Poll

Wie is de beste Mol?

Deborah
4 (1%)
Nico
0 (0%)
George
79 (19.2%)
Elise
4 (1%)
Yvon
6 (1.5%)
Milouska
64 (15.6%)
Inge
5 (1.2%)
Dennis
113 (27.5%)
Jon
9 (2.2%)
Kim
2 (0.5%)
Patrick
17 (4.1%)
Anne-Marie
6 (1.5%)
Kees
69 (16.8%)
Susan
18 (4.4%)
Amin
1 (0.2%)
Jenny
14 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 165

Auteur Topic: [Poll] Wie is de beste Mol?  (gelezen 74970 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 21-03-2014, 18:38:01 »
Wie is Amin?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #41 Gepost op: 21-03-2014, 18:38:18 »
George en Dennis hadden beide in de finale iemand die op hun stemden.

Als je het op die manier gaat kijken.

John begon George te verdenken rond afl 8/9
Edo begon Dennis te verdenken rond aflv 6 maar spreide nog op Patrick
Sofie begon Susan te verdenken rond aflv 2 maar spreide nog heel lang op andere

In de finale zaten Jantien, Regina en Freek nog fout.
en bij Inge zaten er zelfs nog TWEE fout.. dat maakt Inge ook een goede mol

Kees en Jon werden door heel veel mensen verdacht.. JOn nog extremer dan Kees.

Dan heb ik het over verdenkingen, dan vind ik dus dat Susan bijv heel hoog mag staan. En Inge ook, En Milouska ook.
Dan mogen Kim, JOn, Anne Marie en Kees lager juist

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #42 Gepost op: 21-03-2014, 18:38:50 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Aha. Dankjewel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #43 Gepost op: 21-03-2014, 18:45:37 »
en bij Inge zaten er zelfs nog TWEE fout.. dat maakt Inge ook een goede mol
Ik wil hierbij opmerken dat Renate Inge verdacht maar vanwege de liftopdracht waarbij ze opzettelijk de vragen fout beantwoordde en toch nog de mol Inge te zien kreeg (hét dieptepunt in de ganse molserie) ervan overtuigd was dat ze de mol niet meer kon zijn logischerwijze overstapte op een andere kandidaat (Paul of Eva). Zonder die misplaatste liftopdracht hadden er twee wel goed gezeten.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2014, 18:45:51 »
In de finale zaten Jantien, Regina en Freek nog fout.

Jantien zat goed hoor. Ze kwam op het spoor van George door zijn geklooi met het koffertje in de arena en besloot hem helemaal uit te horen tijdens de nachtelijke ondervraging. :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2014, 18:50:26 »
Robin (reeks 1), Regina (reeks 8 ) en Freek (reeks 14) zijn bij mijn weten de enige kandidaten die de finale bereikt hebben zonder ook maar één keer op de juiste mol te hebben gezeten. Jantien switchte inderdaad vlak voor de finale op de juiste mol maar had minder vragen juist dan winnaar John.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 18:59:26 door Luc »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2014, 18:51:49 »
Jantien zat goed hoor. Ze kwam op het spoor van George door zijn geklooi met het koffertje in de arena en besloot hem helemaal uit te horen tijdens de nachtelijke ondervraging. :)

Dat bedoel ik, om maar aan te geven dat qua verdenkingen dat nog best meevalt, als je nu naar Susan ofzo kijkt. Hij heeft meer lef gehad, maar dat kon omdat dat goed bij de opdrachten paste en de rol van zichzelf..

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #47 Gepost op: 21-03-2014, 18:52:43 »
Ik wil hierbij opmerken dat Renate Inge verdacht maar vanwege de liftopdracht waarbij ze opzettelijk de vragen fout beantwoordde en toch nog de mol Inge te zien kreeg (hét dieptepunt in de ganse molserie) ervan overtuigd was dat ze de mol niet meer kon zijn logischerwijze overstapte op een andere kandidaat (Paul of Eva). Zonder die misplaatste liftopdracht hadden er twee wel goed gezeten.

