn.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #38 Gepost op: 13-03-2014, 09:14:25 »
Vanavond al de finale. :-\\ waar was dat hele gedoe met die vrijstelling voor de finale dan voor nodig. Freek staat in de finale maar de rest dus ook al. Vreemd.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: 10 of 11 afleveringen?
« Reactie #39 Gepost op: 13-03-2014, 09:52:55 »
Komende afl gaat 1 persoon op de helft van de afl naar huis nav een test op wat voor manier dan ook (Freek overwint die test sowieso met zijn vrijstelling). Aan het eind komt het moment dat Art de mol aankondigt en zien we de uitslag pas volgende week in de reunie.

Of zeg ik iets heel vreemds nu?

Dit denk ik dus ook. Freek hoeft door zijn vrinstelling de eerste test niet te maken. Samen met twee andere maakt hij dan de finale test. Dus dan heefy hij zeker wel wat aan zij n vrijstelling