Weet je dit 100% zeker? Heeft ze die fout beantwoord?  Heeft ze dit ooit ergens gezegd? want ik weet hier niks van.. ik weet wel dat ze in de aflevering zei 'tactiek van foute antwoorden gaat niet op' maar daar kwam ik niet op dat moment achter.. Maar dan kan ze Inge toch niet gezien hebben? Heeft de crew daar ooit op gereageerd? want dat is dan niet eerlijk toch?

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #48 Gepost op: 21-03-2014, 18:54:54 »
Susan komt denk ik bij mij ergens in de middenmoot. Bij de ontknopingsaflevering en moltalk zag ik toch iets te veel opdrachten die niet (alleen) dankzij Susan mislukten. Ik houd er van als een mol direct verantwoordelijk is voor het mislukken van opdrachten en een groot aandeel heeft in het niet verdiende geld.  Susan zal het qua geldzaken goed doen als mol, maar was lang niet altijd de directe verantwoordelijke hiervoor.  Qua verdenkingen heeft ze een goede score met alleen Tygo en Susan die haar echt verdachten. Daarmee is ze in dat opzicht stukken beter dan bijvoorbeeld Kim, Anne-Marie en Jon.  

Ik heb eerder eens een berekening gemaakt om op basis van bepaalde criteria te ranken. Eens kijken of ik die terug kan vinden en Susan erin kan verwerken. Ik denk dat ze onder Kees en Elise (bij mij 4 en 5) en ergens in de buurt van Patrick en Yvon uitkomt. Dus ergens tussen de 6e en de 8e positie.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #49 Gepost op: 21-03-2014, 18:55:53 »
Renate had haar 3 vragen wel degelijk fout beantwoord maar ze kreeg (door een fout van de crew) de mol toch te zien. Zoals ik zei hét dieptepunt in de ganse molserie.
Verder ben ik het eens met Qper, Susan komt bij mij in de goede middenmoot.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #50 Gepost op: 21-03-2014, 18:57:39 »
Wow, en heeft ze hier nog wel eens op gereageerd? want dat is echt een blamage, wist ik niet eens...

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #51 Gepost op: 21-03-2014, 18:58:22 »
Renate had haar 3 vragen wel degelijk fout beantwoord maar ze kreeg (door een fout van de crew) de mol toch te zien. Zoals ik zei hét dieptepunt in de ganse molserie.

Het was geen fout. De belofte was: "Bij drie goede antwoorden zie je de Mol". Renate maakte er zelf van dat minstens één fout antwoord geven dan ook betekent dat je de Mol zeker niet ziet, maar dat is niet beweerd. (Een mol is een dier maar een dier is niet altijd een mol. :P)
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 19:00:26 door Heinz »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #52 Gepost op: 21-03-2014, 19:06:48 »
Het was geen fout. De belofte was: "Bij drie goede antwoorden zie je de Mol". Renate maakte er zelf van dat minstens één fout antwoord geven dan ook betekent dat je de Mol zeker niet ziet, maar dat is niet beweerd. (Een mol is een dier maar een dier is niet altijd een mol. :P)

Huh? Snap het niet Heinz... :(

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #53 Gepost op: 21-03-2014, 19:25:49 »
Huh? Snap het niet Heinz... :(

Renate zag Inge. Renate wist dat ze niet drie goede antwoorden had gegeven. Renate dacht: dus ik zie de Mol niet. Maar er was niet beweerd dat je de Mol niet zou zien bij een of meerdere foute antwoorden. Enkel dat je bij drie goede antwoorden de Mol wel zou zien.

Overigens weet ik niet of Renate Inge daarvoor als Mol had of dat ze alleen een beetje over Inge twijfelde. Ik denk eerder dat laatste.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #54 Gepost op: 21-03-2014, 19:41:43 »
Ik vind het eerlijk gezegd wat naïef van Renate om te denken dat je een kandidaat (dus iemand die niet de Mol is) zou zien bij een fout antwoord. Anders had iedereen dat toch gedaan? Ze heeft het spel gewoon niet door gehad. Rot voor haar, maar ze heeft gewoon niet goed nagedacht. :P Vond Renate overigens een leuke kandidaat dus een voorkeur om het goed/slecht te vinden van de productie zit er niet echt in.

Ik vond Jon ook een leuke Mol ja. ::jaja:: Inge ook, maar volgens mij ben ik daar een van de weinige in.

Mijn lijstje zou zijn (alleen de BN'er serie):
1. Milouska
2. Kees
3. Dennis
4. Susan
5. Jon
6. Inge
7. Kim
8. Yvon
9. Patrick
10. Anne-Marie

Wil overigens benadrukken dat ik geen enkele Mol slecht vond, iedere Mol had iets op zijn of haar manier ::bravo:: !
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #55 Gepost op: 21-03-2014, 19:43:10 »
Renate had haar 3 vragen wel degelijk fout beantwoord maar ze kreeg (door een fout van de crew) de mol toch te zien. Zoals ik zei hét dieptepunt in de ganse molserie.
Verder ben ik het eens met Qper, Susan komt bij mij in de goede middenmoot.

het was wel heel makkelijk geweest als je even de vragen fout kon beantwoorden en daarmee een kandidaat kon wegstrepen, dus ik vind dit helemaal geen fout van de crew, integendeel
de prijs (het zien van de mol) is er voor degene die de antwoorden weet, niet voor iemand die fout antwoord geeft

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #56 Gepost op: 21-03-2014, 23:47:38 »
Het was geen fout. De belofte was: "Bij drie goede antwoorden zie je de Mol". Renate maakte er zelf van dat minstens één fout antwoord geven dan ook betekent dat je de Mol zeker niet ziet, maar dat is niet beweerd. (Een mol is een dier maar een dier is niet altijd een mol. :P)
Destijds vond je het nochtans jammer dat Renate toch de mol te zien kreeg na 3 foute antwoorden. Maar in de slotaflevering zei Inge dat je de mol toch nog te zien kreeg als je alle 3 vragen fout had beantwoord.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #57 Gepost op: 22-03-2014, 08:31:47 »
Ik vind het eerlijk gezegd wat naïef van Renate om te denken dat je een kandidaat (dus iemand die niet de Mol is) zou zien bij een fout antwoord. Anders had iedereen dat toch gedaan? Ze heeft het spel gewoon niet door gehad. Rot voor haar, maar ze heeft gewoon niet goed nagedacht. :P Vond Renate overigens een leuke kandidaat dus een voorkeur om het goed/slecht te vinden van de productie zit er niet echt in.

Ik vond Jon ook een leuke Mol ja. ::jaja:: Inge ook, maar volgens mij ben ik daar een van de weinige in.

Mijn lijstje zou zijn (alleen de BN'er serie):
1. Milouska
2. Kees
3. Dennis
4. Susan
5. Jon
6. Inge
7. Kim
8. Yvon
9. Patrick
10. Anne-Marie

Wil overigens benadrukken dat ik geen enkele Mol slecht vond, iedere Mol had iets op zijn of haar manier ::bravo:: !
1. Milouska
2. Jon
3. Susan
4. Yvon
5. Kim
6. Dennis
7. Patrick
8. Inge
9. Anne-Marie
10. Kees

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #58 Gepost op: 22-03-2014, 08:51:39 »
Destijds vond je het nochtans jammer dat Renate toch de mol te zien kreeg na 3 foute antwoorden. 

Klopt. Maar ik ben inmiddels zeven jaar wijzer hè. ::tandpastasmiley::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #59 Gepost op: 22-03-2014, 09:40:51 »
Ranking the moles  8)

1. Milouska
2. Dennis
2. Kees (gelijk aan elkaar voor mij want soortgelijke moltactiek)
4. George
5. Yvon
6. Susan
7. Elise
8. Nico
8. Deborah 
10. Kim
10. Patrick
12. Jon
13. Anne-Marie
14. Inge


Bedankt voor de link Theoreticus, nu heb ik mijn bericht van vorig jaar kunnen uitbreiden (begrijp niet dat ik over het topic heen keek in het 2013 board   ???)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan